Jemig de pemig, krijg je daar zo'n vertiefte smaak van? Bah. Hopelijk is de kuur snel afgelopen danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
antibiotica gegeten![]()
2 kuren tegelijk.....
14dagn... dus voorlopig nog niet...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jemig de pemig, krijg je daar zo'n vertiefte smaak van? Bah. Hopelijk is de kuur snel afgelopen dan
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
14dagn... dus voorlopig nog niet...
oja... ook leuke bijwerking...
dikke tong...
heb mijn mond nog nooit zo lekker gevuld gehad voor zo'n lange tijd zonder spierpijn te hebben in mijn kaken
als je niets weet te zeggen...quote:
Gaaf! Over 4 weken ben ik aan de beurtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef belle1608 het volgende:
*hoii*
*Morgen hoogvliegersdag heeft op Schiphol, dus als je morgen Chessna's ziet vliegen vlakbij A'dam, weet je dat ik het misschien wel ben
Ik zal zo eens kijken of de route al bekend is!
ehh.. dikke tong? heb je soms furantadine oid gekregen? staat erom bekend dat het allergische reactie's op kan roepen .. ik kreeg er zelf verlammingsverschijnselen van. Ik zou er sowieso even over bellen met je arts !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
14dagn... dus voorlopig nog niet...
oja... ook leuke bijwerking...
dikke tong...
heb mijn mond nog nooit zo lekker gevuld gehad voor zo'n lange tijd zonder spierpijn te hebben in mijn kaken
Heeeeeeeeel veel plezier! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh... ik ga de stad terroriseren ik heb jullie genoeg geplaagd nu![]()
![]()
![]()
![]()
doeiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Cool je hebt je datum geprikt dat je gaat vliegen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gaaf! Over 4 weken ben ik aan de beurt
nope die heb ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ehh.. dikke tong? heb je soms furantadine oid gekregen? staat erom bekend dat het allergische reactie's op kan roepen .. ik kreeg er zelf verlammingsverschijnselen van. Ik zou er sowieso even over bellen met je arts !
Nee, van de week even belle voor een afspraakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Cool je hebt je datum geprikt dat je gaat vliegen!
Okquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, van de week even belle voor een afspraak
Rondom Alkmaar is het oppassen geblazen. Hier wemelt het altijd van de luchtballonnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
OkWe komen niet richting jouw woonplaats morgen, gaan meer richting Weesp
Is ook super gaaf!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Rondom Alkmaar is het oppassen geblazen. Hier wemelt het altijd van de luchtballonnen
Altijd tof om te zien, maar de boeren kunnen ze inmiddels wel schieten, want die zitten nu met gekke en gefrustreerde koeienquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef Ehhe het volgende:
De fles wijn is al leeg, het bier wat hier in de koelkast staat vind ik niet zo lekker. Warsteiner...
Moet jij een dreun? Ik ben nog ouder dan Papabear.quote:
quote:
jij bent alleen oud...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet jij een dreun? Ik ben nog ouder dan Papabear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |