En je leuke dansjes.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn creativiteit
hahaa!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn creativiteit
Yum all around!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje vandaag, beetje een schatting![]()
O: ciabatta met 2 gekookte eitjes, wat mayo en tuinkers
T: volkoren beschuitje hagelslag
L: bakje magere kwark met frambozen en muesli
T: 3 rode wijn, toastjes met tonijnsalade, druiven en een jodenkoek
D: broodje hamburger met ui, kippenpootje, paar stokbroodjes
T: waterijsje
Morgen weer een normale werkdag
Ah, dichter te Groningen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Probability het volgende:
Het is dit gedicht geworden: http://www.gedichten.nl/n(...)tml?zoekresultaat=ja
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef anna82 het volgende:
lijstje:
O: havermout met frambozen en bosbessen
L: 2 speltboterhammen, 1 met ei en rauwkostsalade, 1 met oude kaas en rauwkostsalade
T: 1 perzik
T: 1 framboos, uit eigen tuin
T: 1 speltboterham met pindakaas, paar stukjes banaan
S: 40 km fietsen, dat viel tegen met het weer en drie boterhammen dus:
T: Snelle Jelle bij de pomp
D: salade van gegrilde groenten met gegrilde kip en een tomaten/komkommer salade
T: bak kwark met halve banaan, bosbessen en havermout
2 dagen, maar als ik goed in m'n vel zit relativeer ik het na 5 minuten weg.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:55 schreef loveli het volgende:
[..]
2 dagen, maar als ik goed in m'n vel zit relativeer ik het na 5 minuten weg.
Hoop dat deze morgen over is.
En nu post je mobiel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
39 grafen is ook net te warm.
Probeer zoveel mogelijk in de schaduw te blijven en beweeg je zo langzaam mogelijk
Ik heb vandaag een thuiswerk dag. Wel relaxed dar uitslapen, anders had ik.nu op de fiets gezeten.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Valt het op Nallie?
Aan de spelfouten en random punten misschien?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:44 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Maar tot 11 uur werken vandaag en dan weekend
[..]
En nu post je mobiel?
Oh wat goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:55 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. De wekker gaat pas over een uur maar ik lig al even wakker. Mooi moment om bij te lezen![]()
Kwak, Ik heb me in het verleden tegen laten houden om niet te meeten door een hoog gewicht. Achteraf onzin, met de kittens was ik ook zwaarder en volgens mij net zo leuk als altijd. En volgens mij is er toen ook niet gekeurd. Dus kom vooral, ik wil jou wel ontmoeten
.
En ik doe mee met de pms denk ik. Al vind ik mezelf opvallend stabiel de laatste weken. Vriendje gaat niet weten wat ie meemaakt tegen de tijd dat hij me wel in een bui meemaakt xD.
Oh en ik hou van slankies, in het bijzonder maria. Vriendin was al tijden op zoek naar een baan en is nu aangenomen dankzij haar
. Gotta love slankies en hun connecties.
Dat staat in mn agendaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?.
Goeiemorgen btw.
Nou inderdaad, Tink. En dan te bedenken dat jullie je hier geen van allen hoeven te schamen voor je gewicht. Dat zou eigenlijk nooit iemand moeten doen overigens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:18 schreef Tinkepink het volgende:
Maar even serieus, gaan jullie echt niet meeten omdat je je te dik voelt?
Is het raar dat ik me daar nogal zorgen over maak? Er gaat bij mij niet een alarmbel af, maar een heleboel.
Is wel leuk..... Moet er even over nadenken. als het nou de enige echte schermerhorner drekrace was...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb hooguit wat meer kledingissues, maar mij boeit het niet.
Tink, ga je ook mee Drekresen eind augustus?
Inderdaad best naar als je gewicht je mentaal belemmert dingen te doen die je anders graag zou doen, al denk ik dat het hier misschien ook een beetje anders ligt: in het topique wordt altijd heel openhartig gesproken over gewicht, hoe het wel/niet lukt, wat men wel/niet mooi vindt, etcetera. Dan krijg je toch meer het idee dat men er ook op 'let', wellicht niet altijd bewust of op een gemene manier, maar toch, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou inderdaad, Tink. En dan te bedenken dat jullie je hier geen van allen hoeven te schamen voor je gewicht. Dat zou eigenlijk nooit iemand moeten doen overigens.
Hier doen wel slankies aan mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is wel leuk..... Moet er even over nadenken. als het nou de enige echte schermerhorner drekrace was...
Dat een beetje. Ookal laat ik me er niet door tegenhouden; er wordt genoeg gesproken over 'ja, nee, dit vind ik echt al te dik' --> plaatjes van mensen die zeker slanker zijn dan ikzelf. Resultaat: nog onzekerderder op meets. Maar dat laat ik mooi niet merkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inderdaad best naar als je gewicht je mentaal belemmert dingen te doen die je anders graag zou doen, al denk ik dat het hier misschien ook een beetje anders ligt: in het topique wordt altijd heel openhartig gesproken over gewicht, hoe het wel/niet lukt, wat men wel/niet mooi vindt, etcetera. Dan krijg je toch meer het idee dat men er ook op 'let', wellicht niet altijd bewust of op een gemene manier, maar toch, zeg maar.
Weet niet of ik het zo duidelijk uitlegZelf heb ik er niet zo'n last van trouwens, ik vind het vooral gezellig (al denk ik natuurlijk ook wel eens - 'Als m'n buikblub maar niet teveel opvalt!' ondanks dat ik ook wel weet dat mensen heus niet gaan meeten om buiken te vergelijken
).
Lekker sportief, Mo!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dat een beetje. Ookal laat ik me er niet door tegenhouden; er wordt genoeg gesproken over 'ja, nee, dit vind ik echt al te dik' --> plaatjes van mensen die zeker slanker zijn dan ikzelf. Resultaat: nog onzekerderder op meets. Maar dat laat ik mooi niet merkenen 'gelukkig' kan ik nu niet zo makkelijk meeten
![]()
Zo, ga zo maar 's beginnen aan mijn mini-triathlon: met de fiets naar 't zwembad, 45 minuutjes baantjes trekken, dan 6km hardlopen en dan weer op de fiets naar huis! Ave!
Niet te snel gaan lopen trekken!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:38 schreef Skoap het volgende:
Bah, vandaag het behang verwijderen in een slaapkamer. Dan morgen de andere en dan kan de stukadoor aan het werk... Bah zie nu al op tegen "de zooi"
Dan nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:45 schreef Isabeau het volgende:
En ik zie die foto's ook langskomen, maar denk dan dat er nog altijd een verschil is tussen 'dit vind ik te dik voor mij' (wat denk ik bedoeld wordt) en 'mensen die er zo uitzien zijn lelijk en vet' (zoals het overkomt).
Ja dat. Prima lijstje vind ik. Tompoes = toetje en een koekje of twee mag best. Verder heb je niet zo heel veel gegeten ozo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
2 kokoskoekjes en een tompoes is extreem fout?
Ja, want ik had eindelijk mijn motivatie weer te pakken! En dan is voor mijn gevoel "alles kapot" op eetgebiedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
1 tompoes is 400 kcal ofzo, dat vind ik nogal veel voor een toetje. Het is niet extreem veel maar de helft (m.u.v. het ontbijt en de appel en de groente) heeft 0 voedingswaarde. Dat vind ik eigenlijk zonde. Alleen was er even geen alternatief.. Ga er ook niet dood aan hoor, maar vind het wel gewoon jammer!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja dat. Prima lijstje vind ik. Tompoes = toetje en een koekje of twee mag best. Verder heb je niet zo heel veel gegeten ozo.
Ik fronste ook mijn wenkbrauw...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja dat. Prima lijstje vind ik. Tompoes = toetje en een koekje of twee mag best. Verder heb je niet zo heel veel gegeten ozo.
Van die psychische kronkel moet je af, want dat is funest voor je eetgedrag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:54 schreef Perruche het volgende:
Ja, want ik had eindelijk mijn motivatie weer te pakken! En dan is voor mijn gevoel "alles kapot" op eetgebied
Psychische kronkelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die psychische kronkel moet je af, want dat is funest voor je eetgedrag.
Dat kan veeeel erger iddquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
Kweenie, er verschilt ook per persoon wat staat/'kan' en ik denk dat bijna iedereen het meest kritisch is op hem/haarzelf. Waar een paar kilootjes meer bij een ander wordt gezien als mooi/vrouwelijk is het bij jezelf dan 'vies vet' ofzoiets.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan nog.
Indirect zeg je daarmee tegen een ander: voor mij is dit niet goed genoeg, maar voor jou is dit wel goed genoeg (dus jij bent minder waard/voor jou gelden de hogere standaards niet/jij bent minder etc.) Kan me het gevoel van mo wel voorstellen.
Dat heb ik trouwens met eetlijstjes. Dat het eten van een koekje of een bolletje ijs al wordt gezien als "zondigen" of "uit de band springen".
En ik vind het jammer dat je dan denkt dat 'alles kapot' isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:57 schreef Perruche het volgende:
Psychische kronkelik vind het gewoon jammer van mezelf dat ik dan geen "nee" kan zeggen
.
Nou ja niet m'n leven ofzo, maar ik vind dat wel suf van mezelf ja. Als ik het niet suf zou vinden terwijl ik wel af wil vallen lijkt me minder constructief, eigenlijk!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik vind het jammer dat je dan denkt dat 'alles kapot' is
Maar 'nee' leren zeggen is ook wel waardevol
Ja, lees dat stukje evenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Deze dame wordt op FOK! in diverse topics als 'te dik' bestempeld en dat is echt heel erg slecht voor mijn zelfbeeld
[ afbeelding ]
Mijn toetjes zijn altijd 300 - 600 kcalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
1 tompoes is 400 kcal ofzo, dat vind ik nogal veel voor een toetje. Het is niet extreem veel maar de helft (m.u.v. het ontbijt en de appel en de groente) heeft 0 voedingswaarde. Dat vind ik eigenlijk zonde. Alleen was er even geen alternatief.. Ga er ook niet dood aan hoor, maar vind het wel gewoon jammer!
Maar je plannen en het willen afvallen zijn niet kapot omdat je iets niet kon afslaan. Het is misschien suf van jezelf, maar dan gebruik je al een heel andere term dan 'alles kapot' (en dat je het qua eten en niet je hele leven bedoelde dat begreep ik welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:00 schreef Perruche het volgende:
Nou ja niet m'n leven ofzo, maar ik vind dat wel suf van mezelf ja. Als ik het niet suf zou vinden terwijl ik wel af wil vallen lijkt me minder constructief, eigenlijk!
Och nu zijn rondingen op de juiste plek ook al niet goed genoeg meer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Deze dame wordt op FOK! in diverse topics als 'te dik' bestempeld en dat is echt heel erg slecht voor mijn zelfbeeld
[ afbeelding ]
Ik heb plaatjes van modellen hier langs zien komen die niet echt anders waren en ook als te dik werden gezien.quote:
True that! Verschilletje 'afval-tijd' en 'leefstijl-voor-altijd' denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja niet m'n leven ofzo, maar ik vind dat wel suf van mezelf ja. Als ik het niet suf zou vinden terwijl ik wel af wil vallen lijkt me minder constructief, eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |