Okay okay, rustig maar, je bent geen eikelquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:04 schreef mschol het volgende:
waarom ontdek ik pas net dat de taskbar iconen rechts gerangschikt kunnen worden in windows 7?
Leuk hè, eigen terrein? Kortzichtig ventje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan ben je echt een fucking eikel, dan heb je dus onverzekerd rondgereden met het risico dat jij en andere mensen een ongeluk krijgen, en die ziekhuis kosten nooit vergoed kunnen worden door de verzekering. Oftewel, je bent een fucking eikel.
Aangezien je dus niet onverzekerd hebt rondgereden? Ben je ook geen eikelquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk hè, eigen terrein? Kortzichtig ventje.
Ik vind jou wel een eikel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aangezien je dus niet onverzekerd hebt rondgereden? Ben je ook geen eikel
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verzin even een nieuw topicmeidje
Geen probleem, ben ik ook.quote:
justin bieber goed?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hup, bij OP heb je rechten en plichten. Dit is daar één van.
Dan ben je echt een fucking eikel, dan heb je dus onverzekerd de OP geopend met het risico dat andere mensen een hartaanval krijgen, en die ziekhuis kosten nooit vergoed kunnen worden door de verzekering. Oftewel, je bent een fucking eikel.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan ben je echt een fucking eikel, dan heb je dus onverzekerd de OP geopend met het risico dat andere mensen een hartaanval krijgen, en die ziekhuis kosten nooit vergoed kunnen worden door de verzekering. Oftewel, je bent een fucking eikel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef delano.888 het volgende:
Okay![]()
Zomerhit 2012 volgens delano.888
Ik ben er serieus niet blij mee dat mijn naam in de titel staat, daar ga ik nog ff achteraan..quote:
een term die alleen hier gebruikt wordt, om het (voor sommige) fapmateriaal te maskerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:14 schreef delano.888 het volgende:
Wat is eigenlijk TC, ik ben wel TS en OP, maar TC heb ik nog niet eerder gehoord..
Hoezo niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben er serieus niet blij mee dat mijn naam in de titel staat, daar ga ik nog ff achteraan..
jep..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Lorrelies het volgende:
Is het bij jullie ook hartstikke bewolkt maar wel echt warm? :/
Nou ja, ik heb ook een deel van mijn naam in mijn username...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik besef me trouwens net dat ik een van de weinige fokkers ben die zijn voornaam in de username heeft staan, misschien best dom
Wat is dat nou wat er op zit ipv nootjes, gewoon dikke suikerkorrels ofzo? Het smaakt in ieder geval goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook een deel van mijn naam in mijn username...
En ik heb ook nep cornetto's
Is inderdaad gewoon bruine suiker... Maar vind ik veel lekkerder dan die taaie nootjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is dat nou wat er op zit ipv nootjes, gewoon dikke suikerkorrels ofzo? Het smaakt in ieder geval goed
Idd, kut TC, vorige terug aub.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef MineraalWater het volgende:
Inderdaad wat is er nou zo mooi aan haar?
Wist niet eens dat er nep magnums bestaan..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van magnums vind ik de originele trouwens wel lekkerder.
Magnum Almond [ afbeelding ]
Ik had er 4 jaar lang 1, maar is net uit..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef Lorrelies het volgende:
Hoeveel van jullie hebben eigenlijk atm een vriendin?(just wondering)
Geeft toe, jij wacht op de dag dat lorry last post doet en een TopicMooiboy postquote:
Die weet ik ook nog!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er nep magnums bestaan..
Er was ooit zon witte magnum met een aarbei in het midden, die was echt super lekkermaar is weg volgens mij
Sterkte. Veel gamen = beste remediequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had er 4 jaar lang 1, maar is net uit..
Hahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Geeft toe, jij wacht op de dag dat lorry last post doet en een TopicMooiboy post
Ohquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had er 4 jaar lang 1, maar is net uit..
Ik heb serieus geen zin om te gamen. Alles kost zo veel tijd. Heb bijvoorbeeld nog de GTA4 uitbreidingen liggen, maar ik weet gewoon dat ik daar een aantal uur voor moet uittrekken, en daar heb ik dus geen zin in. En zo liggen er hier regelmatig maanden ongespeelde gamesquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:32 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Sterkte. Veel gamen = beste remedie
Ja ik zoek maar op Keeley Hazellquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef Lorrelies het volgende:
Hoeveel van jullie hebben eigenlijk atm een vriendin?(just wondering)
Oh lang verhaal, ze vond in ieder geval contact met haar ex belangrijk genoeg om onze relatie voor op te geven dusja, dan hoepel je maar op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha
Dat zal ik jullie niet aan doenIk zou ook niet weten wie overigens...
[..]
OhThat sucks... ging gewoon niet meer of iets? :/
Och arj ja ehm dat herken ik welquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen zin om te gamen. Alles kost zo veel tijd. Heb bijvoorbeeld nog de GTA4 uitbreidingen liggen, maar ik weet gewoon dat ik daar een aantal uur voor moet uittrekken, en daar heb ik dus geen zin in. En zo liggen er hier regelmatig maanden ongespeelde games
OKAY DANquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha ik ook allemaal dirt dicks
Veel te grote borsten joh, bahquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik zoek maar op Keeley Hazell
1:1quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha ik ook allemaal dirt dicks
1 blokje is 1 meter, dus nee dat gaat inderdaad niet lukken voor jou om een 1/20e blokje te plaatsen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee lukt nog niet met deze height limit
En ik veranderde het naar block sizequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zei bewust 'height limit', niet 'block size'
Nope, ik mag dat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En daar ging je de mist in
Amerikanenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:45 schreef Lorrelies het volgende:
* Lorrelies kijkt dr. Oz![]()
Echt, die stomme Amerikanen
voor wat?quote:
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWYEILONWY EILONWY EILONWYquote:
okayquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWYEILONWY EILONWY EILONWY
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWYquote:
SPOILER: Rage, openen op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWYquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:58 schreef delano.888 het volgende:
Ok ik moet echt ff wat gaan doen met mijn vrije dag, jongens, roep eens wat?
Gefeliciteerdquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:58 schreef bobbernaut het volgende:
cker draadloos aangesloten? oh en dr was een update vandaag volgens mij, misschien heeft t daar mee te maken?SPOILER: Rage, openen op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Jep.....quote:
Je antwoord heb je dus alquote:
Hoezo? Hij hoort t gewoon te doen...quote:
Draadloos is niet te vertrouwen..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hoezo? Hij hoort t gewoon te doen...
Ja mn pa wilt geen kabel door het huisquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Draadloos is niet te vertrouwen..
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWYquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe werkt dit?
http://www.psxstore.com/
Flikker opquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWYquote:
Jezus man, heb je een nieuwe fetish ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY
Yeah, congrats!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:58 schreef bobbernaut het volgende:
Bob, waarom doet ie het niet dan? Wat voor error geeft ie of kan hij gewoon geen verbinding maken?SPOILER: Rage, openen op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Kan geen verbinding maken met het internet, terwijl ie daar 2 minuten voor nog verbinding hadquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Yeah, congrats!
[..]
Bob, waarom doet ie het niet dan? Wat voor error geeft ie of kan hij gewoon geen verbinding maken?
Niet, dan moet je ten eerste een hele oude firmware hebben, dus je kan nooit meer updaten, dus je kan nooit meer online gamenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe werkt dit?
http://www.psxstore.com/
Oh, dan weet ik het niet als ie het daarvoor wel deedquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan geen verbinding maken met het internet, terwijl ie daar 2 minuten voor nog verbinding had
WTKKF
Met jou? Ben bang van nietquote:
dacht dat dat uit taran en de toverketel (oid) kwamquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:07 schreef Lorrelies het volgende:
Dafuq, dat Disney geval zegt me niks
En crisis, Facebook zegt: Account tijdelijk niet beschikbaar
Ayup, dat meidje is Eilonwy uit Taran en de toverketelquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht dat dat uit taran en de toverketel (oid) kwam
Niet alles, maar wel veel, maar sowieso kan Disney er wat vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
Alles wordt nasty als je er "BRAZZERS" bij zet
Snij een cola blikje door de helft, plaats het stukje alluminium richting je PS3 ding, en je versterkt je signal dwars door beton.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan geen verbinding maken met het internet, terwijl ie daar 2 minuten voor nog verbinding had
WTKKF
OF OF OF je koopt een fatsoenlijke routerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Snij een cola blikje door de helft, plaats het stukje alluminium richting je PS3 ding, en je versterkt je signal dwars door beton.
of je legt gewoon een degelijke draad aan...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OF OF OF je koopt een fatsoenlijke router
Das inderdaad wel het beste, maar als dat echt niet kan koop je gewoon een wdnr3700 ofzo, dan heb je nooit meer draadloze problemen, ik heb die zelf, en als ik hem op 100% zet kan ik aan het einde van de straat nog ontvangenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
of je legt gewoon een degelijke draad aan...
Ja want dat geld heb ik natuurlijk over voor een modem!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel het beste, maar als dat echt niet kan koop je gewoon een wdnr3700 ofzo, dan heb je nooit meer draadloze problemen, ik heb die zelf, en als ik hem op 100% zet kan ik aan het einde van de straat nog ontvangen
Lol, ik vond het al heel wat dat ik een keer bij de buren kon ontvangenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel het beste, maar als dat echt niet kan koop je gewoon een wdnr3700 ofzo, dan heb je nooit meer draadloze problemen, ik heb die zelf, en als ik hem op 100% zet kan ik aan het einde van de straat nog ontvangen
Sorry, soms vergeet ik dat niet iedereen hier 20+ isquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja want dat geld heb ik natuurlijk over voor een modem!
oh nee, niet.
Sorry maar die vind ik beide niet heel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ahahaha doe als wifi naam
pretty fly for a wifi
i suck cock for a penny
Op 100% zet? Kun je dat veranderen dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jup, je moet m eerst op US zetten, dan gaattie sowieso al verder want in nederland mag t eigenlijk niet zo ver ofzo, en daarna kan je idd de sterkte veranderen. Oh en zo'n leeg mogelijk kanaal kiezen, ik heb 12, terwijl de meeste op 5 zitten, dat scheelt ook echt een heel stuk qua sterkte. En natuurlijk 5ghz gebruiken voor zover je apparaten dat ondersteunen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op 100% zet? Kun je dat veranderen dan?
Ik heb ook een wndr3700
Thanks! Zal eens kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jup, je moet m eerst op US zetten, dan gaattie sowieso al verder want in nederland mag t eigenlijk niet zo ver ofzo, en daarna kan je idd de sterkte veranderen. Oh en zo'n leeg mogelijk kanaal kiezen, ik heb 12, terwijl de meeste op 5 zitten, dat scheelt ook echt een heel stuk qua sterkte. En natuurlijk 5ghz gebruiken voor zover je apparaten dat ondersteunen.
Okayquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
we hebben een nerd in ons midden
Ben ik dan een nerdin?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef delano.888 het volgende:
Oh en de eerste die van plan is te zeggen: we hebben een nerd in ons midden, moet dat vooral niet doen, want iedereen die MC speelt is een nerd dus je moet niet zeiken
Jup!quote:
Ik win, want ik heb dezequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha iedereen met een penseel langer dan dertig centimeter is geen nerdje
Ik zocht op een penseel, en vond ditquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
das een potlood, geen penseel
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ahahaha delano heeft geen penseel delano is een meisje
Faler, ik zoek ook op penseel en zie allemaal penselenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zocht op een penseel, en vond dit
[..]wat moeten we nou met jou
Ik zocht in het engels, misschien daarom.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Faler, ik zoek ook op penseel en zie allemaal penselenGeen potlood
Nee, max 8.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef MineraalWater het volgende:
Gister zei iemand dat hij een "FUCKING GOEIE LAPTOP" Had gekocht met 10 gig ram. 10 gig ram zit toch nooit in een laptop?
Nee je bent een eikel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:49 schreef delano.888 het volgende:
Overigens heb ik 32GB in mijn nieuwe pc, maar ik ben dan ook baas.
Dat ook, maar dat wisten we al.quote:
Maar dan heb je wel een I7 en 32GBquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:53 schreef Lorrelies het volgende:
WTF, ZOVEEL VOOR EEN DELL LAPTOP?
NEVAHHHHHHHHHHHH!
Nee, 3x 512gbquote:
Tof dat je me ff bedanktquote:
Ik heb ze beide, en SKP is toch echt veel fijner.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:10 schreef TJV het volgende:
Ja fuck you, niets is fijner dan Swiftkey.
grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door DX11 op 28-06-2012 18:25:26 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
9gagquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:15 schreef delano.888 het volgende:
Ok, dit wil ik hebben:
[ afbeelding ]
9FAG. Sorry moest gezegd wordenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:15 schreef delano.888 het volgende:
Ok, dit wil ik hebben:
[ afbeelding ]
Alsof fokker zijn niet iets is om je voor te schamenquote:
ignorance is bliss!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alsof fokker zijn niet iets is om je voor te schamen
En laten we maar helemaal niet over MC beginnen![]()
Maar echt, die tekst.. Ik ben er sprakeloos vanquote:
Sorry for the long post, here is a potato.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:38 schreef tuut-chips het volgende:
9gag heeft altijd van die kánkerlange afbeeldingen.
PICSquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:56 schreef TJV het volgende:
Godverdetering ontploft er hier een woonboot, the fuck. Ik dacht dat ahmed en co wat lieten knallen.
Jij hebt 25 posts per pagina zeker?quote:
Lololololquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef vogelkooi het volgende:
Na 4 en een half uur in een cleanroom met en vriesdroger geweest te zijn ga ik niet terug lezen! SAMENVATTING IN DRIE FOUT OVER HALF UUR OP ME BUREAU!
Ik snap er nog steeds niks van hoe dat nu zit met posts per pagina. Bij mij staat dat al heel lang op 50 per pagina. Maar zie wel eens dat dat bij andere mensen anders is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij hebt 25 posts per pagina zeker?![]()
![]()
Vroeger was de standaard 50, snap niet waarom ze dat veranderd hebben.
Sinds een paar jaar is het standaard bij iedereen 25, maar je kan het zelf aanpassen, en 50 of 100 is (vind ik) veel fijner, zeker met de internetsnelheden van tegenwoordig is 25 echt niet meer logisch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van hoe dat nu zit met posts per pagina. Bij mij staat dat al heel lang op 50 per pagina. Maar zie wel eens dat dat bij andere mensen anders is.
Je hebt zeker wat spul gesnoven dat in die reageer buisjes zat he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Moet drievoud zijn, heb en paar biertjes op.
slotjequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:36 schreef delano.888 het volgende:
Ik moest het natuurlijk ook weten nu he:
Waarom is de standaard ppp naar 25 veranderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste NSFW gif ever.![]()
Ach welnee, maar ik verwachtte het niet en ik ben al wat misselijk en zoquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ach welnee, maar ik verwachtte het niet en ik ben al wat misselijk en zo
Ok misschien toch eigenlijk wel
Ik voel mij heel erg aangetrokken tot haar ogenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef Lorrelies het volgende:
Oh gawd.... for the boys
http://z0r.de/4039
Ik voel mij ook erg aangetrokken tot haar ogen, helaas woont zij waarschijnlijk in China want ik had graag mijn sperma in haar ogen willen schieten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:54 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
Ik voel mij heel erg aangetrokken tot haar ogen, hebben jullie dat ook? (mannen)
Of het kan ook haar lach zijn.. Ze heeft iets.. bijzonders..
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voel mij ook erg aangetrokken tot haar ogen, helaas woont zij waarschijnlijk in China want ik had graag mijn sperma in haar ogen willen schieten.
Het heeft net geregend in bobtown, komt het nu naar jou?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het heeft net geregend in bobtown, komt het nu naar jou?
T was maar een klein en kort buitje hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
JaIk keek echt nét op buienradar
Tussen nu en 10 minuten gaat het regenen
Hopelijk afkoelen..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
JaIk keek echt nét op buienradar
Tussen nu en 10 minuten gaat het regenen
Ben benieuwd of het nu gaat afkoelen of dat het nóg benauwder wordt D:
Nou, ik zal speciaal voor jou eens kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:12 schreef delano.888 het volgende:
Heeft nou echt niemand dat filmpje over die mega creepers bekekenecht super vet!
(begint ergens op de helft van t filmpje)
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Robin1988 het volgende:
Bibi is echt een schatjemaar toch, die chinees van net heeft ook wat
![]()
[ afbeelding ]
Paar keer in t echt gezien, U JELLY?!?!?!?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ze is ook nog eens intelligent.
Beauty or brainsss?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Paar keer in t echt gezien, U JELLY?!?!?!?!
Het bestaat inderdaad, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
mwah ja ditquote:
Dat soort gevoelens zal je denk ik nog wel even hebben :cquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben echt kansloos bezig, ik zit gewoon de hele tijd te denken, nee ik moet niks posten, want straks leest ze (me ex) het. WTF ben ik mee bezig, Bibi is gewoon een lekker ding!
Tis pas net uit, misschien heb ik onbewust t idee dat het nog goed ging komen ofzo. Maar ze weet dat omdat ze me al vaker in de gaten hield.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:47 schreef bobbernaut het volgende:
Lol tis je ex maar, en hoe weet zij jouw account?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet namelijk 99% zeker dat ze al mijn posts meeleest nu, het is echt pas heel kort uit en dat deed ze altijd tijdens ruzies. Dus jij, als je dit leest, Bibi is een ontzettend lekker ding en dat vond ik eigenlijk altijd al ook al zei ik van niet!
Dankje dat je het quote, serieus, anders had ik t misschien nog wel weggehaald laterquote:
en je bent een vuige sletquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet namelijk 99% zeker dat ze al mijn posts meeleest nu, het is echt pas heel kort uit en dat deed ze altijd tijdens ruzies. Dus jij, als je dit leest, Bibi is een ontzettend lekker ding en dat vond ik eigenlijk altijd al ook al zei ik van niet!
lol.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Bibi op fok zitquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:51 schreef Mender het volgende:
Bibi als je dit leest, maak een account en post hier. Is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |