abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:36:59 #51
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_114409353
Ik ben erg trots op mijn Cyril, al enkele dagen klinkt de naam Gaultier door de ether...maar het doet toch pijn, als Mart in de avondetappe, bij het bespreken van de etappe, meent te moeten opmerken dat hij geen winnaar is. Mart, echt, moet dat nou? Er zijn valken en duiven, havikken en hopeloos aanklampende musjes in een peleton. Misschien is mijn Cyril geen havik, maar een klappermusje is het bepaald niet! Hij knokt zich naar voren, moet laten gaan, vecht terug, en gaat door! Dat zijn kwaliteiten waar je niet omheen kan. Nee, ik sta vierkant achter mijn renner.
In de etqappe gisteren kwamen aan het einde de echt taaie mannen naar voren kwamen, ik noem een Hincappie, een Voight, een Vino. Mannen die in het vuur van jaren koers hun benen hebben gesmeed, die weten dat doorgaan uiteindelijk beloning zal brengen...Over 5 jaar zal elk weldenkende wielerliefhebber in dat rijtje ook de naam Gaultier zetten, als voorbeeld van een knokker, een vechter.
Ik zal niet ontkennen dat de ultieme beloning, de gang naar het ere schavotje, de zoenen van de mis en de bloemen Cyril nu nog ontlopen, maar wie kan er aan twijfelen dat dit binnenkort routine voor hem zal zijn? Kwaliteit is niet weg te stoppen, die zal zich laten zien.
Dus ik hef een goed glas op mijn jongen, en terwijl ik een Frans deuntje door het hoofd laat zweven, zeg ik nu alvast, bedankt Cyril. Dit is nu al een Tour om nooit te vergeten ^O^
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_114417309
Mooi verhaal _O_

Nu Kadri op kop! *O*
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:46:21 #53
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_114420390
Ik wil stiekum Mart z'n baan als ik groot ben...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:02:51 #54
3878 Vork
Manisch creatief
pi_114423998
Ik zag Nerz daar toch mooi op kop van het peletonnetje z'n kopman de bergen over beulen. Hij is in zijn eerste tour toch al mooi uitgegroeid tot de tweede knecht van Nibali, na Basso dan, maar die is al zo oud dat er doorgroeimogelijkheden beginnen te ontstaan. :)
pi_114429952
Fouchard heeft zich niet aan zijn trend gehouden om iedere dag voortaan 144e te worden.
Le fou heeft besloten om zijn klimmersbenen eens aan te scherpen op de Peyragudes en kwam in het wiel van een man binnen die hem nog wat tips voor beter klimmen en het afmaken in een vlucht kon geven: Simon Gerrans.

Morgen de laatste kans?
Neil LOVES Carrots!
pi_114430045
Izagirre weer in de aanval vandaag, maar dat mag onderhand geen verrassing meer heten. Mooi samen met Ten Dam over de finish gekomen.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 19 juli 2012 @ 20:20:06 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114430111
Die dekselse Pinot eindigt gewoon 4e! Wauw _O_.

Hij staat nu op plekje 10 van het klassement, en het zou mooi zijn om deze top 10-klassering vast te houden ^O^
pi_114434308
Vorganov stak vandaag alweer zijn neus aan het venster.

35 Eduard Vorganov (Rus) Katusha Team 0:09:06
pi_114440781
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Die dekselse Pinot eindigt gewoon 4e! Wauw _O_.

Hij staat nu op plekje 10 van het klassement, en het zou mooi zijn om deze top 10-klassering vast te houden ^O^
Jammer dat Van Garderen te ver staat, maar het wit was dichtbij.
Misschien ala Cunego in de tijdrit (heel verrassend: won toen van een op papier veel betere tijdrijder).
Neil LOVES Carrots!
pi_114458356
En ja, Fouchard heeft zijn laatste kans gegrepen!
Mee in de onstnapping van de dag :)

Allez Julien!
Neil LOVES Carrots!
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 13:52:21 #61
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_114460056
The number 1 winner of the year is niet bijster actief in beeld deze dagen, maar hij is de bergen goed doorgekomen in de bus. En ook al is hij niet in ons zichtveld geweest, ik weet zeker dat Greg Henderson nog veel zal gaan laten zien. Voornamelijk op kop van het peloton om de sprint van Greipel voor te bereiden, maar ik hoop op een tactische ontsnapping om het achtervolgwerk aan andere ploegen over te laten. De Lotto-ploeg zal niet hoeven te rijden en gezien zijn sprinterskwaliteiten maakt Greg dan behoorlijk kans op een persoonlijk succesje. Maar dat scenario zal lastig zijn voor een teamplayer als Greg. Ik blijf hopen!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_114464133
Al gelost :') ;(
Neil LOVES Carrots!
pi_114468410
Fouchard dus geprobeerd mee te gaan in de ontsnapping, maar hij moest er toen er echt gas gegeven werd meteen af.
Voor een groot deel te danken aan zijn val.

Maar hij was wel eens mee en dat is al heel wat :)

Gelukkig hebben we de foto's nog van een Fouchard op kop van de groep.

En even wat voorraad halen bij de ploeg.

Neil LOVES Carrots!
pi_114468549
Izagirre had vandaag straftraining en mocht kilometers lang aan kop van het peloton sleuren. Waarom is me een raadsel.
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 20:05:15 #65
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_114473955
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
The number 1 winner of the year is niet bijster actief in beeld deze dagen, maar hij is de bergen goed doorgekomen in de bus. En ook al is hij niet in ons zichtveld geweest, ik weet zeker dat Greg Henderson nog veel zal gaan laten zien. Voornamelijk op kop van het peloton om de sprint van Greipel voor te bereiden, maar ik hoop op een tactische ontsnapping om het achtervolgwerk aan andere ploegen over te laten. De Lotto-ploeg zal niet hoeven te rijden en gezien zijn sprinterskwaliteiten maakt Greg dan behoorlijk kans op een persoonlijk succesje. Maar dat scenario zal lastig zijn voor een teamplayer als Greg. Ik blijf hopen!
De juiste tactiek, maar de verkeerde helft van het Lotto-duo Han en Hen was mee. Greg was Cav vast wel voor gebleven. B-).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_114490881
Gister een rit waarin Vorganov zich niet kon onderscheiden.

36 Eduard Vorganov (Rus) Katusha Team
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:33:15 #67
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_114502827
Devenyns beste Belg in de tijdrit!
pi_114504580
Fouchard heeft de teleurstelling van het niet bij kunnen blijven gisteren verwerkt door eens te kijken hoe goed hij kan tijdrijden.
Dat was niet verkeerd kan ik melden!

Fou deed het beter dan tijdrijders als Millar en Koren, met een 66e plek op slechts 6 minuten van de heersers van Sky.

Ook staat de Fransman netjes in de top 5 van de rode lantaarn, op een kwartier van Engoulvent.
Neil LOVES Carrots!
pi_114510404
De Valk van Voronezh reed een verdienstelijke tijdrit. Hij snelde naar de 36e plaats.

36 Eduard Vorganov (Rus) Katusha Team 0:05:09

Eduard Vorganov gaat de Tour op een zeer verdienstelijke negentiende plaats op 38,16 van geletruidrager Bradley Wiggins eindigen. _O_

There is more to come. Davai, davai! _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 21 juli 2012 @ 22:35:59 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114511734
De eindtijd in de tijdrit was niet bijzonder goed, maar goed genoeg om de 10e stek vast te houden.

Ik ben enorm trots dat ik Pinot mocht adopteren, en dat ie zo knap is geeindigd _O_ _O_.
pi_114541976
Julien Fouchard is netjes aangekomen in Paris en daar ben ik trots op.
Mijn vorige twee adoptierenners lagen er al in de eerste week uit om maar eens iets te zeggen, dus dan is driemaal weer koersrecht.

Ondanks een lelijke val heeft hij een prima Tour gereden voor een onbekende Tour-renner.
Een keertje mee in een vlucht en ook een sterke afsluiting van zijn Tour.

Gisteren 66e in de tijdrit en vandaag 41e geworden!
Ook heeft hij nog drie punten gepakt in de tussensprint op de Champs Elysees.

Op naar een aanvalslustig najaar!
Neil LOVES Carrots!
  zondag 22 juli 2012 @ 21:37:42 #72
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_114544747
Ook Curvers is in Parijs geeindigd.
Vandaag keurig 57e.
1 plekje voor Froome.
Helaas eindigt hij in Algemeen Klassement 133 plekken achter diezelfde Froome.
Net efkes anges
pi_114545129
Izagirre eindigt de Tour op een mooie 39e plek, maar het meest genoten heb ik van zijn ultra-aanvallende rijden. Dat moet wel een ritzege opleveren in de komende jaren.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:51:28 #74
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_114545340
Arashiro is na deze tour definitief onbekend af. Liet zich veelvuldig zien in kopgroepen en heeft zelfs het rode rugnummer mogen dragen _O_
Hulde!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_114545879
51 Eduard Vorganov (Rus) Katusha Team

De Valk eindigde op een keurige negentiende plaats (+0.38,16) in het algemeen klassement. Zijn kostje is gekocht. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')