Ik voel mij heel erg aangetrokken tot haar ogenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef Lorrelies het volgende:
Oh gawd.... for the boys
http://z0r.de/4039
Ik voel mij ook erg aangetrokken tot haar ogen, helaas woont zij waarschijnlijk in China want ik had graag mijn sperma in haar ogen willen schieten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:54 schreef Robin1988 het volgende:
[..]
Ik voel mij heel erg aangetrokken tot haar ogen, hebben jullie dat ook? (mannen)
Of het kan ook haar lach zijn.. Ze heeft iets.. bijzonders..
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voel mij ook erg aangetrokken tot haar ogen, helaas woont zij waarschijnlijk in China want ik had graag mijn sperma in haar ogen willen schieten.
Het heeft net geregend in bobtown, komt het nu naar jou?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het heeft net geregend in bobtown, komt het nu naar jou?
T was maar een klein en kort buitje hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
JaIk keek echt nét op buienradar
Tussen nu en 10 minuten gaat het regenen
Hopelijk afkoelen..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
JaIk keek echt nét op buienradar
Tussen nu en 10 minuten gaat het regenen
Ben benieuwd of het nu gaat afkoelen of dat het nóg benauwder wordt D:
Nou, ik zal speciaal voor jou eens kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:12 schreef delano.888 het volgende:
Heeft nou echt niemand dat filmpje over die mega creepers bekekenecht super vet!
(begint ergens op de helft van t filmpje)
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Robin1988 het volgende:
Bibi is echt een schatjemaar toch, die chinees van net heeft ook wat
![]()
[ afbeelding ]
Paar keer in t echt gezien, U JELLY?!?!?!?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ze is ook nog eens intelligent.
Beauty or brainsss?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Paar keer in t echt gezien, U JELLY?!?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |