Die is Fries, ik zal eens kijken wat er in de polder rondlooptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef vogelkooi het volgende:
TC?
Iets uit de polder mischien dautze ofzo.
OW zie het nu pas, de climax dat ik bijna en lapo had was te groot dat ik het over het hoofd zag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik had gewoon lapo! Snap dat dan!
Probeer joritsma.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, van Bertha18 zijn geen leuke foto's te vinden
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat kan een presentatie van 10 minuutjes voor een stress zorgen zeg
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:44 schreef vogelkooi het volgende:
Wat hij zegt is de waarheid.
Kun je dat filmpje in de TT zetten?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Anders fix ik morgen wel ff een MC host voor brixton (wat was de naam ook alweer) hoor, die kut tom snapt er ook niets van
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef maurisioo het volgende:
Wtf wat is hier gebeurd zoveel topics
Nog gefeliciteerd trouwens AlDie
Moet hem nog houden zo, afstuderen (poging 2)quote:
Of knaapjes als dat zijn ding is, natuurlijk. Zijn voorkeur voor juffie Stone doet mij dat namelijk wel vermoeden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef vogelkooi het volgende:
Even naar mooie meisjes loeren op internet en de spanning is er zo vanaf.
Ja geen idee zo'n usb-stickie met Minecraft op een Xbox 360 liggende kan erg feng shui staan en de sfeer aanzienlijk verbeterenquote:
Oh now you got mequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of knaapjes als dat zijn ding is, natuurlijk. Zijn voorkeur voor juffie Stone doet mij dat namelijk wel vermoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Oneens, volgende stelling.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:04 schreef Nozem. het volgende:
Flodder is een kneus die niks zelf kan bedenken
Eens of oneens
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HA IK BEN HET EENS MET DIE STELLING
NU GAAN WIJ VECHTEN
Vind je dat normaal of zo. Om achter mijn rug zulke dingen te zeggen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeetje mau, ik vind het toch erg flauw van je om dat allemaal via dm over huib te zeggen. Hoezo vind je hem een lelijke manhoer? Hoezo gun je hem nou de teringaids?
En hoezo zou je dat over zijn moeder zeggen, je kent haar niet eens?
Ja luister eens, dit is toch te gek voor woorden!??!?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vind je dat normaal of zo. Om achter mijn rug zulke dingen te zeggen?
Aids is een erge ziekte, daar moet je geen grapjes over maken. Ik doneer niet voor niets wel eens aan het rode kruis.
Jullie zijn echt dom telegraaf volk zie ik wel weer. Leuke manier om mijn dag zo te verpesten en ik heb al zo weinig zelfvertrouwen.
Nou ik heb je post gereport. Ga je gedrag maar eens aan Yvon uitleggen. Helemaal gehad met jou. Ohja en DM's posten mag ook niet he dus zie die week ban maar alvast tegemoet.
Mensen die doneren aan het rode kruis hebben zelf en rood kruis!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vind je dat normaal of zo. Om achter mijn rug zulke dingen te zeggen?
Aids is een erge ziekte, daar moet je geen grapjes over maken. Ik doneer niet voor niets wel eens aan het rode kruis.
Jullie zijn echt dom telegraaf volk zie ik wel weer. Leuke manier om mijn dag zo te verpesten en ik heb al zo weinig zelfvertrouwen.
Nou ik heb je post gereport. Ga je gedrag maar eens aan Yvon uitleggen. Helemaal gehad met jou. Ohja en DM's posten mag ook niet he dus zie die week ban maar alvast tegemoet.
Je kale aids moederquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef Nozem. het volgende:
[..]
haha nerd met je piepstemmetje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:21 schreef vogelkooi het volgende:
Ik vind Delano wel en klootviool, beetje vuile was van je ex buiten hangen alsof het ons wat interesseert? Vast wel iemand maar die zijn dan ook gek, en gestoord en smerig bovendien.
Kicken op aandacht voor dingen die je voor jezelf moet houden.
Gast!
Getypt d&b?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef Lorrelies het volgende:
Blub blub blubberdieblub blub blub blub blub blub blub blub blubberdieblub.
Moet waar verandering in komen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:59 schreef maurisioo het volgende:
Poll: Moet daar verandering in komen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Moet je niet vechten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef Lorrelies het volgende:
Blub blub blubberdieblub blub blub blub blub blub blub blub blubberdieblub.
Jep.quote:
kom dan als je durftquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef vogelkooi het volgende:
Ik spuit je hele smoel gebroken wit als je niet kapt met dat gearriveerd geintje.
Junge, zelfs Rebecca Black wilt jou nietquote:
van je moederquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:35 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wiens kloon jij bent
AUTISTEN FTW! WIJ ZIJN EEN LEGER! WIJ ZIJN DE BOUWSTENEN VAN DE WERELD! WIJ..ZIJN...DE....BAAS!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef Nozem. het volgende:
[..]
HOU JE KK BEK MET JE PIEPSTEM SMERIGE AUTIST
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
enne morde doe in het vervolg wel even een knoopje los trouwens
Wil je bv'tje een beetje vlotten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:40 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou echt stapelgek worden van dat haar in me gezicht trouwens.
BV.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wil je bv'tje een beetje vlotten?
Ja hoef je mij er niet bij te halen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef Lorrelies het volgende:
Moet de rest kappen met kinderachtig doen, dude
Mag je de rest ook meteen doen johquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja hoef je mij er niet bij te halen.
Toch maar Report gemaakt want dat vind ik niet kunnen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Ame_thyst het volgende:
En nog steeds geen serieuze rel gehad. De poging van Tom vs Lorry mislukte nogal.
De vraag is, moet daar verandering in komen ?
Oja, want ik doe ook echt wat. Flikker zelf een end op.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef TJV het volgende:
Hey Lorrelies, bok nou maar weer op, zelfs zonder mij weet je nog voor ruzie te zorgen.
Ach ben je weer gefrustreerd meid? Het is toch wat he, als alles en iedereen tegen je is. Gelukkig heb je zo'n lief vriendje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oja, want ik doe ook echt wat. Flikker zelf een end op.
Nee, de rest in dit topic is gefrustreerdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Ach ben je weer gefrustreerd meid? Het is toch wat he, als alles en iedereen tegen je is. Gelukkig heb je zo'n lief vriendje.
En dat moet psycholoog worden. Je bent wel goed in wijzen, misschien moet je verkeersregelaar worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee, de rest in dit topic is gefrustreerd
Poll: Zullen we het weer leuk houden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef Ame_thyst het volgende:
even leuk houden jongens en meiszjes
kut verkeerde gif, moment
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef vogelkooi het volgende:
Zou AlDie die trek dingen ook verkopen?
Blijft nog steeds die verdomde knoopquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
Trouwens het was geen roze maar fuchsia wat daar wel op past, Maar dat zul jij wel niet snappen.
Ja doe ik normaal nooitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Blijft nog steeds die verdomde knoop
Ogen op je rug hebbenquote:
HUIB!! post die eerste gif nog eens?quote:
a: vogelkooi is een schijtvogel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ogen op je rug hebben
Ik gebruik de spiegel toch, maar kan echt niet zien of ik vlekken van vogelkooi op nog op mijn rug heb
Ik kan niet meer klaarkomen sinds Drumpie me heeft geschopt. Er komt alleen maar flubflubflubflubflubflub geluid uit. Dus zal wel vlekken zijn van iemand anders.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ogen op je rug hebben
Ik gebruik de spiegel toch, maar kan echt niet zien of ik vlekken van vogelkooi op nog op mijn rug heb
Hij is gewoon niet zo handig in het openen van flessen ketchup hela curry, ja?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef TJV het volgende:
[..]
a: vogelkooi is een schijtvogel.
b: vogelkooi dropt wit, klevend zaad op je rug.
daar is niks aan joh, knap wil ik haar al helemaal niet noemen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had in de TT gemoeten als TC, meisje uit de polder en succesvol en knap.
Ja klopt maar op deze manier start je alles weer op.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:49 schreef bobbernaut het volgende:
Ja slaat toch nergens op als hij dr niks mee te maken heeft en dan foto van hem wordt gepost?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja klopt maar op deze manier start je alles weer op.
Mjin poepbroeder, bedaar. Je wrokzuchtige krijgslustige aard verontrust mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef bobbernaut het volgende:
nja ik had ronde 1 gemist, ronde 2, iemand
Wijs gesproken hela-man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mjin poepbroeder, bedaar. Je wrokzuchtige krijgslustige aard verontrust mij.
Hola, die is best wel machtig mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef vogelkooi het volgende:
JUGGERNAUT!!!
http://offthewallsite.big(...)iphone-4-waffle-case
Heb ik gekocht voor zusje.
Geen idee, Lorrelies loopt ineens te ragen en mij te beschuldigen dat ik een foto van haar hier heb gepost en shit, terwijl ik gewoon fucking toetsweek had en toetsen aan het maken was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar heb jij het nou weer over?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bedaar en geniet hiervan, slavische strijdkameraad.
Ja, vanavond/morgen. Toetsweek eindelijk voorbij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:50 schreef TJV het volgende:
Nee ik faal met permissions, Mimaaa heeft dit weekend wel even tijd beweert hij.
Nice !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, vanavond/morgen. Toetsweek eindelijk voorbij.
Meeste heb ik allemaal dik voldoende maar het gaat om die examens die bepalen of ik overga of niet. Stel dat ik niet voldoe aan de overgangs eisen en ik word een bespreek geval dan ben ik alsnog over dus dat scheelt wel.quote:
edit: dat klonk sarcastischquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meeste heb ik allemaal dik voldoende maar het gaat om die examens die bepalen of ik overga of niet. Stel dat ik niet voldoe aan de overgangs eisen en ik word een bespreek geval dan ben ik alsnog over dus dat scheelt wel.
Nog even wachten voor de officiële uitslag dus.
Sowieso brah.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
edit: dat klonk sarcastisch
Zal wel goed komen toch ?
Dat is m ook, confirmed door Tom zelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eerder deze, maar die is tam
https://twitter.com/TomVnl
jah sgoed neem ik booze mee jwzquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik neem meloen mee je herkent mij aan mijn nickelson jas en mijn witte blackberry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
GEFELICITEERDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die zag ik ook al!quote:
Russen zuigen echt hard; raar volkje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Herstel: domme kutrussen. Duizend dit, duizend dat.. van dure onderdelen die wij niet verkopen.
quote:
quote:[–]dekayge 583 points 11 hours ago
When I was 13, my older sister passed away in a car accident. She was cremated and after the service, my family wanted to spread her ashes in an open field, the same place she'd gotten married a few years before. Each family member took a turn and spread a little bit from a beautifully carved box, decorated with butterflies. My older brother, and probably the person she was closest to in the world, went last. As I turned around and started walking back toward the pavilion where the service had been (it was raining) I heard several people start laughing, hysterically. I turned around to see my brother and two of my sister's best friends laughing and crying hysterically at the same time. Just as I was about to ask my dad what had happened, I hear my brother scream, "She went up my nose! She went up my noooooose!" Apparently, my idiot brother had decided that the instant he released a handful of my sister's ashes was a good moment to take a nice, deep breath. My sister had a ridiculously goofy sense of humor, and she would have found the whole incident just as hilarious as my brother did. Regardless, to anyone outside of our family, it would have looked extremely inappropriate.
TL;DR - idiot brother inhaled sister's ashes at her funeral and laughed so hard he almost fell over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |