Zelfde geldt voor Mickaël Cherel, 197e, niks mis meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Zhero het volgende:
Arthur Vichot, 115e in proloogje. Rustig aan gedaan voor rest van Tour, viel toch weinig eer te halen vandaag.
Roy zal de komende dagen alleen maar kunnen stijgen in het klassement.quote:Eerste rode lantaarn voor Curvers
De eerste rode lantaarn in deze Tour de France is voor Roy Curvers.
De Roggelnaar van de Argos-ploeg arriveerde zaterdag na 8 minuten en 19 seconden bij de meet. Daarmee noteerde hij de 198e en langzaamste tijd in de proloog door de straten van Luik.
Het verschil met winnaar Fabian Cancellara bedroeg 1 minuut en 6 seconden.
Helaas te laat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef stalybridge het volgende:
Ik wil graag Thibaut Pinot adopteren.
Of ben ik te laat?
quote:Pino112 - Thibaut Pinot
Guillame Levarlet heeft het rustig aan gedaan, hij eindigde vandaag op de 184e plaats op 51 seconden van winnaar Cancellara. Zo'n proloog is sowieso niet echt de specialiteit van Guillame, dan kun je het beter wat rustiger aan doen en energie sparen. Dit deed hij natuurlijk om morgen te kunnen verrassen. Ik hoop hem dan morgen ook in de aanval te zien.quote:184. LEVARLET Guillaume 97 SAUR-SOJASUN 08' 04'' + 00' 51''
tijdens de proloog van mijn adoptierenner werd het station in neeld genomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:10 schreef Gitank2 het volgende:
Fouchard kwam helaas niet in beeld tijdens zijn proloog, niet eens een glimpje.
Een of andere Britse renner was de blikvanger en ook de Maas, of all rivers, bleek interessanter cameravoer.
De Maas, je hoort het goed.
"Le Fou" reed toch een behoorlijke tijd, voor zijn veel bekendere landgenoot Pierre Rolland, om er maar eentje te noemen en in dezelfde tijd als Vueltawinnaar Cobo.
Al met al een prima start van zijn eerste Tour en met 44 seconden achterstand wordt er toch al minder naar je gekeken.
Op naar de eerste rit in lijn!
Ik zat al even te denken, wie is nu weer Frapinot...quote:Op zondag 1 juli 2012 08:54 schreef Pino112 het volgende:
48. FRAPINOT Thibaut 146 FDJ-BIGMAT 07' 37'' + 00' 24''
![]()
![]()
![]()
Topper, mooie klassering.
Ohja, ik zie het nu pasquote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zat al even te denken, wie is nu weer Frapinot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |