quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:00 schreef DJMO het volgende:
hoe vinden jullie de nieuwe look van djmo.nl ?
mijn eerlijke mening of wat ik denk wat je graag wilt horen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:00 schreef DJMO het volgende:
hoe vinden jullie de nieuwe look van djmo.nl ?
Ik denk dat als er meer kleur wordt gebruikt dat haar website schreeuwerig wordt. Nu is vind ik die die mooi neutraal.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je kan het ook in Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #92 voorleggen.
je vraagt hier ook onze mening...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef DJMO het volgende:
neuh .. ik wil iets van mezelf, voor mezelf, door mezelf(klinkt beetje ego ofzo, maar ik heb maar heel weinig van/voor mezelf. Dit is eigenlijk 't enige waar ik m'n ei een beetje in kwijt kan
)
misschien had ik het anders moeten formuleren ...vinden jullie dit een beetje bij me passenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je vraagt hier ook onze mening...
ik zie geen verschil
ongezouten eerlijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
misschien had ik het anders moeten formuleren ...vinden jullie dit een beetje bij me passen
zoals ik je zie?quote:
Een site kan altijd anders of maar het beter is?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:51 schreef dolfina-chica het volgende:
en toen werd het eng stil....
wat het is...
de site is 190 in een gros...
jij doet je niet zo voor...
dus verwacht ik ook niet zo'n site van je
daar ging het niet om rucky..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een site kan altijd maar anders of het beter is?
Ik weet dat DJMO de marathon wilt lopen om zichzelf eens te bewijzenen en dat gaat haar ook lukken.
Al moet ik haar de laatste km schoppen.
weet je .. irl cijfer ik mezelf vaak weg, stel ik mezelf op de achtergrond en kies ik altijd eerst voor anderen en denk dan pas aan mezelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:51 schreef dolfina-chica het volgende:
en toen werd het eng stil....
wat het is...
de site is 190 in een gros...
jij doet je niet zo voor...
dus verwacht ik ook niet zo'n site van je
dat ken ik dus niet...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
weet je .. irl cijfer ik mezelf vaak weg, stel ik mezelf op de achtergrond en kies ik altijd eerst voor anderen en denk dan pas aan mezelf.
Op het forum overschreeuw ik zelfs mezelf vaak .. dat ik af toen binnenval met een post en over anderen heen lijk te lezen, dan zit ik vaak mobiel en is het verdomd lastig teruglezen. Ik kreeg die opmerking elders ook al, dus tegenwoordig wacht ik maar met posten tot ik weer thuis ben.
internet vs real life .. a world of difference
DJMO houd mij iig niet voor de gek want dan krijgt ze van mij op der flikker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat ken ik dus niet...
ik ben hier.. zoals ik irl ook ben...
want wie hou je dan voor de gek... ons of jezelf?
Jullie zijn elkaars tegenpolen. DJMO is voorzichtig terwijl jij er volop induikt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:23 schreef dolfina-chica het volgende:
maar ik zal er verder niet psychologisch op in gaan..
al moet ik heel eerlijk zeggen... het triggert bij mij wel... dit soort dingen... omdat ik zelf niet zo ben...
wat je hier van mij ziet... dat ben ik
ik laat niet achterste van mijn tong zien.. ik laat los wat ik los wil laten over mezelf.. en ik zie mij hier niet als anoniem waardoor ik een masker kan zijn
ff kort door de bocht gezegd...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
DJMO houd mij iig niet voor de gek want dan krijgt ze van mij op der flikker.
dan nog..lees bovenstaande post...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jullie zijn elkaars tegenpolen. DJMO is voorzichtig terwijl jij er volop induikt.
Als je op de bbq/filmmeet komt dan kan je het zelf vragen ik ga niet voor anderen antwoorden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan nog..lees bovenstaande post...
zegt genoeg..
daarbij komt, ik vind niet dat ik er volop induik..
ik vind dat ik eerlijk ben, daarin misschien lomp.. maar ik kan aan het eind van de dag mezelf in de spiegel aankijken... wetend dat ik eerlijk ben geweest naar mezelf.
maar goed.. nou ga ik er toch op door...
wat ik al zei.. ik vraag me af waarom .. iemand zo wordt.. is geworden...
puur menseninteresse..
was ook niet een directe vraag naar jou.. meer hardop denken... algemeen...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je op de bbq/filmmeet komt dan kan je het zelf vragen ik ga niet voor anderen antwoorden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
was ook niet een directe vraag naar jou.. meer hardop denken... algemeen...
krijg ik geen antwoord is het ook goed..
dat idee
jij wil straks volgens mij een nieuwe roddel he? rucky en dolfinaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je op de bbq/filmmeet komt dan kan je het zelf vragen ik ga niet voor anderen antwoorden.
Die kan er ook nog wel bij:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:08 schreef gomi het volgende:
[..]
jij wil straks volgens mij een nieuwe roddel he? rucky en dolfina
Je vergeet Rucky en vannellequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die kan er ook nog wel bij:
Rucky en Ireth
Rucky en DJMO
Rucky en _Ingrid_
Rucky en d-c
Rucky en Pulver
hmmm zou rucky dan die greppeldel zijn ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die kan er ook nog wel bij:
Rucky en Ireth
Rucky en DJMO
Rucky en _Ingrid_
Rucky en d-c
Rucky en Pulver
Welke egopost???quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:27 schreef maffemuts het volgende:
Sorry voor de egopost, maar ben sinds gister ziek en vandaar (nog)niet online geweest. Bedankt voor de lieve dm's whatsaPpsweet niet wanneer ik weer actiever meepost, miss vanavond nog naar de HAP
k hou jullie geupdate !
En Rucky met Merlijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:30 schreef Pulver het volgende:
@ Papabear en Rucky
Ik zal het maar in me signatuur zetten
Doelde eigenlijk meer op het:quote:
En ik doelde op: moet je een dreun?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk meer op het:
"Hé! Hou mij erbuiten, wil je?"
Niemand dat doe ik zelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kom maar op!
Wie ga je daarvoor meebrengen?
Ik maak geen grapjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is het alweer zo laat dat je grapjes gaat maken?
Jij maakt altijd grapjes, want jij bent de grote grappengriezel hierquote:
Maar dat doe ik ook alleen maar om het gezellig te houden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij maakt altijd grapjes, want jij bent de grote grappengriezel hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |