abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126050092
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:50 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ach, hij vindt het schattig. Zelf vind ik het ook heerlijk als hij lekker ligt te ijlen. :Y

Verschil tussen willen aanvallen en daadwerkelijk doen is natuurlijk ook, ik draai me gewoon boos om, heb hem 1 keer weg geduwd toen hij me wilde knuffelen (en dat was ook een WTF voor hem) maar na even uitleggen was het van aaahhhhhh asgoosie ditdatbladiebloe schattig bla.
Haha, lief idd.
Maar probeer eens bij een schijnontwaking te gaan slapen op een vrije dag ofzo. Dan kom je niet te laat :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:08:03 #127
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_126050141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Haha, lief idd.
Maar probeer eens bij een schijnontwaking te gaan slapen op een vrije dag ofzo. Dan kom je niet te laat :P
Ik slaap op vrijde dagen sowieso zo lang mogelijk uit :P
Bay of Plenty
pi_126050160
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:08 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik slaap op vrijde dagen sowieso zo lang mogelijk uit :P
Nou, ik weet het echt niet meer :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:12:10 #129
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_126050171
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou, ik weet het echt niet meer :D
Het is gewoon een eeuwig probleem. :Y ;(
Bay of Plenty
pi_126050192
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:12 schreef oLexie het volgende:

[..]

Het is gewoon een eeuwig probleem. :Y ;(
De kunst om met jezelf te leven, tja..
pi_126056245
Ik zou ook eens wat over meditatie lezen Faux
Lucide dromen en meditatie schijnen veel met elkaar te maken te hebben.

Of probeer je wekker diep in de nacht te zetten zodat je ontwaakt uit een diepe slaap.
Nu ben je moe maar je hersens zijn actief na het wakker worden waardoor het makkelijker is om eenmaal te lucide dromen als je weer in slaap valt. Maar ook hiervoor is een getrainde geest handig ( meditatie dus) Dit schijnt voor nieuwelingen de beste manier te zijn om met lucide dromen te oefenen.
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_126069951
Yup, ik heb vaak lucide dromen nadat ik om een uur of 4 wakker word om naar de wc te gaan.
Klussen deel 1 en 2
  zondag 5 mei 2013 @ 23:41:18 #133
402068 123eend
Vertrouw mij, ik ben een eend.
pi_126114115
Ik heb vroeger en dan spreek ik over een jaar of 8 geleden, een keer een droom gehad dat ik mijzelf van boven af zag liggen in bed, het leek dan alsof ik tegen het plafond geplakt zat en gewoon me zelf zag liggen in me slaap. In m'n herinnering duurde het ook zo lang en ik vond het best wel eng.

Ook heb ik een aantal keer gehad, dat ik ( volgens mij) wakker was, maar ik gewoon niks kon doen, mijn ogen waren open, althans dat denk ik omdat het zo een vreemde/ enge ervaring was, en ik kon niks, volgens mij kon ik zelfs niet ademhalen.

Dat heb ik 2 keer gehad en allebei vlak nadat er iets ergs was gebeurd.

Laatst begon ik mij te verdiepen in lucide dromen en las dat meer mensen die ervaringen hebben gehad, die ik had.
Toch heb ik geen goed gevoel bij dat lucide dromen? Waarom weet ik niet.
Keep it easy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')