tussen 11 en 12?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:11 schreef Kally het volgende:
Pat en Reneetje, hoe laat zijn jullie hier morgen ongeveer?
Whut? Zo vroegquote:
Was het boek okee aangekomen?quote:
Jaquote:
Graties is altijd goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Zo ik heb even een graties stoel gescoord
Handig zo'n weggeef hoek op FB
11-12 vroeg?quote:
Ze hebben een groep gemaakt, waar je spullen kunt vragen of weggeven die je anders misschien weg zou gooien, met het oog op gratis hahaha, wel een slim idee eigenlijkquote:
Ja nee, ik ben dan wel al een tijd wakker, maar wilde nog een gang in de verf zettenquote:
Oeh dat is een mooi initiatief.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben een groep gemaakt, waar je spullen kunt vragen of weggeven die je anders misschien weg zou gooien, met het oog op gratis hahaha, wel een slim idee eigenlijk
Oh, jaquote:
Ja ik doe zelf ook altijd vragen of er iemand iets wil als ik wat weg doe, liever iemand blij dan weggooien, en dan heb je nog van die zeikerds die er tussen zitten en gillen ik krijg allemaal meldingen, hoe kom ik hier afquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ja. Had ik volgens mij hier gezegd maar toen was je er niet
.
Thanks.
Je hebt een kindje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:29 schreef Pheno het volgende:
Baby d'r kop laten houden
Sporten
Boodschappen doen
wij moeten om half 5 ongeveer weer bij rene thuis zijn.. Bbq bij buren... :pquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben dan wel al een tijd wakker, maar wilde nog een gang in de verf zetten :
Nou ja dat do ik erna dan wel
Geen probleemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wij moeten om half 5 ongeveer weer bij rene thuis zijn.. Bbq bij buren... :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |