Leeft nog ja! Is nu voor 2 weken naar Italie.. En weer terug in de lage landen sinds kort dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja peu is peurac![]()
Ik wist niet eens dat die nog leefde, post die nog wel?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij kent Evie duidelijk nog niet..
Ja, hij zat toch in Ierland ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Leeft nog ja! Is nu voor 2 weken naar Italie.. En weer terug in de lage landen sinds kort dus
Die leeft nogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja peu is peurac![]()
Ik wist niet eens dat die nog leefde, post die nog wel?
Mobiel aan het FOK!ken zeker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die leeft nog
Heeft in Ierland gewoond een tijd enzo..
Zeker.. moet mn konijnenmes nog inwijdenquote:
Zeker, maar nu sinds een korte tijd niet meerquote:
Nee, had daar volgensmij gewoon pc of laptop dacht ik..quote:
En ik ga lekker niks zeggenquote:
Ik bedoel of jij mobiel aan het FOK!ken bentquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, had daar volgensmij gewoon pc of laptop dacht ik..
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik ga lekker niks zeggen![]()
Het was leuk kennis gemaakt te hebben met je, Mur...
Oww.. Nee hoezo? Zit nog thuisquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel of jij mobiel aan het FOK!ken bent
Nevermindquote:
Ik raak een beetje opgewonden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. moet mn konijnenmes nog inwijden
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik ga lekker niks zeggen![]()
Het was leuk kennis gemaakt te hebben met je, Mur...
quote:
Hij ziet er liever uit die van mij.. en zelf gemaakt he?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik raak een beetje opgewonden.
[ afbeelding ]
Ooww.. Nee, ik was heen en weer aan het lopen tussen pc en badkamerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Je antwoord was gewoon nogal traag aangezien Evie hem al had beantwoord enz vandaar dat ik dacht dat je mobiel zat![]()
Zeur!!
Korte pootjes dus kleine stapjes hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooww.. Nee, ik was heen en weer aan het lopen tussen pc en badkamer
Duurt even enzo weet je![]()
Heb je er echt een gemaakt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij ziet er liever uit die van mij.. en zelf gemaakt he?!Ik kan geen ijzer smeden
Preciesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korte pootjes dus kleine stapjes he
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet lemet nog in heft plaatsenDus nog niet af..
Maar ik durf niet te boren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt me nodig.
Is dat voor je outfit?Nee, die is niet mooi genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |