quote:Beste fokkers,
Ik ben nu de enige echte KLB-mascotte (ik weet het, het is uniek, is nog nooit eerder voorgekomen) en ik ben best wel blij met deze titel, want ik heb ook nog een apart kleurtje (+ het is een unieke status). Dus daarvoor wel bedankt. Maar ik wil mijn modstatus weer terug, want die vond ik leuker. Die viezerikken (kutmodjes en kutadmins) hebben mij gewoon uit het moderatorschap gezet.
Klacht: de kutmodjes en de kutadmins die mij uit het moderatorschap hebben gezet.
Anti-klacht: ik heb een aparte kleur en een aparte status (de mascotte van het grootste deel van het forum, namelijk de KLB).
xkus knaagbeest
Ja nu kan EIL ook wel weer openquote:
Ge-wel-dig forum was datquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat die nog open dan?heb dat nog nooit meegemaakt
* Bosbeetle opent een leuk barretje op het strand, het eerste rondje is van het huis Pina colada voor iedereenquote:
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, mag ik TRU mascotte worden?![]()
Terechte klachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
Een mascotte van KLB die de regeltjes niet goed kent is echt kansloos.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef Mirjam het volgende:
* * *schenkt bier in voor iedereen en verklaart het terras voor geopend
* Pharkus *neemt een grote teug, aaaahquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef Mirjam het volgende:
* * *schenkt bier in voor iedereen en verklaart het terras voor geopend
* JohnnyKnoxville neemt de Pina Colada met dank aan en gaat lekker aan het barretje zittenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle opent een leuk barretje op het strand, het eerste rondje is van het huis Pina colada voor iedereen
quote:
Guinnessquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork gaat maar eens onderuit gezakt zitten op het strand met een goed glas Guinness.
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:
Van je zolderkamer af komen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork gaat maar eens onderuit gezakt zitten op het strand met een goed glas Guinness.
sorryquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jezus ik geef iedereen pina colada en dan is mirjam weer een schat ...
ik kan het ook nooit goed doen
Is bij knaagdieren lastig vast te stellen.quote:
Heb jij dan iets goeds gedaan in het belang van de wereld?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
nee,quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
ZuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurNu draait het eens een keer niet om jou en je kuttopics hè
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee,
dit wordt gewoon teveel uitgemolken
ow die had ik niet gezienquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb haar borstjes gezien hiihihihihihiquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is bij knaagdieren lastig vast te stellen.
Jij bent ook uitgemolken. Ga nu maar weer melk produceren,quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee,
Ohja je bent een schat natuurlijk want bier is veel beter dan die kokos meukquote:
Zoet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Eens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee,
Dank voor de herinnering om ZUU weer eens terug te gaan lezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
ZuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurNu draait het eens een keer niet om jou en je kuttopics hè
ik prefereer stiekem kokosmeuk, maar niet tegen anderen zeggen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja je bent een schat natuurlijk want bier is veel beter dan die kokos meuk
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Visualquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow die had ik niet gezien
* AldoTheApache doet een orale bevrediging bij Bosbeetle als excuus en als dank voor de Pina Colada
We nemen het mee naar achteren om het op de voorpagina van FOK! te zettenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik prefereer stiekem kokosmeuk, maar niet tegen anderen zeggen hoor
Ben er weer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb de hoofdpersoon even geroepen
Als vent ongesteld worden??quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit weer op mijn maandelijkse rode dagje enzulks![]()
Gewoon metal johquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef Pharkus het volgende:
Bosbeetle, regel jij de muziek vandaag in dit topic?
Eerlijk Yvonne, met deze kinderachtige, lage actie heb je al mijn vooroordelen over de admins wel bevestigd.quote:
Gooi er zelf ook wat in man.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef Pharkus het volgende:
Met je schattige pyama aan, op m'n netvlies gebrandquote:
* Pharkus gooit wat Dream Theater er inquote:
* Bosbeetle zet Rupert holmes op in het barretje waar de tempraturen steigen tot ongekende hoogten!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef Pharkus het volgende:
Moet je solliciteren!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
het zou wel leuk zijn als ik ook mod word
zou dat kunnen in de nabije toekomst?
ja, wordt jij dat niet ?quote:
Alles kan, koffiekan, melkkan, waterkan. Er kan zelfs nog veel meer! IJsselmeer, Markermeer, is dat niet fantastisch!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
het zou wel leuk zijn als ik ook mod word
zou dat kunnen in de nabije toekomst?
Echt ik kan er geen seconde om wakker liggen, ik vermaak me prima.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Eerlijk Yvonne, met deze kinderachtige, lage actie heb je al mijn vooroordelen over de admins wel bevestigd.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, melkkan, waterkan. Er kan zelfs nog veel meer! IJsselmeer, Markermeer, is dat niet fantastisch!
verrek ja vlak bij die three headed monkey!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville wroet met zijn voet door het zand van het strand van het barretje van Bosbeetle en stuit met zijn teen op iets wat voelt als een houten kist. Bij nader inzien blijkt er op het strand een grote "X" te zijn geschilderd.
Offer jezelf opquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
bij de honderd delen gaan we leuke prijsjens uitdelen
i'm rubber you're gluequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
verrek ja vlak bij die three headed monkey!
Ik doneer een gedichtje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
bij de honderd delen gaan we leuke prijsjens uitdelen
Wim Kan kan niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, melkkan, waterkan. Er kan zelfs nog veel meer! IJsselmeer, Markermeer, is dat niet fantastisch!
Wim kan kan niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die hier om de titels die ik heb gekregen gaan smekenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu eis ik ook dat ik KLB Mascotte word hoor, alleen als ik een paars kleurtje mag.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Mensen die hier om de titels die ik heb gekregen gaan smeken
Je bent je titel kwijt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Welke titelquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik wil een TRU mascotte worden!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
1. Dat is dus typisch kinderachtig. 2. Ik vermaak me ook door jullie actie, iets met aandacht en sensatie enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt ik kan er geen seconde om wakker liggen, ik vermaak me prima.
je zegt nu dat je gewoon een aandachtshoer bentquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
1. Dat is dus typisch kinderachtig. 2. Ik vermaak me ook door jullie actie, iets met aandacht en sensatie enzo.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook een titel4 jaar voor moeten zwoegen!
Moderator / Publieke Romancesquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook een titel4 jaar voor moeten zwoegen!
Dat heb jij nog nooit gezegdquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je zegt nu dat je gewoon een aandachtshoer bent
EISEN! De hele tijd iedereen z'n woorden verdraaien is wel makkelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Vergeten zullen we hem niet meer niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Pharkus het volgende:
Knaagbeest, je zal altijd onze mascotte blijven hoor, ook al heb je geen kleur of tagje meer. We zullen je nooit vergeten.
Awww ik bedoelde het niet zo, hoe is je vakantie tot nu toe, je maakt weinig klagenswaardige dingen mee. Heb je nog een oplossing voor het broertjesdillema gevonden?quote:
Net buiten, nu even die geweldige topic lezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Zitten jullie nu buiten, of zitten jullie op de zolderkamer te zweten?
Nog een topic openen dan!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Knaagbeest het volgende:
Als ik nu nog een modtitel krijg ben ik blij
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle kijkt naar de dansende mensen op het strand voor zijn barretje en JK die iets met een grote schep aan het doen is. Tijd om het volgende LP'tje op te zetten
Krijg je niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Knaagbeest het volgende:
ik lig nog in bedquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Zitten jullie nu buiten, of zitten jullie op de zolderkamer te zweten?
Ik ben 14quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
1. Dat is dus typisch kinderachtig. 2. Ik vermaak me ook door jullie actie, iets met aandacht en sensatie enzo.
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Warschau toe?
Gaat niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Knaagbeest het volgende:
Je zit in onze hartjes, net als onzelieveheerquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Pharkus het volgende:
Knaagbeest, je zal altijd onze mascotte blijven hoor, ook al heb je geen kleur of tagje meer. We zullen je nooit vergeten.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
NeeMoet helaas werken
Maar ik ben er wel klaar voor...
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pas op, dit gaat ze als racistisch bestempelen.
Kon je de cijfers op het toetsenbord niet vinden Yvonne?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Awww ik bedoelde het niet zo, hoe is je vakantie tot nu toe, je maakt weinig klagenswaardige dingen mee. Heb je nog een oplossing voor het broertjesdillema gevonden?
Een droom is een wens, gemaakt door je hartquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zit in onze hartjes, net als onzelieveheer
Niet lief ten opzichte van Schenkstroop. Hij is al jaren onze onofficiële mascotte.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Pharkus het volgende:
Echt ik lig er niet van wakker.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pas op, dit gaat ze als racistisch bestempelen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:03 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Trek daar nog maar een decennium van af.
dat kan niet want yvonne is een zijquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:03 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
9?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:03 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hopelijk staat weg voor de kroeg?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik moet ook nog weg vanavond hoor.
Dat moet je aan knorretje vragenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef summer2bird het volgende:
Yvonne, wat is jouw relatie met Danny?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een droom is een wens, gemaakt door je hart![]()
Denk je echt dat een multimiljonair zo'n wijf als Yvonne wil?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef summer2bird het volgende:
Yvonne, wat is jouw relatie met Danny?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Pharkus het volgende:
* Pharkus had summertime verwacht, maar wat wil je met dit weer
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Denk je echt dat een multimiljonair zo'n wijf als Yvonne wil?
Ik zeg: sanasoufi of zweefteefquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
* Bosbeetle kijkt schuchter rond en verplaatst summertime 3 plaatjes eerder in zijn lp koffer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Pharkus het volgende:
Multimiljonair? Huh? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Denk je echt dat een multimiljonair
Dat is ook wel leuk natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Diplomauitreiking van mn zus
NEE!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik open straks nog een gloednieuw topic
quote:
Waren toevallig ook wel mijn twee eerste gedachtenquote:
Oh ja zeeTTeef ook goedquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik open straks nog een gloednieuw topic
De eigenaar van de grootste Nederlandse communitysite met ik weet niet hoeveel "werknemers" is natuurlijk geen multimiljonairquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef Blester het volgende:
[..]
Multimiljonair? Huh? Sinds wanneer?
ook nog mogelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waren toevallig ook wel mijn twee eerste gedachtenIemand zei dat het -Cher is... zou ook kunnen.
Nah, Cher niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waren toevallig ook wel mijn twee eerste gedachtenIemand zei dat het -Cher is... zou ook kunnen.
Werknemers? Vrijwilligers.... Danny is geen miljonair nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
De eigenaar van de grootste Nederlandse communitysite met ik weet niet hoeveel "werknemers" is natuurlijk geen multimiljonair
Ja dat kan ook welquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
ja want interwebz izz gratiz natuurlijks.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
De eigenaar van de grootste Nederlandse communitysite met ik weet niet hoeveel "werknemers" is natuurlijk geen multimiljonair
Je denkt zeker dat FOK! duizenden euro's per dag hieraan maakt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
DIE MALLOOT GOOIDE ZAND TEGEN MIJN HAWAII SHIRT AAN /CAPSLOCKDAGquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle ziet dat pharkus inmiddels toch zich tegen JK aan aan het bemoeien is. JK zwaait heftig met zijn schep... de muziek staat zo hard dat ik niet precies hoor wat er gaande is.
LOL. Wel rare gedachten hier op fok. Dus als iemand het hart op de tong het toetsenbord heeft, is het een kloon van iemand anders. Waar slaat dat op? Waar is de logica?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef yvonne het volgende:
KAN DIE TERINGMUZIEK WAT ZACHTER?!
* yvonne stormt de disco binnen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef yvonne het volgende:
KAN DIE TERINGMUZIEK WAT ZACHTER?!
* yvonne stormt de disco binnen
Heb jij een hart op je toetsenbord?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
LOL. Wel rare gedachten hier op fok. Dus als iemand het hart op de tong het toetsenbord heeft, is het een kloon van iemand anders. Waar slaat dat op? Waar is de logica?
Mijn vermaak is oneindig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Hoelang blijft het vermaak van Knaagbeest nog?
LOL. Krijgen ze hier niet eens voor betaald? Ergens wel begrijpelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Werknemers? Vrijwilligers.... Danny is geen miljonair nee.
Internet is niet gratis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja want interwebz izz gratiz natuurlijks.
Ze krijgen niet betaald nee, tuurlijk niet. Moderator / mederwerkers voor FP etc. allemaal vrijwillg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
LOL. Krijgen ze hier niet eens voor betaald? Ergens wel begrijpelijk natuurlijk.
Geen 3FM/Qmusic luisterenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle zet veronica stem, jaaaaaa daar gaat ie weer eer eer een pracht plaatje van weleer eer eer, herrineren jullie je deze nog nog nog nog....
Dat maakt fok ook zo gezellig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef Blester het volgende:
[..]
Gelukkig kan de rest er ook mee lachen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:12 schreef Marie30 het volgende:
Knaagbeest gij slim en wild beest help mij in deze verscheurende tijden... Mijn Spaanse hond (ook bekend als landverrader) heeft voorspeld dat de Duitsers van mijn geliefde Azzurri gaan winnen d.m.v. penalty's. Wat moet ik nu doen met de hond?
- Deporteren
of
- Terug naar het asiel
of
- Laten blijven maar 6 maanden de cold shoulder geven
of
- het een eigen topic geven waar alleen hij en hij alleen kan posten
pff wie zet er nou 3fm op in een strandtent?quote:
Om 16:15 standaard de moppenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Veronica
Het is dat Arrow uit de lucht is
Tja....quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
pff wie zet er nou 3fm op in een strandtent?
Helemaal niet erg dat Arrow classic weg is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Veronica
Het is dat Arrow uit de lucht is
Laten inslapen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:12 schreef Marie30 het volgende:
Knaagbeest gij slim en wild beest help mij in deze verscheurende tijden... Mijn Spaanse hond (ook bekend als landverrader) heeft voorspeld dat de Duitsers van mijn geliefde Azzurri gaan winnen d.m.v. penalty's. Wat moet ik nu doen met de hond?
- Deporteren
of
- Terug naar het asiel
of
- Laten blijven maar 6 maanden de cold shoulder geven
of
- ... (-> insert hier jouw geniale oplossing)
FOK!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enge Buren - Jodel is die achtergrond hé
Hoe treurig je ook kunt zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:15 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Geen verwensing, maar een noodzakelijk advies, hoe treurig het ook moge zijn.
Dit is gewoonweg niet het taalgebruik van een 15-jarige my dearquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:15 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Geen verwensing, maar een noodzakelijk advies, hoe treurig het ook moge zijn.
Dan kun je nog beter de ep oorklep show gaan kijkenquote:
Oef Bustedquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is gewoonweg niet het taalgebruik van een 15-jarige my dear
Haterquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter de ep oorklep show gaan kijken
Mijn Nederlands is gewoon uitzonderlijk goed voor mijn leeftijd, ik ben gewoon een talenmens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is gewoonweg niet het taalgebruik van een 15-jarige my dear
Mag je haar niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeelding ziet er goed uit toch?
Ze weten blijbaar geen raad met je.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is gewoon uitzonderlijk goed voor mijn leeftijd, ik ben gewoon een talenmens.
Ik krijg steeds meer het idee dat het Biogarde isquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is gewoon uitzonderlijk goed voor mijn leeftijd, ik ben gewoon een talenmens.
Blijf jij overal zo op ingaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:19 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Users die niet snappen dat er ook intelligente kinderen bestaan.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeelding ziet er goed uit toch?
Ah, ja ik vind het ook wel mooi gedaan zo met die letters en alles.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh jawel, alleen vond ik het een mooie afbeelding.
Dan meen je niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs die het verkeerd op hun CV zetten.![]()
Zijn computer is nu waarschijnlijk opgelost.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ja ik vind het ook wel mooi gedaan zo met die letters en alles.
Tevens wil ik deze aanvragen bij BB:
Hoi Bioquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:21 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Je username verwijst anders wel naar je aan een overdosis overleden vogel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
* Bosbeetle zegt "WAT? IK KAN JE NIET VERSTAAAAAN IK WEET NIET OF WE DIE HEBBEN, SCHRIJF HET FF OP EEN VILTJE... "DAN ZAL IK KIJKEN WAT IK VOOR U KAN DOENquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ja ik vind het ook wel mooi gedaan zo met die letters en alles.
Tevens wil ik deze aanvragen bij BB:
Nee mijn username verwijst naar een (inmiddels mee gestopte) slechte gewoonte met een daarop rijmend dierquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:21 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Doe nou es lief je moet nu het goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:21 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Zoutzuur, werkt prima.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zijn computer is nu waarschijnlijk opgelost.
* LompeHork verschuift biertje van BBquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle zegt "WAT? IK KAN JE NIET VERSTAAAAAN IK WEET NIET OF WE DIE HEBBEN, SCHRIJF HET FF OP EEN VILTJE... "DAN ZAL IK KIJKEN WAT IK VOOR U KAN DOEN"
Vreemde mascotte heb je uitgezocht Yvonne. Ik zie helemaal niets positiefsquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe nou es lief je moet nu het goede voorbeeld geven
Je twitter is stuckquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik heb in het echte leven jeuk aan m'n kin.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoutzuur, werkt prima.
[..]
* LompeHork verschuift biertje van BB
NU HOOR JE ME WEL ZEKER!?
Ze moet ietwat opgevoed wordenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Vreemde mascotte heb je uitgezocht Yvonne. Ik zie helemaal niets positiefs
Sinds wanneer zijn mascottes positief meestal zijn het kutbeesten die door sport heen huppelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Vreemde mascotte heb je uitgezocht Yvonne. Ik zie helemaal niets positiefs
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wel alder &*(^(*^(^(%%&*@*
hier is ie hoor
-knip-
Aan je gedrag op het forum te zien klopt dat wat tussen haakjes staat niet helemaal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee mijn username verwijst naar een (inmiddels mee gestopte) slechte gewoonte met een daarop rijmend dier
Als admin geef jij anders ook niet bepaald het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe nou es lief je moet nu het goede voorbeeld geven
Achja, dat mag jij lekker denkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:26 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Aan je gedrag op het forum te zien klopt dat wat tussen haakjes staat niet helemaal.
maakt niet uitquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:26 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als admin geef jij anders ook niet bepaald het goede voorbeeld.
Ze moet opgegeven worden voor Dames in een Dop ofzo.quote:
En dat zegt een volwassene die qua gedrag in haar kleuterjaren is blijven hangen.quote:
Hehehquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze moet opgegeven worden voor Dames in een Dop ofzo.
En dan live op FOK! streamen.
You seem a sad mascottequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:27 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En dat zegt een volwassene die qua gedrag in haar kleuterjaren is blijven hangen.
Sad, very sad.
Het raakt je wel he.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Achja, dat mag jij lekker denken
ik geef er weinig om verder
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Knaagbeest het volgende:
Waar kan ik de knopjes vinden? Willen jullie me dat vertellen. Want volgens mij hebben jullie alleen mijn naam blauw gemaaktOmg, ik had niet eens gemerkt dat mijn naam blauw was. Omg..
Thanks
xx
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze moet opgegeven worden voor Dames in een Dop ofzo.
En dan live op FOK! streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |