Jammer...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:52 schreef Leatherface het volgende:
Nee, Cobo is veel te bekend en daarnaast is het niet gangbaar om gaandeweg de koers een andere adoptierenner te nemen,
Over dat laatste is misschien te discussiëren. Misschien kun je even een PM naar de 'toernooidirecteur' TheFastOne sturen met de vraag of je nog een andere mag kiezen.quote:
Helaas, hij werd 13e. Desalniettemin een degelijke driedaagse.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Julien Simon gisteren 11e, vandaag 6e. Als hij die lijn doorzet, kan er morgen maar 1 ding gebeuren.
Ik denk dat het nooit wat wordt met Devenyns en een (semi-) grote overwinning. Je hebt natuurlijk ook nog de factor dom geluk, ik denk dat het zo al zal moeten gebeuren. Of voorop zitten met een slimme ploegmaat die hem helpt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef DeMessias het volgende:
Mijn adoptierenner zat weer in de goede ontsnapping. Hij heeft nu beslist om lessen Koersinzicht te volgen. Volgend jaar beter.
quote:Curvers: 'Malloten die het niet snappen'
Roy Curvers reed zaterdag in de Touretappe 190 km in de aanval, maar de Roggelnaar merkte al ruim voor de finish dat de vluchtersgroep geen stand zou houden.
,,Er zitten altijd wel van die malloten mee die het écht niet snappen'', zei de coureur van Argos-Shimano, die doelde op de Franse coureurs Jimmy Engoulvent en Jérôme Pineau. ,,Die zijn zo fanatiek dat ze elk klimmetje volle bak omhoog rijden. Dan is de samenwerking wel snel zoek.''
Curvers ging nog naast de Fransen rijden en vroeg waarmee ze bezig waren. ,,Ze zeiden: Dit is de Tour, je moet rijden. Wat een onzin.'' Door de matige samenwerking besloot de Deen Michael Morkov op ruim 60 kilometer van de streep weg te rijden. ,,Ik probeerde zelf ook weg te komen, maar dat mislukte. Dat was balen, want ik was één van de betere coureurs in de kopgroep. Maar goed, uiteindelijk heb je tegen een op hol geslagen peloton toch geen kans. Dat heb je alleen als je een kwartier op het peloton pakt,'' aldus Curvers.
Greipel
André Greipel toonde zich zaterdag in de 13e rit van de Ronde van Frankrijk voor de derde keer de sterkste in een massasprint. De coureur van Lotto-Belisol versloeg in de straten van Le Cap d'Agde zijn Slowaakse rivaal Peter Sagan en voltooide daarmee zijn hattrick.
Jammer dat Van Garderen te ver staat, maar het wit was dichtbij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Die dekselse Pinot eindigt gewoon 4e! Wauw.
Hij staat nu op plekje 10 van het klassement, en het zou mooi zijn om deze top 10-klassering vast te houden
De juiste tactiek, maar de verkeerde helft van het Lotto-duo Han en Hen was mee. Greg was Cav vast wel voor gebleven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
The number 1 winner of the year is niet bijster actief in beeld deze dagen, maar hij is de bergen goed doorgekomen in de bus. En ook al is hij niet in ons zichtveld geweest, ik weet zeker dat Greg Henderson nog veel zal gaan laten zien. Voornamelijk op kop van het peloton om de sprint van Greipel voor te bereiden, maar ik hoop op een tactische ontsnapping om het achtervolgwerk aan andere ploegen over te laten. De Lotto-ploeg zal niet hoeven te rijden en gezien zijn sprinterskwaliteiten maakt Greg dan behoorlijk kans op een persoonlijk succesje. Maar dat scenario zal lastig zijn voor een teamplayer als Greg. Ik blijf hopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |