Erg hehquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan de oplaad duur van de iPad 3
Verschilt dat zo met de 2? Kan t me niet voorstellen. Die duurt ook uren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
70% meer accucapaciteit met dezelfde accu- en laadtechnologie: dat duurt heel wat langer ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Verschilt dat zo met de 2? Kan t me niet voorstellen. Die duurt ook uren.
Het is inderdaad een faal van Apple dat ze geen krachtigere lader hebben geleverd. Ik heb er zelf geen last van, want ik laad hem altijd overnight op, maar even snel wat sap in je iPad stoppen is niet echt een optie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
Bedenk goed hoeveel geheugen je denk nodig te hebben. Als je er veel muziek op gaat luisteren of films kijken is het misschien handig om dat wat uit te breiden. Gebruik je 'm vooral thuis dan kun je je muziek/films ook vanaf je computer of server streamen en heb je geen 32gig of groter nodig. Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipadquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef knoffel het volgende:
ik ben ook van plan om binnenkort een iPad aan te schaffen. zijn er nog tips of dingen waar ik specifiek op moet letten?
ik heb een iphone met internet abbo dus 3g is denk ik overbodig verder zal ik hem hoofdzakelijk gaan gebruiken voor colleges en entertainment denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedenk goed hoeveel geheugen je denk nodig te hebben. Als je er veel muziek op gaat luisteren of films kijken is het misschien handig om dat wat uit te breiden. Gebruik je 'm vooral thuis dan kun je je muziek/films ook vanaf je computer of server streamen en heb je geen 32gig of groter nodig. Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipad
Dat wordt toch niet door iedere provider ondersteund? Ik heb wel 3G op mijn iPad, en gebruik een dual sim (T-Mobile).quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipad
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet door iedere provider ondersteund? Ik heb wel 3G op mijn iPad, en gebruik een dual sim (T-Mobile).
Ben je weer helemaal de oude, oue?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.
Yt op de iPad zuigt gewoon ballen. Wen er maar aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Is er toevallig een manier om mijn YouTube aangeraden videos etc op de internationale YT te zetten? Die stomme YT app van de iPad toont alleen maar videos populair in Nederland
En Vodafone.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.
Zo vaak mogelijk laden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:40 schreef Stansfield het volgende:
Zijn er nog bepaalde dingen qua batterij die ik moet doen? Eerst helemaal op laden en eerste helemaal leeg maken voordat ik hem weer op laad of maakt dat allemaal niks uit?
http://www.apple.com/nl/batteries/ipad.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:40 schreef Stansfield het volgende:
Zijn er nog bepaalde dingen qua batterij die ik moet doen? Eerst helemaal op laden en eerste helemaal leeg maken voordat ik hem weer op laad of maakt dat allemaal niks uit?
Toen ik nog een android tablet had was dat inderdaad veel beter, videowallquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Yt op de iPad zuigt gewoon ballen. Wen er maar aan
Ik geloof dat tetheren op iphones wel vaak is geblokkeerd trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef knoffel het volgende:
[..]
ik heb een iphone met internet abbo dus 3g is denk ik overbodig verder zal ik hem hoofdzakelijk gaan gebruiken voor colleges en entertainment denk ik.
Vodafone kan gewoon, legaal. En die is, zie boven, kennelijk niet de enige.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik geloof dat tetheren op iphones wel vaak is geblokkeerd trouwens.
Net in de trein nog getethered met via m'n iPhone zodat ik met de iPad op internet kon, works like a charm.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik geloof dat tetheren op iphones wel vaak is geblokkeerd trouwens.
En dan zie je bij instellingen 'iPhone van Bart' en 'iPhone van Klaas'....quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Net in de trein nog getethered met via m'n iPhone zodat ik met de iPad op internet kon, works like a charm.
Mja, tetheren is niet superhandig en kost veel stroom. Als je vaak mobiel internet op je tablet hebt is een 3g versie wel handig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonde van het extra geld als je kan tetheren
Staat er ook in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef remlof het volgende:
Kassa: moeten providers persoonlijke hotspots, tethering, toestaan?
Dit is wel een aardig stukje over de tetheringpolicy van de mobiele providers, alleen al wel weer een beetje achterhaald omdat het nu bij Vodafone kennelijk wel mag.
'Slechts'. Jammer, klinkt niet als een goede deal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef beefcake het volgende:
Als ik bij instellingen mijn iPhone als hotspot wil instellen, krijg ik een melding dat ik naar de T-Mobile site moet. Daar moet je MyHotSpot activeren en dat kost mij slechts 15 euro per maand
Het is gewoon afzetterij. Mijn extra simkaartje kostte vijf euro geloof ik, en dat is dan eenmalig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Slechts'. Jammer, klinkt niet als een goede deal.
Volgens mij kan je ze gewoon bellen en eisen dat ze het aanzetten zonder ervoor te moeten betalen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef beefcake het volgende:
Als ik bij instellingen mijn iPhone als hotspot wil instellen, krijg ik een melding dat ik naar de T-Mobile site moet. Daar moet je MyHotSpot activeren en dat kost mij slechts 15 euro per maand
Edit: spuitelf, staat ook in de link van Kassa zie ik nu
Mooi. Maar ik heb gelukkig geen iPhone dus ook geen last van dat parasitaire gedrag van providers. Weet nog wel dat het in de iPhone van m'n vader standaard uitstond. Is de jouwe unbranded zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Net in de trein nog getethered met via m'n iPhone zodat ik met de iPad op internet kon, works like a charm.
Wat bedoel je met parasitair en met unbranded?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mooi. Maar ik heb gelukkig geen iPhone dus ook geen last van dat parasitaire gedrag van providers. Weet nog wel dat het in de iPhone van m'n vader standaard uitstond. Is de jouwe unbranded zeker?
Parasitair in de zin dat ze mensen willen dwingen twee data abonnementen af te nemen. Branded betekent dat het toestel afkomstig is van de provider zelf en dus toegerust op hun wensen (zoals het blokkeren van tetheren). Ik weet niet veel van iPhones maar zo werkt het met de meeste Android toestellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je met parasitair en met unbranded?
Ik snap nog niet wat je bedoelt. Remlof zegt toch juist dat hij met zijn iPhone prima kan tetheteren? (Ik ook, trouwens.)quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Parasitair in de zin dat ze mensen willen dwingen twee data abonnementen af te nemen. Branded betekent dat het toestel afkomstig is van de provider zelf en dus toegerust op hun wensen (zoals het blokkeren van tetheren). Ik weet niet veel van iPhones maar zo werkt het met de meeste Android toestellen.
jij hebt echt geen idee wat je zegt hequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Parasitair in de zin dat ze mensen willen dwingen twee data abonnementen af te nemen. Branded betekent dat het toestel afkomstig is van de provider zelf en dus toegerust op hun wensen (zoals het blokkeren van tetheren). Ik weet niet veel van iPhones maar zo werkt het met de meeste Android toestellen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee wat je zegt he
Precies. Daarom ga ik er vanuit dat die unbranded zij. Maar zoals ik al aangeef weet ik niet veel van iPhones en hoe providers daar mee omgaan. Misschien kan Catch22 het even voor mij ophelderen, want hij is de expert hier.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap nog niet wat je bedoelt. Remlof zegt toch juist dat hij met zijn iPhone prima kan tetheteren? (Ik ook, trouwens.)
Dan heb je gelukkig dus een unbranded toestel van je provider. Of hoe dat dan ook heet in iphone termen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Heb die van mij van een provider, maar die is gewoon simlock-vrij.
Over dat op toestellen soms, maar niet altijd(!), tetheren is geblokkeerd. En het is mijn assumptie dat providers dit doen om meer data abonnementen te verkopen voor laptops en tablets ed. We kwamen op het onderwerp nadat iemand vroeg waarop hij moest letten bij de aanschaf van een iPad. Het punt is dus dat je even moet opletten of je kunt tetheren met je telefoon.quote:
Volgens mij snap je er zelfs nog minder van dan ik. Best een kunst.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Thomas B. het volgende:
Maar zoals ik al aangeef weet ik niet veel van iPhones en hoe providers daar mee omgaan.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er zelfs nog minder van dan ik. Best een kunst.
Zeg dat dan gelijk ipv er zo vaag omheen te dwalenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Over dat op toestellen soms, maar niet altijd(!), tetheren is geblokkeerd. En het is mijn assumptie dat providers dit doen om meer data abonnementen te verkopen voor laptops en tablets ed. We kwamen op het onderwerp nadat iemand vroeg waarop hij moest letten bij de aanschaf van een iPad. Het punt is dus dat je even moet opletten of je kunt tetheren met je telefoon.
Zo ingewikkeld is het toch niet?
Ik kan het eigenlijk wel volgen, maar na een paar van zulke reactie's begon ik weer te twijfelen, alleen legt niemand uit wat er dan allemaal niet klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er zelfs nog minder van dan ik. Best een kunst.
Dat zei ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:56 schreef Catch22- het volgende:
het is heel simpel
Je provider kán via het netwerk providerinstellingen in je iPhone zetten. Dit kán inhouden dat je niet kan tetheren.
Dank. Dat moest ik even weten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Branded iPhones bestaan niet. Een iPhone is een iPhone is een iPhone, onafhankelijk van waar je hem koopt. Aan de hand van SIM kan een provider providerinstellingen in een iPhone aanpassen.
Een iPhone kan hoogstens een simlock hebben, maar voor zover ik weet worden in Nederland tegenwoordig alle iPhones simlockvrij verkocht.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef Klonk het volgende:
Komt hopelijk nog wel ik ben allang blij met de sync van mijn bookmarks
idd, maar ik ben echt zo blij als een kindquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Is als je je aanmeldt, zeker.
Hmmm, laat maar dan. Ik ben trouwens best tevreden over Safari.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaaf, maar Chrome op iOS loopt wel tegen een aantal beperkingen op als gevolg van het strikte Applebeleid
http://thenextweb.com/app(...)sy-of-chrome-on-ios/
Traag doordat hij geen gebruik mag/kan maken van nitro. Daardoor is Safari 2x zo snel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:10 schreef Klonk het volgende:
Fucking geniale browser
Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het gebruik van safari, de andere browsers voor de iPad waren allemaal wel aardig maar dit is toch een hele nieuwe categorie...
Zover ik weet is dat 30 cent per MB, en is een gewoon abbo heel wat minder...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn volgens mij ook prepaidkaartjes tegenwoordig.
Ik heb zo'n ding bij mijn iPad (HI) maar dat is reteduur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn volgens mij ook prepaidkaartjes tegenwoordig.
Gewoon de goedkoopste abbo nemen bij T-Mobile. iPad voor 480 euro en 2 jaar een tientje per maand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:33 schreef Norrage het volgende:
Vraagje: mijn moeder heeft een iPad gekocht, met 3G. Nu is de vraag, welk abonnement voor 3G moet ze nemen?het 3G is vooral voor gebruik in vakantiehuis dus hoeft niet veel te zijn, en het schijnt dat er abos bestaan die je per maand san of uit kan zetten?
En hoeveel MB is een beetje normaal?
Mijn moeder beweerde dat het (bij KPN geloof ik) mogelijk was om elke maand je abbo stop te zetten. En dan voor 10 euro per maand ter plekke het abbo voor de hele maand aan te zetten? Ik ging ervan uit dat ze het verkeerd begrepen hadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste abbo nemen bij T-Mobile. iPad voor 480 euro en 2 jaar een tientje per maand.
Heb je ze gekocht via de Apple store?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:24 schreef Vicky het volgende:
hoe krijg ik e-books op mijn ipad??
ik krijg het niet voor elkaar via itunes..
nee gekregen via de mailquote:Op zondag 1 juli 2012 15:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ze gekocht via de Apple store?
Hou start en home eens ingedrukt tot het Apple logo verschijnt en probeer t dan nog eensquote:Op zondag 1 juli 2012 15:30 schreef Norrage het volgende:
Bah download ik, voor 2.39, Angry Birds voor mijn moeder....doet dat ding het nietcrasht elke keer bij het startscherm...iemand bekend hoe dit op te lossen?
Dacht dat ik dat gedaan had, maar kennelijk niet. Nu doet ie het inderdaad. Dankquote:Op zondag 1 juli 2012 15:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hou start en home eens ingedrukt tot het Apple logo verschijnt en probeer t dan nog eens
In de email op de ebook klikken en dan Open inquote:
't Is dat je hem gewonnen hebt, maar zijn er serieus mensen die 105 euro uitgeven aan een iPad hoes?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:24 schreef no1uknow het volgende:
spam: [TK] Beyzacases Thinvelope Black (iPad 2 + new)
Screenshots trekken me niet bepaald.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Klonk het volgende:
Als je een iPad hebt en je hebt airmail niet op je iPad staan dan ben je gek
Echt een van de leukste, meest relaxte games die je voor je iPad kunt krijgen, beetje vliegen, dingen oppikken en bezorgen maar ook verborgen items vinden en racen met je vliegtuig, echt erg leuk, ook als je geen 12 meer bent
Ik vind MyPad wel oke, maar geen van de apps echt ideaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk een goed alternatief voor de facebook app? Ik gebruik mijn ipad maar mijn vriendin ook. Bij twitter kan je echfon als alternatief gebruiken. Maar is er ook zoiets voor facebook? Dus dat je niet 1 app hebt en steeds moet uitloggen maar gewoon 2 verschillende apps.
Bij Twitter kun je ook gewoon Tweetbot gebruiken, die én geniaal werkt, én meerdere accounts ondersteunt.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk een goed alternatief voor de facebook app? Ik gebruik mijn ipad maar mijn vriendin ook. Bij twitter kan je echfon als alternatief gebruiken. Maar is er ook zoiets voor facebook? Dus dat je niet 1 app hebt en steeds moet uitloggen maar gewoon 2 verschillende apps.
Films kun je omzetten en op je ipad kopieren, of je kunt ze direct streamen vanaf je pc met bepaalde apps.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:47 schreef Miam het volgende:
Ik zit al een tijdje te wikken en wegen over de aanschaf van een iPad.
ik zou deze voornamelijk willen gebruiken voor het kijken van films/series, boeken
social media en vooral voor onderweg/vakantie.
Nu is mijn vraag of ik films van mijn huidige computer over kan zetten naar iPad?
En wanneer ik een boek wil aanschaffen in itunes zijn hier kosten aan verbonden,
echter heb ik geen creditcard. zijn hier andere opties voor, een tegoedkaart
aanschaffen o.i.d?
Er zijn apps zoals Movie Player die films zonder omzetten kunnen afspelen. Scheelt een boel tijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Films kun je omzetten en op je ipad kopieren, of je kunt ze direct streamen vanaf je pc met bepaalde apps.
Oh, laatstgenoemde is wel zo handig aangezien ik een aantal weken terug een account heb aangemaakt bij click&buy. paypal of ideal is geen optie?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn apps zoals Movie Player die films zonder omzetten kunnen afspelen. Scheelt een boel tijd.
Als je geen CC hebt (zoals ik) kan je ook via Click&Buy afrekenen in de iTunes / App Store.
Om stevig op te tekstverwerken is een laptop geschikter.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Miam het volgende:
[..]
Oh, laatstgenoemde is wel zo handig aangezien ik een aantal weken terug een account heb aangemaakt bij click&buy. paypal of ideal is geen optie?
dat zou ideaal geweest zijn ook.
Een iPad is nogal een investering. het lijkt me wel handig om mee te nemen. mijn huidige laptop neemt nogal veel ruimte in beslag en is ook vrij zwaar.
Tekstverwerken doe ik niet aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om stevig op te tekstverwerken is een laptop geschikter.
Je kan via iDeal geld op je Click&Buy-rekening storten, ideaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Miam het volgende:
[..]
Oh, laatstgenoemde is wel zo handig aangezien ik een aantal weken terug een account heb aangemaakt bij click&buy. paypal of ideal is geen optie?
dat zou ideaal geweest zijn ook.
Handig!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan via iDeal geld op je Click&Buy-rekening storten, ideaal.
Goeie keuze, daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:14 schreef Miam het volgende:
[..]
Handig!
Ik heb net een ipad besteld, morgen komt hij binnen!
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie keuze, daar ga je geen spijt van krijgen.
Goedquote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
Click & Buy raad ik af, je kan beter gewoon een iTunes-tegoedkaart kopen.
Is een standaard iTunes-tegoedkaart bij de lokale AH geldig bij de AppStore?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
jepsquote:Op maandag 2 juli 2012 19:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Is een standaard iTunes-tegoedkaart bij de lokale AH geldig bij de AppStore?
Because?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
Dat was ik. Ze zeggen nu al drie weken dat hij toch echt deze week verzonden wordt. Ik durf ook niet te annuleren uit angst dat ik nog eens drie maanden op m'n geld kan wachten. Het is geen klein bedrag ofzo, ik ga geen iPad kopen voor nog eens 600 euro als ik al 600 euro heb betaald, dat trek ik niet hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 19:37 schreef FJD het volgende:
Weet niet wie ook de bestelling via NN bij ITBecomeOne had maar mocht je je order hebben geannuleerd dan kan t geen kwaad om achter je geld aan te bellen.
Kreeg vanmiddag iemand aan de lijn die t doodnormaal leek te vinden dat dit niet in twee weken geregeld was en zich stilletjes leek af te vragen waarom ik nu al belde om mijn 700,- terug te krijgen
Ik heb hier vaker gelezen dat als je een keer in de min staat (credit) dat je account direct geblokkeerd wordquote:
Of gewoon zorgen dat je nooit in de min staat, ik heb geen problemen met Click&Buy.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb hier vaker gelezen dat als je een keer in de min staat (credit) dat je account direct geblokkeerd worden een shitload moeite moet doen om 'm terug te krijgen.
Dit. Wat verwacht je anders? In feite "betaalt" click&buy voor je (wat ze dan een paar dagen later incasseren van je rekening.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:06 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je nooit in de min staat, ik heb geen problemen met Click&Buy.
Onbetrouwbaar, voor je het weet kan zogenaamd ineens het saldo niet afgeschreven worden van je rekening en moet je ¤15 administratiekosten voor iets wat niet jouw fout isquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ik. Ze zeggen nu al drie weken dat hij toch echt deze week verzonden wordt. Ik durf ook niet te annuleren uit angst dat ik nog eens drie maanden op m'n geld kan wachten. Het is geen klein bedrag ofzo, ik ga geen iPad kopen voor nog eens 600 euro als ik al 600 euro heb betaald, dat trek ik niet hoorWel k**, ga over twee weken last-minute naar de VS, daar had ik hem veel beter kunnen kopen maar ik durf niet meer te annuleren. En volgens de miep van vrijdag 'was hij donderdag binnengekomen en gelijk doorgestuurd naar het distributiecentrum'. En toch is hij er nog niet.
Moet je wel een CC hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Of gewoon de makkelijkste manier: een creditcard koppelen aan je Apple ID.
Iedereen zou een CopyCat moeten hebbenquote:
Al bijna drie maanden zit ik gespannen op de wc voor het geval er net dan een busje voor de deur stopt of aangebeld wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef Aventura het volgende:
Wat een ellende, cl. Hier is alles vlekkeloos verlopen.
het is imap, dus hij moet het syncen met de server, kan zijn dat de connectie niet klaar is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef Klonk het volgende:
Hebben jullie ook wel eens last van dat het prullenbak icoontje in het standaard mailprogramma niets meer doet? Of ik weer eens uniek klonkprobleempje...
Bol.com komt zijn afspraken zelden na.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Miam het volgende:
Gistermiddag dus een iPad besteld via bol.com, vandaag besteld, morgen in huis, werd er aangegeven.
Echter, wanneer ik de track&trace status bekijk, staat er dat ie woensdag bezorgd wordt
Kan niet wachten
Klacht ongegrond! de iPad ligt, as we speak voor me!quote:
Klein beetje maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het ding ophalen bij de Apple Store net iets makkelijker.
Die ervaring heb ik helemaal niet bij Bol.com.quote:
Dezelfde discussie hoor, want we hadden het er net over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik helemaal niet bij Bol.com.
De artikelen waarbij ze aangeven de volgende dag te leveren, is ook gebeurt bij mij tot nu toe.
Maar goed dat is een andere discussie.
http://bit.ly/N6atU8quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:57 schreef Miam het volgende:
Wat is echt de meest handige manier om films op de ipad te zetten ..
ik ben echt een noob in dat soort dingen,
ik heb iets gelezen over handbrake?
hey lieverd, dat kan gewoon via itunes. Soms moet je ze inderdaad omzetten met handbrake.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:57 schreef Miam het volgende:
Wat is echt de meest handige manier om films op de ipad te zetten ..
ik ben echt een noob in dat soort dingen,
ik heb iets gelezen over handbrake?
Je hoeft niets te installeren verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Miam het volgende:
Wanneer ik een film wil aanschaffen in de store, worden deze na betaling automatisch afgespeeld of moet ik daarvoor een mediaplayer downloaden.. bijvoorbeeld vlc?
Oke, hij is reeds voorzien van een mediaplayer ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft niets te installeren verder.
Je hebt een mooi icoontje videoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Oke, hij is reeds voorzien van een mediaplayer ofzo?
Oh, niet eens naar gekekenquote:
Air Video is tof.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:36 schreef Miam het volgende:
Nou, deze bolleboos heeft het voor elkaar gekregen hoor
Doormiddel van de Air Video App kan ik nu films van mijn pc naar m`n iPad streamen
geweldigwat een heerlijk ding is het!
Of je moet ze omzetten met bv Handbrake (gratis). Duurt eventjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
De standaard speler inderdaad. Prima app, maar wil je extern gedownloade series/films afspelen, dan heb je daar wel een aparte app voor nodig. Oplayer HD bijvoorbeeld, die ondersteunt gewoon avi en mkv zonder dat je die hoeft om te zetten. Aceplayer is er nog eentje, die is nu zelfs tijdelijk gratis
Kan ook inderdaad. Maar omzetten betekent opnieuw coderen en dat is kwaliteitsverlies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Of je moet ze omzetten met bv Handbrake (gratis). Duurt eventjes.
Jaaaa, ik ben er ZO enorm blij mee! ik hou nu al enorm van mijn iPad!quote:
Ik kreeg dat ding er niet goed op. Ik mis het niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Miam het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ben er ZO enorm blij mee! ik hou nu al enorm van mijn iPad!
morgen ga ik een sleeve halen![]()
Zijn er nog mensen die een screenprotector gebruiken, of is dit overdreven?
Oke. nou goed, die dingen blijven toch niet eeuwig zitten..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kreeg dat ding er niet goed op. Ik mis het niet.
Oke, een ander type glas dan wat men normaliter aantreft?..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Screenprotector is nergens voor nodig. Het glas van het scherm is bijzonder krasbestendig.
Dankje! Dat was 't inderdaad :-)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef __Saviour__ het volgende:
In de opties van de mobiele layout zoomen inschakelen
Dat is zo gedaan vanwege compatibiliteitsproblemen met sommige systemen
Die houdt de glassplinters bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Als je een ipad op z'n glasplaat laat vallen issie wel redelijk stuque. Maar hoe zit dat met een screenprotector? Protect dat ook daartegen, of ben je dan nog steeds doomed?
Hij kan dat dus niet hebben? Jammor. Hoop hem natuurlijk niet te laten vallen maar ik ben vrij onhandig, dus als een screenprotector had geholpen had ik die er nog wel bij kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die houdt de glassplinters bij elkaar.
Het is Gorilla Glass of wellicht een variant daarop. Bijzonder stevig. Bij normaal gebruik blijft je iPad ermee echt wel krasvrij. Helemaal als je er ook een smartcover opgooit. Die heb ik ook en klap ik altijd dicht als het ding niet in gebruik is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:43 schreef Miam het volgende:
[..]
Oke, een ander type glas dan wat men normaliter aantreft?..
aha!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is Gorilla Glass of wellicht een variant daarop. Bijzonder stevig. Bij normaal gebruik blijft je iPad ermee echt wel krasvrij. Helemaal als je er ook een smartcover opgooit. Die heb ik ook en klap ik altijd dicht als het ding niet in gebruik is.
Er zijn wel nauwsluitende wat dikkere covers die de hele iPad omsluiten. Die kunnen wel een klapje opvangen als het niet al te gek is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij kan dat dus niet hebben? Jammor. Hoop hem natuurlijk niet te laten vallen maar ik ben vrij onhandig, dus als een screenprotector had geholpen had ik die er nog wel bij kunnen doen.
Toch zie ik verdomd veel iPads met lichte krassen erop.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is Gorilla Glass of wellicht een variant daarop. Bijzonder stevig. Bij normaal gebruik blijft je iPad ermee echt wel krasvrij. Helemaal als je er ook een smartcover opgooit. Die heb ik ook en klap ik altijd dicht als het ding niet in gebruik is.
die krasjes zijn wss vegen van je vetvingers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Toch zie ik verdomd veel iPads met lichte krassen erop.
Gewoon een bestskinsever erop gooien
Dus eerst zijn het vegen, en vervolgens zie je ze toch niet met het scherm aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
die krasjes zijn wss vegen van je vetvingers.
screenprotectors verminderen kwaliteit.
maak hem eens een keer schoon anders, en de hele dunne kleine krasjes zou je met het scherm aan toch niet zien.
Tsja, dat is ook een manier om het te bekijken. Ik zie het anders: als je voor een paar euro je apparaat van 600 euro puntgaaf kunt houden, waarom zou je dat dan niet doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Scherm is krasloos, maar de achterkant niet 100%, jammer dan. Het is een gebruiksvoorwerp.
Ik heb er een bestskinsever op; het verschil zie je echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Omdat ik het ding met allerlei meuk erop of eromheen helemaal niet "puntgaaf" uit vind zien.
Air Video iddquote:
Omdat ik veel hoesjes erg irritant vind werkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook een manier om het te bekijken. Ik zie het anders: als je voor een paar euro je apparaat van 600 euro puntgaaf kunt houden, waarom zou je dat dan niet doen?
En dan op je iPad?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel fans van air video hier. Werkt vast prima, maar waarom de onnodige tussenstap van een pc erbij die het streamend codeert?
Zelf gebruik ik een mediaspeler die mkv en avi videobestanden zelf kan afspelen. Ook vanaf een gedeelde map op een nas. Werkt echt heerlijk zo, komt geen pc bij kijken
Zo doe ik het ook met OPlayer maar dan vanaf m'n servertje. Onderweg gebruik ik mijn telefoon als hotspot en als samba-server om video te streamen naar m'n iPad. Werkt ook perfect. Alleen bij HD films wil het nog wel eens haperen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel fans van air video hier. Werkt vast prima, maar waarom de onnodige tussenstap van een pc erbij die het streamend codeert?
Zelf gebruik ik een mediaspeler die mkv en avi videobestanden zelf kan afspelen. Ook vanaf een gedeelde map op een nas. Werkt echt heerlijk zo, komt geen pc bij kijken
Alleen zelfde netwerk. Maar zelfs als het wel buiten het eigen netwerk mogelijk zou zijn, je eigen internetverbinding heeft waarschijnlijk ook lang niet genoeg capaciteit om zulke hoeveelheden data te streamen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb gisteravond ook even air video geinstalleerd. Eerst maar de gratis versie. Werkt top moet ik zeggen. Maar kan je bij de gratis versie maar 3 video's afspelen? En kan dit alleen als je in hetzelfde wifinetwerk van de pc zit? Of als je de computer aan laat staan kan het dan ook gewoon als je in een ander wifi netwerk bent?
Een vriend van me had het over de app Plex. Die zou dat wel moeten kunnen of niet? Iemand hier bekend mee?quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen zelfde netwerk. Maar zelfs als het wel buiten het eigen netwerk mogelijk zou zijn, je eigen internetverbinding heeft waarschijnlijk ook lang niet genoeg capaciteit om zulke hoeveelheden data te streamen.
Makkelijk man, kan overal waar ik wil gewoon alle films kijken die op mijn PC staan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen zelfde netwerk. Maar zelfs als het wel buiten het eigen netwerk mogelijk zou zijn, je eigen internetverbinding heeft waarschijnlijk ook lang niet genoeg capaciteit om zulke hoeveelheden data te streamen.
Goed idee, effe de goeie plastic clips zoeken. Maar om dit nou revolutionair te noemenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:47 schreef lukaon het volgende:
Superhandige tip voor iedereen met een Smart Cover. Op Kickstarter.com loopt nu een geniaal project: de Smarter Stand for iPad. Dit maakt je eigen Smart Cover zo veel handiger! Vind het echt geniaal gevonden en is niet duur. Kickstarter.com is een crowd funding site voor creatieve projecten. Zitten echt juweeltjes tussen!
Check de video op http://kck.st/LnDNCo
[ afbeelding ]
Precies, vind de goeie clippies maar eens zonder dat je de boel beschadigd. Dat is het leuke aan de creatieve projecten op Kickstarter, vaak simpel door de eenvoud maar kom er maar eens op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed idee, effe de goeie plastic clips zoeken. Maar om dit nou revolutionair te noemen
Handigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:41 schreef Barcaconia het volgende:
Om mijn ipad krasvrij te houden heb ik tijdens gebruik een smart cover voorop zitten
Jamaarjamaar je weet toch wat ik bedoelquote:
Oh die heb ik ook nog liggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:41 schreef Barcaconia het volgende:
Om mijn ipad krasvrij te houden heb ik tijdens gebruik een smart cover voorop zitten en als ik hem moet vervoeren doe ik hem in het draaghoesje van mijn oude EEE901. Daar past hij in alsof het voor de ipad gemaakt is!
[ afbeelding ]
Staat alleen wel Asus op
Bedankt voor de tip, dat is de enige die ik nog niet hadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Angry Birds Seasons HD nu gratis in de Store!
Ebay, dealextreme, denk dat je daar wel gaat slagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat is de enige die ik nog niet had![]()
Iemand die een webshop weet waar ik goedkoop zo'n cameraconnector kan kopen? Ik was net bij de Mediamarkt maar 30 euro voor zoiets vind ik iets teveel van het goede
deze werkt perfect: http://www.dealextreme.co(...)or-ipad-93665?item=2quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat is de enige die ik nog niet had![]()
Iemand die een webshop weet waar ik goedkoop zo'n cameraconnector kan kopen? Ik was net bij de Mediamarkt maar 30 euro voor zoiets vind ik iets teveel van het goede
En waar denk je dat die verkoper dat vandaan heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef AppleOcean het volgende:
Dit?
http://computer-software.(...)63aA7&fta_ind=3&df=1
Of deze?
http://computer-software.(...)63aA7&fta_ind=1&df=1
Ebay, maar dat wil je niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
En waar denk je dat die verkoper dat vandaan heeft
Als je geen haast hebt dat soort dingen altijd via eBay of dealextreme doen, scheelt bakken met geld
En waarom dat dat niet, ik haal alle kleinere electronicazooi, dus kabeltjes, dockingstations, enz, enz, altijd via ebAy, nog nooit iets fout gegaan, eBay is niet eng als je oplet, marktplaats is vele malen erger...quote:
Ff dagaanbiedingen.net in de gaten houden, die hebben soms aanbiedingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Thanks voor de links maar ik wil hem graag voor de vakantie hebben.. Ik ga nog wel even zoeken naar Nederlandse shops. Zijn er geen Nederlandse shops die die Chinese dingen met niet al te veel winst verkopen?
.nlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ff dagaanbiedingen.net in de gaten houden, die hebben soms aanbiedingen.
Vooralsnog eerder nadeel dan voordeel. Chrome heeft geen toegang tot de snelle Nitro javascript engine en is daardoor trager.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef AppleOcean het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van chrome t.o.v. Safari voor de ipad?
Zonder jailbreak is vlc ook niet mogelijk, maar de mijne is gejailbreaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet zonder jailbreak. Zonder jailbreak kun je alleen foto's importeren met zo'n ding.
Als je chrome op de desktop ook veel gebruikt is het syncen van al je gegevens ideaalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef AppleOcean het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van chrome t.o.v. Safari voor de ipad?
Dan kom je met iFile een heel eindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zonder jailbreak is vlc ook niet mogelijk, maar de mijne is gejailbreakt
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vooralsnog eerder nadeel dan voordeel. Chrome heeft geen toegang tot de snelle Nitro javascript engine en is daardoor trager.
Maar het is dus mogelijk? Dacht dat ik geheel volgens mijn traditie iets onmogelijks had verzonnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan kom je met iFile een heel eind
Ik weet niet of het direct mogelijk is. Maar het is wel mogelijk om vanaf een SD-kaart video's naar bijvoorbeeld OPlayer HD te importeren en die dan te streamen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar het is dus mogelijk? Dacht dat ik geheel volgens mijn traditie iets onmogelijks had verzonnen
Je kunt ook filmpjes gemaakt met je camera importeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet zonder jailbreak. Zonder jailbreak kun je alleen foto's importeren met zo'n ding.
Nee in principe zal het wel moeten werken op je WiFi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:51 schreef Miam het volgende:
Ik kan geen films kijken via de air video app wanneer, ik me op zolder bevindt.. Op m,n iPhone heb ik 3G ingeschakeld maar deze optie is onvindbaar op iPad? Kan wel films kijken op YouTube.. Moet ik hiervoor een speciale microsim kopen ofzo?
Van alles geprobeerd maar niets helpt. Beneden doetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee in principe zal het wel moeten werken op je WiFi.
Ja. Zowel op iPhone als iPad en laptop..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Dos37 het volgende:
Dat kan. Kun je wel gewoon internetten op je zolder?
Is opgelost inmiddels.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat air video alleen maar een streamende oplossing is.
Gebruik een zelfstandige media speler op de ipad en je hebt helemaal geen pc of laptop meer nodig erbij. Is al meerdere keren in dit topic genoemd
Jammer! straks eens kijken naar een goed alternatief.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Vlc is niet meer in de normale store beschikbaar, probleem met een onenigheid tussen de licentie ervan en het beleid van Apple. Maar gelukkig zijn er diverse andere veelzijdige media apps die hetzelfde kunnen
Film op je iPad zettenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Miam het volgende:
Het is alleen mogelijk om films te kijken op de iPad als ik mijn laptop heb aanstaan. Gezocht naar dit probleem maar niets kunnen vinden. Is er iemand bekend hiermee? Heb inmiddels een andere mediaplayer, maar dit veranderd niets aan het probleem
Ja, dat maar proberen.quote:
Sorry ja dat bedoel ik. Dat je iets via safari laat zien op je tv aan de andere mensen in de kamer bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Met je iPad bedoel je? Ja, met de iPad 2 en 3:
http://www.apple.com/nl/airplay/
Dan gebeurt er niets. Op de abonnementen voor tablets zit sowieso geen voicedienst, en als je er een SIM met voice in stopt, krijg je te horen dat het nummer dat je hebt gebeld niet reageert.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat gebeurtner eigenlijk met een ipad 3g als iemand naar het 06-nummer belt? Kun je dan welgewoon bellen?
Dat is dan weer jammer ;-)quote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niets. Op de abonnementen voor tablets zit sowieso geen voicedienst, en als je er een SIM met voice in stopt, krijg je te horen dat het nummer dat je hebt gebeld niet reageert.
Een nieuwe iPad van de NRC? Die wordt niet afgeleverd want ze vragen om identificatie en het rekeningnummer moet kloppen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef CherryLips het volgende:
iPad is naar m´n oude adres verstuurd dus die kan ik op m´n buik schrijven. ben benieuwd of ik hem ooit nog zie of m'n geld terugkrijg.
Jullie waren okay
Nee, dat meen je niet?!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef CherryLips het volgende:
iPad is naar m´n oude adres verstuurd dus die kan ik op m´n buik schrijven. ben benieuwd of ik hem ooit nog zie of m'n geld terugkrijg.
Jullie waren okay
Nee, via Nationale Nederlanden waar ik al drie maanden op zat te wachten. Wordt verzonden via GLS. Ze zeiden ook dat GLS altijd om handtekening en ID vraagt, maar ik ben het echt zat. Als dat ding op de één of andere manier toch bij de nieuwe bewoner of - nog erger - de criminele buren terechtkomt, krijg ik hem nooit te zien en krijg je een mooi proces van geld terugvragen etc. Dan is de iPad 4 al wel uit denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Een nieuwe iPad van de NRC? Die wordt niet afgeleverd want ze vragen om identificatie en het rekeningnummer moet kloppen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Jullie waren okay
Ik kreeg laatst van GLS een pakketje voor de buren. Kijk ik een dag later nog eens goed: die "buren" wonen anderhalve kilometer verderopquote:Op maandag 9 juli 2012 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, via Nationale Nederlanden waar ik al drie maanden op zat te wachten. Wordt verzonden via GLS. Ze zeiden ook dat GLS altijd om handtekening en ID vraagt, maar ik ben het echt zat. Als dat ding op de één of andere manier toch bij de nieuwe bewoner of - nog erger - de criminele buren terechtkomt, krijg ik hem nooit te zien en krijg je een mooi proces van geld terugvragen etc. Dan is de iPad 4 al wel uit denk ik.
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst van GLS een pakketje voor de buren. Kijk ik een dag later nog eens goed: die "buren" wonen anderhalve kilometer verderop. Hij zat bij wijze van spreken op de Lange Gracht ipv op de Korte Gracht.
Dus succes ermee.
Het gaat om deze winkel:quote:Op maandag 9 juli 2012 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon bellen dat ze 'm ergens anders moeten afleveren?
quote:Engelse rechter vindt Galaxy Tab 'minder cool' dan iPad
AMSTERDAM - De Galaxy Tab van Samsung wordt in Groot-Brittannië niet verboden vanwege het uiterlijk. De rechter schrijft dat de Samsungtablet minder cool is dan de iPad.
Foto: AFP
Dat blijkt uit het oordeel (pdf) van het High Court of Justice in Londen.
Rechter Henry Carr stelde dat de ontwerpen van de Galaxy Tab 7.7, 8.9 en 10.1 weliswaar sterk lijken op die van het oorspronkelijke ontwerp van de Apple-tablets, maar dat het voor geoefende kijkers toch te zien is dat het om een andere computer gaat. Het verschil zit hem vooral in de achterkant van de tablets, zegt Carr.
Bovendien schrijft hij: "De Galaxy Tabs hebben niet dezelfde extreme eenvoud als de iPad. Ze zijn niet net zo cool. De algemene indruk is anders."
In Nederland vond een rechter het verschil ook voldoende. De Galaxy Tab is wel verboden in de Verenigde Staten. Samsung en Apple bevechten elkaar in zeker tien landen. Apple stelt dat Samsung het ontwerp van de iPad slaafs kopieert.
Samsung beschuldigt Apple van het niet betalen voor patenten van de Zuid-Koreaanse fabrikant omtrent de draadloze techniek 3G. Een Nederlandse rechter bepaalde op 20 juni dat Apple Samsung hiervoor alsnog een vergoeding moet overmaken.
Dat heb ik pas vier keer gedaan, maar hij is nu al onderweg/ al afgeleverd en aan Track & Trace doen ze ook niet ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon bellen dat ze 'm ergens anders moeten afleveren?
Daar wil ik niet eens naar kijken. Maar ik heb niks ondertekend, ik woon er niet eens meer, en toch zal ik uiteindelijk wel de lul zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat om deze winkel:
http://tweakers.net/shopreview/8240/it-become-one.html
Van de reviews van GLS word ik ook niet blij.
Verstandig. Volgens mij is het het beste om er van uit te gaan dat je dat geld gewoon kwijt bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wil ik niet eens naar kijken. Maar ik heb niks ondertekend, ik woon er niet eens meer, en toch zal ik uiteindelijk wel de lul zijn.
Duur jaar dit, trouwens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig. Volgens mij is het het beste om er van uit te gaan dat je dat geld gewoon kwijt bent.
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg tegenwoordig meldingen als ik geciteerd ben
Je kan altijd nog een nier verkopen.quote:
Lever kopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Je kan altijd nog een nier verkopen.
Wat is dezen?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Jullie waren okay
Wat voor een router heb je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:11 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren speelde ik een race spelletje op mijn ipad die ik dan via mijn apple tv 3 streamde op mijn tv. Maar ik had best veel haperingen en vertraging. Waar kan dat aan liggen en wat kan ik daar nog aan doen?
Dit is het iPad-topic. Ga ergens anders lopen spammen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Estolan het volgende:
iPhone 3GS 32gb zwart te koop: ¤150
[TK] iPhone 3GS 32gb Zwart Simlock Vrij
???quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is het iPad-topic. Ga ergens anders lopen spammen!
Wat leuk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:52 schreef __Saviour__ het volgende:
De Donald Duck is elke week als .cbr bestand te vinden online, zo lees ik hem ook in Bookman![]()
[ afbeelding ]
Is dat legaal/mag ik vragen hoe dat precies werkt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:52 schreef __Saviour__ het volgende:
De Donald Duck is elke week als .cbr bestand te vinden online, zo lees ik hem ook in Bookman![]()
[ afbeelding ]
Niet. Foto's kun je toevoegen door ze te knippen en plakken. Tekstbestanden en PDF'jes kun je mailen vanuit GoodReader.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:50 schreef mrPanerai het volgende:
Weet er iemand hoe je een bestand toevoegd als,je een mail beantwoord?
Nieuwe natuurlijk, ivm scherm. Duh.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:00 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Ik ga binnenkort een iPad halen. Nu zit ik te twijfelen tussen de iPad 2 en iPad 3 (new iPad). Prijsverschil is niet het probleem maar meer de verhalen die ik hoor over het verschil in gewicht en opladen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Bijvoorbeeld van iPad 2 naar iPad 3 en liever terug wilt naar de iPad 2. Of is de iPad 3 uiteindelijk toch echt veel beter dan de iPad 2 op de lange termijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |