Dit is mogelijk nog kanslozer dan mensen die oprecht dagelijks hun nietszeggende beslommeringen willen delen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Finland. het volgende:
Geïnspireerd door iemand uit dit topic, hopelijk begrijpen sommige mensen de inmiddels niet meer zo stille hint. Ik kon het gewoon echt niet laten...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstublieft.
Kreeg er ook twee reacties op. Eentje die mij een held noemt en commentaar van iemand anders die alleen maar foto's op FB zet hoe brak hij wel niet is of hoe dronken hij is geweest.
Maar *mijn naam*, al die updates zijn wat makkelijker te verteren dan sommige updates die jij plaatst. Of is dat slechts mijn 'hachelijke' uitgesproken mening?.
Kom op, ik heb er afgelopen maand 4 gepost, waarvan 1 kameraanbod. Als je je daar al aan gaat ergeren.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
Je moet eigenlijk zo'n plaatje maken maar dan met de VOC tijd ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, ik ben van dezelfde generatie als mijn moeder
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:24 schreef Finland. het volgende:
Ik lees ook liever wat iemand vandaag op zijn boterham heeft gedaan, dan jouw aandachtshoererij over dat je zo lekker anders bent en boven de massa staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstublieft.
Kreeg er ook twee reacties op. Eentje die mij een held noemt en commentaar van iemand anders die alleen maar foto's op FB zet hoe brak hij wel niet is of hoe dronken hij is geweest.
Maar *mijn naam*, al die updates zijn wat makkelijker te verteren dan sommige updates die jij plaatst. Of is dat slechts mijn 'hachelijke' uitgesproken mening?.
Kom op, ik heb er afgelopen maand 4 gepost, waarvan 1 kameraanbod. Als je je daar al aan gaat ergeren.
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk zo'n plaatje maken maar dan met de VOC tijd ofzo.
"Share if you are born in the 17th century"
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit is mogelijk nog kanslozer dan mensen die oprecht dagelijks hun nietszeggende beslommeringen willen delen.
Met je belerende 'kijk eens; ik doe niet mee met de massa'-post. En dan toch straks lekker kijken hoeveel likes je hebt gescoord
De massa doet dat niet eens, het is een klein irritant deel wat dat doet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik lees ook liever wat iemand vandaag op zijn boterham heeft gedaan, dan jouw aandachtshoererij over dat je zo lekker anders bent en boven de massa staat
Auto's zonder gordels?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, ik ben van dezelfde generatie als mijn moeder
Wat een zeikwijf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
Van die mensen waar ik mee op school zat, die weten dat ik van dit soort humor ben en dan gaan klagen om reacties die ik op hun foto's maak.
[ afbeelding ]
Zo is er geen hol aan.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
Van die mensen waar ik mee op school zat, die weten dat ik van dit soort humor ben en dan gaan klagen om reacties die ik op hun foto's maak.
[ afbeelding ]
Zo is er geen hol aan.
Wat een rare namen hebben die mensen. En hun gezicht ziet er ook niet uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is er geen hol aan.
Ondanks dat je helemaal gelijk hebt, kan ik er best inkomen dat zij zoiets heeft van: waar bemoei jij je nu ineens weer mee?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is er geen hol aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |