Ja idd, wat een onzin dat ze meteen op hakken kan lopen!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Sjors heeft ook echt helemaal niks aan het ongeluk overgehouden.
Zou ze ook weer zwanger kunnen worden?
Vast wel!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Sjors heeft ook echt helemaal niks aan het ongeluk overgehouden.
Zou ze ook weer zwanger kunnen worden?
Raynor Arkenbout was nog slechter.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Bastiefcg het volgende:
Slechtste acteur van nederland in actie !
Allebij?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
Die taart is echt verrukkelijk![]()
![]()
Willen jullie ook taart?Maar alleen als jullie het allebij willen!
Raynor was nog ergerlijker dan die heks vrijdag.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Raynor Arkenbout was nog slechter.
[..]
Allebij?
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar ik vond hem in de aflevering van vrijdag wel goed acteren. Niet Oscar-waardig natuurlijk, maar ik vond het niet slechtquote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
NEEEEEEquote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Allebij?
Timquote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Die gast is lekker
Wat was zijn naam nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
TimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hield toch niet van verwijfde hommo's?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Die gast is lekker
Wat was zijn naam nou?
Nee, Tim is lekker.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
je hield toch niet van verwijfde hommo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |