quote:Beste fokkers,
Ik ben nu de enige echte KLB-mascotte (ik weet het, het is uniek, is nog nooit eerder voorgekomen) en ik ben best wel blij met deze titel, want ik heb ook nog een apart kleurtje (+ het is een unieke status). Dus daarvoor wel bedankt. Maar ik wil mijn modstatus weer terug, want die vond ik leuker. Die viezerikken (kutmodjes en kutadmins) hebben mij gewoon uit het moderatorschap gezet.
Klacht: de kutmodjes en de kutadmins die mij uit het moderatorschap hebben gezet.
Anti-klacht: ik heb een aparte kleur en een aparte status (de mascotte van het grootste deel van het forum, namelijk de KLB).
xkus knaagbeest
Ja nu kan EIL ook wel weer openquote:
Ge-wel-dig forum was datquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat die nog open dan?heb dat nog nooit meegemaakt
* Bosbeetle opent een leuk barretje op het strand, het eerste rondje is van het huis Pina colada voor iedereenquote:
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, mag ik TRU mascotte worden?![]()
Terechte klachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
Een mascotte van KLB die de regeltjes niet goed kent is echt kansloos.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef Mirjam het volgende:
* * *schenkt bier in voor iedereen en verklaart het terras voor geopend
* Pharkus *neemt een grote teug, aaaahquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef Mirjam het volgende:
* * *schenkt bier in voor iedereen en verklaart het terras voor geopend
* JohnnyKnoxville neemt de Pina Colada met dank aan en gaat lekker aan het barretje zittenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle opent een leuk barretje op het strand, het eerste rondje is van het huis Pina colada voor iedereen
quote:
Guinnessquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork gaat maar eens onderuit gezakt zitten op het strand met een goed glas Guinness.
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:
Van je zolderkamer af komen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork gaat maar eens onderuit gezakt zitten op het strand met een goed glas Guinness.
sorryquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jezus ik geef iedereen pina colada en dan is mirjam weer een schat ...
ik kan het ook nooit goed doen
Is bij knaagdieren lastig vast te stellen.quote:
Heb jij dan iets goeds gedaan in het belang van de wereld?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
nee,quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
ZuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurNu draait het eens een keer niet om jou en je kuttopics hè
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee,
dit wordt gewoon teveel uitgemolken
ow die had ik niet gezienquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb haar borstjes gezien hiihihihihihiquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is bij knaagdieren lastig vast te stellen.
Jij bent ook uitgemolken. Ga nu maar weer melk produceren,quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee,
Ohja je bent een schat natuurlijk want bier is veel beter dan die kokos meukquote:
Zoet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Eens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee,
Dank voor de herinnering om ZUU weer eens terug te gaan lezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
ZuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurNu draait het eens een keer niet om jou en je kuttopics hè
ik prefereer stiekem kokosmeuk, maar niet tegen anderen zeggen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja je bent een schat natuurlijk want bier is veel beter dan die kokos meuk
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Visualquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow die had ik niet gezien
* AldoTheApache doet een orale bevrediging bij Bosbeetle als excuus en als dank voor de Pina Colada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |