quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
We houden haar als KLB mascotte, awww toe?
Weetikut, hijswegquote:
Zorg even dat er in de TT 1 letter wordt weggehaald, zodat haan33 erin past?quote:
Nee man, dat is MARMOT, niet mascotte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef LompeHork het volgende:
Geef je haar dan wel voldoende droogvoer en water Pharkus?
Past.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zorg even dat er in de TT 1 letter wordt weggehaald, zodat haan33 erin past?
Oh shit, daar vergis ik me wel vaker in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee man, dat is MARMOT, niet mascotte.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef TrippleDistilled het volgende:
Haan33 mag je ook best mod maken.
DIe jongen heeft het verdiend
Ik zal er echt écht goed voor zorgen, ik beloof hétquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef LompeHork het volgende:
Geef je haar dan wel voldoende droogvoer en water Pharkus?
Ik verdien 38427983296978 miljard Euro, maar ik krijg dat nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef TrippleDistilled het volgende:
Haan33 mag je ook best mod maken.
DIe jongen heeft het verdiend
Je bent echt een baasje inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef Knaagbeest het volgende:
Mijn topic is wel revolutionair. Ik schijt ongestraft over de admins en de modjes heen en toch krijg ik een untouchable functie.
Life is fine.
Ik lust geen droogvoer, ik houd meer van kaviaarsushi.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zal er echt écht goed voor zorgen, ik beloof hét
Ja, we vinden je cutequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef Knaagbeest het volgende:
Mijn topic is wel revolutionair. Ik schijt ongestraft over de admins en de modjes heen en toch krijg ik een untouchable functie.
Life is fine.
Was het maar zo'n feestquote:
Dat klinkt duur voer voor een hamsterquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik lust geen droogvoer, ik houd meer van kaviaarsushi.
Pcies, nergens voor nodig, ze went er maar aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat klinkt duur voer voor een hamster
Ben het hamsterschap al ontgroeid, ik heb me nu gewoon te groot gemaakt op dit forum. Ik ben nu een Vlaamse Reus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat klinkt duur voer voor een hamster
Ben je een chimeid?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef Knaagbeest het volgende:
Beste haan33,
Ik snap dat je mij niet mag, omdat ik je heb afgewezen omdat je extreem rechts bent.
Vergeef me dat ik niet Arisch ben.
Met vriendelijke groeten,
Knaagbeest
vindt je dat niet een beetje kanabalistisch worden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik lust geen droogvoer, ik houd meer van kaviasushi.
Laat eens zien dan.quote:
Jij bent heul geen 15quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef Knaagbeest het volgende:
Beste haan33,
Ik snap dat je mij niet mag, omdat ik je heb afgewezen omdat je extreem rechts bent.
Vergeef me dat ik niet Arisch ben.
Met vriendelijke groeten,
Knaagbeest
Als je het goed had gespeld, had ik ook nog antwoord gegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:10 schreef Kumerian het volgende:
[..]
vindt je dat niet een beetje kanabalistisch worden?
Tot kutmod.quote:
Hoezo wil jij zo snel van me af?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yvonne, de examens zijn voorbij! :
[..]
'goeie comebackquote:
Wat een goeie hintquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Heb je naast moderaten nog meer hobbies?quote:
Ehm ik zat vroeger op karate. Maar nu is het meer hardlopen, lezen en ik denk dat ik ga kickboksen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je naast moderaten nog meer hobbies?
Ik hoop dat je voor dat alles tijd overhoudt naast het modden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:18 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ehm ik zat vroeger op karate. Maar nu is het meer hardlopen, lezen en ik denk dat ik ga kickboksen.
Welbespraakt, zoals altijd.quote:
Waar blijft dat tagje?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:20 schreef yvonne het volgende:
Van kutuser naar mascotte in een uurtjeFOK!
Jaloerse users overal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:20 schreef yvonne het volgende:
Van kutuser naar mascotte in een uurtjeFOK!
CAV, nikky wilde er ook mod worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nu alleen nog een knaagdierenforum
Ubermoderatorquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Knaagbeest het volgende:
Maar ik neem ff een eetpauze, dus doei kutmodjes en kutadmins. De revolutionaire niet-kutmoderator, maar ubermoderator is straks weer terug
xxx Have fun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dat hoort er nu eenmaal bij als mod. Ik doe vandaag bijvoorbeeld al niet anders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om op domme posts in te gaan, maar ik ben zo weer terug.
Damn, torenhoog IQ!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ubermoderator.
So true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Sjongejongejongequote:
Je hebt wel weer het helderste lichtje aan de hemel uitgezocht om als mascotte te dienen.quote:
Beetje jammer dit jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt wel weer het helderste lichtje aan de hemel uitgezocht om als mascotte te dienen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Knaagbeest het volgende:
Waar kan ik de knopjes vinden? Willen jullie me dat vertellen. Want volgens mij hebben jullie alleen mijn naam blauw gemaaktOmg, ik had niet eens gemerkt dat mijn naam blauw was. Omg..
Thanks
xx
Een konijn is geen knaagdier.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor de KON en RAT mensen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Knaagbeest het volgende:
Waar kan ik de knopjes vinden? Willen jullie me dat vertellen. Want volgens mij hebben jullie alleen mijn naam blauw gemaaktOmg, ik had niet eens gemerkt dat mijn naam blauw was. Omg..
Thanks
xx
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt wel weer het helderste lichtje aan de hemel uitgezocht om als mascotte te dienen.
FALER bedoel je. Geeft niet hoor, iedereen maakt wel eens een typefout.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik ben geen mascotte, vriend. Ik ben jullie RULER.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Daarom, ze is zo cutequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk 's naar beneden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Waar zijn nu die knopjes? Waar kan ik die vinden?
Maak er maar snel een screenshot van!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Knaagbeest het volgende:
Thanks
xx
Jij bent ook een typefout.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Bart het volgende:
[..]
FALER bedoel je. Geeft niet hoor, iedereen maakt wel eens een typefout.
Dat zeiden we je al eerder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Waar zijn nu die knopjes? Waar kan ik die vinden?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je knopjes niet snapt? Kom op zeg, het is geen rocket science hoor, met je oh zo hoge IQ.
Nog maar een keer hoor, dit is té schattig!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Knaagbeest het volgende:
Thanks
xx
Goede garp joh. Een echte dijenkletser.quote:
It makes me sad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik vind jou ook schattig, schatje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog maar een keer hoor, dit is té schattig!
Geen zin nu ik zie dat ik echt mod ben.quote:
Je denkt echt dat je nu modrechten hebt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Geen zin nu ik zie dat ik echt mod ben.Waar zijn die knopjes nou precies? En ben ik nu voor altijd mod? Omg.
Ja, voor altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Geen zin nu ik zie dat ik echt mod ben.Waar zijn die knopjes nou precies? En ben ik nu voor altijd mod? Omg.
Je leest je eigen grappen zeker nooit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hahahahahahh omg ik lig plat van het lachen.
Heeft ze ook. Ze snapt het alleen nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je nu modrechten hebt?
Voor altijd en voor eeuwig, zelfs vanuit je graf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft ze ook. Ze snapt het alleen nog niet.
Ok, ik heb misschien geen modrechten. Maar willen jullie me blauw laten? Ah toe, als jullie me blauw laten zal ik jullie nooit meer uitschelden en zal ik een topic openen over hoe lief ik jullie wel niet vind, maar laat me please blauwquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je nu modrechten hebt?
quote:
Jamaar nu gaan we d'r ontslaan omdat het een kutmod is! Moeten we nou heel deel 3,4 en 5 overdoen?quote:
En hoezo worden er nu dan niet heel veel topics op slot gedaan/gekut?quote:
Ontslaan? Ik begon net gewend aan d'r te rakenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar nu gaan we d'r ontslaan omdat het een kutmod is! Moeten we nou heel deel 3,4 en 5 overdoen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:29 schreef Blester het volgende:
[..]
En hoezo worden er nu dan niet heel veel topics op slot gedaan/gekut?
quote:
Ik vind je écht heel erg cutequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ok, ik heb misschien geen modrechten. Maar willen jullie me blauw laten? Ah toe, als jullie me blauw laten zal ik jullie nooit meer uitschelden en zal ik een topic openen over hoe lief ik jullie wel niet vind, maar laat me please blauw
Wij ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:29 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik lach nooit om mijn eigen grappen, schat.
Wat valt er aan te snappen? Is het MOD paneel zo moeilijk dan?quote:
Wacht wat? Waar kan ik dat paneel vinden dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen? Is het MOD paneel zo moeilijk dan?
Nee, dat is nou juist het mooie. Klaagbeest is superslim, te slim voor simpele modknopjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen? Is het MOD paneel zo moeilijk dan?
Als jullie toch kutmods en kutadmins gaan ontslaan, begin dan maar bij jezelfquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar nu gaan we d'r ontslaan omdat het een kutmod is! Moeten we nou heel deel 3,4 en 5 overdoen?
Dan kan niet, wij zijn untouchable.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als jullie toch kutmods en kutadmins gaan ontslaan, begin dan maar bij jezelf
Hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat is nou juist het mooie. Klaagbeest is superslim, te slim voor simpele modknopjes.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Laat je me dan gwn blauw? Want ik vind jou ook cute
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als jullie toch kutmods en kutadmins gaan ontslaan, begin dan maar bij jezelf
Ik heb dus geen modrechten, vriend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat is nou juist het mooie. Klaagbeest is superslim, te slim voor simpele modknopjes.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
hegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgm
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
hegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgmhegruhuyenjgm
Wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik heb dus geen modrechten, vriend.
Dat denk je zelfquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik heb dus geen modrechten, vriend.
quote:
Ok.quote:
quote:
Wel.quote:
beste post tot nu toe in dit topicquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit is inderdaad een kwaliteittopicquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn dat jij geen mod bent, had je ook maar een kwaliteitstopic moeten openen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef Knaagbeest het volgende:
En nu ff serieus, mag ik echt voor altijd moderator blijven?
Da's cute
Eerst waren we kutmods, en zijn we opeens vrienden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat weet ik, vriend, dat weet ik.
Kwaliteit topic gemist, Knaagbeest is een troll en een kloon en hij is MOD omdat Yvonne dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Huh wat heb ik gemist, wie is Knaagbeest en waarom is hij mod?
En wie ben jij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wat een kleurtje wel niet kan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Eerst waren we kutmods, en zijn we opeens vrienden?
Je loopt wel snel over naar de andere kant he.
Zij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
SHO.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Zij.
Omdat ik een kwaliteitstopic heb geopend.
Voor de modjes: in welk forum ben ik nu mod? Gewoon in de KLB?
Ik ben een mod, dus over mij valt niet te pollen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
Kunnen we een poll maken of Knaagbeest voor altijd mod moet blijven?
Ik waardeer het gewoon dat ik tot mod benoemd benquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Eerst waren we kutmods, en zijn we opeens vrienden?
Je loopt wel snel over naar de andere kant he.
Niet van die domme vragen stellen. Vrouwen en techniek, dat gaat niet samen.quote:
Yvonnequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Kwaliteit topic gemist, Knaagbeest is een troll en een kloon en hij is MOD omdat Yvonne dat heeft gedaan.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Kwaliteit topic gemist, Knaagbeest is een troll en een kloon en hij is MOD omdat Yvonne dat heeft gedaan.
Een klb lurkerquote:
Dus als je een keertje een goed topic opent ben je ineens mod?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Zij.
Omdat ik een kwaliteitstopic heb geopend.
Voor de modjes: in welk forum ben ik nu mod? Gewoon in de KLB?
Ohja, het is een vrouwquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet van die domme vragen stellen. Vrouwen en techniek, dat gaat niet samen.
Waar blijft dan je topic waarin je je fantastische nieuwe collega's bedankt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik waardeer het gewoon dat ik tot mod benoemd ben
Dat zijn de ergste.quote:
Hele intentie van dit topic gaat naar de klotequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar blijft dan je topic waarin je je fantastische nieuwe collega's bedankt?
Niets pech, want je bent niet mod op DIG. En ook niet op MEN trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat is dan pech. Hadden jullie me maar op sollicitatiegesprek moeten uitnodigen.
Je was niet door de IQ test heen gekomenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat is dan pech. Hadden jullie me maar op sollicitatiegesprek moeten uitnodigen.
I was surprised too.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]wtf
[..]
Een klb lurker
[..]
Dus als je een keertje een goed topic opent ben je ineens mod?'t gaat goed met FOK!, zo te zien.
Verdient.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
Waarom is haan33 nog geen mod? Godverdomme. Die verdiend het meer dan Knaagbeest. Kut mods. Sterf.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
Waarom is haan33 nog geen mod? Godverdomme. Die verdiend het meer dan Knaagbeest. Kut mods. Sterf.
En ik was al helemaal verbaasd omdat ik een topic opende waarin ik de admins en mods die mij geband hadden uitschold en ik twee fuck you plaatjes plaatste.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]wtf
[..]
Een klb lurker
[..]
Dus als je een keertje een goed topic opent ben je ineens mod?'t gaat goed met FOK!, zo te zien.
De enige die imo nog zo'n mod-status verdienen zijn Rosepetals en Frankie. Verder is het een en al bagger.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zo zie je maar weer hoe positief het uitpakt, nu mag je jezelf uitscheldenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En ik was al helemaal verbaasd omdat ik een topic opende waarin ik de admins en mods die mij geband hadden uitschold en ik twee fuck you plaatjes plaatste.
Wanneer ik straks terug ben van het Doctor Phil kijken maak ik zeker weten een dank-topic aan. Verder is dit topic niet van mij, maar van het haantje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar blijft dan je topic waarin je je fantastische nieuwe collega's bedankt?
Straks maken ze hem nog admin als ie dat doet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Blester het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe positief het uitpakt, nu mag je jezelf uitschelden
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Wanneer ik straks terug ben van het Doctor Phil kijken
Daar houd ik je aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Wanneer ik straks terug ben van het Doctor Phil kijken maak ik zeker weten een dank-topic aan.
De reeks is van jou.quote:Verder is dit topic niet van mij, maar van het haantje.
Frank verdient een VIP/Excellentie status.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De enige die imo nog zo'n mod-status verdienen zijn Rosepetals en Frankie. Verder is het een en al bagger.
Ik was eerst boos op jullie, maar nu jullie me tot mod hebben benoemd ben ik niet meer kwaad. Ik wilde alleen bereiken dat jullie mijn boosheid snapten, maar maat, ik kreeg ook nog eens een fucking vette beloning. Ik ben gewoon mod, zonder sollicitatieformulieren!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Blester het volgende:
[..]
Hele intentie van dit topic gaat naar de klote
Waar dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Niets pech, want je bent niet mod op DIG. En ook niet op MEN trouwens.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik was eerst boos op jullie, maar nu jullie me tot mod hebben benoemd ben ik niet meer kwaad. Ik wilde alleen bereiken dat jullie mijn boosheid snapten, maar maat, ik kreeg ook nog eens een fucking vette beloning. Ik ben gewoon mod, zonder sollicitatieformulieren!
Ben toch mod, jelly person.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Blester het volgende:
[..]
Je was niet door de IQ test heen gekomen
Zonder mij was dit topic er niet geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
quote:
Ik zei al dat ik de modjes nu een stuk aardiger vind. Ik ga trouwens Doctor Phil kijken, ik ben rond kwart voor 8 weer terug. Doooeeeei!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Blester het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe positief het uitpakt, nu mag je jezelf uitschelden
Ban me dan, kutmodquote:
Ban jezelf nu eens voor 4 dagen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik de modjes nu een stuk aardiger vind. Ik ga trouwens Doctor Phil kijken, ik ben rond kwart voor 8 weer terug. Doooeeeei!
Fucking vetquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik was eerst boos op jullie, maar nu jullie me tot mod hebben benoemd ben ik niet meer kwaad. Ik wilde alleen bereiken dat jullie mijn boosheid snapten, maar maat, ik kreeg ook nog eens een fucking vette beloning. Ik ben gewoon mod, zonder sollicitatieformulieren!
quote:
quote:
quote:
Over je moeder. U mad?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ja, we zijn opeens compleet andere mensen geworden nu je mod bent geworden!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik de modjes nu een stuk aardiger vind.
Op R&P misschien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef yvonne het volgende:
Willen we wel een Mod die Drdinges kijkt?!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef yvonne het volgende:
Willen we wel een Mod die Drdinges kijkt?!
Vraag je dat nou aan Dr.Phil ?quote:
haan33 mag zijn PC vanaf de hoogste brug ter wereld gooien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zijn PC is allang aangevallen door ganzen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
haan33 mag zijn PC vanaf de hoogste brug ter wereld gooien.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie Dr. Phil kijkt en nog gelooft wat die man zegt, mag eerder gisteren dan vandaag een afspraak prikken bij een professionele psychiater.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:54 schreef Blester het volgende:
Poll: Een moderator die Dr.Phil kijkt
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goed dat TS kijkt, kan ik mijn stem nog veranderen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef Pharkus het volgende:
Vandaag ging dr phill over verwende kinderen
Wanneer gaat Dr. Phill niet over verwende kinderen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef Pharkus het volgende:
haantje hatenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer het over onverwende kinderen gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wanneer gaat Dr. Phill niet over verwende kinderen?
Als het over zwangere kinderen gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wanneer gaat Dr. Phill niet over verwende kinderen?
Haha Pharkus kijkt dr. Philquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef Pharkus het volgende:
Nee, luie 'kinderen'. Volwassene kinderen die tot ver na hun 20ste bij pappa en mamma bleven zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef Pharkus het volgende:
Die eerste was het ergst, dat meisje viel meequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, luie 'kinderen'. Volwassene kinderen die tot ver na hun 20ste bij pappa en mamma bleven zitten.
Toen ik net even keek zag ik een negerin in beeld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, luie 'kinderen'. Volwassene kinderen die tot ver na hun 20ste bij pappa en mamma bleven zitten.
Die zijn daarvoor ook verwend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als het over zwangere kinderen gaat.
oh het komt vaker per dag?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Toen ik net even keek zag ik een negerin in beeld?
Dan is de cirkel weer rond.quote:
Ja, dat is de aflevering die morgen onder etenstijd wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Toen ik net even keek zag ik een negerin in beeld?
Zal knaagdier wel zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:13 schreef Woestijnvos het volgende:
Ja hè welke mod heeft me vorige week 2 notes gegeven.
connaisseurquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is de aflevering die morgen onder etenstijd wordt uitgezonden.
Op het ene net zie je onder etenstijd namelijk de aflevering die op het andere net 's avonds de dag ervoor werd uitgezonden.
Mods kunnen niet bannen. Ben er trouwens weer en ik ben over dertien minuten weer weg voor Take me out.quote:
Komt take me out nog?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:17 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen. Ben er trouwens weer en ik ben over dertien minuten weer weg voor Take me out.
Noodgedwongen/ongemerkt hoor. Onder etenstijd is er meestal niets anders en op een gegeven moment ga je er nog de lol van inzien ook.quote:
Ik had gewoon niet verwacht dat jullie zoiets liefs zouden doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, we zijn opeens compleet andere mensen geworden nu je mod bent geworden!
Er is een poll voor jequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:18 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik had gewoon niet verwacht dat jullie zoiets liefs zouden doen.
Zo zijn we voor onze medemodsquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:18 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik kijk geen Doctor Phil meer, ik vond het saai. Dus die poll klopt niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Er is een poll voor je
Poll: Een moderator die Dr.Phil kijkt
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik. Problemen mee?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:13 schreef Woestijnvos het volgende:
Ja hè welke mod heeft me vorige week 2 notes gegeven.
Heb ik een paar seconden voordat jij deze post postte gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:22 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar TS, jij ging een bedank topic maken voor Yvonne?
Zo zijn wij gewoon hoor. Als je nou gewoon eerder zo naar ons gekeken had, dan had je die ban nooit gehad...quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:18 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Nog niet in je dromen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Knaagbeest is nieuwe mod op KLB en R&Pquote:
Mooi. Eindelijk een vrouwmensch op R&P.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Knaagbeest is nieuwe mod op KLB en R&P
Wauw, ik ben niet geband maar ik heb zelfs een modstatus en een kwaliteitstopic, goed gefixt, vriend, goed gedaan.quote:
Ik ben nu met Pharkus aan het dm'en. Hij zegt dat hij aan Yvonne gaat vragen of ik die rechten wel krijg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Renesite het volgende:
Kom op Knaagbeest. Alsof je die rechten niet hebtJe bent blauw.
Dat is dus wat je verkeerd doet. Maat, zo word je nooit mod.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:24 schreef summer2bird het volgende:
Yvonne, ik wil ook graag mod worden.
Ben nu al bijna een jaar braaf geweest, heb netjes TR geplaatst, users geholpen...
Kusjes kroel
Gr gr,
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat is dus wat je verkeerd doet. Maat, zo word je nooit mod.
Dan moet je een topic openen waarin je de admins en de moderators uitscheldt en waarin je fuck you-plaatjes plaatst. Als je topic dan storm loopt, word je mod. Zonder sollicitatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |