Een gezin met twee kids? In Amsterdam?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:10 schreef NorthernStar het volgende:
Zou een gezin met twee kids wonen? Hoop niet dat ze thuis waren dan.
Het was wel iets met gas, dus Duisters zijn verdachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:07 schreef Woestijnvos het volgende:
De Duitsers hebben een bom gedropt.
Hahaha die blijft nog steeds en altijd en ten immer hilarisch hequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:07 schreef Woestijnvos het volgende:
De Duitsers hebben een bom gedropt.
Duisters, is dat een ander woord voor getinten?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was wel iets met gas, dus Duisters zijn verdacht
Het is 020 he, niet 010...quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duisters, is dat een ander woord voor getinten?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef sp3c het volgende:
explosie in Amsterdam dus ... al de onzin kan elders
Correctquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ik weet niet of ik het goed zie
is dat blauwe de ex-woonboot over een andere boot gevouwen?
tnx voor de uitlegquote:
Een toerist met "mazzel"?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit de explosie?
Hoe kan iemand dat timen met een foto?
komt uit een video?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit de explosie?
Hoe kan iemand dat timen met een foto?
De eigenaar en zijn vrouw en twee kinderen inderdaad. Maar ze woonden gelukkig ergens anders hoorde ik net. Aan de foto's te zien waren er anders alleen nog stukjes van overgeweest.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gezin met twee kids? In Amsterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |