SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd. Tevens mogen stalkerts proberen om foto's van zusjes te plaatsen.
- ER staat op de wachtlijst om de volgende sam te worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wijnand_Bierenstein op 27-06-2012 18:07:55 ]
Je vermeld maar de helft kut Sam. Houd het bij Biologie, geschiedenis zal je vak nooit worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En er stond me iets bij dat -amber- de kloon van Sine was. Niet gelijk gepasseerd voelen ventje
Nee, maar geef een niet bestaand land dan ook geen bestaansrecht op het internet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ben in ieder geval geen racist
Volgende TT gaat over Neutraal Moresnetquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, maar geef een niet bestaand land dan ook geen bestaansrecht op het internet.
Best onwetend dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
... ben al met al dus tevreden
Je had al zchtjes rms moeten fluisteren waar mn opa bijzat... Geheid dat je tegen de vlakte lag. Maar onwetendheid hoe dit onder Molukkers speelt is best schattig.quote:
Hoe is 't met wijnand?quote:
Schijnbaar zijn er Molukkers die het steunen. Er is niet voor niets een president.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je had al zchtjes rms moeten fluisteren waar mn opa bijzat... Geheid dat je tegen de vlakte lag. Maar onwetendheid hoe dit onder Molukkers speelt is best schattig.
... Die ik ken wel in ieder geval. En dat zijn er heel wat. Veel Molukkers hier in de omgevingquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn er Molukkers die het steunen. Er is niet voor niets een president.
Helemaal niets te klagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
kan nie kla niemet jou?
Alsof NL er nog heel veel aan kan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef paintmeester het volgende:
Een president van niets. Er komt nooit een Republiek der Zuid-Molukken, mensen in Nederland geven er niets om.
Van het zelfde niveauquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Rare toevoeging aan de OP
das een artiest. Nee dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat mij volgende TT maken, iets met Bob Ross en Sammy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:12 schreef Rave_NL het volgende:
1 strootje voor de topictitel.Was er iemand voor de trein gesprongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopje koffie kreeg je toen nog wel ja.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik hoop dat jouw historisch besef beter is dan je humor...quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was er iemand voor de trein gesprongen?
Kopje koffie kreeg je toen nog wel ja.
dacht echt dat die 2 gasten van schrik uit het raam keken nadat iemand aan de noodrem trok en zo hun hete koffie morsten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw historisch besef beter is dan je humor...
QFDomheid.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dacht echt dat die 2 gasten van schrik uit het raam keken nadat iemand aan de noodrem trok en zo hun hete koffie morsten.
Sorry voor het ongemak trutje!
Domheid komt met de jaren, daar gaan jullie over 5 jaar ook last van krijgenquote:
In jouw geval zal je dan IRL bijna 80 zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Domheid komt met de jaren, daar gaan jullie over 5 jaar ook last van krijgen
Ja, lekker, bakkie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
2 mariniers in een halfverwoeste trein in een RMS-TT en meneer begint over koffie...
Wtf?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dacht echt dat die 2 gasten van schrik uit het raam keken nadat iemand aan de noodrem trok en zo hun hete koffie morsten.
Sorry voor het ongemak trutje!
Bijna ja. je zit er niet ver naastquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Esses het volgende:
[..]
In jouw geval zal je dan IRL bijna 80 zijn.
Toen wel ja. Toen kon ik gvd zelfs ook nog roken in het vliegtuig zonder dat daar lastig over werd gedaanquote:
Je moet niet zo janken en afkicken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen wel ja. Toen kon ik gvd zelfs ook nog roken in het vliegtuig zonder dat daar lastig over werd gedaan
Jij moet niet zo janken, dat jij niet tegen sigarettenrook kan zegt genoeg over jouw gesteldheid. Mietje!!quote:
Holy sh...quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Precies om 18:30:00 gepost![]()
![]()
Ik vind het een goede foto idd hoor, maar wel zonde van die koffiequote:
Ja, was toch iets met een achterend van een varken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb al eens uitgelegd waarom ik dat doe
Ohh ja, klopt. Erg plausibelquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb al eens uitgelegd waarom ik dat doe
Achtereinden van varkens quotenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, was toch iets met een achterend van een varken?
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij moet niet zo janken, dat jij niet tegen sigarettenrook kan zegt genoeg over jouw gesteldheid. Mietje!!
Dat is dus wat jij nu doet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Achtereinden van varkens quoten
Beter ga je God even afknallen... Dropveter.quote:
ff dimmuh, flapdrol!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Beter ga God dan jezelf even afknallen... Dropveter.
Pannenkoekquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Beter ga je God even afknallen... Dropveter.
Komt hij ook weer uit de lucht vallen...quote:
Met parachute jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Komt hij ook weer uit de lucht vallen...
Die weigeren nog wel eens...quote:
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
O er stond KCT'er.. Ik las alleen wannabe..
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben gvd toch geen kloon van Galtfactory?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Minimaal een topic vol haat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zit op de tippen van m'n vingertoppen hier een mars in te voeren, maar schijnbaar krijg ik daar dan een ban voor
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zit op de tippen van m'n vingertoppen hier een mars in te voeren, maar schijnbaar krijg ik daar dan een ban voor
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Schild het volgende:
[..]
Nee hoor.Mooi, en ja, dat men mij haat? NPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik haat je.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, en ja, dat men mij haat? NP![]()
Dus
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, en ja, dat men mij haat? NP![]()
DusGelukkig ben je zo'n weekdier dat het in de spoiler zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Mondje!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:06 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zo'n weekdier dat het in de spoiler zet
Hoe lang zijn organen houdbaar als je ze op 't ijs zet?quote:
Neen, gaat weer nergens over hier. Beetje elkaar bashen.. zoals meestalquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bek dicht jij, is jou iets gevraagd?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi, kunnen we nu weer normaal gaan doen in de SC. Dank.
Euh, even kiekn. Hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoe lang zijn organen houdbaar als je ze op 't ijs zet?
Dit dusquote:
voor transplantatie of consumptie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoe lang zijn organen houdbaar als je ze op 't ijs zet?
Uiteindelijk transplantatie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef paintmeester het volgende:
[..]
voor transplantatie of consumptie?
Eerst even aan hapje nemen dusquote:
Negatief.quote:
Dat zijn vast Chinese cijfersquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier is wat ik gevonden heb:
[ afbeelding ]
Denk dat dat met conventionele vriezingsmethoden is gedaan en wel ruwweg klopt.
Heb je interesse in het schrijven van een bedrijfsplannetje?quote:
Dan ziet Esses er zo uit bedoel je:quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:18 schreef paintmeester het volgende:
Doe het niet Sam! Wordt je s'ochtends wakker in een bad met ijs!
Allicht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb je interesse in het schrijven van een bedrijfsplannetje?
Als jij de organen regelt dan stel ik ze tegen een redelijk tarief ter beschikking van de transplantatietechnologenquote:
Kap nou ff...quote:
Ik denk dat ik toch maar pas danquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Als jij de organen regelt dan stel ik ze tegen een redelijk tarief ter beschikking van de transplantatietechnologen
Hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar pas dan
Niet leuk voor jou?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:24 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, kleuter.
Het is al een tijdje niet leuk meer..
Niet altijd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:24 schreef thesystem het volgende:
[..]
Zulke muziek is toch veel vetter als die trommeltjes en fluitjes!![]()
Altijd....haat aan trommeltjes en fluitjes....en zeker als de meegezongen tekst ook nog in het on-inspiratievolle nederlands is....quote:
ER?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:26 schreef EllaN het volgende:
Defensie fun fact. Ik was naar een les virtual spinning geweest en ik vond de virtuele instructeur echt hilarisch, dus ik heb hem gegoogled.
Blijkt een oud-LMB te zijn.
Mazzel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, Dame, laters, iemand fluisterde me in om het eten klaar te maken
Nope, jalapeña burgers, krielaardappels, en sperciebonen.quote:
Oninspiratievol Nederlands.. pffquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:26 schreef thesystem het volgende:
[..]
Altijd....haat aan trommeltjes en fluitjes....en zeker als de meegezongen tekst ook nog in het on-inspiratievolle nederlands is....
Mits het goed gespeeld wordt met teamwork en VOIP!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:34 schreef thesystem het volgende:
Arma 2 is wel gaaf!
Stuk gaver als COD en Battlefield troep
Nep militair uithangen op het internetquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mits het goed gespeeld wordt met teamwork en VOIP!
Ben persoonlijk ook niet zo van het COOP, vind PvP leuker en dan een beetje in squads werken.
Meh, sinds ik Project Reality speel vind ik gewoon knallen niks meer aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Nep militair uithangen op het internet. Neeh, gewoon knallen zonder gezeik.
Precies,quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, sinds ik Project Reality speel vind ik gewoon knallen niks meer aan.
Ik wil een beetje teamworken tegen een enemy die ook teamworkt.
Dus daarom ben jij zo'n goeie marinier :pquote:
COD & Battefield is schietspelletjequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:20 schreef Rave_NL het volgende:
Ik kom soms in de verleiding om zo'n spelletje te spelen, maar ik kan niet zo goed tegen m'n verlies..
Vooral niet als er 12 jarige jochies me meteen met volautomatisch heupvuur met een mitrailleur over 9000km afmaken..
Nee, waarom? Niet nodig, eten staat op het vuur. Slapen doe ik wel later. Studeren ben ik ff mee gestoptquote:
Het gaat altijd ergens over!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen (maar het gaat voornamelijk weer nergens over)
Dit!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef thesystem het volgende:
[..]
Sja....daarom ook geen COD / BF spelen...
Ik ben hardlopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
U heeft gelijk. Zo te zien vooral om te pieken in de grafiekquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, DayZ loopt echt als een tierelier zelfs al is 'ie nog maar in de alpha build. Zombie scenario trekt veel mensen kennelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef thesystem het volgende:
Hmmm Day-z lijkt me gaaf...moet alleen even arrowhead kopen
Beetje druk op die servers?
Ja, opzich valt nog wel mee. De volste servers zitten meestal rond de 60/64 mensen in. En toch verrassend hoe vaak je een player tegen het lijf loopt. Alleen de fout die ik maakte is mensen te snel vertrouwen, ging ik zo'n gastje z'n buddy helpen die aan 't bloeden was.. schiet ie me neerquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef thesystem het volgende:
Zeker hier in de VS....iedereen es gek hier van zombies!
Is het ook een beetje druk op de servers of loop je vaker uren zonder dat je iemand tegen komt?
Dat is goed...nog even in de US en dan arrowhead kopen!
Whehe, ja je bent echt veel sterker als je met een groepje van 3 of 4 bent ofzo. Dan kan je ook elkaars rug coveren enzo. Kwam net wat vreemde noorweegse gastjes tegen op een noorweegse server en beetje met hen opgetrokken, kampvuurtje gemaakt wat vlees gekookt van een geslacht dier, en daarna dorpje doorzocht op lootquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef thesystem het volgende:
Hmmmmm wat een dodo
Je bent toch veel sterker als je met een groepje bent...of was het een gemiddelde R&P Fok! autist?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ja je bent echt veel sterker als je met een groepje van 3 of 4 bent ofzo. Dan kan je ook elkaars rug coveren enzo. Kwam net wat vreemde noorweegse gastjes tegen op een noorweegse server en beetje met hen opgetrokken, kampvuurtje gemaakt wat vlees gekookt van een geslacht dier, en daarna dorpje doorzocht op loot.
Preciesquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:59 schreef thesystem het volgende:
Cobra.....
Wacht maar tot je die game eens speelt! Echt wel lache...en ach...je moet wat als je geen drol te doen hebt
@Sam
Dat is het leuke van zo'n game...lekker teamwork..liefst nog met comms dat je echt met mekaar kunt praten voor dingen te doen.
ARMA2 met de allombekende ACE2 mod is echte simulatie. Speel nu vaak op de 3rd party Afghan map, een kaart van 20km bij 20 km ingevuld speelveld, gebaseerd op Afghanistan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:50 schreef thesystem het volgende:
[..]
COD & Battefield is schietspelletje
ARMA2 met de juiste mods is oorlogs simulatie...
Zeker als je VBS speelt...
Ja, ACE2 is baas. Enige probleem is dat ik met teamwork wil spelen en het liefste ook nog PvP.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ARMA2 met de allombekende ACE2 mod is echte simulatie. Speel nu vaak op de 3rd party Afghan map, een kaart van 20km bij 20 km ingevuld speelveld, gebaseerd op Afghanistan.
tot over 10 minutenquote:
op zijn meest 35-40 minuten danquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo snel mocht ik hopen dat ik 7 km liep.
vous-les-vousquote:
DIE JA!quote:
:pquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
Je suis très désolé mais mon français n'est pas très bien, mais je veux perfectionné mon français pour la possibilité de déployé dans L'Afrique.
Vous pouvez toujours parler un petit nègro.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
Je suis très désolé mais mon français n'est pas très bien, mais je veux perfectionné mon français pour la possibilité de déployé dans L'Afrique.
Jep. Maar met m'n patella die nu niet helemaal lekker loopt in het gewrichtslot doe ik wat rustiger aan. Fysio heeft m'n patella naar rechts getapet zodat ie goed in het gewrichtslot glijdtquote:
Verder ben je schijnbaar fysiek in top staat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Maar met m'n patella die nu niet helemaal lekker loopt in het gewrichtslot doe ik wat rustiger aan. Fysio heeft m'n patella naar rechts getapet zodat ie goed in het gewrichtslot glijdt.
Ja klopt. Nou, wat ik ervan begrepen heb is dat de patella (knieschijf) niet helemaal goed in de patello-femoral joint loopt. De patella hoort mooi door het midden te lopen van die patello-femoral joint maar loopt bij mij iets naar de buitenkant waardoor er meer druk komt te staan op het kraakbeen (articular cartilage) aan de buitenkant --> hence: pijn. Fysio heeft dus patella naar rechts geforceerd met tape zodat ie weer ''leert'' om goed in het gewrichtslot te lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef Schild het volgende:
Moest er even een plaatje bij zoeken..![]()
[ afbeelding ]
Non, "nègro" est une idée ridicule, mais peut-être 1/3 d'afrique est une part de empire Français, et beaucoup d'éducation est tous cette date dans Français. Et l'elite, les officers, les maiors, les imams, tout d'elite parlez français.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vous pouvez toujours parler un petit nègro.
Ik bedoelde niet de beter gesitueerde in Afrika, maar de bijnaam de Franse geven aan het accent (foute gebruik) van (Noord) Afrikanen die Frans (proberen) te spreken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Non, "nègro" est une idée ridicule, mais peut-être 1/3 d'afrique est une part de empire Français, et beaucoup d'éducation est tous cette date dans Français. Et l'elite, les officers, les maiors, les imams, tout d'elite parlez français.
Ja mofs is best wel een schijt taal, zeker als je de artikelen niet kent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
wie ein richtiges scheiss sprache
Aha, ik vatte het letterlijk op als 'negertaal'..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de beter gesitueerde in Afrika, maar de bijnaam de Franse geven aan het accent (foute gebruik) van (Noord) Afrikanen die Frans (proberen) te spreken.(petit nègro)
Ja, wat een sukkel. Schop die spelers weg!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Bert van Marwijk, wat doe je
Beim "Ich hatte" sach ich sofort "einen Kameraden"..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ah, ich hatte dein ninja-änderung nicht gesehen
*mahl du Scheisskerl!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Beim "Ich hatte" sach ich sofort "einen Kameraden"..
Lass Erwin das mahr nicht sehen..
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Beim "Ich hatte" sach ich sofort "einen Kameraden"..
Lass Erwin das mahr nicht sehen..
hablas un poquito papiamento, pappi?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Also, werden wir mal wieder einfach auf unsere muttersprache reden?
Zucht, je triggerde ERquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:24 schreef m.k het volgende:
Dit is zowaar nog hinderlijker dan ER zijn mars video's
Nein man, heb wel 2 studiegenoten die het spreken. Wel grappigquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
hablas un poquito papiamento, pappi?
Mission succes!quote:
Knäkesprächen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nein man, heb wel 2 studiegenoten die het spreken. Wel grappig.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik slaap idd nooit, altijd 1 oog wakker
Wat is de naam van de donor?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:28 schreef m.k het volgende:
Zo nu ff een halve kilo volle kwark naar binnen duwen
Dat oog is idd nooit slapende, altijd wakendequote:
Kut Naziquote:
quote:
Sukkelquote:
quote:
Groenlinksquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef thesystem het volgende:
[..]
Sukkel![]()
Lees je eerst in over de grote Erwin Rommel voordat je kut nazi gaat roepen.
Zeker pvda / Gl stemmer?
Heh, kijken of we weer zoveel bonnen kunnen ritselen de 30stequote:
Je username vernoemen naar een oorlogsmisdadiger..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Je username vernoemen naar een oorlogsmisdadiger..__!
Coño ma pampa mi mangquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
hablas un poquito papiamento, pappi?
VIES VIES VIES!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef ErwinRommel het volgende:
3 cheers voor mij!!
Mijn laatste youtube voor deze maand, anders krijg ik een permban:
Ik geef toe, vaak zelfs. Vandaag ook weer zo een moment.quote:
Jolanda sapquote:
Mischien moet je eens wat minder (moffe) clips plaatsen, mischien dat het helpt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geef toe, vaak zelfs. Vandaag ook weer zo een moment.
Wie?quote:
quote:
Probleem is dat als ik wat anders post het ook weer niet goed isquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mischien moet je eens wat minder (moffe) clips plaatsen, mischien dat het helpt.
Ben ik wel eens niet serieus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar ben je serieus? Wat trekt je aan in die partij?
Heeel begrijpenlijk, en tevens terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probleem is dat als ik wat anders post het ook weer niet goed is
Moffenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mischien moet je eens wat minder (moffe) clips plaatsen, mischien dat het helpt.
Kutzak!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heeel begrijpenlijk, en tevens terecht.
Ja kan men aan merken wat een oud kutje ik ben he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
MoffenJe gebruikt dat woord dus nog steeds?
Nou ja, de ene dag ben je een Japans kamertje aan het stukadoren en de dag erna ben je boten aan het verkopen. Ik weet het soms gewoon niet meerquote:
Heb je jezelf al van kant gemaakt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
NEEEEEEE......... ER goffer man NIET die![]()
heeft ie 'm toch weer gepost
Waar de fuck kijk ik naarquote:
Schijt aan de wereld, schijt aan iedereen, schijt aan mij. Ik ben een slecht persoon!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
NEEEEEEE......... ER goffer man NIET die![]()
heeft ie 'm toch weer gepost
Gaat heen en ...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijt aan de wereld, schijt aan iedereen, schijt aan mij. Ik ben een slecht persoon!
Ik verdien dit leven niet!!
Geilen op Femke Halsema snap ik nog ergens wel.quote:
Ter beschikking van de streets jewaitutquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijt aan de wereld, schijt aan iedereen, schijt aan mij
Na, kan pas na de 30equote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je jezelf al van kant gemaakt?
Ha ha.... je bent niet blauw meer dus als ik me echt aan je zou (gaan) irriteren zou ik je wel op mijn foelist zettenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijt aan de wereld, schijt aan iedereen, schijt aan mij. Ik ben een slecht persoon!
Ik verdien dit leven niet!!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef ErwinRommel het volgende:
3 cheers voor mij!!
Mijn laatste youtube voor deze maand, anders krijg ik een permban:
Als je ook maar een klein beetje zelfdiscipline hebt blijf je de komende tijd weg!quote:
Dan hoop ik niet dat jij je gaat vermenigvuldigen, dat is een ramp voorde biologische instandhoudingquote:
Dat is dus allemaal 100% serieusquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nou ja, de ene dag ben je een Japans kamertje aan het stukadoren en de dag erna ben je boten aan het verkopen. Ik weet het soms gewoon niet meer
En toch doe je dat niet, dat weet ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na, kan pas na de 30e
[..]
Ha ha.... je bent niet blauw meer dus als ik me echt aan je zou (gaan) irriteren zou ik je wel op mijn foelist zetten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En toch doe je dat niet, dat weet ik
Om even in het Franse thema te blijvenquote:
Alleen wil hij nooit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
ER kan wél kwaliteit posten als hij wilt
Wist je dat dat vaak ook geldt voor de veteranen die ondanks hun mission impossible geloven in hun taak? Echter, dat je daarna in de shit komt, diepe shit, en het een sprookje blijkt te zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil wel, maar..... soms gewoon leuk om onzin te postenquote:
Is wel jammerquote:
Kan dat niet met blauwen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ha ha.... je bent niet blauw meer dus als ik me echt aan je zou (gaan) irriteren zou ik je wel op mijn foelist zetten
quote:
Liegbeest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Dat weet ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wist je dat dat vaak ook geldt voor de veteranen die ondanks hun mission impossible geloven in hun taak? Echter, dat je daarna in de shit komt, diepe shit, en het een sprookje blijkt te zijn
Ik zit in één van die compilatiesquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef m.k het volgende:
@8:00![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)latie_juni_2012.html
Wanneer krijg jij nu eens je platte pet?quote:
Mag je alleen vriendenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zit in één van die compilaties
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Dame. heren, ik ga plat, zijn jullie van mijn gezeik af
Je bent gefoed en ik zie nog je postsquote:
Klopt, licht grijs nu in active topic... F5-en en ze zijn ingeklapt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Je bent gefoed en ik zie nog je posts:p
Ik wil niet weten welke van de faalhazen jij dan bentquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zit in één van die compilaties
WTFquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Esses het volgende:
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/06e6a/1340831268.png]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url]
Wat is ter?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil niet weten welke van de faalhazen jij dan bent
Moest wel lachen
maand, dag, jaar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]Het betreft een incident met een zelfgemaakte wipwap
Meer zeg ik niet
Nee, zeg maar niets....quote:
Ik had hem als foe... is dat erg?quote:
Gelukkig kun je "eenzaam op de bank" op dezelfde melodie zingen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten, strangers in tha night: Hiermee zal ik in slaap vallen, als eenling samen met een geliefde, dat ik samen met haar samen in slaap kan vallen. My love, my dear, allow me, please!
Whehe, goed gevondenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gelukkig kun je "eenzaam op de bank" op dezelfde melodie zingen...
Neem den lapoquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Rave_NL het volgende:
Kan er nu ein-de-lijk weer een normale DEF-TT komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |