Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
BBC2quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:05 schreef Szura het volgende:
Kubot heeft ietsje meer moeite om het af te maken tegen Ito
GSM Lisicki 8-6
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:04 schreef TheArt het volgende:
Errani had MP toen het gisteren afgebroken werd. Vandaag slaat Vandeweghe een DF en dus heeft Errani zonder een bal te slaan de volgende ronde bereikt
Meltdown? Ik snap dat niet hè. Dit heeft niets met Aran te maken, maar alles met Stosur. Het zijn bijna allemaal punten waarin Stosur dicteert en amper fouten maakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef DeeBee het volgende:
Meltdown bij Rus atm...
Lijkt een beetje op die bagel op RG... Nu 'gelukkig' in de 2e set...
Zo speelde Stosur bij vlagen ook tegen Errani in Parijs, maar ze kon dat niet volhouden en ging veel te veel fouten maken. Zal nu wel weer gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef TheArt het volgende:
Tempo wat Stosur nu aan de dag legt, is ook wel bizar. Alles valt nu opeens net aan de goede kant van de lijn binnen. Zelfs mishits vallen in.
Klopt hoor. Het kan zomaar voorbij zijn straks en dan slaat ze opeens 10 UE's op rij. Stosur is de wisselvalligheid zelve.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo speelde Stosur bij vlagen ook tegen Errani in Parijs, maar ze kon dat niet volhouden en ging veel te veel fouten maken. Zal nu wel weer gebeuren.
Hoop hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo speelde Stosur bij vlagen ook tegen Errani in Parijs, maar ze kon dat niet volhouden en ging veel te veel fouten maken. Zal nu wel weer gebeuren.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mandy Minella zit er ook nog in (L)
Mandyquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel heel makkelijk... Rus slaat de laatste 2 games ook 3 ballen in het net en mishits... Tuurlijk speelt Stosur goed, maar het lijkt momenteel even nergens naar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meltdown? Ik snap dat niet hè. Dit heeft niets met Aran te maken, maar alles met Stosur. Het zijn bijna allemaal punten waarin Stosur dicteert en amper fouten maakt.
Ik ben fanquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral de laatste 2 games van die set. Daarvoor speelde Stosur echt bijna foutloos.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel makkelijk... Rus slaat de laatste 2 games ook 3 ballen in het net en mishits... Tuurlijk speelt Stosur goed, maar het lijkt momenteel even nergens naar.
Als je nog enige ondergrens houdt dan win je wel een paar punten, Stosur wint er nu 20 van de laatste 25 of zo... En deze game was zeker ook zo 'goed' van Stosur met die UE's van Rus... Al klopt het dat d'r 5 UE's vooral nu in de laatste games waren en ze daarvoor nog wel iets beter speelde...
En prompt staat Mayer op *5-4quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:12 schreef Reya het volgende:
Mayer-Petzschner heeft alles in zich om een epische partij te worden.
En Melzer had 3 MPsquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Szura het volgende:
Melzer - Wawa was afgebroken in de vijfde set op *5-4 deuce, Wawa breakt nu gelijk terug![]()
Niet zo haten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:26 schreef Mani89 het volgende:
6-0 zou wel een heerlijke WTA uitslag opleveren.
Kopie van toen tegen tsongaquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef Szura het volgende:
Wawa zaadbal
Nu zelf weer gebroken en Melzer serveert andermaal voor de match op *7-6
quote:
Beetje net als tegen Tsonga op RGquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef Szura het volgende:
Wawa zaadbal
Nu zelf weer gebroken en Melzer serveert andermaal voor de match op *7-6
Nee, ik snap ook wel dat ik bevooroordeeld ben, maar toch. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Nederlandse commentatoren bij een wedstrijd van Rus of Haase.quote:
Tsja, met netbal komt ze op 3-0...quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk en dan valt die bal ook nog eens dood.
Ik had het vooral over die game. Paar mishits, dan kon dat er ook wel bij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tsja, met netbal komt ze op 3-0...
Kom op Rus, nu aanhaken weer!
RUs kwam met een netbal op 3-0 en nu Stosur met geluk op 3-2.quote:
Ja ik zag het in de herhaling iddquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was geen misser hoor. Bal viel gewoon dood. De baan is daar ook behoorlijk afgetrapt.
Ninja-edit!quote:
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RUs kwam met een netbal op 3-0 en nu Stosur met geluk op 3-2.
Dit is gewoon Stosur kennenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef Rosario het volgende:
Jaaaaaa. Morthill is een goede voorspeller.
In dit geval zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit is gewoon Stosur kennen(bovendien, zeg bij WTA dat de wedstrijd gaat kantelen en je hebt vrij vaak gelijk)
Logisch, anders maakt ze zelf wel de foutquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
Stoser zit te wachten op de fout van Rus.
En maak dan zelf de foutquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
Stoser zit te wachten op de fout van Rus.
nietquote:
quote:
Dit.quote:
quote:
Sport1quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef kevinoz het volgende:
Zend geen enkele nederlandse zender iets live uit?
Sport1quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef kevinoz het volgende:
Zend geen enkele nederlandse zender iets live uit?
Ik heb het voorspeld op 40-15quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef TheRulingEagle het volgende:
Vanaf nu gaat Rus elk punt winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |