tussen 11 en 12?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:11 schreef Kally het volgende:
Pat en Reneetje, hoe laat zijn jullie hier morgen ongeveer?
Whut? Zo vroegquote:
Was het boek okee aangekomen?quote:
Jaquote:
Graties is altijd goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Zo ik heb even een graties stoel gescoord
Handig zo'n weggeef hoek op FB
11-12 vroeg?quote:
Ze hebben een groep gemaakt, waar je spullen kunt vragen of weggeven die je anders misschien weg zou gooien, met het oog op gratis hahaha, wel een slim idee eigenlijkquote:
Ja nee, ik ben dan wel al een tijd wakker, maar wilde nog een gang in de verf zettenquote:
Oeh dat is een mooi initiatief.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben een groep gemaakt, waar je spullen kunt vragen of weggeven die je anders misschien weg zou gooien, met het oog op gratis hahaha, wel een slim idee eigenlijk
Oh, jaquote:
Ja ik doe zelf ook altijd vragen of er iemand iets wil als ik wat weg doe, liever iemand blij dan weggooien, en dan heb je nog van die zeikerds die er tussen zitten en gillen ik krijg allemaal meldingen, hoe kom ik hier afquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ja. Had ik volgens mij hier gezegd maar toen was je er niet
.
Thanks.
Je hebt een kindje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:29 schreef Pheno het volgende:
Baby d'r kop laten houden
Sporten
Boodschappen doen
wij moeten om half 5 ongeveer weer bij rene thuis zijn.. Bbq bij buren... :pquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben dan wel al een tijd wakker, maar wilde nog een gang in de verf zetten :
Nou ja dat do ik erna dan wel
Geen probleemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wij moeten om half 5 ongeveer weer bij rene thuis zijn.. Bbq bij buren... :p
Ik gisteren naar René Froger, dacht leuk een uurtje meezingers, zingt ie allemaal Engelse liedjes! Vriendin: Maar dit is toch best goed?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:16 schreef Renesite het volgende:
Ach, sowieso niet. Want we hebben een woonboot, die ligt in de Amstel.
Ja haha, werd er helemaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
HihiIk zat foto's te kijken, kwam die tegen, oh wacht ff naar Kal sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gordijnen zijn klaar
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Neh de buitenste hangen nog niet naar mijn zinquote:
Serieus moeilijk om gordijnen uit te kiezen, het wordt al gauw oubollig, of te kaal, of juist te veel, maar ja dit vind ik zelf erg mooi dusquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:01 schreef Kally het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gordijnen zijn klaar![]()
Vier uur slaap, bijholteontsteking, onder de mierenbulten (en dan ook echt onderquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vier uur slaap, bijholteontsteking, onder de mierenbulten (en dan ook echt onder) en dan een super drukke dag.
Wat mooi!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gordijnen zijn klaar![]()
nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gordijnen zijn klaar
🐙
De rand Zwab, de randquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals hij was, en die witte vlek op foto twee is witte verf
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef Kally het volgende:
jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals hij was, en die witte vlek op foto twee is witte verf![]()
Jaquote:
duurt t verven van die spiegel al zo lang?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik ben niks anders aan het doen de laatste 2 weken
Eeuwigheidquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:21 schreef gomi het volgende:
[..]
duurt t verven van die spiegel al zo lang?
![]()
Afplakken is voor onervaren schildersquote:
hele huis aan t doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Eeuwigheid![]()
Nah muren gedaan, gordijnen gedaan, blijf bezig he?
Gordijnen staan op de vorige pagina
De balkondeur stond open en het waaide nogal, dus ze hingen weer anders als toen ze net hingenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hele huis aan t doen?
maar idd met een huis ben je altijd bezig he.
heb die gordijnen net gezien. mooi, maar idd die buitenste moet je nog ff finetunen.
die middelste hangt wel al helemaal perfect he
Appel/kaneel is heerlijk, die andere ken ik nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag Framboos/Kers thee gehaald, en Appel/Kaneel thee![]()
Normaal ben ik niet van die fruittheetjes, maar deze roken wel heel lekker
Ik weet niet of ik dat nummer kenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
Hoor net weer die Muse single voor de Olympische spelen, meh![]()
Einde is wel tof, maar wat is er gebeurd met die band zeg
hehe maar dat is altijd zo, t hangt voor ff perfect. maar dat is overal waar t leeft t geval he.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
De balkondeur stond open en het waaide nogal, dus ze hingen weer anders als toen ze net hingen
Dat zal vast dagelijkse kost zijn
Maar ja hele huis aan het doen, en vandaag nog even flinke domper, had nieuwe lamp voor boven de eettafel, 4 hangers, met glaasje en daarin een ander glaasje van melkglas, maar die kregen we niet mooi recht, en pats kapot, terug gegaan en mocht hem toch nog terugbrengen en nieuwe uitkiezen, dus morgen de andere ophangen
quote:
groene thee blijft gewoon heersenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag Framboos/Kers thee gehaald, en Appel/Kaneel thee![]()
Normaal ben ik niet van die fruittheetjes, maar deze roken wel heel lekker
Ik heb een andere lamp uitgekozen, deze glaasjes kreeg je niet mooi recht in elkaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar dat is altijd zo, t hangt voor ff perfect. maar dat is overal waar t leeft t geval he.
alleen in een museum blijft alles hetzelfde.;)
ouch, das wel zonde van die lamp. wel schappelijk btw dat je hem zo terug mocht brengen.en morgen dan niet laten vallen he
maar goed bezig. al vakantie ook?
ik vind hem wel lekker klinken tbhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Begint heel erg zoals op dat laatste album van ze, en eindigt met leuk gitaargeweld, maar mwah zeg
Oh diequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Begint heel erg zoals op dat laatste album van ze, en eindigt met leuk gitaargeweld, maar mwah zeg
Heb ik ook, Gunpowder en Japanse Groene thee met de takjes en zo er ook in.quote:
Losse thee rulesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik ook, Gunpowder en Japanse Groene thee met de takjes en zo er ook in.
Allemaal losse thee, heb ook nog Vanille en Lapsang Souchong
Het is in het begin een slechte Queen imitatie, Muse was leuk tot aan Black Holes and Revelationsquote:
Sinds ik van dat dieet geen bier meer mocht ben ik een thee-snob geworden ipv een bier-snobquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Losse thee rules
Die smaakt inderdaad wel het beste
Ik heb meegedaan aan een prijsvraag waar ik designer Duvel glazen kan winnen, zal wel niet maar als ik win krijg jij ze wel hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds ik van dat dieet geen bier meer mocht ben ik een thee-snob geworden ipv een bier-snob
lampen zijn kutdingen vind ik.mijn broer had er 2 hangen in de woonkamer. achterin. voetbalt met mn neefje, knalt er 1 kapot. zelfde niet meer te verkrijgen. dus nu 2 nieuwe moeten halen. en hij hadze net een jaartje hangen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een andere lamp uitgekozen, deze glaasjes kreeg je niet mooi recht in elkaar
Nope nog 5 daagjes werken en dan heerlijk 3 weken vrij, morgen laatste stukje hal verven, volgend weekend zijn de jongens bij hun vader, dan nog even oudste zijn deur en mijn deur verven, oudste zijn gordijnen op maat maken en dan zijn er 2 kamers helemaal klaar, op de troep na die in mijn kamer staat uit het hele huis
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan aan een prijsvraag waar ik designer Duvel glazen kan winnen, zal wel niet maar als ik win krijg jij ze wel hoor
hahaha, nee gekkie, dan moet ik alle deuren en ramen nog verven (met posten), jongste zijn kamer behangen (heb ik wel al liggen en al bijna al zijn behang er nu af) en dan sparen voor wc en badkamer, nieuwe tegels enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:38 schreef gomi het volgende:
[..]
lampen zijn kutdingen vind ik.mijn broer had er 2 hangen in de woonkamer. achterin. voetbalt met mn neefje, knalt er 1 kapot. zelfde niet meer te verkrijgen. dus nu 2 nieuwe moeten halen. en hij hadze net een jaartje hangen.
maar lekker hoor. ben je dan helemaal klaar?
gunpowder heb ik ook nog liggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik ook, Gunpowder en Japanse Groene thee met de takjes en zo er ook in.
Allemaal losse thee, heb ook nog Vanille en Lapsang Souchong
hmm ik had die kinderen aan t werk gezet hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
hahaha, nee gekkie, dan moet ik alle deuren en ramen nog verven (met posten), jongste zijn kamer behangen (heb ik wel al liggen en al bijna al zijn behang er nu af) en dan sparen voor wc en badkamer, nieuwe tegels enzo
ooh klinkt goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
Er komt binnenkort trouwens zo'n tof bier binnen, een Tokyo* van Brewdog, maar die zijn ze 4 jaar vergeten toen ze em op whiskyvaten hadden gelegd![]()
Dus die hebben veel langer op vat gelegen dan de bedoeling was, maar daar worden ze alleen maar beter van18% bier met whiskysmaak
Mag het alleen nog een paar weken niet aanraken
Ja dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik had die kinderen aan t werk gezet hoor
maar wc en tegels enzo ga je ook allemaal zelf doen dan tzt?
hehe, ik vind t wel stoer als je dat zelf doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling
Mijn broer gaat waarschijnlijk binnenkort in het buitenland wonen dus die kan niet helpen dan
Week of twee / drie, hangt er een beetje van af hoe het opbouwen verlooptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ooh klinkt goed.
hoe lang nog dat je geen bier mag drinken?
Hij is bezig met een bedrijf in Marokko, iets met huizen, dat contract is nu getekend, maar hij heeft zoiets van als ik daar flink geld verdien mag ik het hier grotendeels inleveren, vooral als ze straks inderdaad aan je spaargeld kunnen komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik vind t wel stoer als je dat zelf doet.
ah je broer kan ook weer terug he, effe vliegen om zijn zus te helpen mag wel toch?
waar gaat hij heen eigenlijk? voor zijn werk? of gewoon zin in andere omgeving?
k dan. obver week of 2 a 3 bierparty bij zwabber. die ene waar je t net over had kom ik dan proevenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Week of twee / drie, hangt er een beetje van af hoe het opbouwen verloopt
naja groot gelijk hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is bezig met een bedrijf in Marokko, iets met huizen, dat contract is nu getekend, maar hij heeft zoiets van als ik daar flink geld verdien mag ik het hier grotendeels inleveren, vooral als ze straks inderdaad aan je spaargeld kunnen komen.
Dus hij wil zijn thuisbasis in Engeland maken, niet dat dat nu zo vreselijk geweldig land is maar daar is je geld wel jou geld.
Dat laatste, hij zal ook nog wel veel hier zijn voor zijn zoon, want die is zijn alles, en dan is Engeland natuurlijk goed te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
naja groot gelijk hoor.
zou ik ook doen als ik met een bedrijf in t buitenland goed geld zou maken. ben dan geen gekke henkie dat ik t hier weer braaf af kom tikken.
maar geeft jou mss wel een leuk vakantieadresje tzt he? ff naar marokko ofzo?
of gaat hij echt in engeland wonen en alleen bedrijfsmatig in marokko bezig zijn?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
Vanille thee, vers uit de robot
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van 3 uur geleden uit Newcastle
ah zoon gaat niet mee. dan kun je idd niet te ver weg gaan. moet je vaak op en neer kunnen idd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat laatste, hij zal ook nog wel veel hier zijn voor zijn zoon, want die is zijn alles, en dan is Engeland natuurlijk goed te doen.
Zei hij ook alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ah zoon gaat niet mee. dan kun je idd niet te ver weg gaan. moet je vaak op en neer kunnen idd.
maar ik zie dan ook gelijk mogelijkheden.
Hij komt vaak zat terug en kan je dan mooi helpen met die wc enzo tzt
hmm, ik vind bier van over de 1o al erg zwaar tbhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb die van 32% van hun geprobeerd, die was onwijs lekker
wel een mooie foto tbhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van 3 uur geleden uit Newcastle
yeah, maar dat moet je dan gewoon ff zo plannen hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Zei hij ook al
Maar ik ken mezelf als het dan moet en hij is er niet, doe ik het zelf wel
Ja dat wel, ach ik zie wel, komt vast goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dat moet je dan gewoon ff zo plannen he
wc enzo is altijd zoveel om in je eentje doen vind ik.
t is vies warm. hadden vandaag een bbq. en t was gewoon vies warmquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik heb het trouwens vreselijk warm, het is benauwd
Ja de katten liggen ook voor pampus hierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
t is vies warm. hadden vandaag een bbq. en t was gewoon vies warm
ah natuurlijk. is ook niet iets voor over 2 weken ofzo hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, ach ik zie wel, komt vast goed
Je drinkt het dan ook als sterke drank, klein beetje in een snifterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, ik vind bier van over de 1o al erg zwaar tbh
lol als je t als gewoon bier achterover zou slaan, sta je wss idd niet meer op neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je drinkt het dan ook als sterke drank, klein beetje in een snifter
hmm, valt idd mee, maar ik sla t toch liever niet in een goede teug achterover.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
Valt mee, tis een flesje van 375 ml, dus dan loop je nog wel
Zeker, het is een heerlijk en complex bierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, valt idd mee, maar ik sla t toch liever niet in een goede teug achterover.
mar zulk bier moet je ook gewoon van genieten. rustig drinken en de smaken echt rustig proeven
wat kosten die biertjes die net postte bv eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeker, het is een heerlijk en complex bier![]()
En het is er veels te duur voor, het is een bizar proces om het te maken
ik zocht net ff op fb naar die weggeefhoek.quote:
Ja vraag en aanbod met de knip dicht, maar die is gericht op Schiedam e.o., je hebt er 1 in Zwolle ook haha, ik heb al een stoel gescoord en voetbalplaatjesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zocht net ff op fb naar die weggeefhoek.
maar is dus een plek waar mensen dingen weggeven?
beetje fhf-achtig?
Die 4 jaar oude Tokyo* 30 euro per 375ml flesje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:23 schreef gomi het volgende:
[..]
wat kosten die biertjes die net postte bv eigenlijk?
ah ik kwam terecht bij een uit arnhem. wist ik niet in 1e instantie maar begon op te vallen dat alles regio arnhem wasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vraag en aanbod met de knip dicht, maar die is gericht op Schiedam e.o., je hebt er 1 in Zwolle ook haha, ik heb al een stoel gescoord en voetbalplaatjes
Ja, ik mis er nog een paarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik kwam terecht bij een uit arnhem. wist ik niet in 1e instantie maar begon op te vallen dat alles regio arnhem was
voetbalplaatjes? die die de ah?
sparen je kids die?
maar gewoon te geef dus? en nog geen reacties?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef Kally het volgende:
En ik probeer een paar laazen kwijt te raken
hmm gewoon de prijzen van een goede whiskey dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die 4 jaar oude Tokyo* 30 euro per 375ml flesje.
De Tactical Nuclear Penguin van 32% 45 euro per 375ml flesje
De Sink the Bismarck van 41% 50 euro per 375ml flesje
Ik krijg daar nog 10% korting op want aandeelhouder
Ja hoor, maar ze staan er net op en heeft een killer hak dus niet iedereen kan daar op lopenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
maar gewoon te geef dus? en nog geen reacties?
Jupquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm gewoon de prijzen van een goede whiskey dus
maar aandeelhouder?
van de brouwerij?
Dat zal wel niet met m'n 4 aandelenquote:
hey als er maar 5 aandelen zijn zit je goed met die 4 hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zal wel niet met m'n 4 aandelen
Maar met de korting heb ik de aandelen er inmiddels al bijna uit denk ik
wel leuk. en ach dividend reken je toch al niet op bij zo een aandeel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ja is gewoon voor de leuk, krijg ook 5% korting mocht ik bij een van hun pubs langs gaan. Over drie jaar gaan ze ook dividend uitkeren, dat zal wel niet veel zijn
Heb het alleen gedaan omdat ik het leuk vond en de brouwerij wilde steunen, van het geld van de aandelen zijn ze nu een nieuwe brouwerij aan het maken, die 2x zo groot is en compleet zelfvoorzienend in energie.
zit de site ff te bekijken, maar ziet er leuk uit idd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
www.brewdog.com
Zijn twee jonge gasten die in 2007 begonnen waren met enorm goed bier te brouwen.
Af en toe doen ze wat stunts gewoon omdat het kan, heb ook een bier van ze staan dat op de bodem van de Noordzee heeft gelegen, en die sterke bieren van ze, zijn beide ooit het sterkste bier te wereld geweest. De normale reeks van ze en de wat exclusievere bieren die ze af en toe uitbrengen zijn heerlijk
lol, maar je bent wel een echte biergenieter he?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Bijna alle, behalve een paar gelimiteerde releases van een paar jaar geleden
77 Lager
Punk IPA
5AM Saint
Hardcore IPA
Tokyo*
Tactical Nuclear Penguin
Lost Dog
Paradox Jura
Paradox Isle of Arran
Abstrakt: 08
Abstrakt: 09
IPA is Dead Motueka
IPA is Dead Galaxy
IPA is Dead HBC
IPA is Dead Challenger
Old World Russian Imperial Stout
Alice Porter
Riptide
Bitch Please
Bitch Please Islay
Dogma
New Dogma
Anarchist / Alchemist
En ik vergeet er een paar denk ik
Whehehe, ik schat dat ik inmiddels al meer dan 200 soorten op heb, meer richting de 250 soortenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, maar je bent wel een echte biergenieter he?
weet nog dat je in t verleden weleens postte wat je binnenkreeg enzo. je had altijd wel leuke biertjes
wow nice. in mijn studietijd hadden we af en toe met een vriendengroep een soort van bierproefavond. haalden we allemaal een paar soorten en dan samen proeven. was altijd leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, ik schat dat ik inmiddels al meer dan 200 soorten op heb, meer richting de 250 soorten
Bestel ook heel veel bier bij ze wat hier gewoon niet te krijgen is, dat hebben ze ook van andere brouwerijen in hun webshopPlus dat ik ook wel eens bij een winkel in Rotterdam langs ga.
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook wel op, intensief dagje ontspanning was dat.
Je wil echt een paleis hè, jij prinsesje.
Whehe, nou ja het is koop dus stijgt alleen in waarde als ik het mooier en beter maakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
En als hij klaar is wil je verhuizen!
Tenminste, mijn oom en tante deden dat altijd
Ah, heerlijke dag dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had een koppeltoernooi darts. Dik zitten shinen en zweten met vunzige plakpijlen. En bier drinken.
En fijn.
Niet blijven doordenderen! Ik weet dat je naar me luistert, dus als het morgen kan graag de voet van het gaspedaal. Stuur vasthouden en helemaal uitwapperen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah, heerlijke dag dus
Ik wilde een rustdag nemen, mijn nek zit aardig vast en hoofdpijn daardoor, maar ik kon het niet laten en heb alvast behang staan trekken in jongste zijn kamer
Maakt je alleen maar completer!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef Kally het volgende:
En het dringt ineens door, mij een prinsesje noemen![]()
Straks word ik nog een girlie girl
Ik doe het morgen rustig aanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet blijven doordenderen! Ik weet dat je naar me luistert, dus als het morgen kan graag de voet van het gaspedaal. Stuur vasthouden en helemaal uitwapperen.
quote:
Ik ga bedenken wat ik met die extra tijd ga doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:58 schreef Kally het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nde_op_1_juli__.html
Gelukkig maar, weer langer slapen
Ik slapenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga bedenken wat ik met die extra tijd ga doen.
Loopt al sinds gisteren een topic over..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:03 schreef Kally het volgende:
Oh ik lees dat Tom cruise gaat scheiden
Dat had ik nou noooooooooit verwacht
In die sekte van hem, weet je het maar nooit..quote:
Njah, hier was zoveel over te doen met die Scientology kerk en wat hij haar zogenaamd allemaal zou verbieden, dit was gewoon erop wachten inderdaad.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Loopt al sinds gisteren een topic over..
Tja welke Hollywood-scheiding is geen verrassing..![]()
![]()
Ja uit de kast komen mag inmiddels wel jaquote:
hmmm was er ook niet iets met die oudste van hem? uit dat huwelijk met nicole kidman. die wilde ook niet bij die sekte ofzo toenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:10 schreef Kally het volgende:
Ik lees dat ze niet wil dat dochterlief ook bij de sekte gaat, omdat zij er totaal niet in gelooft, dat is de reden dat ze van hem af wil en volledige voogdij aanvraagt, wat hij weer niet wil, een vechtscheiding
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:10 schreef Kally het volgende:
Ik lees dat ze niet wil dat dochterlief ook bij de sekte gaat, omdat zij er totaal niet in gelooft, dat is de reden dat ze van hem af wil en volledige voogdij aanvraagt, wat hij weer niet wil, een vechtscheiding
Ja volgens mij wel, hij is ook echt achterlijk diep erbij betrokken, en als je de roddels mag geloven bepaalde hij wel degelijk alles over Katie, njah ik vond dat ze er al die tijd niet echt gelukkig heeft uitgezien, ze was voor Tom veel en veel leuker, maar ja wie ben ik om dat vanaf mijn bankje te zeggen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm was er ook niet iets met die oudste van hem? uit dat huwelijk met nicole kidman. die wilde ook niet bij die sekte ofzo toen
Zullen we wedden dat ze het avondnieuws gaan halen als het inderdaad een vechtscheiding wordt?quote:
Waarom medelijden met Tom? er zal vast wel ergens een blondje rondlopen dat wel interesse heeft in zijn geld..quote:
Leonardo Dicaprio of zoquote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom medelijden met Tom? er zal vast wel ergens een blondje rondlopen dat wel interesse heeft in zijn geld..
+ extraquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:54 schreef Kally het volgende:
En ik moet wel rusten want ik heb morgen die 2 hommo's op visite
wat een ieder iig mag zeggen is dat tom een sukkel is met zijn sekte.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, hij is ook echt achterlijk diep erbij betrokken, en als je de roddels mag geloven bepaalde hij wel degelijk alles over Katie, njah ik vond dat ze er al die tijd niet echt gelukkig heeft uitgezien, ze was voor Tom veel en veel leuker, maar ja wie ben ik om dat vanaf mijn bankje te zeggen.
Hij is zo puur.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom medelijden met Tom? er zal vast wel ergens een blondje rondlopen dat wel interesse heeft in zijn geld..
Komt Doortje ook mee?quote:
Okee, ik volg hem niet zo, daar heb ik geen beeld van..quote:
Ja, en al die regels die je dan moet opvolgenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
wat een ieder iig mag zeggen is dat tom een sukkel is met zijn sekte.
en wil best geloven dat dat niet echt makkelijk is voor zijn vrouw. want tom is zo een beetje de meest hardnekkige gelover die er rondloopt volgens mij
waarom ben jij altijd zo negatief over die filmsterren en hun relaties?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik volg hem niet zo, daar heb ik geen beeld van..
en een deel van de inkomsten afstaan ook toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, en al die regels die je dan moet opvolgen
Hoezo altijd? volgens mij praat ik er bijna nooit over...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:15 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom ben jij altijd zo negatief over die filmsterren en hun relaties?
alles is altijd maar alsof t allemaal golddiggers zijn of dat t wel gedoemd is
bij elke scheiding, als je er wel over post, is t altijd hetzelfde riedeltje namelijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo altijd? volgens mij praat ik er bijna nooit over...
Maar scheidingen in die wereld komen zo vaak voor, dat mij iedere scheiding gewoon niet verbaasd, dat is alles...
Dat valt volgens mij echt wel mee.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef gomi het volgende:
[..]
bij elke scheiding, als je er wel over post, is t altijd hetzelfde riedeltje namelijk.
en als er een nieuwe relatie is, en je post er iets over, is t altijd wel om t geld te doen.
Njah het ligt denk ik ook wel een beetje aan hun zelf, de echte paparazzi trekkers duiken ook erg snel het huwelijksbootje in, maar goed, ik denk dat het leven daar ook echt in de 5e versnelling gaat.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn er best ngo wel wat die al jaaaaaaren bij elkaar zijn, alleen daar hoor je nooit roddels over
quote:
tsss gullit en estelle dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef Kally het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik van Jennifer en Brad nooit had verwacht dat die zouden scheiden
Maar goed dat is vanaf mijn bank
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef gomi het volgende:
[..]
mannen met die hoeveelheden als tom, vindt je dan ook niet zo heel vaak
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het altijd grappig, dat als een beroemdheid de roem niet meer aan kan, de eeuwige paparazzo's, de achtervolgingen, het haten van de bladen etc etc, dat het volk dan altijd de schuld geeft aan de media. Als je die magazines koopt, als je naar een roddelsite gaat etc, dan draag je gewoon bij aan de ondergang van die mensen. Mooi hoe mensen dan ineens een stapje terugnemen. Net als toen bij Amy Winehouse.
precies. is vraag en aanbod. door die vraag van t publiek verkopen de roddelbladen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het altijd grappig, dat als een beroemdheid de roem niet meer aan kan, de eeuwige paparazzo's, de achtervolgingen, het haten van de bladen etc etc, dat het volk dan altijd de schuld geeft aan de media. Als je die magazines koopt, als je naar een roddelsite gaat etc, dan draag je gewoon bij aan de ondergang van die mensen. Mooi hoe mensen dan ineens een stapje terugnemen. Net als toen bij Amy Winehouse.
Uhuh, hoe durven mensen die geld willen verdienen ons te voorzien in iets waar we zelf om vragen!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan me echt niet herinneren dat ik echt eerder over zoiets gepost heb, maar mischien heb je wel gelijk hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
mss valt t mee in aantal, maar je mening is iig altijd hetzelfde. die keren dat je post dan
Ik hoorde dat van de week pas, had ik ook niet zien aankomen nee, maar goed ik ken die mensen niet, ik weet niet hoe die thuis leven, dus eigenlijk kan ik er weinig over zeggenquote:
hehe yeah voor je t week staat hij op de bank te springenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar die zou ik toch even verder sturen
Voor hem bedank ik wel
ah mss post je er 3 keer over en las ik t toevallig alle 3 de kerenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren dat ik echt eerder over zoiets gepost heb, maar mischien heb je wel gelijk hoor.
Maar ik geloof echt wel dat er echte liefde kan zijn bij die beroemdheden. Ik heb eerder het gevoel dat die partners valse bedoelingen hebben, zeker als het al om een gevestigde naam gaat. UIteraard zit er wel een keer een goed mens tussen, maar dat is minder dan de helft..
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah voor je t week staat hij op de bank te springen
bij die 2 had ik echt t idee dat die t wel best vonden dat ze er op los neukten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoorde dat van de week pas, had ik ook niet zien aankomen nee, maar goed ik ken die mensen niet, ik weet niet hoe die thuis leven, dus eigenlijk kan ik er weinig over zeggen
Oh dat weet je nig niet. Nichtje van Doortje en de vriendin van Doortje en Patrick due er ook was op zijn verjaardag en zo.quote:
lol precies, kun je weer beginnen. en altijd ruimte vrijhouden in de kledingkast he.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Dag ik knap het net op hier
Precies. Media is de dealer, mensen zijn de junkies.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, hoe durven mensen die geld willen verdienen ons te voorzien in iets waar we zelf om vragen!
Nee, okee. Maar die ene post over dat blondje was meer een haatpost naar die vrouwen die op geld jagen dan naar Tom. En gewoon Hollywoodscheidingen, tja die komt nu eenmaal vaak voor. Dan heb ik echt geen verbazing over een scheiding aankondiging..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah mss post je er 3 keer over en las ik t toevallig alle 3 de keren
maar bv bij katie en tom, ging t om 2 sterren. die zitten heus niet achter elkaars geld aan
Ik weet totaal niet hoe of wat om eerlijk te zijn, ik hoorde dat zij een ander had, en dat ze gezegd had dat hij voor het huwelijk al vreemd ging, ik denk dan waarom trouwen? Maar goed ieder zijn ding.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
bij die 2 had ik echt t idee dat die t wel best vonden dat ze er op los neukten.
maar ineens wilde er een gewoon een relatie met een ander. dat had ik niet zien aankomen tbh
Uhhh pardon? Dus je neemt zomaar 2 mensen mee zonder overleg?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh dat weet je nig niet. Nichtje van Doortje en de vriendin van Doortje en Patrick due er ook was op zijn verjaardag en zo.
hehe bij tom moet je mss meer een hekel hebben aan mannen die op geld jagenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar die ene post over dat blondje was meer een haatpost naar die vrouwen die op geld jagen dan naar Tom. En gewoon Hollywoodscheidingen, tja die komt nu eenmaal vaak voor. Dan heb ik echt geen verbazing over een scheiding aankondiging..
precies, t kan mij ook niet echt boeien. moet alleen altijd lachen als ik bij zoiets zie hoeveel t opeens in t nieuws is. t is nog net geen breaking newsquote:Op zondag 1 juli 2012 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet hoe of wat om eerlijk te zijn, ik hoorde dat zij een ander had, en dat ze gezegd had dat hij voor het huwelijk al vreemd ging, ik denk dan waarom trouwen? Maar goed ieder zijn ding.
Jaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, t kan mij ook niet echt boeien. moet alleen altijd lachen als ik bij zoiets zie hoeveel t opeens in t nieuws is. t is nog net geen breaking news
Adele ookquote:
yeah en dan bevalt ze, valt ze af. schrijft ze er straks een boek over? wil je afvallen? eerst zwanger worden en na de bevalling valt u een recordaantal kg afquote:
maar die 10% he, daar leef je je dan ook helemaal op uit hequote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik krijg gelukkig 90% van die showbizzroddelcrap nooit mee
Die verdring ik of maak ik een flauwe opmerking over and that's that.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die 10% he, daar leef je je dan ook helemaal op uit he
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die verdring ik of maak ik een flauwe opmerking over and that's that.
Vooral de nederlandse showbizz wat echt gewoon om je dood te schamen is, de nederlandse TV heeft een massieve hoop tokkies omhooggetild en hele hordes mongolen aanbidden ze.
heheh en ben t wel met je eens eigenlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vooral de nederlandse showbizz wat echt gewoon om je dood te schamen is, de nederlandse TV heeft een massieve hoop tokkies omhooggetild en hele hordes mongolen aanbidden ze.
Dat mongolen genieten van Frans Bauer, Wolter Kroes en Frans Duiijts is nog wel leuk.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook eigenlijk met mongolen, ik geniet er wel van dat hun publiek grotendeels geestelijk gehandicapt isquote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat mongolen genieten van Frans Bauer, Wolter Kroes en Frans Duiijts is nog wel leuk.
Maar niet die domme pubermeisjes of kampvolk die er op af komen
Helemaal eens met je hoor, ik heb ook echt plaatsvervangende schaamte als een Nederlands persoon op tv een buitenlander aanspreekt in gebrekkig Engels ofzo, dat is toch wel een vereiste, ik bedoel Ivo sprak wel zijn talen, Linda ook, zo hoort dat toch?quote:
Ik kijk het echt zelden, het boeit me totaal nietquote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zonder Boulevard en Shownieuws kan ik ook echt niet. Gaat nergens over, de meest gezochte items (whoo, Jan Smit skyped met dochter![]()
), maar het is wel fijn.
hmmm jij hebt een overschot aan vrije tijd he?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zonder Boulevard en Shownieuws kan ik ook echt niet. Gaat nergens over, de meest gezochte items (whoo, Jan Smit skyped met dochter![]()
), maar het is wel fijn.
hmmm mijn moeder is beetje fan van frans bauerquote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook eigenlijk met mongolen, ik geniet er wel van dat hun publiek grotendeels geestelijk gehandicapt is
Het is de tijd na het eten. Douchen, lekker soezen op bed.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm jij hebt een overschot aan vrije tijd he?
In Engeland hebben de een show genaamd QI. Enorm leuke tv show, en een serie intelligente en grappige tv persoonlijkheden komen daar grappen maken en quizshowtje doen, echt leuk.quote:
gecondoleerdquote:Op zondag 1 juli 2012 00:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm mijn moeder is beetje fan van frans bauer
Ja dat is erg, laat ze lekker, maar dat is toch met alles, vooral genieten als een ander onderuit gaat want dat is toch zo leuk, zeker als je zelf een saai kutleven hebt en nooit verder komt dan de supermarktquote:Op zondag 1 juli 2012 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ik verschrikkelijk vind is als er een actrice of zanger of weet ik het in het buitenland populair wordt, en dat Nederlanders dan gaan zeiken met dat ''doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'' gelul. Het is waarschijnlijk vooral afgunst, maar dit volk gunt mensen echt geen succes ook.
yes, behoorlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is erg, laat ze lekker, maar dat is toch met alles, vooral genieten als een ander onderuit gaat want dat is toch zo leuk, zeker als je zelf een saai kutleven hebt en nooit verder komt dan de supermarkt
yeah, en die gasten snappen niet dat ze grappig moeten zijn, of ze kunnen t niet. maar heb weleens gezien dat er zo iemand gewoon heel serieus ging zitten antwoorden.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Engeland hebben de een show genaamd QI. Enorm leuke tv show, en een serie intelligente en grappige tv persoonlijkheden komen daar grappen maken en quizshowtje doen, echt leuk.
Hebben ze in Nederland ook geprobeerd, we hebben hier alleen helaas te weinig intelligent publiek of tv bekenden, dus het werkt niet hier.
Ja, ik weet het niet, ik ben me de laatste jaren pas echt bewust geworden van hoe hatelijk Nederlanders kunnen zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is erg, laat ze lekker, maar dat is toch met alles, vooral genieten als een ander onderuit gaat want dat is toch zo leuk, zeker als je zelf een saai kutleven hebt en nooit verder komt dan de supermarkt
precies en als een van die sterren er dan onderdoor gaat, gaan ze de media de schuld geven.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, je bent ook een celeb.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
Hebben we nu iedereen gehad behalve onszelf, of moeten we nog verder?
Hou op schei uit, mensen gunnen elkaar niks en lachen in hun vuistje als er weer iets ellendigs gebeurt bij een ander, ik heb het meegemaakt, maar ik blijf erbij karma is a bitch en het komt een keer bij je terug.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, ik ben me de laatste jaren pas echt bewust geworden van hoe hatelijk Nederlanders kunnen zijn.
nou ik begon al door uit de doeken te doen dat mn moeder bauer wel kan waarderen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
Hebben we nu iedereen gehad behalve onszelf, of moeten we nog verder?
En de gasten die het leukst waren, kwamen uit Belgiëquote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, en die gasten snappen niet dat ze grappig moeten zijn, of ze kunnen t niet. maar heb weleens gezien dat er zo iemand gewoon heel serieus ging zitten antwoorden.
Uhhh ik uhhhquote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef gomi het volgende:
[..]
nou ik begon al door uit de doeken te doen dat mn moeder bauer wel kan waarderen.
dus nu jullie jezelf nog
Ik ben een pretentieuze zak die graag snobistisch doet over smaak in eten, drinken, muziek, films en literatuurquote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef gomi het volgende:
[..]
nou ik begon al door uit de doeken te doen dat mn moeder bauer wel kan waarderen.
dus nu jullie jezelf nog
hehe en daar mag ik je juist wel om. ik kan je mening altijd wel waarderen over die dingen die noemt.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een pretentieuze zak die graag snobistisch doet over smaak in eten, drinken, muziek, films en literatuur
nee juist niet, want anders post je niet dat je moeder morgen komt voor die lamp. als je opschepte zou je dat juist weglatenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef gomi het volgende:
[..]
nee juist niet, want anders post je niet dat je moeder morgen komt voor die lamp. als je opschepte zou je dat juist weglaten
Hotdamn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Bellan, had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
So truequote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Maar het maakt niet uit wat je leuk vindt. Ik word moe van mensen die dingen goed en slecht bestempelen. En het ergste is, is dat ze dat vooral doen omdat ''andere dat ook doen''.
Wat boeit het nou of je van Celine Dion muziek houdt, of alleen maar boeken van Sophie Kinsella leest in plaats Mulisch. Mensen die andere mensen afzeiken om hun smaak verbinden persoonlijke smaken teveel met de waarde van een persoon, tbh.
en voor wie moeten ze dat verantwoorden?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef Bos81 het volgende:
Mischien heb ik wel een foute mening of visie er over. Maar goed die media aandacht veranderd mensen natuurlijk ook vaak. Niet de sterren zijn de grootste eikels, maar de sensatie-journalisten. ALs je echt beroemd bent, moet je iedere scheet verantwoorden en dat is natuurlijk ook niet leuk.
En ik lach eigenlijk pas mensen uit, als hun wat overkomt waarbij ze bij andere mensen om hebben gelachten...
Doortrekken broek omhoog en vergeet je handen niet te wassenquote:
Meningen kunnen per definitie niet fout zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef Bos81 het volgende:
Mischien heb ik wel een foute mening of visie er over.
Dat is ook wel zo, helaas is het BN'er-startmateriaal hier al niet van al te hoge kwaliteit.quote:Maar goed die media aandacht veranderd mensen natuurlijk ook vaak. Niet de sterren zijn de grootste eikels, maar de sensatie-journalisten. ALs je echt beroemd bent, moet je iedere scheet verantwoorden en dat is natuurlijk ook niet leuk.
Ik bedoel te zeggen, dat alles wat ze doen op TV komt en in de krant komt te staan en dergelijke. Al is het maar het laten van een scheetquote:
precies. iets is niet goed of slecht, maar je vindt iets goed of slecht. je vindt iets leuk of niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Maar het maakt niet uit wat je leuk vindt. Ik word moe van mensen die dingen goed en slecht bestempelen. En het ergste is, is dat ze dat vooral doen omdat ''andere dat ook doen''.
Wat boeit het nou of je van Celine Dion muziek houdt, of alleen maar boeken van Sophie Kinsella leest in plaats Mulisch. Mensen die andere mensen afzeiken om hun smaak verbinden persoonlijke smaken teveel met de waarde van een persoon, tbh.
Gomi bedoeld, dat ze dat moeten verantwoorden voor het volk die dat wil lezenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen, dat alles wat ze doen op TV komt en in de krant komt te staan en dergelijke. Al is het maar het laten van een scheet
wat ik bedoel is dat jij die journalisten als t kwaad ziet. die voorzien alleen in een behoefte vanuit de rest van de bevolking. dat kwaad, als je t zo wil benoemen, is dan de bevolking die alles wil weten van die sterren. niet de doorgeefluik die de journalist isquote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen, dat alles wat ze doen op TV komt en in de krant komt te staan en dergelijke. Al is het maar het laten van een scheet
Okee, ik zal het wel weer verkeerd begrijpen..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Gomi bedoeld, dat ze dat moeten verantwoorden voor het volk die dat wil lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |