Rosol wilt het liefst nu direct ronde 3 en 4 spelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Die kerel staat nog stijf van de adrenaline joh.
Enorm ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Die kerel staat nog stijf van de adrenaline joh.
Of een soort 1997quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat een wedstrijd. Het enige nadeel is dat de finale nu wel eens een enorme anticlimax zou kunnen worden.
Daar zijn we nog lang niet, rare opmerking.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat een wedstrijd. Het enige nadeel is dat de finale nu wel eens een enorme anticlimax zou kunnen worden.
Lijkt me wel een keer gaaf.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of een soort 1997gewoon Rosol die het toernooi pakt
Eigenlijk ligt de hele helft open, want Murray zie ik ook wel verliezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Kansenjongere het volgende:
Djokovic of Federer tegen Raonic.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de hele helft open, want Murray zie ik ook wel verliezen.
Op wie doel je nu? Volgens wikipedia won in 1997 de als eerste geplaatste Pete Sampras.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die heeft nu al genoeg moeite om de 3e ronde te halenquote:
Typo's enzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Op wie doel je nu? Volgens wikipedia won in 1997 de als eerste geplaatste Pete Sampras.
Fed Murray?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het past vast niet bij deze tijdgeest, maar het kan geen kwaad als mensen niet alleen aan de hele korte termijn denken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Daar zijn we nog lang niet, rare opmerking.
Zal wel weer falenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:16 schreef Norrage het volgende:
Nu is het natuurlijk aan murray, kansen....
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het past vast niet bij deze tijdgeest, maar het kan geen kwaad als mensen niet alleen aan de hele korte termijn denken.
Agh, er zijn gekkere dingen gebeurdquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:17 schreef Kansenjongere het volgende:
Murray heeft het sowieso niet in zich om een grandslam te winnen en op Wimbledon kan hij de druk al helemaal niet aan.
Roddick gaat Wimbledon winnenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, er zijn gekkere dingen gebeurd
Het komt over als: met een beetje mazzel krijgen we als halve finale Djokovic - Federer en wordt dat een kraker en moeten we het daarna doen met een aanzienlijk mindere tegenstander in de finale, want het vuurwerk in de beslissende fase van de grandslams moet toch doorgaans van Djokovic, Nadal en Federer komen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:17 schreef truedestiny het volgende:
[..]Het komt over als:"Nadal komt nu niet meer in de finale dus die zal wel tegen vallen."
Net alsof hij de enige is die Djokovic, Federer misschien nog iemand anders tegenstand kan brengen!
Zijn laatste kunstje had die finale tegen Fedje moeten zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:20 schreef Hazzard het volgende:
Of Roddick zijn laatste kunstje indd! Maar dat gaat niet gebeuren
Laat ze eerst maar is zover komen. Ik verwacht niet anders maar toch, van vandaag had ik het ook niet verwacht.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het komt over als: met een beetje mazzel krijgen we als halve finale Djokovic - Federer en wordt dat een kraker en moeten we het daarna doen met een aanzienlijk mindere tegenstander in de finale, want het vuurwerk in de beslissende fase van de grandslams moet toch doorgaans van Djokovic, Nadal en Federer komen.
Ohja, sinds die denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:19 schreef Morthill het volgende:
grootste stunt trouwens sinds Hewitt in de 1e ronde verloor als titelverdediger>?
1x gebroken worden en verliezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Zijn laatste kunstje had die finale tegen Fedje moeten zijn.
Vele malen groter, lijkt me. Grootste stunt sinds Ivanisevic Wimbledon als WC won misschien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:19 schreef Morthill het volgende:
grootste stunt trouwens sinds Hewitt in de 1e ronde verloor als titelverdediger>?
Vele malen groter, laten we niet overdrijven, hij heeft 1 potje gewonnen, niet een grand slamquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vele malen groter, lijkt me. Grootste stunt sinds Ivanisevic Wimbledon als WC won misschien.
Ik zie Tsonga ook zomaar de volgende ronde verliezen. Als hij een goede dag heeft, slaat hij iedereen van de baan, maar dat kan ook helemaal verkeerd gaan met hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |