Gewoon voor crit hit/dmg ++ gaan werkt goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef Perrin het volgende:
Ja, je ziet wel welke je hebt equipped maar niet of je kwa dps/health/protection erop vooruitgaat netto.
Beetje gokken dus of bijv een bow met 800dps en 200dex beter of slechter is dan een bow met 1000dps maar zonder dex.
niet nodig, gewoon searchen op max 20k buy out per piece en dan kan je act 1 aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:19 schreef TwenteFC het volgende:
Gister level 60 gehaald, nu straks eerst maar even goldfarmen naar 3 miljoen zodat ik spul kan halen waarmee ik niet instant dood ga.
Dat klopt dus niet. Met +100 dex verdubbel je je damage niet! Alleen als je van 0dex naar 100dex gaat. Van 100dex naar 200dex is 't een dpsverhoging van 50%. Hoe meer dex je hebt, hoe minder extra dex uitmaakt, relatief gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor DH:
100 dex = +100% damage. Dus een bow met 500 damage zonder dex doet evenveel schade als een bow met 250 damage en 100 dex.
Gewoon even hoofdrekenen.
Een bow met 2000 damage en geen dex, doet dus ook minder damage dan een bow met 700 damage en 200 dex.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Met +100 dex verdubbel je je damage niet! Alleen als je van 0dex naar 100dex gaat. Van 100dex naar 200dex is 't een dpsverhoging van 50%. Hoe meer dex je hebt, hoe minder extra dex uitmaakt, relatief gezien.
Ik ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
Bizkit, kijk eens of er iets tofs voor mij als wapen op de AH staatzit op mijn werk
niet helemaal, dit klopt alleen als je verder geen dex hebt buiten je wapen. Want als je van 1000 dex (in totaal) en een 1000dps wapen naar 800 dex (in totaal) en een 1500 wapen gaat, dan ga je er alleen op je wapen misschien niet op vooruit, maar dan scheelt het je in totaal toch 20k dpsquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel als je leert lezen.
Percentages zijn altijd relatief. Dus het klopt precies wat ik zeg. Je gaat van +100% naar + 200%. Hoe het onderling ligt, is een heel ander verhaal. Maar daar heb ik het ook niet over.
Maar goed. Als jij het wilt:
Een 1500 dps bow met 100 dex doet evenveel damage als een 1000 dps bow met 200 dex. Maar het komt gewoon even neer op hoofdrekenen.
Je berekening van het totaal was wel verkeerd. Het is +%. Dus 1000 dex is niet je (dps * 10), maar je (dps * 10 + dps).quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
niet helemaal, dit klopt alleen als je verder geen dex hebt buiten je wapen. Want als je van 1000 dex (in totaal) en een 1000dps wapen naar 800 dex (in totaal) en een 1500 wapen gaat, dan ga je er alleen op je wapen misschien niet op vooruit, maar dan scheelt het je in totaal toch 2,5k dps
11*1000 = 11000
9*1500 = 13500
Nou ja 't punt is dat je soms maar moet gokken of iets een upgrade is, of idd met spreadsheets aan de slag moet om 't zelf door te rekenen. Dat moet handiger kunnen!quote:
En dan kom je op het punt, dat zelfs de ingame zegt dat je meer damage doet met een mace dan met een dagger (als barbarian), en dat als je het wapen equipped hebt dat er uiteindelijk minder DPS uitkomt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nou ja 't punt is dat je soms maar moet gokken of iets een upgrade is, of idd met spreadsheets aan de slag moet om 't zelf door te rekenen. Dat moet handiger kunnen!
Ja 't houdt idd geen rekening met hoe je skills werken, waarbij trage wapens vaak veel sterker zijn ivm hogere weapon damage. Of juist snelle wapens wenselijker zijn omdat je graag snel wil kiten of van chance on % procs afhankelijk bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan kom je op het punt, dat zelfs de ingame zegt dat je meer damage doet met een mace dan met een dagger (als barbarian), en dat als je het wapen equipped hebt dat er uiteindelijk minder DPS uitkomt.
Met andere woorden, het is sowieso al geen foolproof syteem. Dus het zorgt misschien alleen maar voor nog meer verwarring als dat ook in de AH komt. Je wilt ook niet alles voorgekauwd krijgen, een beetje nadenken doet niemand pijn.
Ik wil een snel wapen in verband met Life on Hit en/of crit chance inderdaad. Daarom dat mijn DH dual wield 1handers heeft. En mijn barb dual wield daggers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja 't houdt idd geen rekening met hoe je skills werken, waarbij trage wapens vaak veel sterker zijn ivm hogere weapon damage. Of juist snelle wapens wenselijker zijn omdat je graag snel wil kiten of van chance on % procs afhankelijk bent.
Maar de afweging tussen main stat en weapon damage vind ik zelf dus wel lastig vaak.
Nou ja, ze hebben de boel in D3 redelijk geschikt gemaakt voor de gemiddelde debiel, door gewoon netjes allerhande berekening zelf voor je uit te voeren.quote:
Ik heb voor 30k een MF gear gekocht om Act I te farmen. Wel 11k DPS (buffed) moeten inleveren, maar met 62k DPS gaat het nog steeds makkelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef kovenant het volgende:
ik heb zelf voor kleine 30 k gold voor mn net lvl 60 nieuwe gear gekocht
470 resis to all totaal
Wat zijn je stats?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:56 schreef Wishygaidin het volgende:
mijn DH op hell heeft naar mijn idee ook aardige gear en hoge dps.. maar 1 klappie en ik ben dood. Butcher was vooral grappig. "Get over here..." smash.. dood
Ben al oud, dus zo snel reageren lukt me allemaal niet meer
Met een 5x NV stack is dat ragequitten nog wel uit te stellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Diablo weer een poging geven en bij de eerste pack al ragequiten best knap.
NV (Nephalem Valor) stacks kun je krijgen als je level 60 hebt gehaald. Na het neermaaien van een elite pack komt er 1 NV bij wat +15% MF (magic find) oplevert. Je kunt er maximaal 5 hebben (een stack van 5 zeg maar) = +75% MF.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef Questular het volgende:
Ok wil iemand mij uitleggen wat dat stacken precies is (de definitie van stacken ken ik maar hoe het in de game toegepast wordt), graag met uitleg van de afkortingen aub
De enige bonus ix die de moeite waard is is dat % als je een socket in je helm hebt (wel wel een must is). Met ongeveer 1000 xp per mob kan je beter voor 'echte' stats gaan op je gear.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Wishygaidin het volgende:
wat mijn stats zijn, geen flauw idee. Zit op mn werk
1100 dex, 20k hp geloof ik. Geen res (lvl 55, dus tja). Wel veel bonus exp per killdat dan weer wel. En 12k dps volgens mij, maar dankzij de skill met crit chance increase per second, is dat lastig te zien, omdat dat gelijk mee wordt gerekend (wel grappig om te zien.. elke seconde paar 100 dps meer als je niets doet). Heb 2handed x-bow met 910 dps geloof ik.
Mobs zijn geen enkel probleem, maar champions en bosses die niet in 2 keer doodgaan.. die doen au.. wil gewoon zo spoedig mogelijk 60 worden.. kan ik met mijn "main" gear gaan grinden
Ik had het met mijn barbarian ook, 30k health 8k dps maar helemaal geen res... resultaat elite packs met aoe waren niet te doen. Nu mn build aangepast en gear met res gehaald en nu gaat alles een stuk makkelijker. Geen idee of dat voor de DH ook het geval is maar res op je gear helpt welquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Wishygaidin het volgende:
1100 dex, 20k hp geloof ik. Geen res (lvl 55, dus tja). Wel veel bonus exp per killdat dan weer wel. En 12k dps volgens mij, maar dankzij de skill met crit chance increase per second, is dat lastig te zien, omdat dat gelijk mee wordt gerekend (wel grappig om te zien.. elke seconde paar 100 dps meer als je niets doet). Heb 2handed x-bow met 910 dps geloof ik.
Mobs zijn geen enkel probleem, maar champions en bosses die niet in 2 keer doodgaan.. die doen au.. wil gewoon zo spoedig mogelijk 60 worden.. kan ik met mijn "main" gear gaan grinden
dankquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
NV (Nephalem Valor) stacks kun je krijgen als je level 60 hebt gehaalt. Na het neermaaien van een elite pack komt er 1 NV bij wat +15% MF (magic find) oplevert. Je kunt er maximaal 5 hebben (een stack van 5 zeg maar) = +75% MF.
Bedoel je dit?
In principe zijn dat soort hits ook min of meer 1 hit kill, tenzij je een tank build neemt(Hier staat er wel een aardig topic over: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5911503749 ). Niet alles zou je moeten one shotten, maar bij attacks van de Butcher kan dat best gebeuren. Bij glass cannon builds (of iest dat er op lijkt) heb je in principe smokescreen (en preparation voor extra discipline) om niet dood te gaan. Shadow power met Gloom en Sentry / Guardian Turret zijn wat meer voor de tank builds, maar die kun je eventueel ook gebruiken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Wishygaidin het volgende:
Het belangrijkste is dat je balanced. Met veel resistance stacken kom je misschien met Act 1 wel weg, maar verder red je het er echt niet mee. Hou verder in gedachte dat je te maken hebt met diminishing returns. Oftewel, je resistance percentage zal minder snel stijgen des te meer je hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik had het met mijn barbarian ook, 30k health 8k dps maar helemaal geen res... resultaat elite packs met aoe waren niet te doen. Nu mn build aangepast en gear met res gehaald en nu gaat alles een stuk makkelijker. Geen idee of dat voor de DH ook het geval is maar res op je gear helpt wel
Net alsof dat wat zegtquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
(goedkoopste met vergelijkbare stats is 16m).
Cluster Arrow met 1na laatste runequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Wishygaidin het volgende:
die xp per kill extra is inderdaad nu op lvl 55 te verwaarlozen. In totaal 130extra xp per kill.. en 8 mobs waren genoeg voor 20k xp.. dus.. gem met 25% extra heb ik ook in mn helm zitten inderdaad
moet gewoon wat meer ervaring kweken met mn DH. Mn mage even op archon en er staat niets meer voor hem.. maar een DH heeft zulke ulti's niet echt volgens mij.
Daarnaast moet ik wat meer slow skills gaan gebruiken, maar ben ik nooit snel genoeg voor
Precies, als je niet voor een tank build gaat, dan moet je leren kiten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Wishygaidin het volgende:
die xp per kill extra is inderdaad nu op lvl 55 te verwaarlozen. In totaal 130extra xp per kill.. en 8 mobs waren genoeg voor 20k xp.. dus.. gem met 25% extra heb ik ook in mn helm zitten inderdaad
moet gewoon wat meer ervaring kweken met mn DH. Mn mage even op archon en er staat niets meer voor hem.. maar een DH heeft zulke ulti's niet echt volgens mij.
Daarnaast moet ik wat meer slow skills gaan gebruiken, maar ben ik nooit snel genoeg voor
Helm of Command met socket (is verplichting bij helmen, want een goede gem erin en je krijgt 16% extra life), 8% extra block, 85VIT (zoals ze allemaal hebben) en nu komen de 2 random stats: +200 armor en 69 (70 is het maximaal mogelijke op deze helm) res to all.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Net alsof dat wat zegt![]()
Er staan ook items op de AH waarvan de goedkoopste op 500m staat , maar dat wil niet zeggen dat een item dan ineens 450m waard is ofzo :p
Gooi de stats hier eens neer pls.
Om 'm best in slot te noemen vind ik overdreven*, maar deze is wel erg lekker. Het is heel lastig om een socketed HoC te krijgen met een degelijke hoeveelheid resistances voor een goede prijs.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Helm of Command met socket (is verplichting bij helmen, want een goede gem erin en je krijgt 16% extra life), 8% extra block, 85VIT (zoals ze allemaal hebben) en nu komen de 2 random stats: +200 armor en 69 (70 is het maximaal mogelijke op deze helm) res to all.
Hmm die is wel nice iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Helm of Command met socket (is verplichting bij helmen, want een goede gem erin en je krijgt 16% extra life), 8% extra block, 85VIT (zoals ze allemaal hebben) en nu komen de 2 random stats: +200 armor en 69 (70 is het maximaal mogelijke op deze helm) res to all.
True, BiS zou zijn 70 res, 89 vit, 300 armor, socket, 89 str en +9% life, er is er maar 1 op de RMAH die daar in de buurt van komt (heeft geen str) en die kost 250 euro, ook al is dat een belachelijke prijs, het feit dat er maar 1 helm op de gehele AH staat die zo in de buurt van perfectie komt geeft wel aan hoe extreem klein die kans is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Om 'm best in slot te noemen vind ik overdreven*, maar deze is wel erg lekker. Het is heel lastig om een socketed HoC te krijgen met een degelijke hoeveelheid resistances voor een goede prijs.
*Maar toch FF mierenneuken: het is 84-89 Vit, en geen BiS omdat er geen strength op zit (HoC gaat met 4 random stats). Maar goed, zoals ik al zei is hij wel erg lekker en zal 't heel lastig zijn om een betere te vinden.
Google.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
Wil je best helpen als je mij kan vertellen wat de beste manier is om in Java in te loggen op een website, en vervolgens de data op die website te scrapen. En er moeten ook formulieren gepost worden.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef totalvamp het volgende:
ik heb vandaag 5 euro verdiend met de RMAHik zet gewoon alle crap erop voor 3 euro.
fypquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kameraad van me ook gedaan, snap sowieso niet dat er mensen zijn die ingame spul voor echt geld kopen.. 1 uur spelen en je hebt er niets meer aan.
Het kost 1 euro als je het op AH zet en je verkoopt het. En als je het nog laat storten op een non-Battle.net account, gaat er ook 15% eraf. Op AH alleen zetten kost niets als het niet gekocht/verkocht wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Syphixx het volgende:
oja, kost 1 euro om iets om de rmah te zetten ? ook dus enkel moeite als je weet als het zal verkopen dus
De laatste week weer iets meer.quote:
Wat dat betreft is D3 inderdaad veel minder dan D2. Bij D2 zag je regelmatig een unique /set droppen waarvan je al wist dat die leuk was. Bij D3 is het inventory volladen, rares identifien, naar vendor lopen en kijken of er toevallig nog een rare / magic met leuke stats tussen zit. Dat is 9 van de 10 keer niet het geval.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef Altron het volgende:
[..]
De laatste week weer iets meer.
Alles staat of valt met de item drops op inferno imo.
Had een tijdje dat er echt helemaal niets boeiends dropte...en na verloop van tijd begint dat wel irritant te worden.
Tot ik ineens een legendary ring vond afgelopen week , en wat andere nice items.... dan heb je gelijk weer zoiets van hmmm effe wat vaker spelen.
Al vanaf de E3 niet. Drops op HC vallen tegen, en om nu mijn avond te vergooien om te gaan zoeken in lange lijsten AH: geen zin in.quote:
Inderdaad... daarom was ik het ook een beetje zat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft is D3 inderdaad veel minder dan D2. Bij D2 zag je regelmatig een unique /set droppen waarvan je al wist dat die leuk was. Bij D3 is het inventory volladen, rares identifien, naar vendor lopen en kijken of er toevallig nog een rare / magic met leuke stats tussen zit. Dat is 9 van de 10 keer niet het geval.
Magic find wordt ook steeds interessanter zo.quote:June 28
Items
General
The drop rates for high-end items (items level 61-63) have been increased for Acts III and IV of Hell difficulty and Acts I – IV of Inferno difficulty:
The new approximate drop rates are as follows:
Hell – Act III and Act IV
iLvl 61: 9% to 13.9%
iLvl 62: 1.9% to 3.45%
iLvl 63: 0% (no change)
Inferno – Act I
iLvl 61: 17.7% to 23.9%
iLvl 62: 7.9% to 12.6%
iLvl 63: 2.0% to 4.8%
Inferno – Act II
iLvl 61: 18.6% to 23.3%
iLvl 62: 12.4% to 18.6%
iLvl 63: 4.1% to 9.3%
Inferno – Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1% to 27.1%
iLvl 62: 16.1% to 21.7%
iLvl 63: 8.0% to 16.3%
Bosses
General
Bosses are now guaranteed to drop at least 1 Rare item for players with 4 stacks of Nephalem Valor and at least 2 Rare items for players with 5 stacks of Nephalem Valor
bron: http://www.diablofans.com(...)m-valor-boss-change/
Ik weet niet of MF nou echt zo afhankelijk is van de droprates. MF is met name een afweging tussen meer rares / magic enerzijds en snelheid van je runs anderzijds.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar droprate is nu aangepast.
[..]
Magic find wordt ook steeds interessanter zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |