lekker roomsoesje!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
HALLON GROETJENS VAN EEN VOLSLANK DIKKERDJE.
het valt allemaal wel mee. als je maar genoeg blijft sporten is er niets aan de hand als je wat te dik bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik merk dat volslank juist aangeeft dat ze een maatjemeer hebben en zie het daarom als een soort 'voorzichtig vertellen dat'. Het klinkt inderdaad wat prettiger voor jezelf ook.
Als mensen in Nederland steeds dikker worden dan moeten ze naar de sportclub gaan. Acceptatie is het ergste wat op dat moment kan gebeuren voor die mensen zelf (ivm risico's met de gezondheid).
ZEG MAAR GERUST MOORKOP JAHquote:
IETS TE LANG ONDER DE ZONNEBANK GELEGEN!?quote:
Dat is waar zolang je voeding ook in orde is. Ik ken genoeg 'slanke' mensen die gewoon een goed metabolisme hebben maar van binnen écht helemaal dichtslibben door de transvetten en over 10 jaar hartproblemen hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het valt allemaal wel mee. als je maar genoeg blijft sporten is er niets aan de hand als je wat te dik bent.
ja maar aan mijn uiterlijk zie je het nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is waar zolang je voeding ook in orde is. Ik ken genoeg 'slanke' mensen die gewoon een goed metabolisme hebben maar van binnen écht helemaal dichtslibben door de transvetten en over 10 jaar hartproblemen hebben.
ongezonde slanke mensen zijn altijd ziek en zwak, kunnen niks volhouden, hebben veel slaap nodig etc.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar aan mijn uiterlijk zie je het niet
dan ben ik dus niet ongezond, en niet dik!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ongezonde slanke mensen zijn altijd ziek en zwak, kunnen niks volhouden, hebben veel slaap nodig etc.
Zolang je dan je mond houd is er niks aan de handquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, zo ben ik een ontzettend kutwijf. Maar aan mijn uiterlijk zie je dat niet
Wat ben je weer lief en subtielquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso iedereen mond houden over dikke vrouwen, want die dingen verpesten het vaak voor datingsitemannen. Met hun alleen-gezichtje-foto en dan achteraf ineens zo van: hooooooiiiiii hier ben ik.
" ja ik voelde je al aankomen schat...."
Idd, zelf ook een keer op Paiq gehad, echt hele mooie gezicht foto's en ze leek er ook heel slank op. Toen ik haar ging googelen en haar op Facebook vond schok ik echt super.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso iedereen mond houden over dikke vrouwen, want die dingen verpesten het vaak voor datingsitemannen. Met hun alleen-gezichtje-foto en dan achteraf ineens zo van: hooooooiiiiii hier ben ik.
" ja ik voelde je al aankomen schat...."
Dat iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef rival het volgende:
als ze echt dik is, dan zie je dat ook wel in haar gezicht.......
ik zelf heb nooit voor verrassingen gestaan.... wel dat het niet 100% overeen kwam met mijn beeld... maar dat het echt een wereld van verschil was.. neequote:
Een foto is een momentopname en er kan daardoor een wereld van verschil zitten door gezichtsuitdrukkingen die anders zijn. Maar daar heb je bij iedereen last van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef rival het volgende:
ik zelf heb nooit voor verrassingen gestaan.... wel dat het niet 100% overeen kwam met mijn beeld... maar dat het echt een wereld van verschil was.. nee
concentreer je ook altijd op de slechtste foto en niet op de mooiste
niks mis met mijn buiklquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Al is het bij mannen vaak de bierbuik die dan net niet op de foto staat
Die .5 doet het hem!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef BeamofLight het volgende:
Hou er nou maar over op. Iedereen is het erover eens dat vrouwen boven 72,5 kg niet op bepaalde sites hoeven te staan. Klaar.
chill!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Sekhmet het volgende:
Goed, genoeg andere topics waar jullie mannen vrouwen kunnen afzeiken...laten we het hier nou eens vrouw vriendelijk houden ipv al dat kinderachtige gezeik. Als je niet op wat vollere vrouwen valt, ga er dan gewoon niet mee uit, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |