Yep, uiteraard, hij zal wel moetenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij zal zich toch sowieso wel aanpassen aan het materiaal dat hij uiteindelijk ter beschikking heeft. Maar de assists van Mertens (?) en Narsingh zijn in elk team een dodelijk wapen.
Ik hoop dat Advocaat streng genoeg is om dat voor elkaar te krijgen. Die kleine Dries aan de zijkant houden en die ballen in de 16 pompen. Sporadisch tegen een tegenstander die dat toelaat mag hij w.m.b. zo hier en daar eens gaan pingelen en schieten, maar assists is wat hij moet geven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij zal zich toch sowieso wel aanpassen aan het materiaal dat hij uiteindelijk ter beschikking heeft. Maar de assists van Mertens (?) en Narsingh zijn in elk team een dodelijk wapen.
Lens scoort voor een spits te weinig en is voor een vleugelaanvaller veel te weinig gevaarlijk met te weinig voorzetten......quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij weggaat, heeft laatste paar wedstrijden wel goed gespeeld.
Uiteindelijk zou dat de beste oplossing zijn voor beide.
Locadia en Betancourtquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef Typisch het volgende:
Als ze Lens verkopen hebben jullie toch alleen Matavz voor in de spits? Wat als hij geblesseerd raakt?
Locadia heeft een prima seizoen bij jong PSV achter de rug, dan is het tijd om door te stromen en volgens Brands waren beiden goed genoeg en moeten nu aansluiten bij de selectie. Maar Lens was ook niet echt een spits vond ik..... misschien is er ergens nog een type Vennegoor te vinden als back up en breekijzer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jeugd?!![]()
![]()
Gewaagd.
Nee sorry beetje flauw, maar zijn die er al klaar voor?
Die dikke Rus van Ajax.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Locadia heeft een prima seizoen bij jong PSV achter de rug, dan is het tijd om door te stromen en volgens Brands waren beiden goed genoeg en moeten nu aansluiten bij de selectie. Maar Lens was ook niet echt een spits vond ik..... misschien is er ergens nog een type Vennegoor te vinden als back up en breekijzer.
quote:
Dat zou een prestatie zijn, het nog slechter doen dan Vennegoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lach maar, toch zal hij het niet slechter doen dan Jan VoH afgelopen jaar.
Er waren ook 0 verwachtingen van Lange Jan, dus dat is ook een slecht referentiekader.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lach maar, toch zal hij het niet slechter doen dan Jan VoH afgelopen jaar.
die kerel was echt niet slecht. Het was alleen een norse brede Rus met de naam Bulykin. Dan verwacht je de lompste voetballer die je maar kan bedenken, maar op zich was hij niet verkeerd in het meevoetballen.quote:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ie-jeugdtalenten.htmquote:Contract voor drie jeugdtalenten
28 juni 2012 17:30
PSV heeft donderdag drie jeugdige talenten vastgelegd. Het gaat om Rik Schouw (21), Dennis Dengering (19) en Rai Vloet (17). In het Philips Stadion tekenden zij samen met technisch manager Marcel Brands ieder een contract. Voor Dengering is het zijn tweede contract, voor Europees kampioen onder 17 jaar Vloet is het zijn eerste verbintenis. Schouw komt over van Ajax.
Een 21-jarige overnemen van Ajax... daar heb ik wel mijn twijfels over.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ie-jeugdtalenten.htm
Hij speelde daar op amateurbasis, kan je nagaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een 21-jarige overnemen van Ajax... daar heb ik wel mijn twijfels over.
Op die leeftijd had hij al doorgebroken moeten zijn in Amsterdam.
Boussoufa, Lens, Elia, Amrabat moesten daar ook weg en werden later toppers in de Eredivisie en Belgie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een 21-jarige overnemen van Ajax... daar heb ik wel mijn twijfels over.
Op die leeftijd had hij al doorgebroken moeten zijn in Amsterdam.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boussoufa moest daar ook weg en werd later een topper in Belgie.
Iemand die bij Almere City al niet goed genoeg werd bevonden lijkt me sterk dat dat ineens een topper gaat worden maar ik laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boussoufa, Lens, Elia, Amrabat moesten daar ook weg en werden later toppers in de Eredivisie en Belgie.
af en toe zijn er verrassingen maar ik heb er weinig vertrouwen in, maargoed veel kost hij niet en Brands zal er wel wat in zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Iemand die bij Almere City al niet goed genoeg werd bevonden lijkt me sterk dat dat ineens een topper gaat worden maar ik laat me graag verrassen.
Tsja, Brands hé.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind het ook een rare zet, die 21-jarige Ajacied. Moet zich wel heel snel gaan bewijzen, maar heeft gek genoeg een contract voor 2 jaar. Was logischer geweest als hij zich in 1 jaar had mogen bewijzen, met optie op verlenging..
Gast wat kom je hier doen, owja dagelijkse frustratie hé.quote:
quote:PSV heeft het contract van Memphis Depay (18) opengebroken en verlengd tot en met 2017. Vrijdagmorgen zijn de handtekeningen gezet. #psv
quote:Nog een klein nieuwtje: vanaf komend seizoen voetbalt @MemphisDepay22 met zijn voornaam ‘Memphis’ achterop zijn shirt. #psv
Reageer nou niet zoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gast wat kom je hier doen, owja dagelijkse frustratie hé.
[..]
[..]
Hoor er ook goede verhalen over. Zou hij over 4 jaar structureel mee kunnen draaien in de basis van PSV?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie zet. Groot talent. Jongen toont veel potentie. Vroegâh had ik echter helemaal niet zo een hoge pet van hem op. Maar, het kan verkeren. Met name zijn mentaliteit lijkt erg verbeterd en dat menneke is breed.
Koffiedik kijken. De keren dat hij inviel maakte op mij indruk. Van dat oogpunt gezien zou hij wellicht nu al in de basis kunnen spelen. Maar het is een groot verschil of je nu in de basis begint of mag invallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoor er ook goede verhalen over. Zou hij over 4 jaar structureel mee kunnen draaien in de basis van PSV?
Mertens gaat het moeilijk krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoor er ook goede verhalen over. Zou hij over 4 jaar structureel mee kunnen draaien in de basis van PSV?
Hij ligt nog een jaar vast. Er is gebeld vanuit Lissabon, maar nog niets concreets. Uiteindelijk zullen ze hem vast wel voor een miljoen of 1,5 overnemen, gok ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja, maar ik bedoel uiteraard met zijn contractuele verplichtingen
De voorzetten die hij dit jaar gegeven heeft, waren vaak wonderschoon. Hij kan het wel, maar het is mode voor rechtsbuitens om op doel te schieten, ipv een nette voorzet te geven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lens scoort voor een spits te weinig en is voor een vleugelaanvaller veel te weinig gevaarlijk met te weinig voorzetten......
Meteen een mailtje gestuurd naar die idioten daar. Godver PSV hun eigendom, niet van hun!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
This video contains content from Eredivisie CV, who has blocked it in your country on copyright grounds.
Voortaan heet hij 'Memphis', komt ook op zijn shirt te staan. Problemen met zijn vader schijnt eraan ten grondslag te liggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi dat Depay heeft bijgetekend!Echte clubman
Ah dus daarom Memphis, ik vond het al raar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Voortaan heet hij 'Memphis', komt ook op zijn shirt te staan. Problemen met zijn vader schijnt eraan ten grondslag te liggen.
Wat maakt het uit? Op het shirt van Bryan Ruiz stond ook Bryan maar iedereen noemde hem nog Ruiz.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ah dus daarom Memphis, ik vond het al raar.
Heb liever Depay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |