Nou vooruit dan maar.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ikrichting Dimens doe, dan heb ik het enkel alleen al over de bazenpaint die hij heeft gemaakt
Serieus, dáár zat wat moeite in, dat zie je zo (Alle namen vervangen in Facebookfont en shit).
...En dat ownen, dat was de kers op de taart. Jammer alleen dat prinses stampvoetje het laatste woord kreeg.
Ik heb gewoon met de html editor van Chrome de namen veranderd. Dat is niet zo ontzettend lastig om te doen.quote:
quote:Goedemorgen vrienden van Facebook
Wat gaan we doen vandaag
quote:Goedemorgen en iedereen fijne dag toegewenst
Daarnaast vraagt deze persoon regelmatig wat er die dag gedaan wordtquote:Gaat er iemand nog wat doen dit weekend — bij Thuis.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Dit soort statusupdates van een bepaalde vriend van mij:
[..]
[..]
[..]
Daarnaast vraagt deze persoon regelmatig wat er die dag gedaan wordt[frustratie]DAT GAAT JE HELEMAAL NIKS AAN. WIE BEN JIJ WAARVOOR IK DAT OP HET INTERNET ZET. EN WAT MOET JIJ MET DIE INFORMATIE. [/frustratie]
Die eerste twee zijn echt tragisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Dit soort statusupdates van een bepaalde vriend van mij:
[..]
[..]
[..]
Stiekem geniet ik van de triestheid van die berichtjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb wel eens op facebook dat ik denk:"dit hoef ik niet te weten" of "wat is dit nou weer voor niet grappig, ongeinspireerd kutplaatje?"
Maar als je, zoals de mensen hierboven, gefrustreerd raakt door iemand, dan verwijder je die toch gewoon, of stel je die in als vage kennis ofzo. Dan hoef je dat allemaal niet te lezen.
dat soort mensen die zo om aandacht vragen mogen van mij kanker krijgenquote:
Ik hou wel van een meisje in een zusterpakjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
Dan had je maar een ander vak moeten kiezen.
misschien wel maar dat facebook gebeuren is gewoon aandacht vragenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:33 schreef lezzer het volgende:
Nou vind ik dus wel dat verpleegkundigen structureel ondergewaardeerd worden...
Ben ik op zich met je eens, maar bij zo'n plaatje denk ik dan toch 'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:33 schreef lezzer het volgende:
Nou vind ik dus wel dat verpleegkundigen structureel ondergewaardeerd worden...
Een kennis met een open rug die binnenkort haar tausendste operatie ondergaat poste laatst ook zoiets, dat vind ik oprechter dan wanneer inderdaad een verpleegster het doet..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ben ik op zich met je eens, maar bij zo'n plaatje denk ik dan toch '', je kiest er wel bewust zelf voor.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef Opkloter het volgende:
Waarom is de kwaliteit van die plaatjes zo blokkerig altijd? en wie maakt die? typisch dat het altijd een beetje dezelfde stijl is, er zit dus ergens een of andere Dark Sith die die shit maakt ofzo.
Gewoon een fake wijf dus? Gaan we nu ook al mensen die zich anders voordoen dan ze zijn liken?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:20 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een diepgang, wat een mysterie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |