goede vraag, hier wil ik eigenlijk ook nog wel even antwoord op, aangezien ik nu zo 44 dvd's te koop aan ga bieden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil dvd's verkopen en was ze van plan in deze enveloppen te doen:
[ afbeelding ]
Mag dat?
en hoe kun je die het beste dan versturen? Toch in een bubbeltjes envelop?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef rene90 het volgende:
Ik heb dat ook weleens gedaan als het alleen het schijfje is, heb je ook een doosje gaat het sowieso niet passen.
Dat is inderdaad de beste optiequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en hoe kun je die het beste dan versturen? Toch in een bubbeltjes envelop?
Zo'n systeem had Speurders jaren geleden al... Waardeloos systeem wat mij betreft, het risico wordt vrijwel geheel verschoven naar de verkoper, die geen geld krijgt als de koper om wat voor reden dan ook ontevreden (of oneerlijk!) is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef _Loki het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met PayDutch?
Ik zag net op RTLnieuws dat dit een nieuw betaalsysteem is waarbij je pas betaald als je pakketje binnen is. Dus je bent er zeker van dat je je geld niet kwijt bent, ook als je bij particulieren koopt
Je betaald eerst TNT, en pas als zij het pakketje bezorgd hebben betalen zij de webwinkel/verkoper.
Klinkt goed, heeft iemand het al eens gebruikt?
Het is trouwens ook al in gebruik op marktplaats e.d
Topics worden niet verwijderd. Als je iets hebt verkocht kan je middels het gele driehoekje aanvragen of je topic op slot kan, dan zakt hij vanzelf weg in het archief.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef dutchman79 het volgende:
Mss ook een melding hoe je topic te verwijderen als je het verkocht hebt.
Of kan alleen de administrator zoiets ?
tnxquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Topics worden niet verwijderd. Als je iets hebt verkocht kan je middels het gele driehoekje aanvragen of je topic op slot kan, dan zakt hij vanzelf weg in het archief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |