En dan heb je zelf geen iPad...quote:(ben werkzaam bij een Apple Premium Reseller)
Oke dus als ik bij een Apple verkoper werk moet ik logischerwijs de iPod Shuffle, iPod Nano, iPod Touch, iPhone, iPad, iMa,c Macbook Pro, Macbook air Apple TV etc hebben?quote:
Wie appelen vaart, die appelen eet....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke dus als ik bij een Apple verkoper werk moet ik logischerwijs de iPod Shuffle, iPod Nano, iPod Touch, iPhone, iPad, iMa,c Macbook Pro, Macbook air Apple TV etc hebben?
Dat lijkt me anders een zeer logische manier van kiezen als je enkel kan kiezen uit prijzen die je niet nodig hebt of gaat gebruiken...quote:Op zondag 1 juli 2012 18:45 schreef Exorbitantes het volgende:
Je kiest je "prijs" naar hoeveel geld je ervoor kunt vangen middels een verkoop?
Serieus
Alle leuke en/of bruikbare spullen waren al weggekaapt en er lag voor de rest alleen maar klerezooi. En nou opbokkenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:45 schreef Exorbitantes het volgende:
Je kiest je "prijs" naar hoeveel geld je ervoor kunt vangen middels een verkoop?
Serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |