quote:Beste fokkers,
Ik ben nu de enige echte KLB-mascotte (ik weet het, het is uniek, is nog nooit eerder voorgekomen) en ik ben best wel blij met deze titel, want ik heb ook nog een apart kleurtje (+ het is een unieke status). Dus daarvoor wel bedankt. Maar ik wil mijn modstatus weer terug, want die vond ik leuker. Die viezerikken (kutmodjes en kutadmins) hebben mij gewoon uit het moderatorschap gezet.
Klacht: de kutmodjes en de kutadmins die mij uit het moderatorschap hebben gezet.
Anti-klacht: ik heb een aparte kleur en een aparte status (de mascotte van het grootste deel van het forum, namelijk de KLB).
xkus knaagbeest
en ik dan ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zei dus:
sinds wietprostituee zijn er eigenlijk geen goede wiet users geweest .. mooie post historie ook
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen werden usernames nog nicks genoemd
Tja wal en het schip een beetje je hebt wel een goede UI en ook wel een puike pohi.... weetjewat je kan er mee door!quote:
Nog dieper zinken zelfs zij nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Geef haar maar een trolltag, past veel beter.
Nee, dat was je toen je mod werd toch al?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef Knaagbeest het volgende:
En Pharkus, I am the happiest person alive.
LOL. Onbedoelde alliteratie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Nog dieper zinken zelfs zij niet
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja wal en het schip een beetje je hebt wel een goede UI en ook wel een puike pohi.... weetjewat je kan er mee door!
Hoe is het op de zolderkamer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Nog dieper zinken zelfs zij niet
quote:quote:
Op woensdag 27 juni 2012 18:22 schreef Knaagbeest het volgende:
OH WACHT!!! Ben ik echt mod? OMG
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Knaagbeest het volgende:
Waar kan ik de knopjes vinden? Willen jullie me dat vertellen. Want volgens mij hebben jullie alleen mijn naam blauw gemaakt Omg, ik had niet eens gemerkt dat mijn naam blauw was. Omg..
Thanks
xx
quote:
in 1894quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Privé berichten openbaar maken, ban
Lul niet, staat in een topicquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een post. Staat gewoon hier op het forum hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Voor Christus.quote:
Faalquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Woestijnvos het volgende:
Is geen paint alleen wat onscherp door het vergroten.
Het ziet er niet uit jongenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat kan de kleinzoon van mijn oma nog beter!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Woestijnvos het volgende:
PAquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is gewoon een post. Staat gewoon hier op het forum hoor
In zijn hart een goeie jongen en de schare knikt gedweequote:
Met mij of knaagbeest ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Blester het volgende:
Volgens mij kun je met TS een hele gezellige dag hebben.
In ieder geval slimmer dan jij, mensen denken zelfs dat ik ouder ben dan 15.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Blester het volgende:
Tegen zoveel domheid als TS kun je niet op, kun je alleen maar om lachen
ja want iedereen is echt ontzettend kwaad aan het doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Knaagbeest het volgende:
Al die users die hier kwaad gaan doen op mij, omdat ik al 2 titels heb gehad (waaronder mod) en omdat zij dat ook willen. Jaloerse kindertjes die denken dat als ze zich aan de zijde van de modjes en de adminnetjes scharen ze ook een titel krijgen.
wie ben jij nu weer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Knaagbeest het volgende:
Al die users die hier kwaad gaan doen op mij, omdat ik al 2 titels heb gehad (waaronder mod) en omdat zij dat ook willen. Jaloerse kindertjes die denken dat als ze zich aan de zijde van de modjes en de adminnetjes scharen ze ook een titel krijgen.
Zozo. Doe je goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
In ieder geval slimmer dan jij, mensen denken zelfs dat ik ouder ben dan 15.
Niet ik ben TSquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Blester het volgende:
[..]
Met jou ook hoor
Nee, TS is knaagbeest.
Ben pas 8 dagen 1 uurtje per dag actief.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef debeterebob het volgende:
Wie of wat is een Knaagbeest? User nooit eerder tegengekomen.
Ik heb zelfs drie titels!!1!!!einzquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Knaagbeest het volgende:
Nee hoor TS is WPquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Blester het volgende:
[..]
Met jou ook hoor
Nee, TS is knaagbeest.
Heb hier net een bord en beker kapot gegooit van woedequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja want iedereen is echt ontzettend kwaad aan het doen
*proest*quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb hier net een bord en beker kapot gegooit van woede
Knaagbeest is het lijdend voorwerp.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet ik ben TS
Knaagbeest is het onderwerp
Vijandigheid vanbuiten, kwade jaloezie vanbinnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja want iedereen is echt ontzettend kwaad aan het doen
Ik er maar 1 maar die is dan wel wettelijk beschermdquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb zelfs drie titels!!1!!!einz
Post dan eens een foto zodat we je kunnen beoordelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb hier net een bord en beker kapot gegooit van woede
Dan heb je er dus ook driequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik er maar 1 maar die is dan wel wettelijk beschermd
Hij denkt dat hij nu met mijn eer kan gaan strijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Blester het volgende:
[..]
Met jou ook hoor
Nee, TS is knaagbeest.
Maar dat komt omdat we niet kunnen geloven dat er zoveel onzin uit een 15 jarige kan komen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
1 titel 2 tagjesquote:
Ik ben de starter van alle reeksen over dit onderwerp. Niet met de eer gaan strijken, m'n jongen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet ik ben TS
Knaagbeest is het onderwerp
Nee, je bent jaloers op KBquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
waarom zou ik boos zijn dan KB ?
ik ben hardstikke rustig
watquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, je bent jaloers op KBZo duidelijk
Aan de zijde van de modjes en de adminnetjes zei ik, of voel je je daar niet een van?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb zelfs drie titels!!1!!!einz
Ik ben de starter van dit topicquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben de starter van alle reeksen over dit onderwerp. Niet met de eer gaan strijken, m'n jongen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik er maar 1 maar die is dan wel wettelijk beschermd
WP is beledigd als je TS zegt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In de belevingswereld van TS zijn dat titels ssssssssssssssssst!
Is vervuiling van EIL.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak dan het EIL open, kunnen we dit topic daaarheen gooien
Du heeft een levenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Helaas moet ik over enkele minuten gaan
Ik voel mij één met heel de FOK!squote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Aan de zijde van de modjes en de adminnetjes zei ik, of voel je je daar niet een van?
Lijdend? Lol. Ik zit hier met een big smile achter het scherm toe te kijken hoe jullie jaloers zijn. Lijden aan jaloeziequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Knaagbeest is het lijdend voorwerp.
Lijkt me geen goed idee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan maken we een Netsplitter forum
Gelukkig maar knagert!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef Knaagbeest het volgende:
En Pharkus, I am the happiest person alive.
Jaloers op een tagje??quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Lijdend? Lol. Ik zit hier met een big smile achter het scherm toe te kijken hoe jullie jaloers zijn. Lijden aan jaloezie
Is gebruikte zelfs een afkorting om deze jaloerse reactie voorkomen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
he blester loop eens niet zo te roddelen over mijik zie het wel hoor
Zo erg die jaloeziequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Knaagbeest het volgende:
Jullie denken dat veel onzin alleen uit een volwassene kan komen? Zelfkennis, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat we niet kunnen geloven dat er zoveel onzin uit een 15 jarige kan komen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Knaagbeest het volgende:
Wij kunnen trollen spelen, 15 jarige zijn gewoon een troll per definitie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:44 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jullie denken dat veel onzin alleen uit een volwassene kan komen? Zelfkennis, hoor.
Welke tags?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In de belevingswereld van TS zijn dat titels ssssssssssssssssst!
quote:
jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]verdomme, ik had het WEER fout zeker?
Jaloers zijn op jeugdige mensenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij kunnen trollen spelen, 15 jarige zijn gewoon een troll per definitie.
Is dat niet die gast die in een ander topic zat te klagen over de 15-jarigen van tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]woestijnvos is van jou leeftijd
Efebofiel dus.quote:
Scheld je hem nou uit voor debiel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Efebofiel dus.
Voor degene die niet kon rekenen en zei dat-ie van mijn leeftijd isx 1000000000000
Ik had hem jonger geschatquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Efebofiel dus.
Voor degene die niet kon rekenen en zei dat-ie van mijn leeftijd isx 1000000000000
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef Lithia het volgende:
Ik word agressief van de TT.
Ff centraal zetten zodat ik m niet hoef te zien.
Lithia, ben je er weer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef Lithia het volgende:
haten op EIL 13.gifquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef Lithia het volgende:
Aw, dankjequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Lithia, ben je er weer?
Ff eerlijk, jij bent echt een voorbeeld voor de andere mods en ook voor de admins.
xxx
Ik geloof niet dat het wederzijds is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Lithia, ben je er weer?
Ff eerlijk, jij bent echt een voorbeeld voor de andere mods en ook voor de admins. Voel je vooral niet aangesproken.
xxx
SC's horen gewoon daar. Ik volg de regels.quote:
Oh, welquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het wederzijds is.
Heyquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Lithia, ben je er weer?
Ff eerlijk, jij bent echt een voorbeeld voor de andere mods en ook voor de admins. Voel je vooral niet aangesproken.
xxx
Ja, wat is het nou.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Voel je vooral niet aangesproken.
Lesbisch much?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Lithia, ben je er weer?
xxx
Na mijn ban was zij ook blij dat ik weer terug wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het wederzijds is.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
SC's horen gewoon daar. Ik volg de regels.
quote:
15 jarige op een zolderkamertje, wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij concludeert de meest aparte dingen
Ik ben maar 7 jaar ouder hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Efebofiel dus.
Ben jij ook 15 dan? Je zit alleen maar te ziften op zijn leeftijd. ;Dquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
15 jarige op een zolderkamertje, wat had je dan verwacht?
Mensen die nog steeds niet snappen en waarschijnlijk nooit zullen snappen dat ik een meisje benquote:
hallo monopolyquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef LompeHork het volgende:
Knaagbeest
Ze is altijd zo schattig
Maar soms is ze echt kattig
Dit gedicht is speciaal voor jou
Omdat ik je als "speciaal" beschouw
Je bent echt een parel en een aanwinst
Maar we zullen je missen, allerminst
Je bent zo cute.
Ondergoed.
Kan ik moeilijk zien met je kutquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds niet snappen en waarschijnlijk nooit zullen snappen dat ik een meisje ben
Scharen.quote:
Omdat het weer samengevoegd is met something completely different om ONZ te vormen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is het SC-Forum verdwenen dan?
Mijn ban was langer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:53 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Na mijn ban was zij ook blij dat ik weer terug was
Dat is wat hoog gegrepen voor dit "geval"quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hallo monopoly
Ik mis alleen nog een erotische schildklier
Gummenquote:
In ONZ lopen er alleen autisten rond.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat het weer samengevoegd is met something completely different om ONZ te vormen.
tja humor kun je blijkbaar niet afdwingen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ONZ lopen er alleen autisten rond.
muv van de modjes.
Oe oequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als ik jouw kop in het echt had gezien was ik dat wel geworden, ja. Maar in dit geval: nee.
Ohjaquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
15 jarige op een zolderkamertje, wat had je dan verwacht?
ik in R&P omdat ik een wrak benquote:
Je hebt emotiewisselingen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik in R&P omdat ik een wrak ben
hihaho grapje, maar ik zit er wel vaak
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:58 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]Dat is zo ongeveer mijn halve leven.
Iets met in ontkenning zijn enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij ook 15 dan? Je zit alleen maar te ziften op zijn leeftijd. ;D
Je bent zo oud als je je voelt hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:58 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]Dat is zo ongeveer mijn halve leven.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt hoor
Geef maar gewoon toe dat je er niks beters van kunt maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wat hoog gegrepen voor dit "geval"
Jij bent zo oud als je postcountquote:
Nee, het kon zeker beter, maar ik steek m'n tijd liever in iets anders.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:00 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je er niks beters van kunt maken.
Als nog zou leven dan wel ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als ik jouw kop in het echt had gezien was ik dat wel geworden, ja. Maar in dit geval: nee.
De koningin?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als nog zou leven dan wel ja.
Ik moet iedereen vermoorden die mij in levende lijve hebben gezien.
Geen gein.
Dat is echt een uitspraak van een gefrustreerde bejaarde met een rimpelkop.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt hoor
Zo voel ik me niet hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat is echt een uitspraak van een gefrustreerde bejaarde met een rimpelkop.
Tijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, het kon zeker beter, maar ik steek m'n tijd liever in iets anders.
Huhu steken.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben al maandenlang gestopt en daarbij is het nog best vroeg
MAAR JE BENT HET WEL PHARREKUS!quote:
Mensen die hun tijd in iets anders steken dan FOK!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen zonder tijd
Terechte klacht.
Opgelost. Slotje.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geloof je me niet joh![]()
ik geef geen neuk peuk
Mensen die werken voor hun geldquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die hun tijd in iets anders steken dan FOK!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:06 schreef smatjew het volgende:
He TS is een eindbaas
Hulde voor wietparkiet
nou gr gr ria en de kids en een poot van bello
Ze is vijftien, zulke voorstellen doe je dus niet hé!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet je een peuk ?
ik heb wel camel voor je
Illegale handel op FOK!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ze is vijftien, zulke voorstellen doe je dus niet hé!
Hoezo niet ? ik rookte al op mijn veertiende en mijn broertje is ook 15 die rookt ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben je ook deels Egyptisch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet je een peuk ?
ik heb wel camel voor je
Samen met jou?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo niet ? ik rookte al op mijn veertiende en mijn broertje is ook 15 die rookt ook
Valt wel meequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:11 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Heb je dan van die mooie donkere ogen?
Dat ik tabak rook ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:12 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Eindelijk geef je het toe, m'n jongen. Is dat geen bevrijding?
Sanasoufi!quote:
Idd, daar doe je andere dingen mee achter een schuurtje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Achter de tent natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, daar doe je andere dingen mee achter een schuurtje.![]()
Nee, ben blondquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:13 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En en en glanzend pikzwart haar?
Heb jij wel eens geblowed?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ging het later in ons gesprek niet weer over wiet?
Nu ben je een racist.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ben blond
zoals ik al zei zit dat heel ver is 6 generatie's terug
Ik ben maandengeleden ivm met school en wat andere zaken gestopt met wiet maar ik ben nog wel gewoon door blijven rokenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ging het later in ons gesprek niet weer over wiet?
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu ben je een racist.
Toch? Of snap ik het nu niet meer?
Blond met mooie donkere ogen dus?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ben blond
zoals ik al zei zit dat heel ver is 6 generatie's terug
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Neeik ben gewoon blond hoor
moet ik wel haar hebben natuurlijk
Boh, ik gun het jullie van harte!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:15 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Blond met mooie donkere ogen dus?![]()
Ik ben trouwens Russisch- Zuid-Egyptisch - Ethiopisch
Wtf, iemand een racist noemen, omdat-ie zegt dat-ie blond isquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu ben je een racist.
Toch? Of snap ik het nu niet meer?
"PA van Yv" wacht ik al tijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjden op *kuch*quote:
Zoietsquote:
JA WTF NIET NORMAAL! Net zo normaal als iemand een racist noemen die graag door de wasberenstront rolt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:17 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Wtf, iemand een racist noemen, omdat-ie zegt dat-ie blond is
Waar gaat het naartoe met FOK! ?x 100000000
Ben je een blonde Indo-schoorsteen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben maandengeleden ivm met school en wat andere zaken gestopt met wiet maar ik ben nog wel gewoon door blijven roken
Er valt niet aan mij te zien dat ik een indo ben hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:19 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ben je een blonde Indo-schoorsteen?
Die zat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Neeik ben gewoon blond hoor
moet ik wel haar hebben natuurlijk
Knaagbeest-loverquote:
Dit, of moet ik maatregelen treffen?quote:
Heb ik jou een racist die graag door de wasberenstront rolt genoemd?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"PA van Yv" wacht ik al tijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjden op *kuch*
[..]
Zoiets
[..]
JA WTF NIET NORMAAL! Net zo normaal als iemand een racist noemen die graag door de wasberenstront rolt.
Ok we houden er al mee op, zuurkous.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit, of moet ik maatregelen treffen?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ok we houden er al mee op, zuurkous.
Niks, helemaal niks!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
Nog veel gebeurd in de tijd dat ik weg was ?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Heb ik jou een racist die graag door de wasberenstront rolt genoemd?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb eens door de wasberenstront gerold, toen was ik ook bruin, dat was echt fantastisch.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Vriend, ik wist al dat je laag was, maar dat je ook nog een racist was had ik nooit durven dromen.
Je bent door blijven roken, snap je.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Er valt niet aan mij te zien dat ik een indo ben hoor![]()
en schoorsteen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Je bent door blijven roken, snap je.
Blondjes
Posts uit de vorige eeuw quotenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft KLB dat?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:27 schreef Pharkus het volgende:
Knaagbeest kan je wat fotografisch materiaal opsturen dan kan onze grafische afdeling wat KLB promo posters laten maken. gr gr.
Wie is dat ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:29 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
I love them on a crazy way. They made me famous.
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met een plan te schrijven waarbij we banners op klacht.nl zetten met onze promo/mascotte babe als eyecatcher om zo de aanwas van kwaliteitsusers te kunnen garanderen.quote:
Ik heb je inderdaad een racist genoemd (om een andere reden), maar geen racist die door de wasberenstront rolt.quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een plan te schrijven waarbij we banners op klacht.nl zetten met onze promo/mascotte babe als eyecatcher om zo de aanwas van kwaliteitsusers te kunnen garanderen.
Ik ben heul geen racist.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:31 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad een racist genoemd (om een andere reden), maar geen racist die door de wasberenstront rolt.
Blondjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh zo
Ja pest me maar weer met mijn haarkleur![]()
Ik heb wel een hekel aan grijze muizen, is dat racistisch?quote:
Je discrimineert iig welquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb wel een hekel aan grijze muizen, is dat racistisch?
Witblond/platinablond/Zweeds blond/tussen witblond en lichtblond/lichtblond/tussen lichtblond en middenblond/middenblond/goudblond/rossig blond/pornoblond/asblond/barbieblond/honingblond/donkerblond/tussen middenblond en donkerblond/ tussen donkerblond en peper en zout-blond/peper-en-zoutblond/Venetiaans blond/halfblondquote:
Donkerblondquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:38 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Witblond/platinablond/Zweeds blond/tussen witblond en lichtblond/lichtblond/tussen lichtblond en middenblond/middenblond/goudblond/rossig blond/pornoblond/asblond/barbieblond/honingblond/donkerblond/peper-en-zoutblond/Venetiaans blond/halfblond
Wat voor blond haar heb jij?
Jij gaat stoppen als mod ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Pharkus het volgende:
Ik begin grijs te worden, mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Eerst zei je nog tegen LompeHork "dan moet je eerst haar hebben".quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
Ik had vroeger lang haar
Maar nu ben ik kaal
ik ben het zeker wetenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:44 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Eerst zei je nog tegen LompeHork "dan moet je eerst haar hebben".
Dus je weet niet eens zeker of je nog zo blond bent.
Als je niet grijs was geweest misschien wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Pharkus het volgende:
Ik begin grijs te worden, mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |