Dat weet ik daarom geef ik ze ook al geen aandacht maar hun mij wel is best lastig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dan zorgen dat je die niet meer aantrekt of gewoon zelf niet meer dan de nodige aandacht geven.
Jonge chicks raken toch makkelijk en op iedereen verliefd dus dat is zo voorbij.
stuur evie gewoon mijn kant op.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zuig je pik straks wel omdat ik je geninja'd heb Mur
Ik was nog niet klaar met het vuur stokenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Evie, onder mn bureau vandaan. Ik heb werk voor je
omdat ze graag een oudere jongen hebben.quote:
Ik heb taart.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar met het vuur stokenEn met pepperspray in de aanslag klaarzitten voor wanneer je je broek opendoet
Ik voel je broeder, gewoon die hete leuke chicks hosselen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:11 schreef kree het volgende:
En verhaal twee ik trek psycho meiden aan ben er zo van kapot geweest echt waar en nu nog een beetje maar het begint te slijten. Wil dat echt niet nog een keer meemaken.
zou het haast doen, wat maakt 10 jaar verschil nou uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voel je broeder, gewoon die hete leuke chicks hosselen.
Euhm, ik zei leuke. Niet minderjarige.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
zou het haast doen, wat maakt 10 jaar verschil nou uit
zijn ze niet als ik 10 jaar van me leeftijd aftrekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm, ik zei leuke. Niet minderjarige.
Het moet niet altijd van 1 kant komen he.quote:
Ik kan Mur echt aanbevelen hoor. Mooi, sexy, lief, leuk, aardig en dat kontjequote:
quote:
Wat voor een taart bedoelde ik he?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het moet niet altijd van 1 kant komen he.![]()
Ik verwacht foto's, cv en motivatie.
Waarom jij, waarom niet iemand anders die zin heeft in taart en een woest aantrekkelijk manwezen?
*gelooft!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]dat geloofd zelfs een nieuweling niet.
Ooowquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan Mur echt aanbevelen hoor. Mooi, sexy, lief, leuk, aardig en dat kontje
Go for it babe!!quote:
IEHHHHHquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*gelooft!
En heus wel![]()
Jij maakt altijd hele lieve en aardige snuffmovies toch
Lieve! snuffmovies.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook. Het is nu nog een mysterie! spannend houden, en jou informatie ontfutselen.
Ik houd helemaal niet van een brok beton in mn schedelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lieve! snuffmovies.
Soms zelfs hele romantische snuff.Want zo ben ik. Kaarsje, wijntje, dinertje...
En dan pas die schedel inslaan met een brok beton.
Klauwhamer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ik houd helemaal niet van een brok beton in mn schedel
Maar maar..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Misschien mag je wel even voor chirurgje spelenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Dat vindt Mur ook vast niet erg!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Beter, maar liever ook niet! Meestal ben ik degene met het mes
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ga ik hier voor de verkeerde..
Hm denk met een hitchcockscene waarbij je huilend en krijsend in je douche staat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar maar..
Weet je wat, we beginnen met taart, douchen en chloroform, en dan zien we wel waar het schip strandt.![]()
Wat voor mes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Beter, maar liever ook niet! Meestal ben ik degene met het mes
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm denk met een hitchcockscene waarbij je huilend en krijsend in je douche staat?
Ik geloof dat je de rollen een beetje omdraait.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm denk met een hitchcockscene waarbij je huilend en krijsend in je douche staat?
Jij kent Evie duidelijk nog niet..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de rollen een beetje omdraait.
ssstquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien mag je wel even voor chirurgje spelen
Ik heb net zo'n mooi mes gemaakt.. aaahh toe?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de rollen een beetje omdraait.
Ja peu is peuracquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef ook_gek het volgende:
Evie bedoelde je met peu de user peurac? Heb je daar een relatie mee?
Ik heb geen relatiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef ook_gek het volgende:
Evie bedoelde je met peu de user peurac? Heb je daar een relatie mee?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
Ik heb net zo'n mooi mes gemaakt.. aaahh toe?!
Leeft nog ja! Is nu voor 2 weken naar Italie.. En weer terug in de lage landen sinds kort dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja peu is peurac![]()
Ik wist niet eens dat die nog leefde, post die nog wel?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij kent Evie duidelijk nog niet..
Ja, hij zat toch in Ierland ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Leeft nog ja! Is nu voor 2 weken naar Italie.. En weer terug in de lage landen sinds kort dus
Die leeft nogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja peu is peurac![]()
Mobiel aan het FOK!ken zeker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die leeft nog
Heeft in Ierland gewoond een tijd enzo..
Zeker.. moet mn konijnenmes nog inwijdenquote:
Zeker, maar nu sinds een korte tijd niet meerquote:
Nee, had daar volgensmij gewoon pc of laptop dacht ik..quote:
En ik ga lekker niks zeggenquote:
Ik bedoel of jij mobiel aan het FOK!ken bentquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, had daar volgensmij gewoon pc of laptop dacht ik..
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik ga lekker niks zeggen![]()
Het was leuk kennis gemaakt te hebben met je, Mur...
Oww.. Nee hoezo? Zit nog thuisquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel of jij mobiel aan het FOK!ken bent
Nevermindquote:
Ik raak een beetje opgewonden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. moet mn konijnenmes nog inwijden
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik ga lekker niks zeggen![]()
Het was leuk kennis gemaakt te hebben met je, Mur...
quote:
Hij ziet er liever uit die van mij.. en zelf gemaakt he?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik raak een beetje opgewonden.
[ afbeelding ]
Ooww.. Nee, ik was heen en weer aan het lopen tussen pc en badkamerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Je antwoord was gewoon nogal traag aangezien Evie hem al had beantwoord enz vandaar dat ik dacht dat je mobiel zat![]()
Zeur!!
Korte pootjes dus kleine stapjes hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooww.. Nee, ik was heen en weer aan het lopen tussen pc en badkamer
Duurt even enzo weet je![]()
Heb je er echt een gemaakt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij ziet er liever uit die van mij.. en zelf gemaakt he?!Ik kan geen ijzer smeden
Preciesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korte pootjes dus kleine stapjes he
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet lemet nog in heft plaatsenDus nog niet af..
Maar ik durf niet te boren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt me nodig.
Is dat voor je outfit?Nee, die is niet mooi genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Jawel, maar ga ik hier niet postenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
:p
Maar heb je geen pic? (los is ook goed)
Ik heb hem meerdere malen nog een handje geschudquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja peu is peurac![]()
Vertelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb hem meerdere malen nog een handje geschud
Aan jouw UI te zien heb jij er geen vertrouwen in dat het nog zomer gaat wordenquote:
Of ben ik te lui hem te veranderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan jouw UI te zien heb jij er geen vertrouwen in dat het nog zomer gaat worden
Ook een optie inderdaadquote:
owh keek nu pasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net als je 12 jaar oude fotos in je fobo?
Preciesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net als je 12 jaar oude fotos in je fobo?
Mensen die andermans fobo checken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet eerst meteen in een fobo kijken
Ik kan me de laatste keer dat ik jouw fobo zag niet eens herinnerenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
alleen als het nodig is uiteraardquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Jammer, die van mij is erg leukquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik jouw fobo zag niet eens herinneren
tl:drquote:
Het is een ode aan mijzelf, zoals het hoortquote:
Ik heb gelukkig een mental image van jou en trek mij daar op afquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen met welVrijwillig allemaal gegeil of gehaat in je fobo willen krijgen.
Ik wil ook gegeil in mijn fobo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je ziet al die labiele "populaire" meisjes in het fobo toch ook altijd na een week weer alles verwijderen en dichtgooien omdat ze de vele hossels, verzoekjes, pogingen en what not onderschat hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een mental image van jou en trek mij daar op af
Beter hosselen op fobo dan.quote:
Vandaar oude foto'squote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je ziet al die labiele "populaire" meisjes in het fobo toch ook altijd na een week weer alles verwijderen en dichtgooien omdat ze de vele hossels, verzoekjes, pogingen en what not onderschat hebben.
domme kipjes.
Hoe je zelfgemaakte aardbeien kwarktaart eetquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb wel meer picas van je gezien hoor, lekker ding.
Dat zeker nietquote:
Gewoon erg naief.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je ziet al die labiele "populaire" meisjes in het fobo toch ook altijd na een week weer alles verwijderen en dichtgooien omdat ze de vele hossels, verzoekjes, pogingen en what not onderschat hebben.
domme kipjes.
hahaha godverdomme. Ik kom vrijdag niet ook eten. Dan zie je voortaan ook beter voor je hoe ik avond eten eet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe je zelfgemaakte aardbeien kwarktaart eet
niet eens dat, gewoon dom. na verloop van tijd komen ze met een kloon in de hoop incognito te blijven maar fok! herbergt veel wanhopige detectives kennelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon erg naief.
Ik lach tegenwoordig ook wel om sommige US topics met pics van die meisjes.
d0h. dit gaat nog jaren door heh. jij die wil dat ik naar jou kom en ik die wil dat jij komt. whehe.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij kwam niet langs om te zingen in mn douche![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha godverdomme. Ik kom vrijdag niet ook eten. Dan zie je voortaan ook beter voor je hoe ik avond eten eet.
WHUT wil je dat ik kom?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
d0h. dit gaat nog jaren door heh. jij die wil dat ik naar jou kom en ik die wil dat jij komt. whehe.
ik heb niks met jouw stad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
WHUT wil je dat ik kom?![]()
.. sjah dan moet je hierheen komen en wie weet he?!
Ik geef je een week, dan ga ik er naartoe.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
d0h. dit gaat nog jaren door heh. jij die wil dat ik naar jou kom en ik die wil dat jij komt. whehe.
Hahaha ja. Meestal reageren ze op eenzelfde manier en komen ze in soortgelijke topicsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
niet eens dat, gewoon dom. na verloop van tijd komen ze met een kloon in de hoop incognito te blijven maar fok! herbergt veel wanhopige detectives kennelijk.
Dan hoef je toch ook geen gegeil in je fobo?quote:
ze wil je niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geef je een week, dan ga ik er naartoe.
Dit wordt ons derde of vierde keer dat we gaan avond eten toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En dat weet ik al flips, we zijn ooit uit eten geweest al in Amsterdam
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ze wil je niet.
en overigens is een week nog lang aangezien evie en ik deze strijd al jaren voeren.
aandacht heh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja. Meestal reageren ze op eenzelfde manier en komen ze in soortgelijke topics
Doosjes.
Zoietsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit wordt ons derde of vierde keer dat we gaan avond eten toch?
Sjah hebben ze puur en alleen aan hun eigen stomme geilheid te dankenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen die Evie nog niet ontmoet hebben
Ik wil best komen, maar niet daarquote:
hotel in between dan. boek jij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah hebben ze puur en alleen aan hun eigen stomme geilheid te danken![]()
Whehehe
[..]
Ik wil best komen, maar niet daar![]()
Ik vermaak me wel hoor.. goed uitzichtje hier, goed uitzichtje daar... primaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd om daar eens wat mee te doen, anders was het zonde van de tijd.
idem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel hoor.. goed uitzichtje hier, goed uitzichtje daar... prima![]()
quote:
hf in de stad! En met je mcflurrie!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, nu toch echt maar eens douchen en de stad nog even in..
quote:
nog steeds student?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:19 schreef Evie het volgende:
[..]Ik ben weer een arme pauperstudent he?! Denk het even niet
Bovendien weet ik maar nooit wie ik daar treffen ga.. En van de pliesie mag ik niet meer met een mes over straat
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nog steeds student?
en je treft mij daar. of mudera, als ie voorschiet. maar dan heb je altijd je mes nog.
Alweer studentquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nog steeds student?
en je treft mij daar. of mudera, als ie voorschiet. maar dan heb je altijd je mes nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |