Het is een ode aan mijzelf, zoals het hoortquote:
Ik heb gelukkig een mental image van jou en trek mij daar op afquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen met welVrijwillig allemaal gegeil of gehaat in je fobo willen krijgen.
Ik wil ook gegeil in mijn fobo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je ziet al die labiele "populaire" meisjes in het fobo toch ook altijd na een week weer alles verwijderen en dichtgooien omdat ze de vele hossels, verzoekjes, pogingen en what not onderschat hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een mental image van jou en trek mij daar op af
Beter hosselen op fobo dan.quote:
Vandaar oude foto'squote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je ziet al die labiele "populaire" meisjes in het fobo toch ook altijd na een week weer alles verwijderen en dichtgooien omdat ze de vele hossels, verzoekjes, pogingen en what not onderschat hebben.
domme kipjes.
Hoe je zelfgemaakte aardbeien kwarktaart eetquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb wel meer picas van je gezien hoor, lekker ding.
Dat zeker nietquote:
Gewoon erg naief.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je ziet al die labiele "populaire" meisjes in het fobo toch ook altijd na een week weer alles verwijderen en dichtgooien omdat ze de vele hossels, verzoekjes, pogingen en what not onderschat hebben.
domme kipjes.
hahaha godverdomme. Ik kom vrijdag niet ook eten. Dan zie je voortaan ook beter voor je hoe ik avond eten eet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe je zelfgemaakte aardbeien kwarktaart eet
niet eens dat, gewoon dom. na verloop van tijd komen ze met een kloon in de hoop incognito te blijven maar fok! herbergt veel wanhopige detectives kennelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon erg naief.
Ik lach tegenwoordig ook wel om sommige US topics met pics van die meisjes.
d0h. dit gaat nog jaren door heh. jij die wil dat ik naar jou kom en ik die wil dat jij komt. whehe.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij kwam niet langs om te zingen in mn douche![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha godverdomme. Ik kom vrijdag niet ook eten. Dan zie je voortaan ook beter voor je hoe ik avond eten eet.
WHUT wil je dat ik kom?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
d0h. dit gaat nog jaren door heh. jij die wil dat ik naar jou kom en ik die wil dat jij komt. whehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |