Ow wachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Bibi op fok zitje weet dat we het over de bn'er hebben he?
He? Me ex is niet Bibi, was t maar zo'n feestquote:
Goed idee!quote:
Was ik al aan t doen:quote:
Moet je ff aan plexcon vragenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil btw ook zo'n cool MC skin hoofd ding van mezelf in de OP
Gooi het eruit jongen, inclusief naakt foto's van haarquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Hahaha echt tof, ik weet zeker dat ze nu meeleest en dit voelt ontzettend tof, gewoon een keer kunnen zeggen wat ik ECHT denk in plaats van wat zij wil horen.
Kon ze niet echt hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom zou je niet tegen je vriendin kunnen zeggen wie je een lekker wijf vind?
Jep, het is uit, en ze bespioneert je.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan nu trouwens iets zeggen wat haar echt SUPER MEGA boos gaat maken waar ik ook altijd over gelogen heb, wat vinden jullie, zal ik t doen?
LOL, jaloers much? Ik bedoel je was bij haar voor een reden toch.quote:
"In die broek was je kont juist dikker, maar ik zei dat het niet opviel." TROLquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan nu trouwens iets zeggen wat haar echt SUPER MEGA boos gaat maken waar ik ook altijd over gelogen heb, wat vinden jullie, zal ik t doen?
JA!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef delano.888 het volgende:
Poll: Zal ik hetgene zeggen wat mijn ex ontzettend gaat kwetsen?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daarom, ik wil me ramen ook nog een klein beetje kans geven..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef bobbernaut het volgende:
junge er zitten nu wss niet eens 15 mensen in de SC....
Vandaar dat ik ook minimaal 15 ja vraag, anders neem ik t risico nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:02 schreef Lorrelies het volgende:
Misschien is het niet zo handig eigenlijk
* Lorrelies is een meisje en kan zich dus wat beter inleven en zo
Als je dat nog kwijt wilt kun je dat beter privé tegen haar zeggen ipv het ergens rond te strooien. Vind ik...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook minimaal 15 ja vraag, anders neem ik t risico niet
Bij 15 ja wel. Ik zweer het.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef bobbernaut het volgende:
Sws je gaat t toch niet vertellen .___.
Ik wil het niet kwijt, maar ik vind t gewoon tof om eindelijk eens niet meer te liegen (ik was haar anders allang kwijtgeraakt als ik eerlijk was geweest)quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Als je dat nog kwijt wilt kun je dat beter privé tegen haar zeggen ipv het ergens rond te strooien. Vind ik...
Me ex zou echt ja stemmenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Mender het volgende:
Het staat nu op 2 voor nee. Je ex en Lorrelies hebben nee gestemd?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:07 schreef Mordecai het volgende:
Godverdomme, ik kan geen ja stemmen omdat Lor al nee heeft gestemd =.=
Jup. Een aantal filmpjes van hem gekeken toen hij nog zonder mods speelde.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Kijken jullie ook wel eens tobuscus? Best tof:
Das idd een beetje jammer. Al heb ik wel 1 mod gezien die ik ook ga installeren, elke keer bij doodgaan gaat zijn hele inventory in een chest, op die plek. Ik wil dat ook! Want dat is nog best eerlijk vind ik, je kunt je spullen terug vinden, maar je hebt meer dan 5 minuten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Jup. Een aantal filmpjes van hem gekeken toen hij nog zonder mods speelde.
Jullie wonen samen? Maar jullie zijn toch allebei vrouw?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef Lorrelies het volgende:
Oh oeps, ik wist niet dat Mor niet kon stemmen als ik dat al deed
Ja, wat is er mis zijn met vrouw en vrouw..?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jullie wonen samen? Maar jullie zijn toch allebei vrouw?
Helemaal niks hoor! Wist t alleen nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:14 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ja, wat is er mis zijn met vrouw en vrouw..?
Nu welquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal niks hoor! Wist t alleen niet
Hartstikke mooi! Hahaquote:
Goh, had ik wel door hoorquote:
Dat deed je niet want ik zag je icoontje links op man staanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef Mordecai het volgende:
Sorry dat ik je voor de gek hield Delano
Mizukichaquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:24 schreef delano.888 het volgende:
Er waren sowieso maar 2 meiden op MC's server, Lorrelies en??
nope, 4,0quote:
MOT ZE HIER KOMEN DAN! IK PAAL DIE CHICK NAAR DE HEMEL!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef delano.888 het volgende:
15 stemmen voor ja zeg ik het. Een half uur later gooit ze hier waarschijnlijk het raam door.
jaquote:
Ja idd, heb t ook al paar keer geprobeerd :\quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef Ame_thyst het volgende:
Dankzij die cookie bullshit waarschuwing werkt geen één php proxy site meer op fok![]()
Geniaal, zowel de ondertiteling als hetgeen echt gezegd wordtquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef delano.888 het volgende:
Ik kwam deze net weer tegen, blijft zo geniaal he
Ah, doe maar niet.quote:
Waarom dacht ik dat het schuifbalkje onderin het gifje zou doorspoelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)iek_in_helsinki.html
Timelapse waarvan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ga timelapse maken van 2 uur, hoelang moet het uiteindelijke filmpje worden?
2 seconden max.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
1 minuut = 1 uur is meestal wel ok.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Ik doe dan wel 4 minutenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 minuut = 1 uur is meestal wel ok.
Je kan niet tellen? 2 is genoeg johquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan niet tellen? 2 is genoeg johzeker als t om MC gaat
Heb je de opnames nog? Lijkt me wel tof om te zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef Mender het volgende:
mijn timelapse van het begin van fokcraft nooit afgemaakt. Project was op een gegeven moment te groot en chaotisch
Yeahhhhhhh Pyro!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef Mordecai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_van_the_pyro.html
Real Life, EN JA 15 STEMMEN!quote:
Gewoon niet doen als je je er niet goed bij voelt.. Als je haar een flinke rotschop na wilt geven, dan wel doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef delano.888 het volgende:
Ok ok.. Ik heb het beloofdik baal wel een beetje, want heb totaal geen zin om haar zo op de stoep te hebben staan, maargoed:
Scribble scribble scribble
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAH SUKKEL IK HAD DIE LAATSTE 3 STEMMEN GEDAAN HAHAHAHA
Moet je t vooral quoten flapdrol! Maarja, te laatquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Gewoon niet doen als je je er niet goed bij voelt.. Als je haar een flinke rotschop na wilt geven, dan wel doen
Oh ik moet je wat vertellen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef Lorrelies het volgende:
Omg
Ik word er bijna zelf boos om hahahaha
Doen we met een redenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je t vooral quoten flapdrol! Maarja, te laat
lolololquote:
Ik heb 't aangepast :xquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je t vooral quoten flapdrol! Maarja, te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh wat?
Lesbische ervaring?quote:
Wie was hetquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:43 schreef delano.888 het volgende:
Mijn telefoon ging. Ik kreeg een hartaanval.
Een collegaquote:
Ik 1991quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een collega
BTW ik ben in 1990 geboren, en dit is keivet als je uit die tijd komt:
Ja, maar eerst Iron Maiden concert afluisteren =]quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik 1991<3
Straks es aanzetten dan :3
Laatste 2 filmpjes gekeken/geluisterd? Is vet!quote:
Nog niet eigenlijk... ik zeg wel even in RL tegen Mor dat hij het op moet zetten, lolquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laatste 2 filmpjes gekeken/geluisterd? Is vet!
Geschrokken van jouw bekentenis denk ik...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef delano.888 het volgende:
Waar is de rest gebleveniedereen naar bed ineens ofzo?
WTF, doe dan die met Jim Kerryquote:
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie dat ook, als je toffe linkjes post en er niemand op reageert, dat je dan baalt
Of je plaatst iets op Facebook en er reageert niemand opquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie dat ook, als je toffe linkjes post en er niemand op reageert, dat je dan baalt
Das echt kut idd, ik verwijder t dan altijd laterquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:12 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Of je plaatst iets op Facebook en er reageert niemand opnooit niet
Oh ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das echt kut idd, ik verwijder t dan altijd later
Nee das heel normaal, je wil niet je hele fb vol hebben staan met posts waar niks aan gereageerd is natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:13 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de enige was
Nu voel ik me zo stom hea
Ga godverdomme eens op mijn muziek filmpjes reageren danquote:
Had je die niet al vanochtend? Maar nogmaals gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb nu officieel mijn diploma.
Nu heeft ie m thuisquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had je die niet al vanochtend? Maar nogmaals gefeliciteerd!
nicequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb nu officieel mijn diploma.
Nou wil ik natuurlijk wel op dit filmpje reageren van jou, maar ik heb geen idee watquote:
Voorganger was leuk dus laat maar komen.quote:
Gewoon Blitzkrieg mod gebruiken voor die 1e en in je eentje tegen meerdere AI?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Voorganger was leuk dus laat maar komen.![]()
Hopelijk is de AI wel wat beter
en waar blijft die onweersbui
Nee dat was datdus volgensmij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had je die niet al vanochtend? Maar nogmaals gefeliciteerd!
Nou zet ze nog is in een reply dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga godverdomme eens op mijn muziek filmpjes reageren dan
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Oh deze is trouwens ook redelijk vet als je uit de 90's komt, hoef je tenminste geen uur voor uit te trekken, maar vergelijkbare liedjes:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef delano.888 het volgende:
Oh en als je uit de 80's komt, heb ik ook nog iets voor je
(btw zie top comment)
Zo tof, en bijna niemand klikt t aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou zet ze nog is in een reply dan?
Je kan toch het linkje ja gebruiken lol.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef Ame_thyst het volgende:
Dankzij die cookie bullshit waarschuwing werkt geen één php proxy site meer op fok![]()
Deju die heeft een paar lekkere grote ribbels op die knop.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
VOOR DE TIENTALLEN NIEUWSGIERIGEN: DIT SCHATJE KREEG IK
... dat kon maar over één ding gaan!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:30 schreef delano.888 het volgende:
Jahoor, me ex schoonmoeder belt me voor totaal iets anders. Kreeg weer half een hartaanval.
fuuuuhuuucckckxk ik dacht dat dat vanmiddag wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:25 schreef vogelkooi het volgende:
Plan waar was je nou om 3 uur? Heb overal gekeken naar en man met en ipad met krant. En die blauwe broek zat ook niet lekker. Stuur maar met de post die taart, envelop zal volstaan.
oeh, in dat geval natuurlijk bedankt voor de like!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:32 schreef vogelkooi het volgende:
Als je filmpje/opmerking op facbook niet genoeg of helemaal niet wordt gelike'd dan is het gewoon niet grappig/leuk/interessant.
Wat is dit allemaal?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
fuuuuhuuucckckxk ik dacht dat dat vanmiddag was
Ik help mijn familie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
oeh, in dat geval natuurlijk bedankt voor de like!
Meestal heb ik pas rond 12 uur de kater, voel me ochtends altijd prima. En dan pas in de middag, begint de hel meestal. dus be prepared.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
dat viel nog erg goed mee, ik moet direct werken
Plan ging mij taart geven wat hij dus verzaakte.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:58 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik moet over 2 min gaan werken dus geen tijd.Samenvatting?
ik kom hem vermomd taart brengenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:58 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik moet over 2 min gaan werken dus geen tijd.Samenvatting?
Heb haar nog niet gesproken, let you know.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
was het je moeder nog opgevallen?
Och, ik heb mijn kater eigenlijk standaard vanaf moment van opstaan tot erregens ver in de middag, maar niks dramatisch ofzo. Ik ben dan toch vooral een apathische zombie die overal wil slapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:58 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Meestal heb ik pas rond 12 uur de kater, voel me ochtends altijd prima. En dan pas in de middag, begint de hel meestal. dus be prepared.
Ik geef je trouwens niet met terugwerkende kracht rapport- en verjaardagsgeld, dat moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gesproken, let you know.
Katers zijn lief.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Och, ik heb mijn kater eigenlijk standaard vanaf moment van opstaan tot erregens ver in de middag, maar niks dramatisch ofzo. Ik ben dan toch vooral een apathische zombie die overal wil slapen
Ik al meer als 1 maand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef shaderon het volgende:
Wie heeft er al vakantie?
Ik moet nog 1 weekje en dan reizen door australie![]()
Wat is dezen? Wat is dit... ding? Wat is dat voor raar bruin/blank.zwart figuurtje naast de naam? Wat heeft dit te betekenen?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik al meer DAN DAN DAN HOE FUCKING MOEILIJK IS DIT DAN DAN DAN 1 maand.
Bijna. Vooral rond de zaai- en oogsttijden is het een stuk drukker natuurlijk. Veeboeren heeft altijd wel dezelfde dingen nodig, maar dat zijn er maar weinigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:35 schreef vogelkooi het volgende:
Hoezo seisoensgebonden baan? in de lente gaan de vogels en ei leggen en wil iedereen en trekhaak om die bomen om ver te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |