Ach, ik ben nooit te beroerd om te gaan zitten voor een goede discussie. Iets wat vaste bezoekers, zowel pro- als antideffers, kunnen beamen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:15 schreef monito het volgende:
[..]moeilijk he, als je een discussie niet kan winnen
Het was ook geen wetsvoorstel hoor dude. Doe niet zo overspannenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, ik ben nooit te beroerd om te gaan zitten voor een goede discussie. Iets wat vaste bezoekers, zowel pro- als antideffers, kunnen beamen.
Maar dan wél tegen een discussiepartner die zich in de ander kan verplaatsen, kan overtuigen, en dus niet met ononderbouwde oneliners een 'punt' wilt maken waar dan vervolgens 0,0 van overblijft als je het rationeel gaat analyseren.
Zo kun je niet tot ME'er omgeschoold worden, om van de rest nog maar te zwijgen.
Och, dat ben ik niet zo snel.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef monito het volgende:
[..]
Het was ook geen wetsvoorstel hoor dude. Doe niet zo overspannen
Die verkleinwoordjes zijn om mensen op de kast te krijgen, ik voer niet alleen discussie om argumenten uit te wisselen maar ook om zo nu en dan mensen te jennen of te prikkelen. Ik neem internet fora niet zo serieus , namelijk. Jij wel, blijkbaar...quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef paintmeester het volgende:
Als iemand begint met soldaatjes en agentjes geeft het al aan op welk niveau die persoon een discussie wil voeren.
Hoe kun je überhaupt in discussie gaan op basis van een oneliner?
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef monito het volgende:
[..]
Die verkleinwoordjes zijn om mensen op de kast te krijgen, ik voer niet alleen discussie om argumenten uit te wisselen maar ook om zo nu en dan mensen te jennen of te prikkelen. Ik neem internet fora niet zo serieus , namelijk. Jij wel, blijkbaar...
correct je had me even.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef monito het volgende:
[..]
Zo hee, daar raak je een gevoelige snaar...
Oftewel one-liners spuien in de hoop dat iemand daar serieus op ingaat, wij van [def] gaan daar al een tijdje niet meer serieus op in.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef monito het volgende:
[..]
Die verkleinwoordjes zijn om mensen op de kast te krijgen, ik voer niet alleen discussie om argumenten uit te wisselen maar ook om zo nu en dan mensen te jennen of te prikkelen. Ik neem internet fora niet zo serieus , namelijk. Jij wel, blijkbaar...
We hopen nog steeds dat je op een normale manier een discussie weet op te starten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:11 schreef monito het volgende:
Dat er nog geen slot op dit topic zit zeg..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |