Verbaast me toch hoor. Meer dan met Shane MacGowanquote:Op maandag 2 juli 2012 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, om eerlijk te zijn. Ik sla even over.
Charles Bukowkskiquote:Op maandag 2 juli 2012 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Bukowski kijk als ik nu een top 5 moet maken van charles bukowski boeken dan lukt me dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uuh, echt?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:38 schreef robdriessen het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik mijn James Brown top 5 weer introk omdat mensen daar geen top 5 van konden maken....
En ik ga er vanuit dat er nog wel wat meer bijkomenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:10 schreef Felagund het volgende:
Maar we hebben nu al even veel lijstjes als gisteren, dus het valt nog mee.
Te moeilijk omdat je het niet kent, of je teveel kent? (ik probeer te polsen hoe bekend ze hier zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Modest Mouse wordt te moeilijk. Maar dat gold ook voor de Pogues.
Nouja james brown heeft vooral het euvel dat hij telkens hetzelfde nummer schrijft.... "take me to the bridge" dus dan is het nogal inwisselbaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Historisch gezien is Modest Mouse toch wel een stukje kleiner dan the Pogues.
Maar op FOK geldt een andere standaard. Daar hoef je met oudere, zwarte muziek ook niet aan te komen. Hence 't James Brown-verhaal.
Voor the Pogues ben ik kennelijk wat te jong...ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Historisch gezien is Modest Mouse toch wel een stukje kleiner dan the Pogues.
Maar op FOK geldt een andere standaard. Daar hoef je met oudere, zwarte muziek ook niet aan te komen. Hence 't James Brown-verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |