SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd. Tevens mogen stalkerts proberen om foto's van zusjes te plaatsen.
- ER staat op de wachtlijst om de volgende sam te worden.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
EN defensie gerelateerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Godsamme, weer een "waar.." TT
Dank voor het compliment... QFPiquote:
De fipo is binnen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Mods op Foe list
TVP jongens, laat de oorlog beginnen.
Dank je... soms is FOK! leerzaamquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
IGO = Informatie Gestuurd Optreden... D'oh![]()
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als posterquote:
Wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Mods op Foe list
TVP jongens, laat de oorlog beginnen.
En dat moet ik allemaal onthouden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is lezen, en het gelezene dan bijvoorbeeld weer gebruiken voor het vervullen van je functie als poster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |