SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hier Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

TBATB?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef amaranta het volgende:
Wat een rare afleveringg. Met 2x. een enorm TBATB gehalte. 2 scenes met Janine die iets gaat zeggen. En de scene daarop heeft het gesprek al plaatsgevonden.

Is in alle Amerikaanse soaps. Ik ben wel een Days Of Our Lives kijker, en daar houd ik ook nooit precies bij hoe de familie verhoudingen in elkaar steken. Niet alleen zijn ze te ingewikkeld, ze veranderen vaak ook nog. ''Stefano Dimera is not my real father''quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef loezzzje het volgende:
The Bold zie ik wel eens een stukje voorbij komen na gtst op rtl lounge. Wat een grote incest bende daar

wat voor een twisted mind heb je als je dat allemaal kunt verzinnen
 wat voor een twisted mind heb je als je dat allemaal kunt verzinnen  

Twisted niet perse. Eerder de behoefte steeds gekker te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef loezzzje het volgende:
Dan hebben ze een kind samen maar dat kind blijkt dan niet van haar man te zijn maar van zijn vader etcwat voor een twisted mind heb je als je dat allemaal kunt verzinnen

Nu kunnen ze er in GTST ook wel wat van. Broers en zussen die samen het bed delen... Ouder en kind die samen het bed delenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef loezzzje het volgende:
Dan hebben ze een kind samen maar dat kind blijkt dan niet van haar man te zijn maar van zijn vader etcwat voor een twisted mind heb je als je dat allemaal kunt verzinnen

Vooral de familie Sanders zit vreemd in elkaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nu kunnen ze er in GTST ook wel wat van. Broers en zussen die samen het bed delen... Ouder en kind die samen het bed delen

Inderdaad. Vreemde bedoening.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vooral de familie Sanders zit vreemd in elkaar
Je halfbroer die ook je neef is. (Lucas en Nina)
Je halfbroer als adoptievader hebben. (Stefano en Ludo)
Je oom als adoptiebroer hebben. (Stefano en Nina)

Leuk als je als kind een verhaaltje over je familie moet vertellen op schoolquote:

''Mijn moeder heeft twee broers gehad (ahum). Ik ben het product van de tweede'', ''En ik het product van de eerste''. ''Oorspronkelijk dacht ik dat mijn oom mijn opa was, maar dat krijg je als een broer de vader denkt te zijn van de andere broer. Hahaha''quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Leuk als je als kind een verhaaltje over je familie moet vertellen op school

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''Mijn moeder heeft twee broers gehad (ahum). Ik ben het product van de tweede'', ''En ik het product van de eerste''. ''Oorspronkelijk dacht ik dat mijn oom mijn opa was, maar dat krijg je als een broer de vader denkt te zijn van de andere broer. Hahaha''
Paar jaar later...
''Ons half zusje, of nouja nichtje, is volledig doorgedraaid en heeft geprobeerd een van ons te vermoorden. Allemaal heel naar natuurlijk, maar ach, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in een mensenleven''

Ze verhuizen binnenkort ook allemaal naar Staphorst. Daar zijn die dingen normaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vooral de familie Sanders zit vreemd in elkaar
Je halfbroer die ook je neef is. (Lucas en Nina)
Je halfbroer als adoptievader hebben. (Stefano en Ludo)
Je oom als adoptiebroer hebben. (Stefano en Nina)

Het ziet er zo saai uit
 Het ziet er zo saai uit  

Tja, dat ligt puur aan de band die je met elkaar hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik heel saai met mijn zusje en halfbroertje. (Ik vind halfbroertje zo'n achterlijke term.) En dat vinden sommige mensen al ingewikkeld

iets voor spoorloosquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, dat ligt puur aan de band die je met elkaar hebt.
Ik heb biologisch gezien een halfzus, en nog een half broertje en half zusje. Ik heb die laatste twee niet eens ontmoet. Als iemand mij vraagt of ik broers en zussen heb is het antwoord gewoon simpel ''nee''. En dan is dat nog gemeend ook, want om eerlijk te zijn vergeet ik ook daadwerkelijk dat ik die heb als ik er niet over nadenk.

Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, dat ligt puur aan de band die je met elkaar hebt.
Ik heb biologisch gezien een halfzus, en nog een half broertje en half zusje. Ik heb die laatste twee niet eens ontmoet. Als iemand mij vraagt of ik broers en zussen heb is het antwoord gewoon simpel ''nee''. En dan is dat nog gemeend ook, want om eerlijk te zijn vergeet ik ook daadwerkelijk dat ik die heb als ik er niet over nadenk.

Dit lijkt zelfs nog erger te worden dan die cliffhanger waarbij Sjors moest bevallen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
Promo cliffhanger: http://www.rtl.nl/xl/#/u/07000aa5-96c1-4c68-81f5-edfb35864cadHet ziet er zo saai uit

De filmpjes op de RTL-site doen het nog steeds niet bij mij ...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
Promo cliffhanger: http://www.rtl.nl/xl/#/u/07000aa5-96c1-4c68-81f5-edfb35864cadHet ziet er zo saai uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn

Bing....
  Bing....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

nogal jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef RaymanNL het volgende:

Inderdaad, net een gewone aflevering.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef RaymanNL het volgende:

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef RaymanNL het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

... (vanaf schrijven)
... (vanaf schrijven)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |