Juist. Ik wil echt geen details uit dat soort van privé-zaken kennen.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
Net als met zoveel dingen, waarschijnlijk.
Ik doelde niet op privé-zaken.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:25 schreef wapi het volgende:
[..]
Juist. Ik wil echt geen details uit dat soort van privé-zaken kennen.
Duidelijk, je verzint wat zonder een sprankje bewijs. Je bent de perfecte simpele ziel die gelovigen graag zien. Daar kan je niets aan doen, dat is een gevolg van de situatie waarin jij bent opgegroeid.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:22 schreef wapi het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad de neiging om zoiets te vragen, want jij bent inderdaad onbeleefd, maar daar kan je zelf niets aan verhelpen, want dat is een gevolg van de situatie waarin jij bent opgegroeid.
Over wat heb je het nou eigenlijk? Trouwens, ik kan toch ook niets verhelpen aan die familiale toestanden waar jij in opgegroeid bent?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Duidelijk, je verzint wat zonder een sprankje bewijs.
Over de zgn uithuwelijking, ben je dat al weer vergeten?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:41 schreef wapi het volgende:
[..]
Over wat heb je het nou eigenlijk? Trouwens, ik kan toch ook niets verhelpen aan die familiale toestanden waar jij in opgegroeid bent?
Wat dan juist over uithuwelijking?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Over de zgn uithuwelijking, ben je dat al weer vergeten?
Tja, het nieuwste vriendje van jouw moeder is inderdaad niet de biologische vader van je broertje, want zo werkt het niet in dat soort van dierentuin. Het is immers juist andersom! Jij hebt trouwens helemaal geen gekende biologische of andere vader, want alles wat ze jou verteld hebben, zijn biologische leugens. Daar zal je mee moeten leren leven.quote:En nee daar kan jij niets aan verhelpen dat je vader en moeder al familie van elkaar waren voor ze trouwden, dus ik zal je genetische afwijkingen niet te erg tegen je gebruiken.
Mijnes zijn tenminste nog bij elkaar en mijn vrouw en ik ook. In tegenstelling tot jij die verlaten werd door je vrouw omdat je haar niet tevreden kon houden. Tja... Dan snap ik dat je het af wilt laten dwingen door religieuze regels, als je zelf niet genoeg man bent om dat te kunnen. Het verklaart gelijk een hele hoop van je extremistische religieuze gedrag. Dat trekt altijd de losers der maatschappij aan die niet mee kunnen komen op eigen kracht en daarom zich vastklampen aan zoiets als laatste strohalm.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:54 schreef wapi het volgende:
[..]
Wat dan juist over uithuwelijking?
[..]
Tja, het nieuwste vriendje van jouw moeder is inderdaad niet de biologische vader van je broertje, want zo werkt het niet in dat soort van dierentuin. Het is immers juist andersom! Jij hebt trouwens helemaal geen gekende biologische of andere vader, want alles wat ze jou verteld hebben zijn biologische leugens. Daar zal je mee moeten leren leven.
Ik heb zelf besloten dat ik liever een godsdienstige vrouw had, hoor. Ik heb mijn goddeloze ex dus inderdaad verstoten. In beginsel heb je geen last van de goddelozen, als je daar niet mee trouwt. Vandaar dat ik het probleem nu als opgelost beschouw.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
In tegenstelling tot jij die verlaten werd door je vrouw omdat je haar niet tevreden kon houden.
Weet je de godsdienstige vrouwen van nu, zijn vaak de goddelozen van de toekomst, als ze er dan achter komen dat op je 50e te jong doen ook niks brengt komt het soms in een fatsoenlijk evenwicht.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:14 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik heb zelf besloten dat ik liever een godsdienstige vrouw had, hoor. Ik heb mijn goddeloze ex dus inderdaad verstoten. In beginsel heb je geen last van de goddelozen, als je daar niet mee trouwt. Vandaar dat ik het probleem nu als opgelost beschouw.
Ik heb het probleem ook voor mezelf opgelostquote:Op zondag 1 juli 2012 11:14 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik heb zelf besloten dat ik liever een godsdienstige vrouw had, hoor. Ik heb mijn goddeloze ex dus inderdaad verstoten. In beginsel heb je geen last van de goddelozen, als je daar niet mee trouwt. Vandaar dat ik het probleem nu als opgelost beschouw.
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Heb je een sterke morele overtuiging van eigen ervaringen?
Omdat je zelf niet in staat bent een vrouw te houden wil je je falen voorkomen door het maar te verbieden!
Het verbod op huwen met goddelozen staat vastgebeiteld in steen. Dat is voor eeuwig en altijd dicht getimmerd, hoor. Dat is trouwens een grote wijsheid, en daar wordt nooit op terug gekomen. Door dat ooit toch te doen, heb ik mij de straf des hemels op de hals gehaald, maar nu dat ik mijn fout heb rechtgezet, is de kous daarmee af ;-)quote:Op zondag 1 juli 2012 11:18 schreef Nietvandezewereld het volgende:
Weet je de godsdienstige vrouwen van nu, zijn vaak de goddelozen van de toekomst, als ze er dan achter komen dat op je 50e te jong doen ook niks brengt komt het soms in een fatsoenlijk evenwicht.
De beschaving moet uit je eigen inzichten komen denk ik.
Dus niet hotter than my daughter, haha.
Zo gauw je dogma verheft tot "Grote Wijsheid" heb je rationeel denken helemaal opgegeven.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:27 schreef wapi het volgende:
[..]
Het verbod op huwen met goddelozen staat vastgebeiteld in steen. Dat is voor eeuwig en altijd dicht getimmerd, hoor. Dat is trouwens een grote wijsheid, en daar wordt nooit op terug gekomen. Door dat ooit toch te doen, heb ik mij de straf des hemels op de hals gehaald, maar nu dat ik mijn fout heb rechtgezet, is de kous daarmee af ;-)
Tja, is bevestiging uit mijn eigen ervaring dan niet genoeg? In de godsdienst wordt er verboden van met goddelozen te trouwen. De godsdienst heeft gelijk, want dat draait uit op een flop. Dat geldt zelfs wanneer twee goddelozen met mekaar trouwen. Dan blijft het een flop.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:29 schreef Molurus het volgende:
Zo gauw je dogma verheft tot "Grote Wijsheid" heb je rationeel denken helemaal opgegeven.
Ja, omdat het een keer mis ging met jou geldt dat nu voor iedereen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:32 schreef wapi het volgende:
[..]
Tja, is bevestiging uit mijn eigen ervaring dan niet genoeg? In de godsdienst wordt er verboden van met goddelozen te trouwen. De godsdienst heeft gelijk, want dat draait uit op een flop. Dat geldt zelfs wanneer twee goddelozen met mekaar trouwen. Dan blijft het een flop.
Tja, wij maken elkaar als gelovigen onder mekaar wijs dat je met die goddelozen niet mag trouwen. Dat versterkt de groepsgeest!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, omdat het een keer mis ging met jou geldt dat nu voor iedereen.
Ja, en vervreemd jullie totaal van de rest van de wereld.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:38 schreef wapi het volgende:
[..]
Tja, wij maken elkaar als gelovigen onder mekaar wijs dat je met die goddelozen niet mag trouwen. Dat versterkt de groepsgeest!
Nee, hoor. De meerderheid van de wereldbevolking is ook zo.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, en vervreemd jullie totaal van de rest van de wereld.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populumquote:Op zondag 1 juli 2012 11:41 schreef wapi het volgende:
[..]
Nee, hoor. De meerderheid van de wereldbevolking is ook zo.
Hoe noem je iemand die denkt dat god wel bestaat , maar niet naar zijn adviezen of dwang wil luisteren omdat hij deze god niet verstandig vindt?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:27 schreef wapi het volgende:
[..]
Het verbod op huwen met goddelozen staat vastgebeiteld in steen. Dat is voor eeuwig en altijd dicht getimmerd, hoor. Dat is trouwens een grote wijsheid, en daar wordt nooit op terug gekomen. Door dat ooit toch te doen, heb ik mij de straf des hemels op de hals gehaald, maar nu dat ik mijn fout heb rechtgezet, is de kous daarmee af ;-)
Goed omschreven ja, jullie maken elkaar wijs...quote:Op zondag 1 juli 2012 11:38 schreef wapi het volgende:
[..]
Tja, wij maken elkaar als gelovigen onder mekaar wijs dat je met die goddelozen niet mag trouwen. Dat versterkt de groepsgeest!
Populariteitswedstrijd dus?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:41 schreef wapi het volgende:
[..]
Dat was geen argumentum ad populum:quote:Op zondag 1 juli 2012 11:42 schreef Molurus het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum
Dus dan doe jij het ook maar.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:41 schreef wapi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |