Bestaat er een filter om capslockposts buiten te sluiten?quote:
Even goed instellenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
Bestaat er een filter om capslockposts buiten te sluiten?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bestaat er een filter om capslockposts buiten te sluiten?
Het schijnt capslockday te zijn en half FOK! is nu blijkbaar een deel van ONZ geworden.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het schijnt capslockday te zijn en half FOK! is nu blijkbaar een deel van ONZ geworden.
quote:ECONOMIE
Eerste klachten over copy-paste-heffing Buma/Stemra
Maatregel schiet doel voorbij
DOOR DIRK-JAN HOEK • DONDERDAG 28 JUNI 2012, 11:05
Gisteren is in veel huishoudens een fikse rekening van auteursrechtenorganisatie Buma/Stemra op de mat gevallen. Het gaat om de eerste copy-paste-heffingen, een maatregel die vorige maand geruisloos werd ingevoerd, maar inmiddels op steeds meer weerstand stuit.
De maatregel belast het gebruik van de bekende menu-items ‘copy’ en ‘paste’ (bij veel gebruikers bekend onder de shortcuts CTRL-C en CTRL-V). Via een plugin in de laatste updates van Windows en Mac OSX wordt het gebruik van copy en paste doorgeseind naar Buma/Stemra, waar een gespecificeerde rekening wordt opgesteld.
Volgens Buma/Stemra gaat het om een faire heffing die artiesten geeft waar ze recht op hebben. Woordvoerder Bas Erlings: “We weten uit ervaring dat tenminste 10% van de gegevens die via copy-paste worden gekopieerd auteursrechtelijk beschermd zijn. Op basis van dat objectief gemeten gemiddelde doen wij onze heffingen. Dat is in ieders belang, want wie wil er nu een wereld zonder Trijntje Oosterhuis of Xander de Buisonjé?”
Jos Vermeulen uit Appingedam kreeg een rekening van 435 euro, omdat hij een paar linkjes had gekopieerd en op Facebook had gedeeld. Hij noemt de maatregel ‘buitensporig’. “Ik hoef toch ook niets te betalen als ik een film download? Als deze maatregel wordt doorgezet, gaat al het computergebruik op slot.”
Buma/Stemra begrijpt de ophef niet. Bas Erlings: “Mensen doen net of ze zonder kopiëren terug gaan naar de middeleeuwen. Nou, die monniken deden de hele dag niets anders.” Wanneer gebruikers de kopieerheffing niet op tijd betalen gaat hun Bewerken-menu op slot, zodat ze niet meer kunnen kopiëren.
Marja Hendriks uit Amsterdam heeft net haar 192 pagina’s tellende proefschrift afgerond in Notepad. “Ik was van plan om het te kopiëren naar Word, zodat ik daarin de opmaak kan doen. Maar omdat dat me meer dan 900 euro gaat kosten, ben ik het nu maar aan het overtypen.”
Nee, gecopy/paste van de speld.quote:
En uit de categorie 'even helemaal wat anders'.. deze week met eigen ogen gezien dat een miljoen mensen vergassen best nog een uitdagende logistieke operatie isquote:SPORT
Sportministers bijeen om Grieks EK te redden
Drie doelpunten nodig om ploeg in Euro 2012 te houden
DOOR JOSEPH VAN KEKERDOM ZATERDAG 23 JUNI 2012, 11:05
De EU-ministers van Sport zijn in allerijl naar Polen gevlogen om een nieuwe crisis rond Griekenland te bezweren. Uit de gisteravond gepresenteerde cijfers blijkt dat het Griekse tekort inmiddels is opgelopen tot minstens drie punten. Om een zogenaamde Grexit, een eerloze aftocht van het Europese speelveld, te voorkomen, zal het land de komende dagen waarschijnlijk meermaals steun moeten ontvangen.
Na een nacht vergaderen is er nog steeds geen duidelijkheid over de definitieve positie van de Grieken. De Duitse delegatie lijkt voorlopig onvermurwbaar, en ook onder de Duitse bevolking lijkt de bereidheid om het Zuid-Europese land te steunen tot een absoluut nulpunt te zijn gedaald. Rechtenstudent Günther Rheinländer (31) vat de situatie zo samen: Zij wilden zo nodig met de grote jongens spelen. Wie het niveau niet aankan, moet daar de consequenties van aanvaarden. Toch verwachten commentatoren dat de andere onderhandelaars alles uit de kast zullen halen om bondscoach Löw op andere gedachten te brengen.
Mocht Griekenland vandaag niet gered worden, dan zou dat een kettingreactie onder andere zogenaamde PIGS-landen kunnen veroorzaken. Insiders vrezen dat ook de positie van Spanje vandaag al onhoudbaar zal worden, en dat uiteindelijk zelfs Portugal en Italië in een directe confrontatie met de Noord-Europese discipline geen stand zullen houden. Mocht dat gebeuren, dan lopen de Duitsers het risico als enige over te blijven in wat ooit begon als een hoopvol Europees avontuur.
In Athene zijn rond de bekendmaking van de cijfers gisteravond zon vijftienduizend mensen de straat opgegaan. Nikos Sirtakis, freelance olijvenperser, heeft de moed nog niet opgegeven: In 2004 nog ging het hartstikke goed en stonden er zelfs Duitsers vooraan om in ons te investeren. Het zou van sportiviteit getuigen als een man als Joachim Löw, of desnoods Rudi Völler, ons nu ook zou steunen.
Nope die foto was niet van mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Was dat ook een foto van jou in het vorige topic WG? Oftewel; was jij met dat meisje uit eten en lacht ze dus zo lief naar jou?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef ß het volgende:
We hebben de slechtste tetrisspeler van Nederland gevonden.
Netjes!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, goed nieuws zo net na de lunch, ik heb m'n eerste eigen project gekregen om te begeleiden
Eddy Planckaert wist er ook wel raad meequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef ß het volgende:
We hebben de slechtste tetrisspeler van Nederland gevonden.
Jazeker, staat nog steeds op mijn lijstje om ooit te zien. Ben wel in Yad Vashem geweest, ook indrukwekkend. Wat me altijd is bijgebleven is dat men de deuren naar buiten wilden laten openen, omdat de lijken zouden verhinderen dat ze naar binnen open konden. Over logistiek gesproken....quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
En uit de categorie 'even helemaal wat anders'.. deze week met eigen ogen gezien dat een miljoen mensen vergassen best nog een uitdagende logistieke operatie is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg indrukwekkend allemaal.
Daar kan ik mijn MP3's wel in kwijt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Druk geweest met opruimen... en heb nog 3 cd-kastjes gevonden die we niet meer nodig hebben. Iemand hier interesse?
[ afbeelding ]
Goedemiddag dus...
Pure horror...quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En uit de categorie 'even helemaal wat anders'.. deze week met eigen ogen gezien dat een miljoen mensen vergassen best nog een uitdagende logistieke operatie is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg indrukwekkend allemaal.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan ik mijn MP3's wel in kwijt.
Kan je ze ook faxen?
Veel schmink en weinig schoonheid met zo'n rol...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:35 schreef kwakz0r het volgende:
ola!ik kom even jompelen! Heb één van de 8 hoofdrollen in de schoolmusical (doen ook docenten aan mee). Ik speel volgend jaar Madame Thénardier in Les Misérables (bewerkt tot schoolmusical)
Daar lijk ik al sprekend op! Ook weinig schmink dus!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel schmink en weinig schoonheid met zo'n rol...
[ afbeelding ]
Nog aan de gids gevraagd waarom er alleen nog schoorstenen stonden van de voormalige houten barakken (de stenen barakken stonden nog wel gewoon).quote:
De rol is op je lijf geschreven dus...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Daar lijk ik al sprekend op! Ook weinig schmink dus!
Vooral heerlijk stilquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder een steen is het vaak wel lekker koel.
Ik moet nu de zon in...
Tofquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:35 schreef kwakz0r het volgende:
ola!ik kom even jompelen! Heb één van de 8 hoofdrollen in de schoolmusical (doen ook docenten aan mee). Ik speel volgend jaar Madame Thénardier in Les Misérables (bewerkt tot schoolmusical)
Ik lees dat we hier ook treuren om Malle Pietje?
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Per 16 juli a.s. heb ik een nieuwe baanVreemd... komende weken m'n huidige collega's inwerken op "mijn specialiteiten" en opruimen...
Goed nieuwsquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
En trouwens een werkupdate: ik ben sinds gisteren teamleider
Klinkt alsof je wel eenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vooral heerlijk stilIk ben niet zo open over dingen die me echt raken zeg maar, of in ieder geval, niet zo open en bloot.
Thnxquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je wel eenkunt gebruiken.
quote:
Wat zij zeggen!quote:
quote:
Faxen is ouderwets. Ik kan ze wel mailen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan ik mijn MP3's wel in kwijt.
Kan je ze ook faxen?
je twijfelt tussen venlo en almelo? Topografie opfriscursus nodig?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Ja ging vlot![]()
Maar wát een verschil met Nederland en Duitsland wat betreft de reizigers. In Duitsland: nergens last van. Geen overlast, het was relatief schoon en netjes. In Nederland, eerste station: er stappen 2 tutjes die luid praten en waarvan er 1 denkt dat het nodig is om met parfum rond te spuiten. Zo typisch
Edit: ik bedenk me nu: het was wel Venlo/Almelo. Misschien was dat het
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vooral heerlijk stilIk ben niet zo open over dingen die me echt raken zeg maar, of in ieder geval, niet zo open en bloot.
Dat weten we niet, maar het is iets persoonlijks en dat deelt ze niet zo snel zegt ze, maar ik maak uit d'r post op dat ze wel wat steun kan/kon gebruikenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Wat heb ik gemist met Ophelia dat iedereen haarstuurt?
Venlo is Limburg, Almelo is Overijssel en ligt voor jou niet op de route met de treinquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat is al zover weggezakt dat ik het echt niet weetIk kom daar nooit
Hengelo Gelderland of Hengelo Overijssel?quote:
Pm please? Ik schrokquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
LIef allemaal, thnx![]()
Ik gooi er nog een paar pm's achteraan (het is niet heel spannend hoor), stuur gerust door onder de vaste posters hier. Het gaat me meer om meelezers, dat voelt te bloot zeg maar.
Ophelia, geen idee waar het om gaat, maar in elk geval het beste!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
LIef allemaal, thnx![]()
Ik gooi er nog een paar pm's achteraan (het is niet heel spannend hoor), stuur gerust door onder de vaste posters hier. Het gaat me meer om meelezers, dat voelt te bloot zeg maar.
Hier sluit ik me bij aan! sterkte!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ophelia, geen idee waar het om gaat, maar in elk geval het beste!
Idem!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ophelia, geen idee waar het om gaat, maar in elk geval het beste!
Heel goed, zoek wat afleidingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wakker![]()
Jullie zijn lief allemaalIk ga maar eens werken denk ik
Werk ze!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wakker![]()
Jullie zijn lief allemaalIk ga maar eens werken denk ik
Nee het is een uitje voor vrijwilligerswerk wat m'n vriendin doet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:08 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk TM! Heb je vrienden met een bootje?
Daar gaat inderdaad de internationale trein langs.quote:
Ja, waar is iedereen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Cobra![]()
Het is stilletjes hier!
Aan het werk? Genieten van het weekend? Aan het uitslapen? Iets anders, vul in..... .?quote:
Een keer met je arm vegen en klaar is Diaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aan het werk? Genieten van het weekend? Aan het uitslapen? Iets anders, vul in..... .?
Ik moet mn bureau en vensterbankmaar eens gaan leegruimen...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een keer met je arm vegen en klaar is Diaan.
Het gaat allemaal in archiefdozen. Het ziet er erger uit dan het is. Denk en hoop ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk:
[ afbeelding ]
En dan hierna nog mijn bureauladen.
Als het maar voor "Operatie Stofwolk" weg is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat allemaal in archiefdozen. Het ziet er erger uit dan het is. Denk en hoop ik.
Operatie Stofwolk??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het maar voor "Operatie Stofwolk" weg is.
Einde werktijd. Als iedereen snel naar huis wil.quote:
Ahaha, die uitdrukking kende ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Einde werktijd. Als iedereen snel naar huis wil.
quote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk:
[ afbeelding ]
En dan hierna nog mijn bureauladen.
Mijn desk is clean... dit is was mijn archief. Ik had eerder geen tijd/zin om het op te ruimen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat?
Geen Clean Desktop Policy????
Dan is het goed!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn desk is clean... dit is was mijn archief. Ik had eerder geen tijd/zin om het op te ruimen.Mijn echte werk gaat aan het eind van de middag in de kast en van het bureau af.
En als je het ontdooit, dan breken die ijskristallen toch weer af?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef B.ertha het volgende:
Lijkt mij niet. Dat is erg nat, dus dan krijg je ijskristallen, denk ik.
Ojee, ga je met die lelijke ringen, paarsglitterjasje en dergelijke?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Etcetera het volgende:
Of als pimp, wit pak, bontjas, paarse hoed, lelijke schoenen en een blitse auto met pluizige dobbelstenen
het is erg met mij de laatste dagen. Gisteren in huis al flink opgeruimd, vandaag op het werk. Maar dat werk dat moet. De komende twee weken moet ik mijn werkzaamheden gaan overdragen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:34 schreef kwakz0r het volgende:
Way to go Diaan!opruimen
ik ben er niet goed in. Ik verplaats voornamelijk zooi en dan lijkt het even opgeruimd...
Vandaag moet ik echt... bleurgh... ik begin maar bij de schone was....
Of als Prins Harryquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Etcetera het volgende:
Of als pimp, wit pak, bontjas, paarse hoed, lelijke schoenen en een blitse auto met pluizige dobbelstenen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:54 schreef iamredleader het volgende:
ik heb ook zo'n koffie-blaadje, alleen dan niet aan de verwarming hangend maar gewoon op bureau
Ik kan het wel!quote:
Ik vond 't ook wel een goed plan jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel wat voor Mikkie.
Ik ben jaren terug in hawaiistijl gegaan. Had nu wel een glitterpak kunnen regelen maar het is knetterwarm daar (was 't toen ook), dus het wordt een korte broek met een lijp printjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ojee, ga je met die lelijke ringen, paarsglitterjasje en dergelijke?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zo mijn bureaulades zijn nu ook opgeruimd. Wat je dan nog vindt zeg... o.a. trouwkaart van mijn 1e huwelijk, een foto van mij met mn (nu) ex in Egypte, oude lolly's uit Disneyland, oude/kapotte portemonnee..![]()
Ow en een cd van Coldplay voor Majo die ik al 1,5 jaar geleden naar haar zou sturen. Oeps.
Zo mijn bureaulades zijn nu ook opgeruimd. Wat je dan nog vindt zeg... o.a. trouwkaart van mijn 1e huwelijk, een foto van mij met mn (nu) ex in Egypte, oude lolly's uit Disneyland, oude/kapotte portemonnee..![]()
Ow en een cd van Coldplay voor Majo die ik al 1,5 jaar geleden naar haar zou sturen. Oeps.
Gaat perfect, ik doe het altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:32 schreef Soempie het volgende:
Kun je zelfgemaakte appelmoes gewoon invriezen?
Ah mooi, heb direct ook peren- en abrikozenmoes gemaakt, dus dat zal dan ook wel goed gaan.quote:
En terwijl ik op Enter drukte bij mijn vorige bericht ging de bel, staat de monteur voor de deur en heb ik nu weer digitale TV...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tot tien uur 's avonds, wie heeft dat in hemelsnam bedacht?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Kom je thuis, briefje van DHL op de mat.
Ik was er vanmiddag niet om een pakketje in ontvangst te nemen.
Moet je bellen voor een nieuwe afsprak.
Of ik tussen 9.00 en 13.00 of tussen 13.00 en 18.00 uur thuis ben.
Niet dus.
"Nee, 's avonds bezorgen we niet en u moet er voor tekenen.
U kunt het ook komen ophalen.
In Hoofddorp, dat is het dichtst bij voor Amsterdam..."
Maar dat kost geldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Pakjesbezorging is nog zo vaak klantonvriendelijk. Dat zou beter kunnen volgens mij.?
Studieverenigingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef Soempie het volgende:
Diaan.
[..]
Ah mooi, heb direct ook peren- en abrikozenmoes gemaakt, dus dat zal dan ook wel goed gaan.![]()
Mikkie, veel plezier! Is het nog van de studentenvereniging uit?
Nicequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:18 schreef ß het volgende:
Vanmiddag lekker rondgereden in een Ford Mustang Cabrio uit 1966 met een 4.7L V8![]()
Zelfs het weer zat mee.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:18 schreef ß het volgende:
Vanmiddag lekker rondgereden in een Ford Mustang Cabrio uit 1966 met een 4.7L V8![]()
Zelfs het weer zat mee.
Ik heb dus werkelijk geen flauw benul wat ik me moet voorstellen bij 'Ik hou van Holland'quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Terug van teamuitje; en de conclusie is dat ik een leuk team heb, maar dat er leukere spellen zijn dan Ik Hou Van Holland. Surprise
Ja, en dit deed daar niet voor onderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb dus werkelijk geen flauw benul wat ik me moet voorstellen bij 'Ik hou van Holland'op tv is het één of andere foute spelshow toch?
Zolang je Rinus kent is het goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
En ik kan, met enige trots toch wel, melden dat ik niet zo goed kan meezingen met Nederlandse krakers
Ik leef nog steeds in ignorant bliss vwb Rinus en Sieneke enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zolang je Rinus kent is het goed![]()
Zonder gein, ik weet ook echt niets van dat Nederlandstalige genre waar André H en consorten in thuishoren.
Boudewijn de Groot zingt dan ook best mooie liedjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aan de andere kant heb ik laatst wel drie dagen op rij met 'de vondeling van Ameland' van Boudewijn de Groot in mijn hoofd gelopen...
Rinus is humor, Sieneke is godzijdank volledig langs me heen gegaan. Van Marco Borsato krijg ik acuut uitslagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds in ignorant bliss vwb Rinus en Sieneke enzo
Marco Borsato kon ik wel meezingen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot zingt dan ook best mooie liedjes
Ja, terwijl ze ook best Anouk hadden kunnen doen natuurlijk, maar ze hadden echt het meest Nederlandse gekozen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar gaat 'Ik Hou van Holland' dan alleen over nederlandstalige muziek?
Que?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Een onderdeel van het spel was dan ook een aardappelschil estafette
Ja, 6 mensen moesten achter elkaar zo snel mogelijk een aardappel schillen. Punt voor het team dat als eerst klaar was, en een punt voor het team met de langste schilquote:
wyccie , kom er maar inquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
Voor de Nijmegenaren onder ons: weten jullie misschien een kamer / appartementje daar? Een collega van mijn vriend gaat daar voor 3 dagen per week werken, en later hopelijk permanent.
Mogguhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh red
De boottocht was erg geslaagd. Maar ik lag er om 1 uur in en de wekker ging een half uur geleden. En ik mag de halve dag op een ladder staan vandaag, hoezee...
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:06 schreef Soempie het volgende:
En sinds een week ben ik 3,2 kg kwijt.Terwijl ik gewoon normaal eet. Enige verschil is het wandelen en oke, ik eet niet meer zoveel avondeten (als in: ik neem nu een normale portie).
Dank! Ik zal hem tippenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef B.ertha het volgende:
Lb: probeer de paladijn in nieuwe voorstad. Wordt in september opgeleverd
Wat goed! Ga zo doorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:06 schreef Soempie het volgende:
Hier juist een lekker rustig dagje. Wiebel is boodschappen doen en over een uurtje gaan we lekker de stad in. Terrasje pakken.
En sinds een week ben ik 3,2 kg kwijt.Terwijl ik gewoon normaal eet. Enige verschil is het wandelen en oke, ik eet niet meer zoveel avondeten (als in: ik neem nu een normale portie).
Ohja, da's natuurlijk ook een optiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wyccie , kom er maar in
Maar wat ik hoor van mijn Nijmeegse collega's is het niet heel makkelijk. Arnhem is makkelijker
He verdorie, net nu ik van plan was op de motorkap te gaan staan met de grill op het dakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet te dicht bij de auto, dan brandt de verse verf er af
Waar zou ik toch zijn zonder de SC?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie, heb ik er toch weer voor gezorgd dat je niet alles over hoeft te doen.
graag gedaan
Ik heb eigenlijk nog nooit een biersoort ontdekt dat niet bedorven was. Als ik er genoeg van drink word ik duizelig, misselijk en heb ik de volgende dag dorst en hoofdpijn. Heeft de SC daar nog een tip voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
true, true
Ik had het waarschijnlijk ook niet overleefd als iemand me er hier niet op gewezen had dat ik filet Americain dat een week buiten de koelkast in de zon had gestaan beter niet kon eten
Ja, het zonnetje op het Malieveld was verradelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, verbrand, check!
Het eerste plaatje wat ik met die term op Google vind is niet Google-approved
Ik heb geen aftersun in huis. Helpt de Bear Gryls methode?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ach, ik zat in de schaduw op een terras en heb nog steeds een kleurtje gekregen
Maar één manier om erachter te komen....quote:Op zondag 1 juli 2012 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen aftersun in huis. Helpt de Bear Gryls methode?
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen aftersun in huis. Helpt de Bear Gryls methode?
Dat verdient eenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:43 schreef kwakz0r het volgende:
hij heeft gesmsttelefoon was leeg... hij belt vanmiddag met een andere telefoon om te zeggen hoe laat ze aankomen, want.... ze komen vanavond alweer in NL!!
(met busjes vanuit zuid-spanje, heen hebben ze er drie dagen over gedaan, terug dus maar twee)
Alles goed met jullie barrel? Bij broerlief was er nog wat klein gedoe, maar inmiddels is de auto bijna af. Opnieuw aan het tapen geweest, ziet er (weer) strak uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gasfles gescoord, mijn barbecue getest en alles werktMorgen lekker gaan grillen na het auto schilderen
Mjah, ik kan roepen om pics maar ik weet niet of dat op dit tijdstip gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Lekker middagje terras gehangenOpvallend trouwens hoeveel vrouwen er met een forse cupmaat met dit weer zonder BH rondhobbelen
Dat hou ik liever voor de werkdagen als je het niet erg vindquote:Op zondag 1 juli 2012 06:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, ik kan roepen om pics maar ik weet niet of dat op dit tijdstip gewaardeerd wordt
Ik lees dat jij het erg vind dat hij met haar verder wil, en dat de reden dat jij dat erg vind is dat ze schreeuwt.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:53 schreef Soempie het volgende:
Die laatste zin klopt denk ik niet. Nu zeg ik eigenlijk dat Wiebel met haar verder wilde omdat ze schreeuwt? Of niet?
Het tweede.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het een nachtmerrie dat je wakker bent of ben je wakker geworden door een nachtmerrie?
Taart bij?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens de OP ben ik de eerstvolgende, volgende week zondag
ik zou die twee problemen los van elkaar zienquote:Op zondag 1 juli 2012 08:50 schreef Soempie het volgende:
En vannacht gedroomd dat Wiebel vreemd ging met de buurvrouw en dat ik boos was dat hij met haar verder wilde, omdat ze schreeuwt tegen kindjes.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
huh, ben je jarig vandaag (staat niet in de OP)?
![]()
Gefeliciteerd
![]()
Niet in deze outfiltquote:Op zondag 1 juli 2012 09:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik stap zo over in Tilburg. Bezorg je ook op het station?
Vage dromen.... En ik lees het ook zo dat je boos bent omdat de buurvrouw schreeuwt.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:50 schreef Soempie het volgende:
Hier ook al 2 dagen achter elkaar wakker midden in een nachtmerrie.
Gister echt heel vaag over een enorm groot huis waar ik niet uit kon komen. En in elke kamer en in elke gang zat iets engs/ gevaarlijks.
En vannacht gedroomd dat Wiebel vreemd ging met de buurvrouw en dat ik boos was dat hij met haar verder wilde, omdat ze schreeuwt tegen kindjes.![]()
Het commentaar had dan ook wel het niveau van de intocht van Sinterklaasquote:Op zondag 1 juli 2012 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Lig vanaf bed de intocht van Andre Kuiper te bekijken. Heb de neiging Sinterklaas liedjes te zingen...
Hij heeft soms wat nukken, maar verder wel goed. Hij start soms wat moeilijk en na een mislukte startpoging moet je eigenlijk een paar minuten wachten voor je het nog eens probeert. Bij het wegrijden zakt ie soms heel erg in de toeren waardoor je bijna niet weg komt. Dan moet je dus met intrappen van gas- en koppelingspedaal de toeren weer wat omhoog zien te krijgen voor je verder kan. Oh, en het display van de radio is stuk. Verder lijkt alles goed te zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 06:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles goed met jullie barrel? Bij broerlief was er nog wat klein gedoe, maar inmiddels is de auto bijna af. Opnieuw aan het tapen geweest, ziet er (weer) strak uit.
Waar was je dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:48 schreef B.ertha het volgende:
Ophelia, gefelicteerd
Mán, wat een dag gisteren. Ik ging helemaal uit mijn plaat
dat kan best snelquote:Op zondag 1 juli 2012 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb mezelf net blijkbaar gesneden zonder het door te hebben. Apart.
Rockin Parkquote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waar was je dan?
[/slecht op de hoogte]
Arme hondquote:Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kan best snelpas als je het ziet voel je het is mijn ervaring...
Ex en zijn vriendin zijn misschien uit elkaar
zoiets werd bij ons ook gezegd: 'maar wie krijgt nou de hond'quote:
Dacht ik ook gelijk.quote:
Ik ben nog lang geen dertig en ben gestopt met tellenquote:Op zondag 1 juli 2012 15:06 schreef MaJo het volgende:
lekker gefestivald gister allemaal
ik was naar de beschaving, was erg tof!
![]()
Gefeliciteerd Ophelia! Hoe oud ben je geworden?
Nog 6 dagen tot ik 30 word en gisteren mijn eerste grijze haar ontdekt
Dat doe ik ook weleensquote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef Soempie het volgende:
De moeder van Wiebel belde net of ze langs kon komen. We zaten alletwee onderuitgezakt en in slobberkleren tv te kijken in een rommelig huis. We hebben nog nooit zo snel alles op orde gekregen.
Vervolgens was het weer te klinisch, dus wat troep teruggelegd.
Zoiets dus:quote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef Soempie het volgende:
De moeder van Wiebel belde net of ze langs kon komen. We zaten alletwee onderuitgezakt en in slobberkleren tv te kijken in een rommelig huis. We hebben nog nooit zo snel alles op orde gekregen.
Vervolgens was het weer te klinisch, dus wat troep teruggelegd.
Nu pas? Ik vond mijn eerste een week voor mijn 25e verjaardagquote:Op zondag 1 juli 2012 15:06 schreef MaJo het volgende:
lekker gefestivald gister allemaal
ik was naar de beschaving, was erg tof!
![]()
Gefeliciteerd Ophelia! Hoe oud ben je geworden?
Nog 6 dagen tot ik 30 word en gisteren mijn eerste grijze haar ontdekt
Allereerst is er een verschil tussen joods en kosher. Boter heeft daar niks mee te maken. Een (eind)product kan kosher zijn, mits onder rabbinaal toezichtquote:Op zondag 1 juli 2012 14:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red, vraagje. Zit hier in een horeca gelegenheid en er staat Joodse appeltaart op de kaart, met de vermeldingzonder boter. Mag er geen boter in appeltaart zitten of heeft het met iets anders Kosjer te maken?
Wowquote:
Bevat gekruimelde jodekoeken.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar is er een specifiek iets met Joodse appeltaart of is het een zomaar gekozen naam?
De hond is de bindende factor?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Jut en Jul zijn nog samen, dus over de hond hoeft niet gevochten te worden
quote:
Ik denk gewoon een random naamquote:Op zondag 1 juli 2012 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar is er een specifiek iets met Joodse appeltaart of is het een zomaar gekozen naam?
Fijn voor de hondquote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Jut en Jul zijn nog samen, dus over de hond hoeft niet gevochten te worden
Leukquote:Op zondag 1 juli 2012 20:14 schreef Soempie het volgende:
We hebben van de ouders van Wiebel een tripp trapp gekregen. Een rode.
[ afbeelding ]
Ik verheug me nu al op samen eten, tekenen, kliederen, enz. aan tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |