oh okquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Je mag maar 1 keer per dag je topic omhoog schoppen!
Ik zal van de weekend wel even foto's maken. Mijn spiegelreflex is stuk, dus even een fotocamera regelen. Alhoewel ik niet wil dat er misbruik word gemaakt van mijn foto's.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:42 schreef BrandX het volgende:
en foto's gewoon in dit topic. In V&A is het de bedoeling dat alle users gewoon gelijk op de hoogte zijn van het verkoopproces. Afhandeling van de koop zelf (betaling, adresgegevens etc) mag uiteraard wel gewoon per PM.
Daarbij is een autoverkooptopic zonder foto's per definitie gedoemd te mislukken.
Moet je vooral je topic schoppen in ONZquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Alhoewel ik niet wil dat er misbruik word gemaakt van mijn foto's.
Hoe zouden mensen misbruik moeten maken van je foto´s?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik zal van de weekend wel even foto's maken. Mijn spiegelreflex is stuk, dus even een fotocamera regelen. Alhoewel ik niet wil dat er misbruik word gemaakt van mijn foto's.
Geen idee, maar zelfs op straat komen mensen voor mijn auto poseren voor een foto.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hoe zouden mensen misbruik moeten maken van je foto´s?
hoe zie je misbruik voor je danquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik zal van de weekend wel even foto's maken. Mijn spiegelreflex is stuk, dus even een fotocamera regelen. Alhoewel ik niet wil dat er misbruik word gemaakt van mijn foto's.
precies! Even he, je maakt het zelf nu allemaal enorm ''bijzonder'' waarmee je gezeik juist uitlokt. Doe nou maar gewoon normaal, lees deze nog even door: [HELP] Hoe open ik een topic? en doe net zoals de rest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Moet je vooral je topic schoppen in ONZ![]()
Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe zie je misbruik voor je dan
gewoon de foto zonder persoon er op hier plaatsen, niets aan het handje. Net zoals bij al die andere autotopics hier.
[..]
precies! Even he, je maakt het zelf nu allemaal enorm ''bijzonder'' waarmee je gezeik juist uitlokt. Doe nou maar gewoon normaal, lees deze nog even door: [HELP] Hoe open ik een topic? en doe net zoals de rest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |