tijdens de proloog van mijn adoptierenner werd het station in neeld genomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:10 schreef Gitank2 het volgende:
Fouchard kwam helaas niet in beeld tijdens zijn proloog, niet eens een glimpje.
Een of andere Britse renner was de blikvanger en ook de Maas, of all rivers, bleek interessanter cameravoer.
De Maas, je hoort het goed.
"Le Fou" reed toch een behoorlijke tijd, voor zijn veel bekendere landgenoot Pierre Rolland, om er maar eentje te noemen en in dezelfde tijd als Vueltawinnaar Cobo.
Al met al een prima start van zijn eerste Tour en met 44 seconden achterstand wordt er toch al minder naar je gekeken.
Op naar de eerste rit in lijn!
Ik zat al even te denken, wie is nu weer Frapinot...quote:Op zondag 1 juli 2012 08:54 schreef Pino112 het volgende:
48. FRAPINOT Thibaut 146 FDJ-BIGMAT 07' 37'' + 00' 24''
![]()
![]()
![]()
Topper, mooie klassering.
Ohja, ik zie het nu pasquote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zat al even te denken, wie is nu weer Frapinot...
Hij viel (of werd gehinderd) pas bij de 2e valpartij hé.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Simon ging vandaag winnen, het werd echter een 187e plek, dus net niet.
Kutfotograaf.
Die fotograaf was bij de 2e valpartij toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij viel (of werd gehinderd) pas bij de 2e valpartij hé.Of was die (indirect) ook veroorzaakt door een fotograaf.?
Die gaat hopelijk nog etappe pakken, echt een baasquote:Op zondag 1 juli 2012 19:31 schreef miep63 het volgende:
Tony Gallopin stond gisteren nog 83e. Nu staat hij op 58e plek op 52 seconden van ploeggenoot cancellara. Vandaag kwam hij als 63ste binnen op 23 seconden. En trouwens las ik zonet ook dat hij in het jongerenklassement op een mooie 9e plek staat. Kortom ik mag tevreden zijn over mijn adoptie-rennertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |