quote:Beste fokkers,
Ik ben nu de enige echte KLB-mascotte (ik weet het, het is uniek, is nog nooit eerder voorgekomen) en ik ben best wel blij met deze titel, want ik heb ook nog een apart kleurtje (+ het is een unieke status). Dus daarvoor wel bedankt. Maar ik wil mijn modstatus weer terug, want die vond ik leuker. Die viezerikken (kutmodjes en kutadmins) hebben mij gewoon uit het moderatorschap gezet.
Klacht: de kutmodjes en de kutadmins die mij uit het moderatorschap hebben gezet.
Anti-klacht: ik heb een aparte kleur en een aparte status (de mascotte van het grootste deel van het forum, namelijk de KLB).
xkus knaagbeest
en ik dan ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zei dus:
sinds wietprostituee zijn er eigenlijk geen goede wiet users geweest .. mooie post historie ook
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen werden usernames nog nicks genoemd
Tja wal en het schip een beetje je hebt wel een goede UI en ook wel een puike pohi.... weetjewat je kan er mee door!quote:
Nog dieper zinken zelfs zij nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Geef haar maar een trolltag, past veel beter.
Nee, dat was je toen je mod werd toch al?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef Knaagbeest het volgende:
En Pharkus, I am the happiest person alive.
LOL. Onbedoelde alliteratie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Nog dieper zinken zelfs zij niet
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja wal en het schip een beetje je hebt wel een goede UI en ook wel een puike pohi.... weetjewat je kan er mee door!
Hoe is het op de zolderkamer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Nog dieper zinken zelfs zij niet
quote:quote:
Op woensdag 27 juni 2012 18:22 schreef Knaagbeest het volgende:
OH WACHT!!! Ben ik echt mod? OMG
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Knaagbeest het volgende:
Waar kan ik de knopjes vinden? Willen jullie me dat vertellen. Want volgens mij hebben jullie alleen mijn naam blauw gemaakt Omg, ik had niet eens gemerkt dat mijn naam blauw was. Omg..
Thanks
xx
quote:
in 1894quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |