Google.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
Wil je best helpen als je mij kan vertellen wat de beste manier is om in Java in te loggen op een website, en vervolgens de data op die website te scrapen. En er moeten ook formulieren gepost worden.
Kameraad van me ook gedaan, snap sowieso niet dat er mensen zijn die level 40 spul voor echt geld kopen.. 1 uur spelen en je hebt er niets meer aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef totalvamp het volgende:
ik heb vandaag 5 euro verdiend met de RMAH ik zet gewoon alle crap erop voor 3 euro.
fypquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kameraad van me ook gedaan, snap sowieso niet dat er mensen zijn die ingame spul voor echt geld kopen.. 1 uur spelen en je hebt er niets meer aan.
Het kost 1 euro als je het op AH zet en je verkoopt het. En als je het nog laat storten op een non-Battle.net account, gaat er ook 15% eraf. Op AH alleen zetten kost niets als het niet gekocht/verkocht wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Syphixx het volgende:
oja, kost 1 euro om iets om de rmah te zetten ? ook dus enkel moeite als je weet als het zal verkopen dus
De laatste week weer iets meer.quote:
Wat dat betreft is D3 inderdaad veel minder dan D2. Bij D2 zag je regelmatig een unique /set droppen waarvan je al wist dat die leuk was. Bij D3 is het inventory volladen, rares identifien, naar vendor lopen en kijken of er toevallig nog een rare / magic met leuke stats tussen zit. Dat is 9 van de 10 keer niet het geval.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef Altron het volgende:
[..]
De laatste week weer iets meer.
Alles staat of valt met de item drops op inferno imo.
Had een tijdje dat er echt helemaal niets boeiends dropte...en na verloop van tijd begint dat wel irritant te worden.
Tot ik ineens een legendary ring vond afgelopen week , en wat andere nice items.... dan heb je gelijk weer zoiets van hmmm effe wat vaker spelen.
Al vanaf de E3 niet. Drops op HC vallen tegen, en om nu mijn avond te vergooien om te gaan zoeken in lange lijsten AH: geen zin in.quote:
Inderdaad... daarom was ik het ook een beetje zat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft is D3 inderdaad veel minder dan D2. Bij D2 zag je regelmatig een unique /set droppen waarvan je al wist dat die leuk was. Bij D3 is het inventory volladen, rares identifien, naar vendor lopen en kijken of er toevallig nog een rare / magic met leuke stats tussen zit. Dat is 9 van de 10 keer niet het geval.
Magic find wordt ook steeds interessanter zo.quote:June 28
Items
General
The drop rates for high-end items (items level 61-63) have been increased for Acts III and IV of Hell difficulty and Acts I – IV of Inferno difficulty:
The new approximate drop rates are as follows:
Hell – Act III and Act IV
iLvl 61: 9% to 13.9%
iLvl 62: 1.9% to 3.45%
iLvl 63: 0% (no change)
Inferno – Act I
iLvl 61: 17.7% to 23.9%
iLvl 62: 7.9% to 12.6%
iLvl 63: 2.0% to 4.8%
Inferno – Act II
iLvl 61: 18.6% to 23.3%
iLvl 62: 12.4% to 18.6%
iLvl 63: 4.1% to 9.3%
Inferno – Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1% to 27.1%
iLvl 62: 16.1% to 21.7%
iLvl 63: 8.0% to 16.3%
Bosses
General
Bosses are now guaranteed to drop at least 1 Rare item for players with 4 stacks of Nephalem Valor and at least 2 Rare items for players with 5 stacks of Nephalem Valor
bron: http://www.diablofans.com(...)m-valor-boss-change/
Ik weet niet of MF nou echt zo afhankelijk is van de droprates. MF is met name een afweging tussen meer rares / magic enerzijds en snelheid van je runs anderzijds.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar droprate is nu aangepast.
[..]
Magic find wordt ook steeds interessanter zo.
hmm... is wel een punt, ik had alleen niet verwacht dat het lagere ilvls ook een hogere droprate zou geven. Dat zouden ze er dan uit moeten halen vind ik. Dat maakt die stat dan nog een stukje nuttiger.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:44 schreef Pheno het volgende:
MF boeide in D2 ook niet zo heel veel. Want de lagere itemlevels krijgen een nog grotere kans om te droppen, dus eigenlijk verandert er weinig. Je zou eigenlijk een variabele willen hebben die de kans op een hoger item ten opzichte van een lager item toe laat nemen.
Dat is idd wel een nice verbetering.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik zeg niet dat het goed is, ik zeg alleen dat het beter wordt.
En act I is een lachertje. Dus als test heb ik laatst een MF set bij elkaar gekocht voor weinig. Waardoor ik uit kwam op 246% MF inclusief Nephalem Buff. en ik merkte wel het verschil in drops. Hogere ilvl omdat de kans groter is op hogere ilvl drop, wordt dan kans op lagere ilvl drop kleiner.
2% * 2,5 = 5% kans op ilvl 63 drop in act 1. Nu wordt dat dus 4.8% * 2.5 = 12.2% kans op ilvl 63 drops. Is toch al een aardige verhoging. En voor Act 1 kun je best wat aan dmg inleveren enzo. Want dat is toch een walk in the park met 2 vingers in je neus.
Ik dacht dat in D2 puur de magic / rares / uniques droprate werd gewijzigd, niet de iLvls.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:44 schreef Pheno het volgende:
MF boeide in D2 ook niet zo heel veel. Want de lagere itemlevels krijgen een nog grotere kans om te droppen, dus eigenlijk verandert er weinig. Je zou eigenlijk een variabele willen hebben die de kans op een hoger item ten opzichte van een lager item toe laat nemen.
Nee, alleen je hire followers dankzij hun eventuele gear.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden 'quest followers' ook invloed hebben op je drops? Ben nu wat aan het farmen in inferno act 1 en heb Leah als followers vanwege mijn actieve quest. Maar zelfs met 5 nephalem valor nog niet één rare gevonden.
Dus als ze een item dragen met MF erop, dan telt dat voor 20% mee?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef Wishygaidin het volgende:
leah lijkt me geen invloed te hebben. De templar, scoundrel en mage kunnen inderdaad wel mee helpen met goldfind, magic find en exp, maar dan inderdaad voor maar 20% van die stats die ze geequipped hebben
Klopt, ze hebben het D2 concept van je merc volgooien met MF en de laatste klap te laten geven wat generfd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Dus als ze een item dragen met MF erop, dan telt dat voor 20% mee?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat followers juist op een negatieve manier bijdrage aan GF en MF, maar misschien zit ik er wel helemaal langs dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk toch al snel 1300 wat je ook van de vendor krijgt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef Syphixx het volgende:
wat zou de waarde zijn van rare boots met
340 armor
43 dex
139 intel
55 lightning ress
melee attackers taking 1058 dps per hit
ilvl 63
ik heb maar 200.000 gold en weet niet wat ik moet vragen voor items
zie stuff voor mills maarja ...
Ah op die manier. Net even wat MF zooi op mijn follower gegooid en inderdaad, ging er iets van 10% op vooruit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben het D2 concept van je merc volgooien met MF en de laatste klap te laten geven wat generfd.
Net aangekomen met mijn DH op act 3, lukt me aardig daar. Alleen tref ik vaak fast, invulnerable minion of reflect damage, waar ik nog best veel moeite mee heb. Eerste char die ik had is een WD, maar die was echt te erg solo in Inferno. DH is een stuk sterker iig..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
400 res to all op mijn DH, maar Act III killt me nu weer bijna instantly...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |