Erg hehquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan de oplaad duur van de iPad 3
Verschilt dat zo met de 2? Kan t me niet voorstellen. Die duurt ook uren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
70% meer accucapaciteit met dezelfde accu- en laadtechnologie: dat duurt heel wat langer ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Verschilt dat zo met de 2? Kan t me niet voorstellen. Die duurt ook uren.
Het is inderdaad een faal van Apple dat ze geen krachtigere lader hebben geleverd. Ik heb er zelf geen last van, want ik laad hem altijd overnight op, maar even snel wat sap in je iPad stoppen is niet echt een optie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
Bedenk goed hoeveel geheugen je denk nodig te hebben. Als je er veel muziek op gaat luisteren of films kijken is het misschien handig om dat wat uit te breiden. Gebruik je 'm vooral thuis dan kun je je muziek/films ook vanaf je computer of server streamen en heb je geen 32gig of groter nodig. Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipadquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef knoffel het volgende:
ik ben ook van plan om binnenkort een iPad aan te schaffen. zijn er nog tips of dingen waar ik specifiek op moet letten?
ik heb een iphone met internet abbo dus 3g is denk ik overbodig verder zal ik hem hoofdzakelijk gaan gebruiken voor colleges en entertainment denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedenk goed hoeveel geheugen je denk nodig te hebben. Als je er veel muziek op gaat luisteren of films kijken is het misschien handig om dat wat uit te breiden. Gebruik je 'm vooral thuis dan kun je je muziek/films ook vanaf je computer of server streamen en heb je geen 32gig of groter nodig. Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipad
Dat wordt toch niet door iedere provider ondersteund? Ik heb wel 3G op mijn iPad, en gebruik een dual sim (T-Mobile).quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipad
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet door iedere provider ondersteund? Ik heb wel 3G op mijn iPad, en gebruik een dual sim (T-Mobile).
Ben je weer helemaal de oude, oue?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.
Yt op de iPad zuigt gewoon ballen. Wen er maar aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Is er toevallig een manier om mijn YouTube aangeraden videos etc op de internationale YT te zetten? Die stomme YT app van de iPad toont alleen maar videos populair in Nederland
En Vodafone.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.
Zo vaak mogelijk laden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:40 schreef Stansfield het volgende:
Zijn er nog bepaalde dingen qua batterij die ik moet doen? Eerst helemaal op laden en eerste helemaal leeg maken voordat ik hem weer op laad of maakt dat allemaal niks uit?
http://www.apple.com/nl/batteries/ipad.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:40 schreef Stansfield het volgende:
Zijn er nog bepaalde dingen qua batterij die ik moet doen? Eerst helemaal op laden en eerste helemaal leeg maken voordat ik hem weer op laad of maakt dat allemaal niks uit?
Toen ik nog een android tablet had was dat inderdaad veel beter, videowallquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Yt op de iPad zuigt gewoon ballen. Wen er maar aan
Ik geloof dat tetheren op iphones wel vaak is geblokkeerd trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef knoffel het volgende:
[..]
ik heb een iphone met internet abbo dus 3g is denk ik overbodig verder zal ik hem hoofdzakelijk gaan gebruiken voor colleges en entertainment denk ik.
Vodafone kan gewoon, legaal. En die is, zie boven, kennelijk niet de enige.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik geloof dat tetheren op iphones wel vaak is geblokkeerd trouwens.
Net in de trein nog getethered met via m'n iPhone zodat ik met de iPad op internet kon, works like a charm.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik geloof dat tetheren op iphones wel vaak is geblokkeerd trouwens.
En dan zie je bij instellingen 'iPhone van Bart' en 'iPhone van Klaas'....quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Net in de trein nog getethered met via m'n iPhone zodat ik met de iPad op internet kon, works like a charm.
Mja, tetheren is niet superhandig en kost veel stroom. Als je vaak mobiel internet op je tablet hebt is een 3g versie wel handig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonde van het extra geld als je kan tetheren
Staat er ook in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef remlof het volgende:
Kassa: moeten providers persoonlijke hotspots, tethering, toestaan?
Dit is wel een aardig stukje over de tetheringpolicy van de mobiele providers, alleen al wel weer een beetje achterhaald omdat het nu bij Vodafone kennelijk wel mag.
'Slechts'. Jammer, klinkt niet als een goede deal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef beefcake het volgende:
Als ik bij instellingen mijn iPhone als hotspot wil instellen, krijg ik een melding dat ik naar de T-Mobile site moet. Daar moet je MyHotSpot activeren en dat kost mij slechts 15 euro per maand
Het is gewoon afzetterij. Mijn extra simkaartje kostte vijf euro geloof ik, en dat is dan eenmalig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Slechts'. Jammer, klinkt niet als een goede deal.
Volgens mij kan je ze gewoon bellen en eisen dat ze het aanzetten zonder ervoor te moeten betalen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef beefcake het volgende:
Als ik bij instellingen mijn iPhone als hotspot wil instellen, krijg ik een melding dat ik naar de T-Mobile site moet. Daar moet je MyHotSpot activeren en dat kost mij slechts 15 euro per maand
Edit: spuitelf, staat ook in de link van Kassa zie ik nu
Mooi. Maar ik heb gelukkig geen iPhone dus ook geen last van dat parasitaire gedrag van providers. Weet nog wel dat het in de iPhone van m'n vader standaard uitstond. Is de jouwe unbranded zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Net in de trein nog getethered met via m'n iPhone zodat ik met de iPad op internet kon, works like a charm.
Wat bedoel je met parasitair en met unbranded?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mooi. Maar ik heb gelukkig geen iPhone dus ook geen last van dat parasitaire gedrag van providers. Weet nog wel dat het in de iPhone van m'n vader standaard uitstond. Is de jouwe unbranded zeker?
Parasitair in de zin dat ze mensen willen dwingen twee data abonnementen af te nemen. Branded betekent dat het toestel afkomstig is van de provider zelf en dus toegerust op hun wensen (zoals het blokkeren van tetheren). Ik weet niet veel van iPhones maar zo werkt het met de meeste Android toestellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je met parasitair en met unbranded?
Ik snap nog niet wat je bedoelt. Remlof zegt toch juist dat hij met zijn iPhone prima kan tetheteren? (Ik ook, trouwens.)quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Parasitair in de zin dat ze mensen willen dwingen twee data abonnementen af te nemen. Branded betekent dat het toestel afkomstig is van de provider zelf en dus toegerust op hun wensen (zoals het blokkeren van tetheren). Ik weet niet veel van iPhones maar zo werkt het met de meeste Android toestellen.
jij hebt echt geen idee wat je zegt hequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Parasitair in de zin dat ze mensen willen dwingen twee data abonnementen af te nemen. Branded betekent dat het toestel afkomstig is van de provider zelf en dus toegerust op hun wensen (zoals het blokkeren van tetheren). Ik weet niet veel van iPhones maar zo werkt het met de meeste Android toestellen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee wat je zegt he
Precies. Daarom ga ik er vanuit dat die unbranded zij. Maar zoals ik al aangeef weet ik niet veel van iPhones en hoe providers daar mee omgaan. Misschien kan Catch22 het even voor mij ophelderen, want hij is de expert hier.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap nog niet wat je bedoelt. Remlof zegt toch juist dat hij met zijn iPhone prima kan tetheteren? (Ik ook, trouwens.)
Dan heb je gelukkig dus een unbranded toestel van je provider. Of hoe dat dan ook heet in iphone termen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Heb die van mij van een provider, maar die is gewoon simlock-vrij.
Over dat op toestellen soms, maar niet altijd(!), tetheren is geblokkeerd. En het is mijn assumptie dat providers dit doen om meer data abonnementen te verkopen voor laptops en tablets ed. We kwamen op het onderwerp nadat iemand vroeg waarop hij moest letten bij de aanschaf van een iPad. Het punt is dus dat je even moet opletten of je kunt tetheren met je telefoon.quote:
Volgens mij snap je er zelfs nog minder van dan ik. Best een kunst.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Thomas B. het volgende:
Maar zoals ik al aangeef weet ik niet veel van iPhones en hoe providers daar mee omgaan.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er zelfs nog minder van dan ik. Best een kunst.
Zeg dat dan gelijk ipv er zo vaag omheen te dwalenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Over dat op toestellen soms, maar niet altijd(!), tetheren is geblokkeerd. En het is mijn assumptie dat providers dit doen om meer data abonnementen te verkopen voor laptops en tablets ed. We kwamen op het onderwerp nadat iemand vroeg waarop hij moest letten bij de aanschaf van een iPad. Het punt is dus dat je even moet opletten of je kunt tetheren met je telefoon.
Zo ingewikkeld is het toch niet?
Ik kan het eigenlijk wel volgen, maar na een paar van zulke reactie's begon ik weer te twijfelen, alleen legt niemand uit wat er dan allemaal niet klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er zelfs nog minder van dan ik. Best een kunst.
Dat zei ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:56 schreef Catch22- het volgende:
het is heel simpel
Je provider kán via het netwerk providerinstellingen in je iPhone zetten. Dit kán inhouden dat je niet kan tetheren.
Dank. Dat moest ik even weten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Branded iPhones bestaan niet. Een iPhone is een iPhone is een iPhone, onafhankelijk van waar je hem koopt. Aan de hand van SIM kan een provider providerinstellingen in een iPhone aanpassen.
Een iPhone kan hoogstens een simlock hebben, maar voor zover ik weet worden in Nederland tegenwoordig alle iPhones simlockvrij verkocht.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef Klonk het volgende:
Komt hopelijk nog wel ik ben allang blij met de sync van mijn bookmarks
idd, maar ik ben echt zo blij als een kindquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Is als je je aanmeldt, zeker.
Hmmm, laat maar dan. Ik ben trouwens best tevreden over Safari.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaaf, maar Chrome op iOS loopt wel tegen een aantal beperkingen op als gevolg van het strikte Applebeleid
http://thenextweb.com/app(...)sy-of-chrome-on-ios/
Traag doordat hij geen gebruik mag/kan maken van nitro. Daardoor is Safari 2x zo snel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:10 schreef Klonk het volgende:
Fucking geniale browser
Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het gebruik van safari, de andere browsers voor de iPad waren allemaal wel aardig maar dit is toch een hele nieuwe categorie...
Zover ik weet is dat 30 cent per MB, en is een gewoon abbo heel wat minder...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn volgens mij ook prepaidkaartjes tegenwoordig.
Ik heb zo'n ding bij mijn iPad (HI) maar dat is reteduur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn volgens mij ook prepaidkaartjes tegenwoordig.
Gewoon de goedkoopste abbo nemen bij T-Mobile. iPad voor 480 euro en 2 jaar een tientje per maand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:33 schreef Norrage het volgende:
Vraagje: mijn moeder heeft een iPad gekocht, met 3G. Nu is de vraag, welk abonnement voor 3G moet ze nemen?het 3G is vooral voor gebruik in vakantiehuis dus hoeft niet veel te zijn, en het schijnt dat er abos bestaan die je per maand san of uit kan zetten?
En hoeveel MB is een beetje normaal?
Mijn moeder beweerde dat het (bij KPN geloof ik) mogelijk was om elke maand je abbo stop te zetten. En dan voor 10 euro per maand ter plekke het abbo voor de hele maand aan te zetten? Ik ging ervan uit dat ze het verkeerd begrepen hadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste abbo nemen bij T-Mobile. iPad voor 480 euro en 2 jaar een tientje per maand.
Heb je ze gekocht via de Apple store?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:24 schreef Vicky het volgende:
hoe krijg ik e-books op mijn ipad??
ik krijg het niet voor elkaar via itunes..
nee gekregen via de mailquote:Op zondag 1 juli 2012 15:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ze gekocht via de Apple store?
Hou start en home eens ingedrukt tot het Apple logo verschijnt en probeer t dan nog eensquote:Op zondag 1 juli 2012 15:30 schreef Norrage het volgende:
Bah download ik, voor 2.39, Angry Birds voor mijn moeder....doet dat ding het nietcrasht elke keer bij het startscherm...iemand bekend hoe dit op te lossen?
Dacht dat ik dat gedaan had, maar kennelijk niet. Nu doet ie het inderdaad. Dankquote:Op zondag 1 juli 2012 15:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hou start en home eens ingedrukt tot het Apple logo verschijnt en probeer t dan nog eens
In de email op de ebook klikken en dan Open inquote:
't Is dat je hem gewonnen hebt, maar zijn er serieus mensen die 105 euro uitgeven aan een iPad hoes?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:24 schreef no1uknow het volgende:
spam: [TK] Beyzacases Thinvelope Black (iPad 2 + new)
Screenshots trekken me niet bepaald.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Klonk het volgende:
Als je een iPad hebt en je hebt airmail niet op je iPad staan dan ben je gek
Echt een van de leukste, meest relaxte games die je voor je iPad kunt krijgen, beetje vliegen, dingen oppikken en bezorgen maar ook verborgen items vinden en racen met je vliegtuig, echt erg leuk, ook als je geen 12 meer bent
Ik vind MyPad wel oke, maar geen van de apps echt ideaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk een goed alternatief voor de facebook app? Ik gebruik mijn ipad maar mijn vriendin ook. Bij twitter kan je echfon als alternatief gebruiken. Maar is er ook zoiets voor facebook? Dus dat je niet 1 app hebt en steeds moet uitloggen maar gewoon 2 verschillende apps.
Bij Twitter kun je ook gewoon Tweetbot gebruiken, die én geniaal werkt, én meerdere accounts ondersteunt.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk een goed alternatief voor de facebook app? Ik gebruik mijn ipad maar mijn vriendin ook. Bij twitter kan je echfon als alternatief gebruiken. Maar is er ook zoiets voor facebook? Dus dat je niet 1 app hebt en steeds moet uitloggen maar gewoon 2 verschillende apps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |