ik heb niks met jouw stad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
WHUT wil je dat ik kom?![]()
.. sjah dan moet je hierheen komen en wie weet he?!
Ik geef je een week, dan ga ik er naartoe.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
d0h. dit gaat nog jaren door heh. jij die wil dat ik naar jou kom en ik die wil dat jij komt. whehe.
Hahaha ja. Meestal reageren ze op eenzelfde manier en komen ze in soortgelijke topicsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
niet eens dat, gewoon dom. na verloop van tijd komen ze met een kloon in de hoop incognito te blijven maar fok! herbergt veel wanhopige detectives kennelijk.
Dan hoef je toch ook geen gegeil in je fobo?quote:
ze wil je niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geef je een week, dan ga ik er naartoe.
Dit wordt ons derde of vierde keer dat we gaan avond eten toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En dat weet ik al flips, we zijn ooit uit eten geweest al in Amsterdam
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ze wil je niet.
en overigens is een week nog lang aangezien evie en ik deze strijd al jaren voeren.
aandacht heh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja. Meestal reageren ze op eenzelfde manier en komen ze in soortgelijke topics
Doosjes.
Zoietsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit wordt ons derde of vierde keer dat we gaan avond eten toch?
Sjah hebben ze puur en alleen aan hun eigen stomme geilheid te dankenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen die Evie nog niet ontmoet hebben
Ik wil best komen, maar niet daarquote:
hotel in between dan. boek jij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah hebben ze puur en alleen aan hun eigen stomme geilheid te danken![]()
Whehehe
[..]
Ik wil best komen, maar niet daar![]()
Ik vermaak me wel hoor.. goed uitzichtje hier, goed uitzichtje daar... primaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd om daar eens wat mee te doen, anders was het zonde van de tijd.
idem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel hoor.. goed uitzichtje hier, goed uitzichtje daar... prima![]()
quote:
hf in de stad! En met je mcflurrie!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, nu toch echt maar eens douchen en de stad nog even in..
quote:
nog steeds student?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:19 schreef Evie het volgende:
[..]Ik ben weer een arme pauperstudent he?! Denk het even niet
Bovendien weet ik maar nooit wie ik daar treffen ga.. En van de pliesie mag ik niet meer met een mes over straat
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nog steeds student?
en je treft mij daar. of mudera, als ie voorschiet. maar dan heb je altijd je mes nog.
Alweer studentquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nog steeds student?
en je treft mij daar. of mudera, als ie voorschiet. maar dan heb je altijd je mes nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |