Okquote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik heb jullie niet nodig, kan van bijna niemand wat op aan.
Want wanneer t wat minder gaat ziet bijna niemand me meer staan.
Ik wil niet zielig doen, dit zijn tog pure feiten.
Loop 1 dag in me schoenen en je zult me wel begrijpen.![]()
Doen ze dat?!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Mannen die foto's op facebook zetten waarop ze compleet naakt staan, schaamteloos
Huh????????? Daar heb ik nooit van gehoord hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef wolferl het volgende:
Een echte ergernis, dat ik de laatste tijd reclame HOOR op Facebook.
Als ik bijvoorbeeld muziek luister, krijg ik opeens gesproken reclame over Davidoff Coolwater bijvoorbeeld. Druk ik Facebook weg, dan hoor ik niets meer.
Gaan we die kant op met Facebook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaan er ook vrouwenpiemels dan?quote:
I've seen some shit son, i've seen some shit...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bestaan er ook vrouwenpiemels dan?
Thaise "meisjes" of monsterlijke klitjes?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
I've seen some shit son, i've seen some shit...
Ik heb wel wat linkjes voor jequote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bestaan er ook vrouwenpiemels dan?
Snap het nut er ook niet van, boven het feit dat het omslachtig is met foto's maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:47 schreef Avaron het volgende:
Vind het zo lame dat zowat iedereen Instagram gebruikt, mooie effecten hoor. Not.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:59 schreef AllesIsInGebruik het volgende:
Grappig, die bewerk knop..
Enkele reacties op een update van iemand anders:
Ik: Hé dat is toevallig, ik ook!
Jan: Heuh toevallig, ik ook =)
Dus ik verander mijn reactie in: Volgens mij valt Dennis op jongens.
Mooi kommagebruik.quote:
matras erop, dekbed en je hebt een slaapplek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Snap het nut er ook niet van, boven het feit dat het omslachtig is met foto's maken.
Ik heb iemand die in elk bericht even aan het volk moet melden dat hij in het bezit is van een Galaxy Note. Waarop ik heel stoer mijn Nokia 3310 zit te showen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |