Ow wachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Bibi op fok zitje weet dat we het over de bn'er hebben he?
He? Me ex is niet Bibi, was t maar zo'n feestquote:
Goed idee!quote:
Was ik al aan t doen:quote:
Moet je ff aan plexcon vragenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil btw ook zo'n cool MC skin hoofd ding van mezelf in de OP
Gooi het eruit jongen, inclusief naakt foto's van haarquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Hahaha echt tof, ik weet zeker dat ze nu meeleest en dit voelt ontzettend tof, gewoon een keer kunnen zeggen wat ik ECHT denk in plaats van wat zij wil horen.
Kon ze niet echt hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom zou je niet tegen je vriendin kunnen zeggen wie je een lekker wijf vind?
Jep, het is uit, en ze bespioneert je.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan nu trouwens iets zeggen wat haar echt SUPER MEGA boos gaat maken waar ik ook altijd over gelogen heb, wat vinden jullie, zal ik t doen?
LOL, jaloers much? Ik bedoel je was bij haar voor een reden toch.quote:
"In die broek was je kont juist dikker, maar ik zei dat het niet opviel." TROLquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan nu trouwens iets zeggen wat haar echt SUPER MEGA boos gaat maken waar ik ook altijd over gelogen heb, wat vinden jullie, zal ik t doen?
JA!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef delano.888 het volgende:
Poll: Zal ik hetgene zeggen wat mijn ex ontzettend gaat kwetsen?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |