Die is Fries, ik zal eens kijken wat er in de polder rondlooptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef vogelkooi het volgende:
TC?
Iets uit de polder mischien dautze ofzo.
OW zie het nu pas, de climax dat ik bijna en lapo had was te groot dat ik het over het hoofd zag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik had gewoon lapo! Snap dat dan!
Probeer joritsma.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, van Bertha18 zijn geen leuke foto's te vinden
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat kan een presentatie van 10 minuutjes voor een stress zorgen zeg
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:44 schreef vogelkooi het volgende:
Wat hij zegt is de waarheid.
Kun je dat filmpje in de TT zetten?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Anders fix ik morgen wel ff een MC host voor brixton (wat was de naam ook alweer) hoor, die kut tom snapt er ook niets van
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef maurisioo het volgende:
Wtf wat is hier gebeurd zoveel topics
Nog gefeliciteerd trouwens AlDie
Moet hem nog houden zo, afstuderen (poging 2)quote:
Of knaapjes als dat zijn ding is, natuurlijk. Zijn voorkeur voor juffie Stone doet mij dat namelijk wel vermoeden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef vogelkooi het volgende:
Even naar mooie meisjes loeren op internet en de spanning is er zo vanaf.
Ja geen idee zo'n usb-stickie met Minecraft op een Xbox 360 liggende kan erg feng shui staan en de sfeer aanzienlijk verbeterenquote:
Oh now you got mequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of knaapjes als dat zijn ding is, natuurlijk. Zijn voorkeur voor juffie Stone doet mij dat namelijk wel vermoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Oneens, volgende stelling.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:04 schreef Nozem. het volgende:
Flodder is een kneus die niks zelf kan bedenken
Eens of oneens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |