Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Waarom is datquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef Szura het volgende:
Infostrada Sports NL@InfostradaNL
Arantxa Rus na winst op Stosur (5) en Clijsters (2) RG 2011, 2e Nederlandse na Betty Stöve (WIM 77) die 2 top 5 seeds verslaat op GrandSlams
Mhua, als Aran tegen Shappie, Sereentje of Azarenka moet op gras, geef ik haar echt nul kans. Tegen een fitte Clijsters idem.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef Syntix het volgende:
Vrouwentennisdamn! Iedereen kan van iedereen winnen bij de vrouwen (wat het wel leuk maakt), maar waarom dan uberhaupt nog een ranking of denken dat je iets kan voorspellen op basis van ranking?
Heeft Rus al een relatie?
Morita of een chinees die 30e geplaatst is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef qwerty-nl het volgende:
Tegen wie moet Arantxa in de 3e ronde?
Morita of Peng.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef qwerty-nl het volgende:
Tegen wie moet Arantxa in de 3e ronde?
Ook een ergernis van mij. ArantSKa is ook totale onzin, het is een X, een IKS dus, dus "KS" en zeker niet "SK". Hoe moeilijk is dat??quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Mani89 het volgende:
En ik blijf haar gewoon Arantsja noemen, Arantska klinkt nergens naar.
Peng is op gras wel prima. Vorig jaar 4e ronde, 2x eerder al 3e ronde. Speelt dubbelhandig aan beide kanten. Morita niet veel bijzonders.quote:
Wat een triestheid.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef biertapper het volgende:
http://mariortvl.tumblr.com/post/25999607993/giel-beelen-3fm-belde-vanmorgen-met-arantxa-rus
Giel beelen belt met arantxa en kiki!
Want? Jij zon suffe 3fm hater zonder reden?quote:
Zie OP. Maar het regent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef kevinoz het volgende:
Streams? Iemand met een goede live stream? Please? (A)
Compleet belachelijk inderdaad. Op Roland Garros heb ik Nederlandse commentatoren haar Arantska, Arangtsa en Aranksa horen noemen. Volgens mij is Theo Bakker van Sport1 de enige die het wel correct doet. Gelukkig weet Rus zelf wel hoe het hoort:quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef cap het volgende:
[..]
Ook een ergernis van mij. ArantSKa is ook totale onzin, het is een X, een IKS dus, dus "KS" en zeker niet "SK". Hoe moeilijk is dat??
Maar inderdaad, Arantxa is een Spaanse naam, en die X spreek je gewoon uit als het Spaanse "ch" oftewel fonetisch "sj".
15 jaar geleden wisten ze dat nog gewoon, toen spraken ze Arantxa Sanchez Vicario netjes uit met een "sj".
Haha ja dat snap ik, maar ga er niet vanuit dat het de komende 1 1/2 week gaat regenen.quote:
Heel fijn dat ze het zelf goed uitspreekt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Compleet belachelijk inderdaad. Op Roland Garros heb ik Nederlandse commentatoren haar Arantska, Arangtsa en Aranksa horen noemen. Volgens mij is Theo Bakker van Sport1 de enige die het wel correct doet. Gelukkig weet Rus zelf wel hoe het hoort:
God, als mensen hun kinderen Arantxa noemen in Nederland weet niemand hoe je het moet uitspreken. Kans dat de ouders het Arantsja, als in het Spaans, bedoelden maar wie weet ook Arantska, want ze vonden het wel een mooi staande naam maar spreken het wel Nederlands uit, je weet het echt niet tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef cap het volgende:
[..]
Heel fijn dat ze het zelf goed uitspreekt.![]()
Beter nog, de interviewer in dat filmpje (ex-tennisser Jacco Eltingh, kwartfinale Wimbledon 1995!) spreekt haar naam ook goed uit. ArantSJA!
Dat zo'n commentaarmuts als Marcella Mesker continu zit te zeuren over ArantSKA... vreselijk toch, dan ben je zelf ex-tennisser en nog wel in een tijd dat Arantxa Sánchez Vicario haar debuut maakte en de commentatoren het allemaal nog wel goed uitspraken...
Maar leg me dan eens uit waarom je ArantXa als ArantSKa uitspreekt in t Nederlands? Wie spreekt een iks als "sk" uit? Ik ken geen woord in het Nederlands of enige andere taal waarbij dat zo is. Uit het filmpje hierboven is in ieder geval duidelijk dat Arantsja zelluf ook gewoon Arantsja zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
God, als mensen hun kinderen Arantxa noemen in Nederland weet niemand hoe je het moet uitspreken. Kans dat de ouders het Arantsja, als in het Spaans, bedoelden maar wie weet ook Arantska, want ze vonden het wel een mooi staande naam maar spreken het wel Nederlands uit, je weet het echt niet tegenwoordig.
Wat een gezeik echt.
Xavier spreek je toch ook niet uit als Sjavier, maar Ksavier?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef cap het volgende:
[..]
Maar leg me dan eens uit waarom je ArantXa als ArantSKa uitspreekt in t Nederlands? Wie spreekt een iks als "sk" uit? Ik ken geen woord in het Nederlands of enige andere taal waarbij dat zo is. Uit het filmpje hierboven is in ieder geval duidelijk dat Arantsja zelluf ook gewoon Arantsja zegt.
Omdat ntks geen Nederlandse klank is en ntsk makkelijker uit te spreken is, gok ik. X komt sowieso nauwelijks voor in het Nederlands, en (praktisch) nooit na een medeklinker. Prima als je je kind een exotische naam wil geven, maar dan wordt hij vaak niet goed wordt uitgesproken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef cap het volgende:
[..]
Maar leg me dan eens uit waarom je ArantXa als ArantSKa uitspreekt in t Nederlands? Wie spreekt een iks als "sk" uit? Ik ken geen woord in het Nederlands of enige andere taal waarbij dat zo is. Uit het filmpje hierboven is in ieder geval duidelijk dat Arantsja zelluf ook gewoon Arantsja zegt.
Precies, maar dat betekent niet dat dat automatisch gebeurd als je kind een exotische naam geeft en laten we daar alsjeblieft niet moeilijk over doen.quote:Maar goed, vind dit toch een non-discussie. Iedereen mag lekker zelf bepalen hoe hij/zij wil dat de naam van hun kind wordt uitgesproken of dat hun eigen naam wordt uitgesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rus.
Dat ben ik met je eens, dat de gemiddelde Nederlander het niet vanzelf goed uitspreekt kan ik best begrijpen. Probeer je het wel, op zijn Nederlands, dan struikel je waarschijnlijk over je eigen tong.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Precies, maar dat betekent niet dat dat automatisch gebeurd als je kind een exotische naam geeft en laten we daar alsjeblieft niet moeilijk over doen.
Agh, ze falen sowieso in het uitspreken van tennisnamen, dus dat het landgenoten zijn waar dat eveneens misgaat verbaast me niks.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef cap het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, dat de gemiddelde Nederlander het niet vanzelf goed uitspreekt kan ik best begrijpen. Probeer je het wel, op zijn Nederlands, dan struikel je waarschijnlijk over je eigen tong.
Maar goed, ik had het over TV commentatoren. Ik vind dat je er best wat van mag zeggen als iemand die beroepshalve commentaar geeft op TV ten overstaan van half Nederland een naam van een landgenoot fout uitspreekt, en dat ook stug maandenlang volhoudt.
Vind het wel opvallend dat ze in het filmpje Ras zegt (denk ik).quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ach, ook de umpire weet het niet. Rus wordt als Rouze of als het Engelse Ruse door de helft, Aran kan het niet zoveel schelen, lijkt het.
Dus ze hadden hem niet moeten onderbreken of niet moeten hervatten? Serieus, wedstrijden kantelen zo vaak na een regenonderbreking, gaan we nu serieus het dak de schuld geven, omdat er gespeeld kan wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:12 schreef wimderon het volgende:
Cool man, zo'n dak.
De wedstrijd die bezig is interesseert niemand en is ook nog eens volledig gekanteld is door het sluiten van het dak.
Ach, wimmers moet eens in de zoveel tijd weer zijn afkeer voor een dag uitspreken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus ze hadden hem niet moeten onderbreken of niet moeten hervatten? Serieus, wedstrijden kantelen zo vaak na een regenonderbreking, gaan we nu serieus het dak de schuld geven, omdat er gespeeld kan wordenzodat we bovendien sneller kunnen beginnen aan de toffe wedstrijd
Ik vind een dak op een outdoortoernooi vanaf het eerste moment al helemaal niets. Buiten dat het alleen de commercie dient zijn de omstandigheden gewoon significant anders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus ze hadden hem niet moeten onderbreken of niet moeten hervatten? Serieus, wedstrijden kantelen zo vaak na een regenonderbreking, gaan we nu serieus het dak de schuld geven, omdat er gespeeld kan wordenzodat we bovendien sneller kunnen beginnen aan de toffe wedstrijd
Daar hebben we wat aanquote:Wimbledon@Wimbledon
We've got a rain update - expected to continue for a while but we're hoping for more play before the end of the day
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.htmlquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Szura het volgende:
Overigens lees ik op Sporza dat de match van Malisse al is uitgesteld, kan zo nog nergens een overzicht vinden van de rest van opgeschoven partijen.
Dat hebben ze zeker net neer gezet want heb 10 minuten geleden nog gekekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef BobW het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.html
Hier staan bij een paar wedstrijden cancelled.
Onder andere Haase/Nieminen vs Bryan/Bryan
Ja, graag.quote:
Wat dan? Ze ziet er in elk geval leuk(er) uit vind ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef cap het volgende:
Paszek heeft in ieder geval 2 dingen voor op Woz
ze moet nog een GS winnen dit jaarquote:
Hadden jij en Tim nou die weddenschap?quote:
uh jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hadden jij en Tim nou die weddenschap?
Balen man, sorry van je kratjequote:
Mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:17 schreef CoolStoryBro het volgende:
Omg die Wozniacki is echt wank, hoe zij ooit 1 heeft gestaan is mij een raadsel.
Nee, eerst nog een andere damespartij: Hlavackova-Clijsters.quote:
ja, een paar punten. Langer kan ze dat tempo zelf niet bijhouden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Als Woz gewoon wat aanvallender speelt, was ze duidelijk de betere. Dat zag je toen Paszek voor de match serveerde.
Hey, dat is traditie hequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat ze overwegen om op de Middle Sunday te spelen want er valt nu toch een halve speeldag af.
quote:
Ik kijk al uit naar de persconferentie.quote:
Dat ze op RG tegen die umpire iets zei als "Did you go to school?" vond ik helemaal het toppunt, met die domme uitstraling van d'r.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef luckass het volgende:
[..]
En dat vindt dan dat ze te weinig verdient. Domme muts.
Als ik het me goed herinner zijn de meeste umpires geschoold in iets als rechten of iets dergelijks, zelfs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ze op RG tegen die umpire iets zei als "Did you go to school?" vond ik helemaal het toppunt, met die domme uitstraling van d'r.
Zij heeft misschien alleen de lagere school met succes afgerond.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner zijn de meeste umpires geschoold in iets als rechten of iets dergelijks, zelfs.
Omdat ze de rechten niet hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef Anonymousz het volgende:
waarom zendt eurosport wimbledon niet uit?
quote:
Heb je geen BCC?quote:
quote:
Het was mijn grap in dit geval (BCCquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik vind Federer-fan grappen het leukst als zo om Federer-fan gemaakt worden.
quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden ze Djokovic nog de baan op laten gaan straks? Neem aan van niet maar ik vind het wel een gemiste kans. Met een beetje geluk is die partij van Clijsters binnen tien minuten afgelopen.
In welk opzicht?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:34 schreef mitt het volgende:
Toch blijf ik er ook bij dat zo'n dak competitievervalsing is.
Hij begint vaak een zin en ergens halverwege maakt hij er opeens iets anders van. Dan haalt hij bijvoorbeeld twee uitdrukkingen door elkaar.quote:
Jan is een heldquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij begint vaak een zin en ergens halverwege maakt hij er opeens iets anders van. Dan haalt hij bijvoorbeeld twee uitdrukkingen door elkaar.
Ja, ik vind hem ook goed.quote:
Voetbal. Tennis livescores in de gaten houden als er verrassingen zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook goed.![]()
Djokovic begonnen. Maar Spanje-Portugal is ook bezig. Wat moet ik nu weer doen.
Zit wat in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Voetbal. Tennis livescores in de gaten houden als er verrassingen zijn.
Hmm, da's ook geen onaardige.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tennis. Voetbal livescores in de gaten houden als er gescoord wordt.
[...]
Heb jij die wedstrijd in Morsecode ontvangen?quote:
*4-1quote:
Goed voor Rus toch ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef Szura het volgende:
GSM Almagro, Youzhny zal zo volgen
Na Li gebroken en uitgeschakeld
Dat schema van Aran komt echt HE-LE-MAAL open te liggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef Szura het volgende:
GSM Almagro, Youzhny zal zo volgen
Na Li gebroken en uitgeschakeld
Eerst maar eens Peng verslaan, daarna tref je Kirilenko/Cirstea in plaats van Li. Maar daar heb je ook niet zomaar van gewonnen. Vorig verloor ze nog dik van Kirilenko in Parijs.quote:
Maar je TV wel dus? Of is het een rare grap?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
Fijn, Ziggo ligt hier plat.Gelukkig heb ik geen internet van Ziggo want anders kon ik helemaal niks.
Whut?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:
Nog niet gezegd hier maar:
Fucking Goatmila in de 3e ronde van Wimbledon![]()
Haha die moest ik op Google opzoeken hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:
Nog niet gezegd hier maar:
Fucking Goatmila in de 3e ronde van Wimbledon![]()
Maar wel gevonden dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha die moest ik op Google opzoeken hoor
Zoekt op Goatmila en u zult vindenquote:
Ja, eerste hit meteenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel gevonden dus
[..]
Zoekt op Goatmila en u zult vinden
M'n tv ligt inderdaad plat. Was serieus; sorry, had ik er even bij moeten zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar je TV wel dus? Of is het een rare grap?
Wilde je eindelijk een flatscreen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
M'n tv ligt inderdaad plat. Was serieus; sorry, had ik er even bij moeten zeggen.
Goatmila? Geen idee, bijnaam die ik bij haar al jaren tegenkom op Tennisforum. Wie dat verzonnen heeft, mag Joost weten.quote:
Heb ik al.quote:
Uurtje tijdsverschil he, maar zo lang zijn ze nog niet doorgegaan nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef luckass het volgende:
Ze spelen wel lang door zeg. Ik vind het hier al aardig donker.
Mahut kan dadelijk weer in gaan pakken zonder dat z'n wedstrijd is afgelopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef luckass het volgende:
Ze spelen wel lang door zeg. Ik vind het hier al aardig donker.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
Even offtopic voor wie het interesseert: Van Marwijk stopt als bondscoach.
Hoe lang gaan ze nog door bij Djokovic?
Klopt, is een tv-baan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef luckass het volgende:
Kiki op baan 17 als 2e (na Nishikori). Dat is een TV-baan toch? (Rus speelde daar haar eerste ronde)
Ah ja, want in elke tijdzone gaat de zon op precies hetzelfde moment onder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uurtje tijdsverschil he, maar zo lang zijn ze nog niet doorgegaan nee.
2e partij op centre court na Williams, dat zal dus ergens tussen half 3 en 3 lokale tijd zijn denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef Maravilla het volgende:
Wat is de verwachte tijd dat Murray speelt vanmiddag?
Lijkt me van nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef zeebeschuit het volgende:
Weet iemand of rus morgen op centrecourt speelt? Heb kaarten voor morgen en wil haar live zien.
kleine kans, ongeplaatste tegen de 30e geplaatste, zal wel een van de kleinere tv-banen wordenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef zeebeschuit het volgende:
Weet iemand of rus morgen op centrecourt speelt? Heb kaarten voor morgen en wil haar live zien.
Ik zou uitgaan van 15.45 uur.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef Maravilla het volgende:
Wat is de verwachte tijd dat Murray speelt vanmiddag?
Ik vermoed dat ze tegen een willekeurig goeie grasspeelster er af gaat, ze had eigenlijk al moeten verliezen van Woz, maar die besloot weer te junkballen op een gegeven momentquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Rosario het volgende:
Wat vinden jullie van Paszek? Ik heb haar op Eastbourne zien spelen en vond het echt heerlijk om naar te kijken, erg aanvallend en ze slaat mooie winners. Goed, ze won gisteren dan wel van Wozniacki, maar ze heeft dus ook al eens Bartoli en Kerber verslagen dus ik denk dat ze wel eens heel ver kan gaan komen.
Aha, ik heb de wedstrijd van gisteren niet gezien maar naar ik meen had ze andermaal weer wat matchballen overleefd. Dus mentaal wel sterk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze tegen een willekeurig goeie grasspeelster er af gaat, z e had eigenlijk al moeten verliezen van Woz, maar die besloot weer te junkballen op een gegeven moment.
Achja, op een van die matchpoints sloeg ze een bal heel dicht tegen de lijn aan, voor hetzelfde geld valt die uit en ligt ze er gewoon uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Aha, ik heb de wedstrijd van gisteren niet gezien maar naar ik meen had ze andermaal weer wat matchballen overleefd. Dus mentaal wel sterk.
Maar Wozniacki is natuurlijk één van de grootste faalhazen die het tennis rijk is inderdaad.
Ja, maar dat geldt voor heel veel ballen met tennis. Je moet ook een beetje met durf spelen, anders kom je niet altijd ergens. Ik vond dat in Eastbourne juist wel vet aan Paszek, die nam echt onwijs veel risico en sloeg dan uitstekende winners.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Achja, op een van die matchpoints sloeg ze een bal heel dicht tegen de lijn aan, voor hetzelfde geld valt die uit en ligt ze er gewoon uit.
Ik vind 'r wel leuk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Rosario het volgende:
Wat vinden jullie van Paszek? Ik heb haar op Eastbourne zien spelen en vond het echt heerlijk om naar te kijken, erg aanvallend en ze slaat mooie winners. Goed, ze won gisteren dan wel van Wozniacki, maar ze heeft dus ook al eens Bartoli en Kerber verslagen dus ik denk dat ze wel eens heel ver kan gaan komen.
Bedankt. Hopelijk kan ik daar dan op. Ze heeft toch wel goede kansen. Als ze tegen stosur kan winnen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:20 schreef svk1985 het volgende:
[..]
kleine kans, ongeplaatste tegen de 30e geplaatste, zal wel een van de kleinere tv-banen worden
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:22 schreef Salamando het volgende:
Die Keothebfhebvehvebhavong kan er echt niks van.
Kleine typfout, kan gebeuren.quote:
Op zich niets aan de hand. Vorige ronde verloor hij ook de eerste set.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef Reya het volgende:
Goffin verliest op een wat jammerlijke manier de eerste set.
Nu wordt hij in de verkeerde context gebruikt...quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:28 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Op zich niets aan de hand. Vorige ronde verloor hij ook de eerste set.
zie match statistics, max 110mph, dus nog geen 180kmh (al haal ik dat ook niet)quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef qwerty-nl het volgende:
Hoe hard slaat sharapova die ballen tijdens de serves?
Wat is het gemiddelde bij de vrouwen en mannen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:24 schreef svk1985 het volgende:
[..]
zie match statistics, max 110mph, dus nog geen 180kmh (al haal ik dat ook niet)
Omdat "op zich(zelf) niets aan de hand" volgens mij een soort running gag is geworden die wordt gebruikt als er überhaupt niets aan de hand is, bijvoorbeeld als iemand net zijn of haar eerste servicegame heeft gewonnen.quote:
Wat een faalactie zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Na 3 sets geeft de umpire aan dat Goffin zijn shirt te veel kleur heeft.![]()
[...]
gemiddeld halen de mannen de 200(+) denk ik, vrouwen durf ik niet te zeggen, schat gemiddeld 160-170quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde bij de vrouwen en mannen?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
Aranrx rus is echt verwoestend aantrekkelijk.. Marja das mijn smaak
Verwoestend?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
Aranrx rus is echt verwoestend aantrekkelijk.. Marja das mijn smaak
Hmm, wordt zo te zien wel eerder.quote:
Da fuckquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Na 3 sets geeft de umpire aan dat Goffin zijn shirt te veel kleur heeft.![]()
Goffin stopt de onderkant in zijn broek en vraagt vervolgens of hij zijn witte polsbandje mag vervangen met een witte.
Zo jammer dat je de bal niet kunt zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef biertapper het volgende:
http://www.sportlemon.tv/v-4/2/6/v-420690.html
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:38 schreef Szura het volgende:
Misa, die zuigt de lakens door je reet naar binnen volgens mij.
Foutje van mij, blijkbaar veranderde hij zijn shirt ergens eerder in de wedstrijd. Wel minstens meer dan een set het shirt aangehad.quote:
Dat bedoel ik! Er was toch ook niets aan de hand?? :pquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat "op zich(zelf) niets aan de hand" volgens mij een soort running gag is geworden die wordt gebruikt als er überhaupt niets aan de hand is, bijvoorbeeld als iemand net zijn of haar eerste servicegame heeft gewonnen.
Niet fijn neequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die nieuwe website van Wimbledon.
Niks vergeleken met de app van RG. Die slaat allesquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die nieuwe website van Wimbledon.
In vergelijking met deze nieuwe van Wimbledon is die van RG geweldig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niks vergeleken met de app van RG. Die slaat alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |