quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Sekhmet het volgende:
Goed, genoeg andere topics waar jullie mannen vrouwen kunnen afzeiken...laten we het hier nou eens vrouw vriendelijk houden ipv al dat kinderachtige gezeik. Als je niet op wat vollere vrouwen valt, ga er dan gewoon niet mee uit, klaar.
Sorry, maar er zijn momenteel zoveel "vrouwen moeten allemaal mooi, slank, strak en geweldig lekker zijn want wij mannen zijn dat zogenaamd ook topics" dat het mij de strot uitkomt.quote:
Maar iedereen heeft zo zijn eigen smaak. En mag daar toch voor uitkomen? Net als dat vrouwen zeggen 'we willen stoere mannen'. tja niet iedereen op fok voldoet daaraanquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef Sekhmet het volgende:
Sorry, maar er zijn momenteel zoveel "vrouwen moeten allemaal mooi, slank, strak en geweldig lekker zijn want wij mannen zijn dat zogenaamd ook topics" dat het mij de strot uitkomt.
Tuurlijk mogen ze dat wel zeggen, maar hou het er dan gewoon bij dat je niet op vollere vrouwen valt ipv te gaan praten over 'die dingen' en dat ze niet op bepaalde sites thuis horen. Maar goed, je hebt gelijk, ws verwachtte ik iets meer volwassenheid van de mensen in dit topic....my mistake.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft zo zijn eigen smaak. En mag daar toch voor uitkomen? Net als dat vrouwen zeggen 'we willen stoere mannen'. tja niet iedereen op fok voldoet daaraan
maar dat mogen wij wel zeggen. Maar mannen mogen niet zeggen dat ze niet op dikke vrouwen vallen?
niet over 1 kam scheren en meteen zo doen he!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Sekhmet het volgende:
Maar goed, je hebt gelijk, ws verwachtte ik iets meer volwassenheid van de mensen in dit topic....my mistake.
Lol, ik heb zo het idee dat je het indirect, direct, over mij hebt. Tuurlijk heb je gelijk. Ik chargeerde een beetje. De 1e 41 posts gingen daar namelijk al over en ik vond het genoeg. Uiteraard wakkerde ik daarmee alleen weer wat aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat wel zeggen, maar hou het er dan gewoon bij dat je niet op vollere vrouwen valt ipv te gaan praten over 'die dingen' en dat ze niet op bepaalde sites thuis horen. Maar goed, je hebt gelijk, ws verwachtte ik iets meer volwassenheid van de mensen in dit topic....my mistake.
Post hier eens? Wellicht kunnen we je helpen ermeequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Profieltekst schrijven die mensen niet bang maakt is ook een probleem heb ik gemerkt. Ben alleen niet zo van de koetjes en kalfjes.
Nou maak je mij toch wel nieuwsgierig wat je dan in je profieltekst hebt staan wat mensen bang maakt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Profieltekst schrijven die mensen niet bang maakt is ook een probleem heb ik gemerkt. Ben alleen niet zo van de koetjes en kalfjes.
Heb hem al aangepast de vorige was een beetje gewelddadig van aard iets tequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Post hier eens? Wellicht kunnen we je helpen ermee
nu ben ik pas echt nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb hem al aangepast de vorige was een beetje gewelddadig van aard iets te
A la Badr Hari style?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb hem al aangepast de vorige was een beetje gewelddadig van aard iets te
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nou maak je mij toch wel nieuwsgierig wat je dan in je profieltekst hebt staan wat mensen bang maakt?
Als je mij je hart niet geeft het er uit zou rukken zodat ik het bij mij kon houden maar dan met alle details erbij hoe ik dat zou doenquote:
wat zal je veel reacties hebben gehadquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als je mij je hart niet geeft het er uit zou rukken zodat ik het bij mij kon houden maar dan met alle details erbij hoe ik dat zou doen
Je zet in je profiel dat je iemand hart eruit rukt als diegene zijn hart niet wil geven?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als je mij je hart niet geeft het er uit zou rukken zodat ik het bij mij kon houden maar dan met alle details erbij hoe ik dat zou doen
Maakt niet krijg toch geen reactiesquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
wat zal je veel reacties hebben gehad
Mmmm...origineel is het wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
vaak moet je op die sites als man wel het initiatief nemen ja, net als irlquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maakt niet krijg toch geen reacties
Gewoon ontvoeren toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zet in je profiel dat je iemand hart eruit rukt als diegene zijn hart niet wil geven?
Denk dat contact en dergelijke wel noodzakelijk is voordat je uberhaupt een hart krijgt
Pure poëziequote:
En wat als je voor mannen valt wie neemt dan het initiatief?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
vaak moet je op die sites als man wel het initiatief nemen ja, net als irl
Die krijgt iedereen.. Of met enkel "schatje" of "he zin in.."quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
ben 25 en krijg mannen van in de 50 op mijn profieltjes daar word ik ook niet heel vrolijk van
Dat weet ik!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die krijgt iedereen.. Of met enkel "schatje" of "he zin in.."
Als je als vrouw het initiatief neemt wordt dat ook niet altijd gewaardeerd...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
vaak moet je op die sites als man wel het initiatief nemen ja, net als irl
Ik vind onzeker helemaal niks verlegen weer wel. Gooi er maar weer een tegenstrijdigheid in de mix.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Maanvis het volgende:
ik vind niks mis met volslanke meisjes eigenlijk. maar vaak zit daar een onzeker of negatief karakter aan vast en dat vind ik dan weer niks.
Serieus? Dat begrijp ik niet zo heel erg goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je als vrouw het initiatief neemt wordt dat ook niet altijd gewaardeerd...
makkelijk toch, 2 man die het initiatief neemtquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En wat als je voor mannen valt wie neemt dan het initiatief?![]()
ben 25 en krijg mannen van in de 50 op mijn profieltjes daar word ik ook niet heel vrolijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |